Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2020, 08:24
sibylic έγραψε: 30 Ιαν 2020, 02:04
μέ τά βιντ πού ανεβοκατεβάζουν μαθητές,όπως αυτό τής επιθετικής συμπεριφοράς
τού μαθητή στή καθηγήτρια,αλλά καί άλλα πού δείχνουν περίεργες έως ακραίες
συμπεριφορές καθηγητών μέσα στή τάξη,άλλα πού δείχνουν τρελά πάρτυ στή διάρκεια
καταλήψεων,υπάρχει τό ενδεχόμενο νά περάσει στό κόσμο(μέ κατάληλη μόχλευση από
μμε) ότι καλό θά ήταν νά έμπαιναν βιντεοκάμερες σέ διάφορους χώρους εντός σχολικής
μονάδας σέ 1η φάση καί αργότερα μέσα στή τάξη......εδώ τό πράμα αγριεύει όμως καί
αρχίζει νά γίνεται Οργουελικό
και γιατι να μην μπουν καμερες; γινεται κατι στα σχολεια που πρεπει να μενει κρυφο;
στίς αρχες δεκ 80 πού ξεκίνησα σαν αναπληρωτής θυμάμαι ότι οί
κινητοποιήσεις τών μαθητών είχαν αιτήματα μέ βάση καί ουσία,
στίς καταλήψεις στά τέλη δεκ 80 με αρχες 90 επικρατούσε ένας
ρομαντισμός τού τύπου "νά ζήσουμε τό δικό μας μικρό πολυτεχνείο",
αυτό πού ωθούσε τά παιδιά ήταν κάτι σαν "απόηχος" πού ερχόταν από τό
οριακό γεγονός του νοεμβρη 73.....σιγά σιγα τό πράμα ξέφτυσε καί
φτάσαμε στή δεκ 2000 νά έχουν γίνει οί καταλήψεις κατι σάν μοδα,
τό έναυσμα ερχόταν συνήθως από τίς συγκεντρώσεις τών μαθ.συμβουλίων
καποιων κεντρικών σχολείων στό πολυτεχν καί ακολουθούσε ένα κύμα
καταλήψεων πού συνήθως κατά κανονα ξεκινούσε αρχές δεκεμβρη καθε έτους
όπου αφού 3 με 4 μέλη του 15μελους παρεδιδαν σε ένα χαρτι τά αιτήματα
(πού αφορούσαν κτιριακές ατέλειες ή αιτήματα τοπικής κοινωνίας)
στό σύλλογο βάζανε φρουρές καί έφευγαν..(πολλες φορες ή κακοκαιρία
χάλαγε τά σχεδια)....πώς φτάσαμε ώς εκεί όμως;
όλο τό εκπ.συστημα είναι συραφή τμημάτων όπου στό κάθε τμημα έχει βαλει
τή σφραγίδα τό "πολιτικό κόστος" πού απασχολεί τούς κοματάρχες όλων τών
τασεων-χρωμάτων, π.χ. στήν αξιολόγηση στό λυκειο πρέπει νά συγκεντρώσει
ό μαθητής 9.5 ΜΟ σέ όλα τά γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα πού σημαίνει ότι
άν έγραψε πχ αρχαία ή φυσική 03 μπορεί νά τό καλύψει άνετα από άλλα
μαθήματα(μαζί με τούς βαθμ 4μηνων βγαίνει ό ΜΟ,πού οί βαθμ 4μηνων ποτε
δεν είναι κάτω απο 10...θεωρείται αντιπαιδαγωγικό),αυτό έχει σαν αποτελεσμα
σέ ολόκληρο σχολείο νά μένουν επανεξεταστέοι γιά σεπτ 3 μέ 4 τό πολυ από
Α κ' Β λυκ ποτέ από Γ λυκ... σε 8 μέ 9 έως 11 μαθηματα(δεν μπορείς μ'αυτο
το σύστημα να μείνεις σε 3 ή 4 ή 5)....τί γίνετε όμως τώρα,άς πάρουμε έναν
πού συγκέντρωσε ΜΟ=7,5 οποτε θά δώσει τό σεπτεμβρη στά μαθήματα πού έβγαλε
ΜΟ 4μηνων+γραπτό κάτω από 9.5,έχει δηλ τώρα ένα σακουλάκι μέ 7.5 βοτσαλάκια
καί χρειάζεται νά βάλει μέσα άλλα 2 βοτσαλάκια γιά νά συμπληρώσει.....
έε θά τά βάλει,ας πούμε στά αρχαία πού έγραψε γιά 03 τόν ιούνιο τώρα θά
γράψει γιά 05 ή 06....στά μαθηματικά πού έγραψε 04 τόν ιούν.τώρα θά γράψει
ένα 06 ή 07 λέμε τώρα καί μέ τό σχετικό σπρώξιμο απ'τό σύλλογο....
είναι πανεύκολο........τί γίνεται όμως τώρα,βλέποντας οί μαθητές ότι
μ'αυτό τό τρόπο είναι πολυ εύκολο νά πάρουν τελικά τό απολυτήριο τού ΓΕΛ
ή ΕΠΑΛ,τό οποίο όμως είναι ένα Νομικά ισχυρό καί αναγκαίο πιστοποιητικό,
απλά λένε,συνήθως οί μαθητές τής Γ λυκ,καί δέν οργανώνουμε μιά κατάληψη
ώστε καί οί "αριστούχοι" ή "πολυ καλοί" νά δουλέψουν στά φροντιστήρια,οί
καλοί ή μετριοι ή άσχετοι νά πάνε νά βοηθήσουν τό μπαμπά ή τή μαμα στό
μαγαζί καί γενικά νά τρενάρουμε τή κατάσταση γιά νά βγεί ή χρονιά; (είπαμε
συνήθως αρχες δεκεμβρη ξεκινάνε αυτά)
τό πολυ νά χάσουν τήν 5ημερη ή 4ημερη άν κρατήσει πολύ(συνήθως τούς κόβονται
περίπατοι) καί ή αναπλήρωση πού θά βάλει ό υπουργός δέν ξεπερνάει τίς 4 μέ 5 μερες
στίς οποίες στό τέλος γίνονται "Αθλοπαιδιές"....Νούς Υγιής έν Σώματι Υγιεί
(συνεχιζω μολις βρώ χρόνο)