Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:02
Τα αυτοκίνητα είναι βιομηχανία που χρειάζεται μαζικές πωλήσεις, άμα μειωθούν 10 φορές, ο κατασκευαστής δεν θα βγαίνει μάνα μου.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:00Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που κολλάς, αφού αυτό που το λες αχταρμά υπάρχει ήδη.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:54 Ενας αχταρμας δηλαδη.
Αν το θεωρεις πιθανο και-κυριως-βιωσιμο,παω πασο.
Τώρα αν στο τέλος θα είναι μίγμα 33%/33%/33% ή 10%/10/%/80% δεν ξέρω, θα δείξει στην πορεία
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:02 Τα αυτοκίνητα είναι βιομηχανία που χρειάζεται μαζικές πωλήσεις, άμα μειωθούν 10 φορές, ο κατασκευαστής δεν θα βγαίνει μάνα μου.
Σ'αυτό δε διαφωνώ.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:03Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:00Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που κολλάς, αφού αυτό που το λες αχταρμά υπάρχει ήδη.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:54 Ενας αχταρμας δηλαδη.
Αν το θεωρεις πιθανο και-κυριως-βιωσιμο,παω πασο.
Τώρα αν στο τέλος θα είναι μίγμα 33%/33%/33% ή 10%/10/%/80% δεν ξέρω, θα δείξει στην πορεία
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Στο τέλος θα γίνει αυτό που γίνεται πάντα. Ο κεντρικός σχεδιασμός της Κίνας θα σώσει την παρτίδα παίρνοντας στις πλάτες της όλη την ανθρωπότητα, υπο τη χλεύη και αποδοκιμασία του αΝεΠτΥγΜενΟυ κΟσΜοΥ (που θα ακολουθεί με κάποιο λαγκ μέχρι να δώσει σήμα η αγορά ότι αυξήθηκε η ζήτηση και απαιτεί παραγωγή).Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:14Σ'αυτό δε διαφωνώ.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:03Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:00
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που κολλάς, αφού αυτό που το λες αχταρμά υπάρχει ήδη.
Τώρα αν στο τέλος θα είναι μίγμα 33%/33%/33% ή 10%/10/%/80% δεν ξέρω, θα δείξει στην πορεία
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Δεν γίνεται συμφέροντα υπο εκκόλαψη να φάνε well established συμφέροντα, αυτά είναι τελείως αντίθετα με το πως δουλεύει ο πραγματικός κόσμος.dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:31 εδώ όμως να σημειώσουμε οτι ο κρατικός παρεμβατισμός έβαλε το χέρι του και διατάραξε την οικονομία της αγοράς επιβαρυνοντας με φορους τα καύσιμα και τα αυτοκινητα με ΜΕΚ και επιδοτώντας άμεσα και έμμεσα τα ηλεκτρικά.
παραμένει διχογνωμία αν οι κυβερνησεις είχαν γνησιες περιβαλλοντικές ανησυχίες ή οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιούν τους κανονισμούς προς οφελός τους
επισης ο κοσμος βλέπει οτι με αυτά και με εκεινα, το κοστος κατοχής και χρήσης αυτοκινητου ανεβαινει διαρκωςDwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:39Δεν γίνεται συμφέροντα υπο εκκόλαψη να φάνε well established συμφέροντα, αυτά είναι τελείως αντίθετα με το πως δουλεύει ο πραγματικός κόσμος.dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:31 εδώ όμως να σημειώσουμε οτι ο κρατικός παρεμβατισμός έβαλε το χέρι του και διατάραξε την οικονομία της αγοράς επιβαρυνοντας με φορους τα καύσιμα και τα αυτοκινητα με ΜΕΚ και επιδοτώντας άμεσα και έμμεσα τα ηλεκτρικά.
παραμένει διχογνωμία αν οι κυβερνησεις είχαν γνησιες περιβαλλοντικές ανησυχίες ή οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιούν τους κανονισμούς προς οφελός τους
Μόνο στις αγγλοσαξωνικές δυστοπίες υπάρχει τέτοια διχογνωμία. Αλλού ο κόσμος είναι μορφωμένος και ξέρει.
Θετικό αυτό! Ο κόσμος δεν θέλει αυτοκίνητα, του επιβλήθηκαν από τους καπιταλιστές πολεοδόμους.dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:58επισης ο κοσμος βλέπει οτι με αυτά και με εκεινα, το κοστος κατοχής και χρήσης αυτοκινητου ανεβαινει διαρκωςDwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:39Δεν γίνεται συμφέροντα υπο εκκόλαψη να φάνε well established συμφέροντα, αυτά είναι τελείως αντίθετα με το πως δουλεύει ο πραγματικός κόσμος.dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:31 εδώ όμως να σημειώσουμε οτι ο κρατικός παρεμβατισμός έβαλε το χέρι του και διατάραξε την οικονομία της αγοράς επιβαρυνοντας με φορους τα καύσιμα και τα αυτοκινητα με ΜΕΚ και επιδοτώντας άμεσα και έμμεσα τα ηλεκτρικά.
παραμένει διχογνωμία αν οι κυβερνησεις είχαν γνησιες περιβαλλοντικές ανησυχίες ή οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιούν τους κανονισμούς προς οφελός τους
Μόνο στις αγγλοσαξωνικές δυστοπίες υπάρχει τέτοια διχογνωμία. Αλλού ο κόσμος είναι μορφωμένος και ξέρει.
οπως και της χρήσης ενέργειας γενικότερα
πάνε τα χρώμια και τα νίκελα στο styling των αυτοκινήτων, εξαφανιστηκαν. Στα νεα μοντέλα μονο μπογιές flat black και πλαστικά θα έχειChilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:14 Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Λες και δεν το ξέραμε εμείς αυτό όταν γράφαμε ότι είναι απλώς γελοία οι χρονολογίες σταματήματος της παραγωγής ΜΕΚ αυτοκινήτων!!!Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:14Σ'αυτό δε διαφωνώ.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:03Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:00
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που κολλάς, αφού αυτό που το λες αχταρμά υπάρχει ήδη.
Τώρα αν στο τέλος θα είναι μίγμα 33%/33%/33% ή 10%/10/%/80% δεν ξέρω, θα δείξει στην πορεία
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Εσύ σταματα να τρως το κινέζικο λάδι των υπονόμων και άσε την ηλεκτροκίνηση στην άκρη,γιατί δε σε βλέπω να την βγάζεις καθαρή.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:19Στο τέλος θα γίνει αυτό που γίνεται πάντα. Ο κεντρικός σχεδιασμός της Κίνας θα σώσει την παρτίδα παίρνοντας στις πλάτες της όλη την ανθρωπότητα, υπο τη χλεύη και αποδοκιμασία του αΝεΠτΥγΜενΟυ κΟσΜοΥ (που θα ακολουθεί με κάποιο λαγκ μέχρι να δώσει σήμα η αγορά ότι αυξήθηκε η ζήτηση και απαιτεί παραγωγή).Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:14Σ'αυτό δε διαφωνώ.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:03
Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.