Σελίδα 25 από 38

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:19
από Μπεκρής
Δεν είναι εκ προοιμίου κακό να στηρίζονται οι τοπικές κοινωνίες με το άνοιγμα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Εγώ διαφωνώ γενικά με την κατάργηση τμημάτων στην επαρχία. Πρέπει να μειωθούν οι εισακτεοι στις κεντρικές σχολές και να συγχωνευθούν τμήματα στις κεντρικές σχολές. Αυτομάτως μαθητές του 12-13 θα δηλώσουν σχολές τις επαρχίας και οι κάτω από την βάση δεν θα περάσουν πουθενά. Πολιτικό κόστος σε κάτι τέτοιο δεν θα υπάρχει.
Ας το εφαρμόσουν.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:26
από OANNHSEA
Χαοτικός έγραψε: 31 Αύγ 2020, 19:17 Τι μαλακές έχετε στο μυαλό σας ρε;
Πάλι δεν πήρες τα ψυχοφάρμακα σου και χλευάζεις ότι λογικό βρεις στο φόρουμ;;;

.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:29
από Σέλευκας
Η απάντηση της αριστεράς για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι να μπαίνουν όλοι στα δημόσια

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:30
από Γιάννης
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:11
Ju-87 έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:04
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02 Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις.
Παιζει να ειναι ο μοναδικος αξιοκρατικος θεσμος σε αυτην την χωρα.
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
Για την ακρίβεια, πρέπει να γίνεται ξεκαθάρισμα στο τέλος κάθε έτους, να προχωράνε στο επόμενο μόνο οι καλοί, να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία οι μέτριοι και οι άτυχοι, και να πηγαίνουν σπίτι τους οι υπόλοιποι.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:31
από Χαοτικός
OANNHSEA έγραψε: 31 Αύγ 2020, 19:26
Χαοτικός έγραψε: 31 Αύγ 2020, 19:17 Τι μαλακές έχετε στο μυαλό σας ρε;
Πάλι δεν πήρες τα ψυχοφάρμακα σου και χλευάζεις ότι λογικό βρεις στο φόρουμ;;;

.
Τι λογικό ρε καραγκιόζη; Τι μαλακίες λέτε; Ποιοι είναι οι τεμπέληδες; Έχεις κυκλοφορήσει ποτέ σου έξω να δεις τι γίνεται και ξέρεις τι κόσμος υπάρχει;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 19:38
από Σέλευκας
Η απάντηση της αριστεράς για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι να μπαίνουν όλοι στα δημόσια.
Κάποτε για να περάσω στο τελευταίο ΤΕΙ από τους τελευταίους έγραψα 19-12-9-11-12-17 τα δυο τελευταία ήταν σχέδιο. Το 19 μαθηματικά το μόνο πράγμα που έμαθα ποτέ ως μαθητής. Τώρα μαυτά φαντάζομαι οτι περνούσα οπου ήθελα σχεδόν.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 23:03
από jimdenin
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:49 ιδού το πως ο συριζα όχι απλά απαξίωσε την ανώτατη εκπαίδευση αλλά την ξεφτίλισε τελείως
φοιτητές ΑΕΙ με 840 μόρια στις πανελλαδικές
Υποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.

Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης.
πηγή: https://www.kathimerini.gr/1039899/arti ... 00-monades
Το άρθρο έχει κάποιες ανακρίβειες. Πρώτον τα ΤΕΙ έχουν καταργηθεί εδώ και δυο χρόνια. Δεν υπάρχουν ΤΕΙ. Για το πολιτικών μηχανικών της Πάτρας, ο λόγος αφορά το τμήμα της πολυτεχνικής σχολής;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 09:44
από axilmar
πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01
axilmar έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:57 Πρεπει καθε κατηγορια σχολων να εχει την δικη της βαση.
Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
Υπάρχει λύση για αυτο: ομαδοποίηση σχολών ανάλογα με το αντικείμενο. Δλδ δεν θα δίνεις εξετάσεις για σχολή, αλλά για γκρουπ σχολών.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 09:47
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:44
πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01
axilmar έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:57 Πρεπει καθε κατηγορια σχολων να εχει την δικη της βαση.
Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
Υπάρχει λύση για αυτο: ομαδοποίηση σχολών ανάλογα με το αντικείμενο. Δλδ δεν θα δίνεις εξετάσεις για σχολή, αλλά για γκρουπ σχολών.
Σαν να λέμε εξετάσεις με πεδία. Oh, wait. Αυτό έχουμε σήμερα...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 09:48
από axilmar
dna replication έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:13
πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01
axilmar έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:57 Πρεπει καθε κατηγορια σχολων να εχει την δικη της βαση.
Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
δεν ήταν μόνο αυτό:
οι υποψήφιοι από την επαρχία έπρεπε να νοικιάσουν και να μείνουν 1 χρόνο τουλάχιστον στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη και να παρακολουθούν εξειδικευμένα φροντιστήρια για την κάθε σχολή

+ πολύ συχνά διαβλητές εξετάσεις
Και αυτό λύνεται, με 3 επίπεδα εξετάσεων, στο τελικό επίπεδο οι εξετασεις ανά γκρουπ σχολών θα γίνονται όπως οι πανελλήνιες.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 09:51
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:47
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:44
πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01

Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
Υπάρχει λύση για αυτο: ομαδοποίηση σχολών ανάλογα με το αντικείμενο. Δλδ δεν θα δίνεις εξετάσεις για σχολή, αλλά για γκρουπ σχολών.
Σαν να λέμε εξετάσεις με πεδία. Oh, wait. Αυτό έχουμε σήμερα...
Δεν έχουμε εξετάσεις ανά γκρουπ σχολων όπου καθε γκρουπ έχει ένα μόνο αντικείμενο γνώσης.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 09:52
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:51
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:47
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:44

Υπάρχει λύση για αυτο: ομαδοποίηση σχολών ανάλογα με το αντικείμενο. Δλδ δεν θα δίνεις εξετάσεις για σχολή, αλλά για γκρουπ σχολών.
Σαν να λέμε εξετάσεις με πεδία. Oh, wait. Αυτό έχουμε σήμερα...
Δεν έχουμε εξετάσεις ανά γκρουπ σχολων όπου καθε γκρουπ έχει ένα μόνο αντικείμενο γνώσης.
Πρώτο πεδίο, δεύτερο πεδίο, τρίτο πεδίο, τέταρτο πεδίο, πέμπτο πεδίο. Τί όχι;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 11:09
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:52
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:51
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:47

Σαν να λέμε εξετάσεις με πεδία. Oh, wait. Αυτό έχουμε σήμερα...
Δεν έχουμε εξετάσεις ανά γκρουπ σχολων όπου καθε γκρουπ έχει ένα μόνο αντικείμενο γνώσης.
Πρώτο πεδίο, δεύτερο πεδίο, τρίτο πεδίο, τέταρτο πεδίο, πέμπτο πεδίο. Τί όχι;
Οχι. Εγω θελω γκρουπ σχολων μαθηματικων, γκρουπ σχολων φυσικης, γκρουπ σχολων χημειας, κλπ. Καθε αντικειμενο να εχει το δικο του γκρουπ με ξεχωριστες εξετασεις.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:11
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 11:09
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:52
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:51

Δεν έχουμε εξετάσεις ανά γκρουπ σχολων όπου καθε γκρουπ έχει ένα μόνο αντικείμενο γνώσης.
Πρώτο πεδίο, δεύτερο πεδίο, τρίτο πεδίο, τέταρτο πεδίο, πέμπτο πεδίο. Τί όχι;
Οχι. Εγω θελω γκρουπ σχολων μαθηματικων, γκρουπ σχολων φυσικης, γκρουπ σχολων χημειας, κλπ. Καθε αντικειμενο να εχει το δικο του γκρουπ με ξεχωριστες εξετασεις.
Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2020, 14:28
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:11
axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 11:09
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 09:52

Πρώτο πεδίο, δεύτερο πεδίο, τρίτο πεδίο, τέταρτο πεδίο, πέμπτο πεδίο. Τί όχι;
Οχι. Εγω θελω γκρουπ σχολων μαθηματικων, γκρουπ σχολων φυσικης, γκρουπ σχολων χημειας, κλπ. Καθε αντικειμενο να εχει το δικο του γκρουπ με ξεχωριστες εξετασεις.
Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...
Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.