Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 11:54
Περίεργο, εγώ έχω ενημέρωση ότι έφυγε επειδή η κόρη του του ζήτησε σούσι.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
εγώ θα μιλάω για Μάτι γιατί εκεί έχουμε ξεκάθαρη ευθύνη του κράτους εκείνη τη στιγμή ενώ για το δυστύχημα των Τεμπών δεν βλέπω κάτι δεξιό στο πρόβλημα της ασυδοσίας των ΔΥ , αριστερή μεταπολιτευτική μυρωδιά έχει το θέμα.
το διάβασα. Προσπαθεί να πει οτι όλοι είχανε συνηθίσει και είχαν αποδεχτεί ότι τα συστήματα έδειχναν λάθος ενδείξεις άρα έπρεπε να παραβλέπουν συνεχώς τις ενδείξεις και να λειτουργούν έτσι. Αυτό το λέει ένας άνθρωπος που βρέθηκε 4 μέρες και την τέταρτη έριξε δυο τρένα το ένα πάνω στο άλλο. Δεν μπορώ να τα δεχτώ βάση λογικής. Η εντύπωσή μου είναι ότι αυτός έτσι κατάλαβε χωρίς να ρωτήσει κάποιον πιο έμπειρο τι γίνεται. Είναι πάρα πολυ επικίνδυνο αυτό. Δεν θα έπρεπε να τον έχουν βάλει παράλληλα με έναν έμπειρο για κάποιο καιρό; Ελεος;axilmar έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:08 Ενδιαφερουσες πληροφοριες εχουν τα Παραπολιτικα.
Ο σταθμαρχης υποστηριζει οτι το γυρισε το κλειδι αλλα ισως αυτο γυρισε μονο του στην αλλη θεση, και οτι αυτο το εκανε και παλιοτερα.
Και οτι η λυχνια στον πινακα δεν αναβοσβηνε οπως θα επρεπε.
Νομιζω οτι εχει νοημα αυτο που λεει...τετοια φρικοειδη δυστυχηματα θελουν ενα συνδυασμο ανθρωπινου και τεχνικου λαθους.
Κοίτα όμως τι άλλα ενδιαφέροντα λέει αυτός ο Ρετσινάς...Otto Weininger έγραψε: 06 Μαρ 2023, 19:08 Γιατί Σπίρτζης και ΡΑΣ, έχουν κρυφτεί σαν καταδρομείς στο Βιετνάμ;
Γι'αυτό:
https://twitter.com/Johnnyhoston_2/stat ... OX9HQ&s=19
ναι, 2 Ιουλίου
Λειτουργούσαν. Αλλά ο μηχανοδηγός δεν ρώτησε τον σταθμάρχη αν σωστά πάει στην κάθοδο, ούτε το ανακοίνωσε ώστε να το ακούσουν όλοι οι σταθμοί και τα τραίνα, όπως θα έπρεπε να είχε κάνει. Έτσι λένε.axilmar έγραψε: 07 Μαρ 2023, 11:37 Οι ασυρματοι δεν λειτουργουσαν; συμφωνα με αυτα που ακουστει, υπαρχουν ασυρματοι για ολους τους μηχανοδηγους και τους σταθμαρχες.
Η κινητη τηλεφωνια δεν τους καλυπτε; ας επαιρναν μερικα κινητα να μιλανε. Σιγα το κοστος για εναν οργανισμο.
Και εαν δεν τους καλυπτε, ας επαιρναν δορυφορικα τηλεφωνα. Αυτα θα τους καλυπταν σιγουρα.
Περί τις 22:10 με 22:15 ο Χ. Π. αναχώρησε.
Λίγο μετά περι ώρα 22:20 με 22:25 αναχώρησε και ο Κ. Π.
είχαν αποχωρήσει στις 22:15 ο πρώτος και 22:05 με 22:10
- ο μηχανοδηγός αμαξοστοιχίας με ενημέρωσε ότι τα κλειδιά 115 και 116 ήταν ανάποδα, δηλαδή σε παρακαμπτήριο. Η ένδειξη που είχα εγώ στον πίνακα για αυτά ήταν οτι τα κλειδιά ήταν στην ευθεία. Τότε του είπα να κάνει πίσω για να διευθετήσω τα κλειδιά. Τα γύρισα δυο φορές στον πινάκα και τα κλειδιά επανήλθαν σε ευθεία γραμμή και η αμαξοστοιχία μπήκε κανονικά στη γραμμή του προαστιακού.Ναι υπήρχαν, ο προαστιακός 2594, ο οποίος θα έφευγε μετά το πέρας της αναχωρήσεώς των επιβατικών τρένων, όταν θα μας έδινε την εντολή ο ρυθμιστής κυκλοφορίας. Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας βρίσκεται στην Αθήνα και ενημερώνεται από το σταθερό υπηρεσιακό τηλέφωνο που βρίσκεται στο σταθμαρχείο ή από το GSMR προφορικά από τον εκάστοτε σταθμάρχη για τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις όλων των τρένων για να γνωρίζει την θέση της κάθε αμαξοστοιχίας.
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 11:16
- απο τους 57 (αριθμός χωρίς Αλβανούς, Πακιστανούς , τουρίστες κλπ) το πολύ να σκοτώθηκαν 15 απο την σύγκρουση ενώ οι άλλοι πέθαναν απο μια εξωγήινης προέλευσης έκρηξη που κανένας δεν μας είπε τι ήταν ενώ όλες οι πιθανολογήσεις έχουν απορριφθεί. Η ΝΑSΑ δεν έχει απαντήσει.
Όχι όλες, η τηλεματική στα αστικά λεωφορεία σχεδιάστηκε και κατασκεύαστηκε εδώ στην Θεσσαλονίκη. Τόσο το κάστομ χάρντγουερ όσο και το σόφτγουερ.foscilis έγραψε: 06 Μαρ 2023, 22:00γιατί οι ελληνικές εταιρείες μόνο μεταπωλούν. Δεν δημιουργούν απολύτως τίποτα.Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
Για το θέμα της "έκρηξης" ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Ένας πραγματογνώμονας που είδα προχθές στην τηλεόραση, είπε ότι κατ' αρχάς δεν πρέπει να μιλάμε για έκρηξη (εξ ου και τα εισαγωγικά που έβαλα), αλλά για ανάφλεξη, κάτι αρκετά διαφορετικό όσον αφορά τα αίτια και το είδος του υλικού που την προκάλεσαν. Και είπε, φυσικά, ότι κι αυτό είναι τμήμα της έρευνας που γίνεται κι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να προκύψει αν υπάρχουν ευθύνες και σχετικά μ' αυτό. Για παράδειγμα, είπε, υπάρχει πιθανότητα να είναι θέμα κλιματισμού, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις πάνε και βάζουν υγραέριο αντί για φρέον λόγω κόστους, κάτι που σε μέσα μεταφοράς είναι εγκληματικό βέβαια (αν ισχύει). Ή ό,τι άλλο φταίει, φυσικά.pikey25 έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:39Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 11:16
- απο τους 57 (αριθμός χωρίς Αλβανούς, Πακιστανούς , τουρίστες κλπ) το πολύ να σκοτώθηκαν 15 απο την σύγκρουση ενώ οι άλλοι πέθαναν απο μια εξωγήινης προέλευσης έκρηξη που κανένας δεν μας είπε τι ήταν ενώ όλες οι πιθανολογήσεις έχουν απορριφθεί. Η ΝΑSΑ δεν έχει απαντήσει.![]()
Mεχρι και ο χουντολατος το παραδεχθηκε και με βαση την φλογα απο το βιντεο μας λειπει 1,5 τονος καυσιμη/ευφλεκτη υλη ( τουλαχιστον )
Επ, καλώς το κομματόσκυλο, καλώς το παλικάρι μας, τε λέει; δε χόρτασες με το Μάτι θέλεις να σκυλεύσεις και τα παιδιά από τα Τέμπη προς άγραν ψήφων της νέας δημοκρατίας βλέπω.
Ολα για την πατρίδα, εβγαλα εισιτήρια!Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:22ναι, 2 Ιουλίου
θα κατέβεις?