Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ασέβαστος έγραψε: 12 Ιαν 2023, 12:01
π.χ. δευτερο αυτοκινητο, για πολη και school runs, με δικο σου σπιτι η παρκινκ, πρεπει να εισαι λιγο ανοητος για να παρεις θερμικο.
κατοικος νησιου, η αλλος που κανει ταξιδι πανω απο 100 χλμ μια φορα το χρονο και αν, επισης.
Hλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια περίπου.
Τι άλλαξε; Επειδή το κλείσαν γύρω γύρω και βάλαν και καλοριφέρ;
Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
OYΓΚ.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
Πρακτικά σκέφτηκα και μου φάνηκε too good to be true.
Chinese automotive company Nio pioneered battery swapping technology in China, installing 700 stations by the end of 2021. There are currently over 900 operational battery swapping stations across China and one in Norway, with the company planning on expanding across the rest of Norway and Europe. To date, those stations have carried out over seven million swaps, with thousands more taking place every hour.
According to their website, Nio has devised “the world’s first smart power solution” combining a network of battery recharging stations with battery swapping stations to provide a robust network for Nio BEVs. Unfortunately, this is only available to those who own a Nio car. Nio currently don’t operate in the UK but this is expected to change within the next year, as Nio release the ET5 in Europe in Spring 2023.
EVOGO battery swap solution
In January 2022, CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Ltd) began its rollout of EVOGO, their solution to battery swap technology, which features modular battery-swapping based on the concept of separating car and battery ownership.
CATL developed easily replaceable batteries, designed to look like a chocolate bar, to facilitate battery swapping on a mass scale. The newly developed electric car batteries, aptly named “Choco-SEB (swapping electric block)”, offer high-energy density in a compact, minimalist design, specially developed for EV battery sharing. This means that the battery would be considered a shared product, creating a new experience for the market whilst promoting cross-market collaboration, something the market currently lacks. EVOGO reported earlier in 2022 that the technology is compatible with “80% of global BEV platform-based vehicle models available on the market, and all BEV platform-based models to be released in the next three years globally." This could disrupt the current EV market, allowing it to transform into the universal, interlinked network EV owners have only dreamt of in recent years.
Αποδεικνυεις το γιατι οι γυναικες δεν πρεπει να ασχολουνται με τ αμαξια.
Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
OYΓΚ.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
H Nίο στην Κίνα έχει ήδη φτιάξει 1,200 σταθμούς, και φτιάχνει συνέχεια κι άλλους (με πρόλαβε ο γιατρός)
Ασέβαστος έγραψε: 12 Ιαν 2023, 12:01
π.χ. δευτερο αυτοκινητο, για πολη και school runs, με δικο σου σπιτι η παρκινκ, πρεπει να εισαι λιγο ανοητος για να παρεις θερμικο.
κατοικος νησιου, η αλλος που κανει ταξιδι πανω απο 100 χλμ μια φορα το χρονο και αν, επισης.
Hλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια περίπου.
Τι άλλαξε; Επειδή το κλείσαν γύρω γύρω και βάλαν και καλοριφέρ;
ε, οχι μονο. μπορουν να κινηθουν με ασφαλεια με τριψηφια χαω, και εχουν αυτονομια τριψηφιο παλι.
εντυπωσιακες αλλαγες υπαρχουν στις μεγαλες κατηγοριες. αλλα και πολλα τα λεφτα..
ποσο να κανει ενα ριβιαν μτχ σε καμμια 10ετια, να αρχισω οικονομιες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2023, 13:32
από Dwarven Blacksmith
Παιδιά κι εγώ θέλω δραστική μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων, είτε είναι ηλεκτρικά είτε όχι. Αλλά διαχωρίζω το τι θέλω με το τι βλέπω να γίνεται. Μανιφέστα με αιτήματα που πρέπει να ικανοποιηθούν δεν έχουν νόημα.
Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
OYΓΚ.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
Αλλά είπαμε, είσαι ουρακοτάγκος.
Eυχαριατω για τα καλά σου λόγια!
Θα σε ξαναπροτιμησω!!!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2023, 14:23
από katinasalamaki
Μπράβο στον Κινέζο.
Ας βάλει τώρα σιγά σιγά και δύο ράγες στις ανηφόρες στη δεξιά λωρίδα να ανεβαίνει με χαμηλή ταχύτητα με εξωτερική πηγή ενέργειας ένα μέρος της οποίας θα μπορεί να καλύπτεται από κάποιον που κατεβαίνει και φορτίζει το στέησον
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Ιαν 2023, 10:40
Πλάκα έχουν πάντως που δεν κάνουν θόρυβο.
Αυτά.
Δύο όψεις του νομίσματος. Στην Ελλάδα που περπατάμε στον δρόμο (οι πεζοι) και παίζουμε με το κινητό (οι οδηγοί) καλό είναι να κάνουμε και λίγο θόρυβο όταν οδηγούμε
Είχα διαβάσει ότι έχουν βάλει στις προδιαγραφές να βγάζουν υποχρεωτικά ήχο κάτω από κάποια χλμ. νομίζω 30 ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο (δεν έχουν μόνο στην Ελλάδα κινητά)
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2023, 15:06
από Ερμής
Αυτο με την αλλαγή μπαταρίας δε μπορεί να γίνει στην πράξη με καμια παναγία.
Με τη λογική να το πάρεις, δε γίνεται. Και οχι απο θέμα χρόνου αλλά απο θέμα κόστους.
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Ιαν 2023, 10:40
Πλάκα έχουν πάντως που δεν κάνουν θόρυβο.
Αυτά.
Δύο όψεις του νομίσματος. Στην Ελλάδα που περπατάμε στον δρόμο (οι πεζοι) και παίζουμε με το κινητό (οι οδηγοί) καλό είναι να κάνουμε και λίγο θόρυβο όταν οδηγούμε
Είχα διαβάσει ότι έχουν βάλει στις προδιαγραφές να βγάζουν υποχρεωτικά ήχο κάτω από κάποια χλμ. νομίζω 30 ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο (δεν έχουν μόνο στην Ελλάδα κινητά)
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2023, 19:48
από Dwarven Blacksmith
Που ήταν το κόστος μπαταριών λιθίου, και που έχει πάει σήμερα. Δεν είναι σωστή η θεώρηση ότι άλματα συμβαίνουν μόνο σε επίπεδο εργαστηρίου. Άλματα μπορούν να συμβούν και στο δάπεδο του εργοστασίου. Ένα μικρό πισωγύρισμα το 2022, για τους λόγους που όλα ακρίβυναν το 2022.
Ερμής έγραψε: 12 Ιαν 2023, 15:06
Αυτο με την αλλαγή μπαταρίας δε μπορεί να γίνει στην πράξη με καμια παναγία.
Με τη λογική να το πάρεις, δε γίνεται. Και οχι απο θέμα χρόνου αλλά απο θέμα κόστους.
μια χαρά γινεται:
ολα ανεξαιρετως τα ηλεκτρικά έχουν υποχρεωτικά αφαιρούμενες μπαταρίες με τυποποιημένες διαστάσεις και τυποποιημένα κουμπώματα.
Πας στο μπαταριάδικο στην ειδική θέση, σου ξεκουμπώνουν την ξεφόρτιστη μπαταρία, σου κουμπώνουν την αποβραδις φορτισμένη και έφυγες
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Ιαν 2023, 01:43
Ξανακοίταξα πρόσφατα και μου φάνηκαν και τα χαρακτηριστικά και οι τιμές ότι δεν έχουν αλλάξει πάρα πολύ από τότε, έως καθόλου δηλαδή.
αλλά γενικά περίεργο μου μοιάζει που παμε με τις λιθίου να κατακτήσουμε τον κόσμο και βλέπουμε, αφού ξέρουμε τί θα δούμε αν δεν βρουμε άλλη τεχνολογία.
οποιος έχει κουράγιο μπορεί να δει συγκεντρωμένα 13 χρόνια εξαγγελίες για νέες επαναστατικές τεχνολογίες στις μπαταρίες
απο τον Julez, τον μικρό θεό της επαναφόρτισης
Ερμής έγραψε: 12 Ιαν 2023, 15:06
Αυτο με την αλλαγή μπαταρίας δε μπορεί να γίνει στην πράξη με καμια παναγία.
Με τη λογική να το πάρεις, δε γίνεται. Και οχι απο θέμα χρόνου αλλά απο θέμα κόστους.
μια χαρά γινεται:
ολα ανεξαιρετως τα ηλεκτρικά έχουν υποχρεωτικά αφαιρούμενες μπαταρίες με τυποποιημένες διαστάσεις και τυποποιημένα κουμπώματα.
Πας στο μπαταριάδικο στην ειδική θέση, σου ξεκουμπώνουν την ξεφόρτιστη μπαταρία, σου κουμπώνουν την αποβραδις φορτισμένη και έφυγες
Ναι οκ στη θεωρία όλα είναι απλά και εύκολα.
Να δω ποιο μπαταριάδικο θα επενδύσει 3-4 μύρια να το κάνει αυτό. Και αντε είναι ένα μπαταριαδικο, πόσα τέτοια πρέπει να υπάρξουν για να ειναι λειτουργικό το σύστημα. Οτι δηλαδή στην Αθηνών Λαμίας μέχρι τη Λαμία θα πρέπει να παίζουν 15-20 τέτοια μπαταριάδικα με επένδυση τουλάχιστον 3-4 μύρια(για να μπορούν να καλύπτουν μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών) το καθένα. Και το θέμα δεν είναι μόνο η επένδυση, είναι το λειτουργικό κόστος, είναι πολλά.
Μη βλέπετε μόνο το "κουμπώνει, ξεκουμπώνει, τέλος", δείτε λίγο το αν εμπορικά είναι εφικτό να κατασκευαστεί αυτό.
Εδω ακόμη δεν επενδύουν σε ταχυφορτιστές, θα επενδύσουν σε τέτοιο πράγμα;
Jan 13 (Reuters) - Tesla (TSLA.O) has slashed prices on its electric vehicles in the United States and Europe, the automaker's website shows, extending a new strategy of aggressive discounting after missing Wall Street estimates for deliveries.
The U.S. price cuts, announced late Thursday in U.S. time on the Model 3 sedan and Model Y crossover SUV, ranged between 6% and 20% compared with prices before the discount, according to Reuters calculations.
That is before accounting for an up to $7,500 federal tax credit that took effect for many electric vehicle models at the start of January.
Register for free to Reuters and know the full storyRegister now
Tesla also cut prices for its Model X luxury crossover SUV and Model S sedan in the United States.
In Germany, it cut prices on the Model 3 and the Model Y - its global top-sellers - by between about 1% and almost 17% depending on the configuration. It also cut prices in Austria, Switzerland and France.
Χμ
Price drop in EU
Not only in US, here in EU also got the price cut. I picked up my M3LR for EUR 66.2K on 28th Dec. Now same model with same features are EUR 59.5K