Σελίδα 247 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 19:26
από sharp
EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Ιαν 2023, 18:38
Ασέβαστος έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:11
EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:28
Η γυναίκα μου έχει iPhone 13 κ γω Samsung, διαφορετικές θύρες φορτισης.
20 χρονια πριν, υπηρχαν 20 διαφορετικες. τωρα 3, δηλαδη 2, συντομα 1.
Ναι, αλλά πρέπει να δεις το market share της κάθε εταιρείας. Εγώ και η γυναίκα μου έχουμε κινητά από τις 2 εταιρείες με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κ χρησιμοποιούν ακόμη διαφορετική θύρα because reasons. Όταν η νούμερο 1 εταιρεία σε ό,τι αφορά το μερίδιο της αγοράς (apple) δεν έχει ευθυγραμμιστει τότε δεν το λες "αναγκάστηκαν". Το λες "παίζουν το πουλί τους"
Έχουν λόγο, ότι δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον πελάτη τους. Θέλω να πάρω το νέο μοντέλλο και να δώσω το παλιό στην κόρη μου, αυτό έλειπε να με βάζουν να κουβαλάω δύο διαφορετικούς φορτιστές στις διακοπές.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 19:34
από Dwarven Blacksmith
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 17:15
ρε παιδιά αφου το κάνει η ΝΙΟ. Οκ να λέμε οτι ξερουμε καλύτερα και θα κλείσουν κλπ, αλλα μην λέμε οτι δεν γινεται , ειναι αστείο λιγο.
Δωρεάν το κανουν για την ώρα, δεν χρεώνουν την αλλαγή ή το ρευμα.
Αν σύγκρουονται η πραγματικότητα και η θεωρία του πχορουμιτη, προφανώς και η πραγματικότητα είναι που πρέπει να υποχωρήσει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 19:36
από enaon
sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:26
Έχουν λόγο, ότι δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον πελάτη τους.
ναι καλα, σκασίλα τους ο πληβείοι με τα σαμσουνγκ. Απο την άνοιξη του 24 πρέπει ολοι να εχουν usb c στην ευρώπη αν φορτίζουν ενσύρματα, δεν είναι θεμα επιλογής.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 19:37
από sharp
Για τους άλλους έλεγα, της Απλ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 19:39
από enaon
ε τους ίδιους λεμε, σιγα μην νοιαζει την απλε που θα παρεις δεύτερο φορτιστή να φορτίσεις το σαμσουνγκ, αντε να σου εβαζε ενα σπρει μπλε δώρο να το βαψεις να το πετάξεις στην θάλασσα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 21:05
από sharp
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:39
ε τους ίδιους λεμε, σιγα μην νοιαζει την απλε που θα παρεις δεύτερο φορτιστή να φορτίσεις το σαμσουνγκ, αντε να σου εβαζε ενα σπρει μπλε δώρο να το βαψεις να το πετάξεις στην θάλασσα.
Δεν λέμε για την Απλ που δεν συμμορφώνεται με τα στάνταρντς; Αυτό θα σήμαινε να βγάλει άλλο φορτιστή μη συμβατό με τα παλιά της μοντέλλα. Οπότε εμείς με δύο ιφον θέλουμε δύο φορτιστάδες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 21:15
από enaon
sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 21:05
Δεν λέμε για την Απλ που δεν συμμορφώνεται με τα στάνταρντς; Αυτό θα σήμαινε να βγάλει άλλο φορτιστή μη συμβατό με τα παλιά της μοντέλλα. Οπότε εμείς με δύο ιφον θέλουμε δύο φορτιστάδες.
οκ αλλα ο φίλος ελεγε για απλε και σαμσουνγκ, και η ενστασή μου ειναι οτι ειναι αδικο να λεμε για την απλε οτι καθυστερεί, οταν ουσιαστικά τραβηξε τους αλλους να φτιάξουν ενα βυσμα να κοντράρει το δικό της.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 21:47
από ST48410
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:36
sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:26
Έχουν λόγο, ότι δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον πελάτη τους.
Απο την άνοιξη του 24 πρέπει ολοι να εχουν usb c στην ευρώπη αν φορτίζουν ενσύρματα, δεν είναι θεμα επιλογής.
Δεν ξέρω αν σε επίπεδο υποστηριζόμενων πρωτοκόλλων έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά σε μηχανικό επίπεδο επαφής δεν μου φαίνεται σόι. Ποτέ στο παρελθόν, ακόμα και σε συσκευές που είχα κρατήσει πολλά χρόνια, δεν είχα προβλήματα εφαρμογής του βύσματος. Και τώρα έχω. Και όχι μόνο στο κινητό. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν αποφασίσει ότι πρέπει να αλλάζουμε συσκευή, max στην τριετία.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 21:53
από enaon
ειναι αλλο πραγμα εντελώς σε επίπεδο υποστήριξης προτοκόλλων, αλλα και μηχανικά ειναι καλυτερο αρκετά απο το usb micro θεωρώ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 21:54
από sharp
ST48410 έγραψε: 13 Ιαν 2023, 21:47
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:36
sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 19:26
Έχουν λόγο, ότι δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον πελάτη τους.
Απο την άνοιξη του 24 πρέπει ολοι να εχουν usb c στην ευρώπη αν φορτίζουν ενσύρματα, δεν είναι θεμα επιλογής.
Δεν ξέρω αν σε επίπεδο υποστηριζόμενων πρωτοκόλλων έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά σε μηχανικό επίπεδο επαφής δεν μου φαίνεται σόι. Ποτέ στο παρελθόν, ακόμα και σε συσκευές που είχα κρατήσει πολλά χρόνια, δεν είχα προβλήματα εφαρμογής του βύσματος. Και τώρα έχω. Και όχι μόνο στο κινητό. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν αποφασίσει ότι πρέπει να αλλάζουμε συσκευή, max στην τριετία.
Τι πρόβλημα έχεις με την USB-C?
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 22:00
από ST48410
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 21:53
ειναι αλλο πραγμα εντελώς σε επίπεδο υποστήριξης προτοκόλλων,
Προφανώς ως πιο σύγχρονο, αλλά μπορεί και να έκαναν καλή δουλειά.
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 21:53
αλλα και μηχανικά ειναι καλυτερο αρκετά απο το usb micro θεωρώ.
Μπα.

Τυχαίνει να έχω χρησιμοποιήσει στη δουλειά μπόλικους φορτιστές micro και c (όχι μόνο σε κινητά) και οι c μοιάζει να θέλουν πιο πολύ στοργή και προδέρμ.
Εντάξει, ξέρω, δε λέει τίποτα η υποκειμενική χρήση από ένα άτομο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 22:00
από ST48410
sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 21:54
Τι πρόβλημα έχεις με την USB-C?
χαλαρώνει σε πιο μικρό βάθος χρόνου ή είμαι άτυχος

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 22:04
από enaon
ST48410 έγραψε: 13 Ιαν 2023, 22:00
Μπα.

Τυχαίνει να έχω χρησιμοποιήσει στη δουλειά μπόλικους φορτιστές micro και c (όχι μόνο σε κινητά) και οι c μοιάζει να θέλουν πιο πολύ στοργή και προδέρμ.
Εντάξει, ξέρω, δε λέει τίποτα η υποκειμενική χρήση από ένα άτομο.
και τα δυο βυσματα εχουν σαν πρόβλημα οτι επιτρέπουν τόσο καλή εφαρμογή που μεταφέρουν το αδύναμο σημείο στην ενωση με την πλακέτα, οπότε αν δεν ειναι καλα σχεδιασμένο θα σπασουν οι ενώσεις, το εχω δει και εγώ. Γενικά όμως, το μικρο ηταν αθλιο και σαν βυσμα και σαν ικανότητες, το c ειναι αρκετά καλύτερο σίγουρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 22:46
από ST48410
enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 22:04
και τα δυο βυσματα εχουν σαν πρόβλημα οτι επιτρέπουν τόσο καλή εφαρμογή που μεταφέρουν το αδύναμο σημείο στην ενωση με την πλακέτα, οπότε αν δεν ειναι καλα σχεδιασμένο θα σπασουν οι ενώσεις, το εχω δει και εγώ. Γενικά όμως, το μικρο ηταν αθλιο και σαν βυσμα και σαν ικανότητες, το c ειναι αρκετά καλύτερο σίγουρα.
Άσε τις ικανότητες. Δεν μιλάω για αυτό. Επίσης βάζεις μια άλλη παράμετρο. Την ένωση με την πλακέτα. Οκ. Εκεί δεν ξέρω τι γίνεται. Δεν ξέρω δηλαδή αν το πρόβλημα κακής εφαρμογής που έχω, ανάγεται σε ζημιά στην ένωση του ακροδέκτη με την πλακέτα.
Να το πω απλά. Μου φαίνεται ότι το βύσμα με την διατομή σχεδόν τραπεζίου σα να είχε πιο πολλές τριβές και να κούμπωνε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πιο εφαρμοστά από αυτό το C.
Αλλά δεν θα σκάσουμε. Σε βάθος χρόνου ή αν κάπου απαιτούνται εκατοντάδες ή χιλιάδες συνδέσεις/αποσυνδέσεις και τα δύο είναι προβληματικά. Σίγουρα θα υπάρχει κάτι καλύτερο αλλά μπορεί να μην είναι πρακτικό από άλλες απόψεις (χώρου, κόστους κλπ)
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2023, 22:53
από enaon
ST48410 έγραψε: 13 Ιαν 2023, 22:46
Επίσης βάζεις μια άλλη παράμετρο. Την ένωση με την πλακέτα.
εκει θα χαλασει αν ειναι το c, πολυ δύσκολο το πρόβλημα επαφής να ειναι στα ελάσματα των βυσμάτων. Τεσπα και εγω ειμαι λιγο αρνητικός, με το μικρο όμως, μου εχει σπασει τα νευρα ολα αυτα τα χρόνια.
