Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:52
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47
Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44
Μα υπάρχουν και τώρα λέμε
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεται
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια
Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά
Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
Περιμενε να στο κανω λιανα μηπως και καταλαβεις.
Ενας μαθητης που διαλεγει πχ το 4ο επιστημονικο πεδιο μπορει να μπει, με μια εξεταση, στις ακολουθες σχολες:
https://www.eimaifoititis.gr/sxoles-ana ... -episthmes
Μιλαμε για πανω απο 200 σχολες!
Και πολλες απο αυτες ειναι εντελως ασχετες, ως αντικειμενο, μεταξυ τους!
Στο μηχανογραφικο δε, λεει οτι μπορεις να δηλωσεις σχολες απο ενα ή δυο επιστημονικα πεδια!
Μπορεις δλδ να δηλωσεις πανω απο 300 σχολες, παντελως ασχετες μεταξυ τους (ανα ειδος σχολης)!
Αυτο ειναι εγκλημα, κατα την γνωμη μου, γιατι δινει εμφαση στην αποκτηση οποιουδηποτε πτυχιου, αντι να κατευθυνει τον υποψηφιο φοιτητη προς το γνωσιακο πεδιο που τον ενδιαφερει.
Αυτο με την σειρα του δημιουργει φοιτητες που στην ουσια ενδιαφερονται πιο πολυ για την αποκτηση πτυχιου παρα για την επιστημη τους.
Η υπαρξη πολλων φοιτητων χωρις ουσιαστικο ενδιαφερον για την επιστημη που θα σπουδασουν δημιουργει με την σειρα του ελλειψη ενδιαφεροντος στους καθηγητες.
Επισης το συστημα αυτο επιτρεπει στους καλους μαθητες να κοβουν τον δρομο στους οχι και τοσο καλους οι οποιοι ομως μπορει να εχουν μεγαλυτερο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη επιστημη απο τους καλυτερους τους.
Δεν λεω οτι η παιδεια δεν εχει αλλα προβληματα, αλλα αυτο ειναι ενα τεραστιο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, γιατι στην ουσια την υποβαθμιζει!
Και βεβαια δεν λεω οτι ειναι το μοναδικο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ετσι; αλλα ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα, κατα την γνωμη μου.
Η λυση λοιπον που προτεινω, δλδ πολλα περισσοτερα πεδια, σε συνδυασμο με 3 επιπεδα εξετασεων, απαγκιστρωση των εξετασεων απο το λυκειο, κλπ θα δωσει αλλη προοπτικη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση της χωρας. Δεν θα εχουμε πια φοιτητες που το μονο που τους ενδιαφερει θα ειναι το πτυχιο, οποτε θα ειναι εντελως διαφορετικη η δυναμικη στα πανεπιστημια!