Σελίδα 26 από 38

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:39
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:11
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 11:09

Οχι. Εγω θελω γκρουπ σχολων μαθηματικων, γκρουπ σχολων φυσικης, γκρουπ σχολων χημειας, κλπ. Καθε αντικειμενο να εχει το δικο του γκρουπ με ξεχωριστες εξετασεις.
Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...
Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.
Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:41
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:11

Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...
Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.
Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.
Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:43
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:41
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28

Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.
Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.
Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.
Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:44
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:43
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:41
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39

Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.
Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.
Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.
Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:44
από Beria
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:43
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:41

Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.
Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.
Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:47
από axilmar
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:43

Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.
Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:51
από Χαοτικός
Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:52
από Beria
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44

Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεται
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια

Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά

Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 15:59
από Εμπεδοκλής
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:52
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεται
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια

Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά

Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
Η έλλειψη αγώνων τσίρλιντινγκ.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 16:07
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44

Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Έχεις κάνει δύο λάθος ισχυρισμούς. Ο πρώτος είναι ότι οι υποψήφιοι σε οικονομικές σχολές δίνουν τις ίδιες εξετάσεις, που δεν ισχύει αφού οι υποψήφιοι των οικονομικών σχολών δίνουν επιπλέον και το μάθημα των αρχών οικονομικής θεωρίας. Ο δεύτερος είναι ότι πιστεύεις ότι έχουν εντελώς διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο όταν στο ίδιο το ακαδημαϊκό πρόγραμμα τους μοιράζονται ένα κομμάτι της ύλης.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2020, 11:59
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 16:07
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Έχεις κάνει δύο λάθος ισχυρισμούς. Ο πρώτος είναι ότι οι υποψήφιοι σε οικονομικές σχολές δίνουν τις ίδιες εξετάσεις, που δεν ισχύει αφού οι υποψήφιοι των οικονομικών σχολών δίνουν επιπλέον και το μάθημα των αρχών οικονομικής θεωρίας. Ο δεύτερος είναι ότι πιστεύεις ότι έχουν εντελώς διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο όταν στο ίδιο το ακαδημαϊκό πρόγραμμα τους μοιράζονται ένα κομμάτι της ύλης.
Οι σχολες πληροφορικης μοιραζονται ενα κομματι της υλης με τις σχολες οικονομικων; ο μονος λογος που γινεται αυτο, εαν γινεται, ειναι επειδη δεν ειναι σωστα δομημενες οι σχολες: εχουν πολλους καθηγητες που δεν ξερουν το γνωστικο αντικειμενο της σχολης οποτε γεμιζουν τα μαθηματα με ασχετα πραγματα.

Οπως και να εχει, θα επρεπε να ειναι χωριστες οι εξετασεις μεταξυ αυτων των σχολων, ακομα και εαν μοιραζονται την υλη: εαν θες να ασχοληθεις με τα οικονομικα, θα μπορεις να δωσεις στις οικονομικες σχολες, αλλα οχι στις σχολες πληροφορικης, για παραδειγμα.

Με το συστημα που εχουμε τωρα μπορει καποιος να μπει, με τις ιδιες εξετασεις, σε πολλες διαφορετικες σχολες. Πραγμα που ειναι εντελως αρνητικο για την τριτοβαθμια εκπαιδευση και την κοινωνια: δημιουργει φοιτητες που νοιαζονται μονο για το πτυχιο και οχι για την επιστημη τους, με συνεπεια οι καθηγητες να μην εχουν φοιτητες που ενδιαφερονται να μαθουνε. Επισης, οι καλοι μαθητες που ομως δεν ενδιαφερονται για ενα γνωσιακο πεδιο κοβουν τον δρομο σε μαθητες που δεν ειναι τοσο καλοι αλλα εχουν ενδιαφερον για ενα γνωσιακο πεδιο.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2020, 12:21
από Μπεκρής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44

Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Αυτό που φαντάζομαι ότι εννοεί είναι να αυξηθούν τα πεδία σε αρκετά περισσότερα από 4. Νομίζω την δεκαετία του 70 ήταν 13 διαφορετικά πεδία. Είναι κάτι που όντως μπορεί να γίνει, απλά είναι δύσκολο να βρεις διαφορετικά μαθήματα για να εξετάζονται στις εξετάσεις.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2020, 12:22
από axilmar
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:52
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεται
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια

Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά

Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
Περιμενε να στο κανω λιανα μηπως και καταλαβεις.

Ενας μαθητης που διαλεγει πχ το 4ο επιστημονικο πεδιο μπορει να μπει, με μια εξεταση, στις ακολουθες σχολες:

https://www.eimaifoititis.gr/sxoles-ana ... -episthmes

Μιλαμε για πανω απο 200 σχολες!

Και πολλες απο αυτες ειναι εντελως ασχετες, ως αντικειμενο, μεταξυ τους!

Στο μηχανογραφικο δε, λεει οτι μπορεις να δηλωσεις σχολες απο ενα ή δυο επιστημονικα πεδια!

Μπορεις δλδ να δηλωσεις πανω απο 300 σχολες, παντελως ασχετες μεταξυ τους (ανα ειδος σχολης)!

Αυτο ειναι εγκλημα, κατα την γνωμη μου, γιατι δινει εμφαση στην αποκτηση οποιουδηποτε πτυχιου, αντι να κατευθυνει τον υποψηφιο φοιτητη προς το γνωσιακο πεδιο που τον ενδιαφερει.

Αυτο με την σειρα του δημιουργει φοιτητες που στην ουσια ενδιαφερονται πιο πολυ για την αποκτηση πτυχιου παρα για την επιστημη τους.

Η υπαρξη πολλων φοιτητων χωρις ουσιαστικο ενδιαφερον για την επιστημη που θα σπουδασουν δημιουργει με την σειρα του ελλειψη ενδιαφεροντος στους καθηγητες.

Επισης το συστημα αυτο επιτρεπει στους καλους μαθητες να κοβουν τον δρομο στους οχι και τοσο καλους οι οποιοι ομως μπορει να εχουν μεγαλυτερο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη επιστημη απο τους καλυτερους τους.

Δεν λεω οτι η παιδεια δεν εχει αλλα προβληματα, αλλα αυτο ειναι ενα τεραστιο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, γιατι στην ουσια την υποβαθμιζει!

Και βεβαια δεν λεω οτι ειναι το μοναδικο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ετσι; αλλα ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα, κατα την γνωμη μου.

Η λυση λοιπον που προτεινω, δλδ πολλα περισσοτερα πεδια, σε συνδυασμο με 3 επιπεδα εξετασεων, απαγκιστρωση των εξετασεων απο το λυκειο, κλπ θα δωσει αλλη προοπτικη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση της χωρας. Δεν θα εχουμε πια φοιτητες που το μονο που τους ενδιαφερει θα ειναι το πτυχιο, οποτε θα ειναι εντελως διαφορετικη η δυναμικη στα πανεπιστημια!

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2020, 12:46
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Χαοτικός έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:51 Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.
και τι προτείνεις
να γίνουν όλοι επιστήμονες είτε διαβάσουν είτε όχι;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2020, 17:02
από Χαοτικός
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Σεπ 2020, 12:46
Χαοτικός έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:51 Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.
και τι προτείνεις
να γίνουν όλοι επιστήμονες είτε διαβάσουν είτε όχι;

Να γίνουν όσοι μπορούν. όσοι ασχοληθούν αφού μπουν στο πανεπιστήμιο. Αν γράψει έκθεση 3 ή 20 δεν έχει μεγάλη σημασία. Για την περίοδο μερικών ημερών στα 17 του χρόνια. Ο 17άρης δεν έχει ακόμα μηχανισμούς τέτοιους ώστε να πειθαρχεί παρά την ψυχική διάθεση που βρίσκεται κάθε στιγμή.

Αφού λοιπόν έγραψε κάτι παραπάνω από τον άλλον, ας είναι και κάτι από τη "βάση" αξίζει να του δοθεί ευκαιρία να σπουδάσει.