Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 13:37
Εάν ο σύριζα είναι μπροστά έστω και 0,1% θα σχηματιστεί κυβέρνηση
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εάν ο σύριζα είναι μπροστά έστω και 0,1% θα σχηματιστεί κυβέρνηση
Οχι αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να εχουν γινει εκλογές και να εχουν ξαναγινει 1,5 μηνα μετά. Μπορεί να θυμαμαι και λάθος.George_V έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:37λες να βγει κυβέρνηση με τις εκλογές με απλή αναλογική?vantono έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:35 Τί εννοείτε δευτερες εκλογες? Βουλευτικές και δημοτικές/περιφερειακές ή αυτο το πρώτη-δεύτερη Κυριακή?
Αν ειναι το δεύτερο, μια βδομαδα μετά δεν ερχονται οι επαναληπτικές?
Τί σχέση εχουν τα τέλη Μαΐου με τις αρχές Ιουλίου?
δεν παίζει.
1989 2012 και δεν πάω και προδικτατορικα που οκ εκεί ήταν άλλες ιδιαίτερες περιπτώσεις πιο ανώμαλεςvantono έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:39Οχι αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να εχουν γινει εκλογές και να εχουν ξαναγινει 1,5 μηνα μετά. Μπορεί να θυμαμαι και λάθος.George_V έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:37λες να βγει κυβέρνηση με τις εκλογές με απλή αναλογική?vantono έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:35 Τί εννοείτε δευτερες εκλογες? Βουλευτικές και δημοτικές/περιφερειακές ή αυτο το πρώτη-δεύτερη Κυριακή?
Αν ειναι το δεύτερο, μια βδομαδα μετά δεν ερχονται οι επαναληπτικές?
Τί σχέση εχουν τα τέλη Μαΐου με τις αρχές Ιουλίου?
δεν παίζει.
Μόνο αυτό το πρώτη-δεύτερη Κυριακή σε διάστημα εβδομάδας, θυμάμαι.
σαυτή την περίπτωση μπαίνει και η ιταλική εταιρία στους ενόχους η οποία μέχρι τώρα δεν είναιBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:46Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:39Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 11:16
- απο τους 57 (αριθμός χωρίς Αλβανούς, Πακιστανούς , τουρίστες κλπ) το πολύ να σκοτώθηκαν 15 απο την σύγκρουση ενώ οι άλλοι πέθαναν απο μια εξωγήινης προέλευσης έκρηξη που κανένας δεν μας είπε τι ήταν ενώ όλες οι πιθανολογήσεις έχουν απορριφθεί. Η ΝΑSΑ δεν έχει απαντήσει.![]()
Mεχρι και ο χουντολατος το παραδεχθηκε και με βαση την φλογα απο το βιντεο μας λειπει 1,5 τονος καυσιμη/ευφλεκτη υλη ( τουλαχιστον )
Και επίσης, θα υπάρχουν και 200 ψήφοι να περάσει απλή αναλογική και για την επόμενη αναμέτρηση.
Προβλέπονται γαμάτες φωτιές με τις πρώτες ζέστες.
Μα, γι' αυτό λέμε ότι αν δεν ολοκληρωθεί η έρευνα άκρη δεν βγαίνει. Όχι μόνο για το ποιοι οι υπεύθυνοι αλλά και πού πρέπει να τους αναζητήσει κανείς.Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:43σαυτή την περίπτωση μπαίνει και η ιταλική εταιρία στους ενόχους η οποία μέχρι τώρα δεν είναιBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:46Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:39
![]()
Mεχρι και ο χουντολατος το παραδεχθηκε και με βαση την φλογα απο το βιντεο μας λειπει 1,5 τονος καυσιμη/ευφλεκτη υλη ( τουλαχιστον )
επίσης δεν είμαστε σίγουροι ακόμα οτι ο σταθμάρχης γνώριζε για την κάθοδο της εμπορικής απο αυτήν τη γραμμήBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:48Μα, γι' αυτό λέμε ότι αν δεν ολοκληρωθεί η έρευνα άκρη δεν βγαίνει. Όχι μόνο για το ποιοι οι υπεύθυνοι αλλά και πού πρέπει να τους αναζητήσει κανείς.Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:43σαυτή την περίπτωση μπαίνει και η ιταλική εταιρία στους ενόχους η οποία μέχρι τώρα δεν είναιBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:46
Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.
Ολα αυτα τα κλιματισμος, φιαλες υγραεριου, λαδια ειναι ιστοριες χωρις βασηBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:46Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:39Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 11:16
- απο τους 57 (αριθμός χωρίς Αλβανούς, Πακιστανούς , τουρίστες κλπ) το πολύ να σκοτώθηκαν 15 απο την σύγκρουση ενώ οι άλλοι πέθαναν απο μια εξωγήινης προέλευσης έκρηξη που κανένας δεν μας είπε τι ήταν ενώ όλες οι πιθανολογήσεις έχουν απορριφθεί. Η ΝΑSΑ δεν έχει απαντήσει.![]()
Mεχρι και ο χουντολατος το παραδεχθηκε και με βαση την φλογα απο το βιντεο μας λειπει 1,5 τονος καυσιμη/ευφλεκτη υλη ( τουλαχιστον )
Οι ευθυνες ειναι διαχρονικες, ολοι εχουν χεσμενη την φωλια τους και δεν μιλαω μονο για τα τελευταια 10 χρονια, αλλα τουλαχιστον τα τελευταια 30 χρονια. Καθε κομμα καθε υπουργος κατεστρεφε και απο ενα κομματι.... Ο Ρεππας για παραδειγμα εκανε 800 σταθμαρχες του ΟΣΕ "φυλακες αρχαιοτητων". Προκειται για διαχρονικη σαπιλα....Jimmy81 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:20Κοίτα όμως τι άλλα ενδιαφέροντα λέει αυτός ο Ρετσινάς...Otto Weininger έγραψε: 06 Μαρ 2023, 19:08 Γιατί Σπίρτζης και ΡΑΣ, έχουν κρυφτεί σαν καταδρομείς στο Βιετνάμ;
Γι'αυτό:
https://twitter.com/Johnnyhoston_2/stat ... OX9HQ&s=19
https://lawandorder.gr/proin-dieythynti ... -se-treno/
Για την τραγωδία στα Τέμπη, μίλησε το πρωί της Παρασκευής (3/2) και ο πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως από το 2020 δεν ταξιδεύει με τρένο, εξαιτίας της κατάστασής τους.
Ο κ. Ρετσινάς ανέφερε σε εκπομπή της ΕΡΤ, πως αν ήταν υπουργός δεν θα επέτρεπε σε τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, τονίζοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν». Παράλληλα ανέφερε πως ο ίδιος δεν μπαίνει από το 2020 και έπειτα σε τρένο.
«Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος , ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης ,στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο κυκλοφορίας, πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Παράλληλα τόνισε πως αν υπήρχε κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος του σταθμάρχη».
Στο βίντεο που ανέβασες και για όσο είδα από το σημείο που τσέκαρες και μετά, δεν άκουσα τίποτα για κλιματισμό, φρέον κλπ.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:52Ολα αυτα τα κλιματισμος, φιαλες υγραεριου, λαδια ειναι ιστοριες χωρις βασηBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:46Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:39
![]()
Mεχρι και ο χουντολατος το παραδεχθηκε και με βαση την φλογα απο το βιντεο μας λειπει 1,5 τονος καυσιμη/ευφλεκτη υλη ( τουλαχιστον )
Αν ομως υπαρχουν στα RID επικινδυνα ή μη και απαιτουν ειδικη διαχειριση και αυτη δεν υπηρξεΣέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:43
σαυτή την περίπτωση μπαίνει και η ιταλική εταιρία στους ενόχους η οποία μέχρι τώρα δεν είναι
Ο Δευτεροβαθμιος ελεγχος που ειναι/ηταν στην Καρολου, ειναι επισης ενας μεγαλος πινακας οπου παρακολουθουσαν την κυκλοφορια απο ολη την Ελλαδα, υπαρχει αρκετα πριν το 2000, ποσο πισω παει δεν ξερω, δεν ηταν μονο υπαλληλοι.Γαληνός έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:09Αυτό παιζει σε ράδιο και όλα τα τοπικά Θεσσαλίκα ΜΜΕΓια την τραγωδία στα Τέμπη, μίλησε το πρωί της Παρασκευής (3/2) και ο πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως από το 2020 δεν ταξιδεύει με τρένο, εξαιτίας της κατάστασής τους.
Ο κ. Ρετσινάς ανέφερε σε εκπομπή της ΕΡΤ, πως αν ήταν υπουργός δεν θα επέτρεπε σε τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, τονίζοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν». Παράλληλα ανέφερε πως ο ίδιος δεν μπαίνει από το 2020 και έπειτα σε τρένο.
«Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος , ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης ,στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο κυκλοφορίας, πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Παράλληλα τόνισε πως αν υπήρχε κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος του σταθμάρχη».
Αλλά δεν βολευει να βγαίνει τόσο ξεκάθαρα προς τα έξω, ότι αρκουσαν λίγοι άνθρωποι πανω απο τον σταθμαρχη για να προλαμβανουν τα ατυχήματα.
Ουτε Ρομά και καλώδια, ουτε ακριβά συστήματα, ουτε υποχρηματοδότηση.
Λίγοι άνθρωποι...
Δεκτο, αλλα το φρεον δε φτανει για να δικαιολογησει την εκρηξη, εκτος και αν αρχισουμε τις παπατζες για 1,5 τονους φρεον στα 2-3 πρωτα βαγονια, σαν το 1,5 τονους λαδι rabbitholeBic έγραψε: 07 Μαρ 2023, 14:09
Στο βίντεο που ανέβασες και για όσο είδα από το σημείο που τσέκαρες και μετά, δεν άκουσα τίποτα για κλιματισμό, φρέον κλπ.
Απορρίπτει λάδια, αερόφρενα, φιάλες υγραερίου και στρατιωτικό υλικό.