Σελίδα 25 από 35
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 10:59
από stavmanr
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Αύγ 2019, 09:02
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 08:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Αύγ 2019, 01:11
Από πότε δύο κατακέφαλα, δικαίως ρηγμένα, είναι ποινικό αδίκημα;
Κάθε βιαιοπραγία συνιστά έγκλημα εκτός των περιπτώσεων που προβλέπει ο νόμος (άμυνα κλπ).
Η αυτοδικία απαγορεύεται αυστηρά.
Έγκλημα είναι η απρόκλητη βιαιοπραγία.
Μη βγάζετε ορισμούς από το κεφάλι σας.
"Άρθρο 308
1. Όποιος με πρόθεση προξενεί σε άλλον σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών. Αν η κάκωση ή η βλάβη της υγείας που του προξένησε είναι όλως ελαφρά τιμωρείται με κράτηση έως έξι (6) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
3. Ο υπαίτιος της πράξης της παρ. 1 είναι δυνατό να απαλλαγεί από κάθε ποινή αν παρασύρθηκε στην πράξη από δικαιολογημένη αγανάκτηση εξαιτίας μιας αμέσως προηγούμενης πράξης που τέλεσε ο παθών εναντίον του ή ενώπιόν του και που ήταν ιδιαίτερα σκληρή ή βάναυση."
Η μόνη περίπτωση, λοιπόν, στην οποία δικαιολογείται σωματική επίθεση (πρόκληση απλής βλάβης) ενταντίον κάποιου είναι να έχει επιτεθεί ήδη το "θύμα"
με ιδιαίτερα σκληρό ή βάναυσο τρόπο.
Βλέπεις, Γαλή, ο πολιτισμός μας που έχει διαποτίσει το νομικό μας σύστημα δεν χαϊδεύει εκείνους που ψάχνουν δικαιολογίες για να βγάλουν από μέσα τους τον πιο βάναυσο εαυτό. Κάθε πράξη "άμυνας" πολιτών οφείλει να αποδειχθεί ηπιότερη ή το πολύ ισοδύναμη της επίθεσης, και πάντα η ηπιότερη δυνατή που θα μπορούσε να γίνει υπό τις προϋποθέσεις του περιστατικού.
Επιπλέον, κάθε πράξη άδικη που ελέγχεται από το ποινικό δίκαιο αποτελεί έγκλημα. Είναι ο ορισμός του εγκλήματος στο Π.Δ.
Τα συζητήσαμε και στο νήμα της οπλοκατοχής.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:03
από alexandroso
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
Δηλαδή; Το σκίσε με ν'αλλάξω ράφτη εμπίπτει στην κατηγορία ή προσκρούει στα χρηστά ήθη;
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:04
από stavmanr
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:03
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
Δηλαδή; Το σκίσε με ν'αλλάξω ράφτη εμπίπτει στην κατηγορία ή προσκρούει στα χρηστά ήθη;
Υπάρχουν και μαζοχιστές.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:06
από alexandroso
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:04
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:03
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
Δηλαδή; Το σκίσε με ν'αλλάξω ράφτη εμπίπτει στην κατηγορία ή προσκρούει στα χρηστά ήθη;
Υπάρχουν και μαζοχιστές.
Ολα τα σκέφτηκαν οι πούστηδες.

Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:07
από stavmanr
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:06
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:04
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:03
Δηλαδή; Το σκίσε με ν'αλλάξω ράφτη εμπίπτει στην κατηγορία ή προσκρούει στα χρηστά ήθη;
Υπάρχουν και μαζοχιστές.
Ολα τα σκέφτηκαν οι πούστηδες.
Στα χρηστά ήθη περιλαμβάνεται ήδη ο μαζοχισμός του νεοέλληνα.

Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:07
από ΓΑΛΗ
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Αύγ 2019, 09:02
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 08:32
Κάθε βιαιοπραγία συνιστά έγκλημα εκτός των περιπτώσεων που προβλέπει ο νόμος (άμυνα κλπ).
Η αυτοδικία απαγορεύεται αυστηρά.
Έγκλημα είναι η απρόκλητη βιαιοπραγία.
Μη βγάζετε ορισμούς από το κεφάλι σας.
"Άρθρο 308
1. Όποιος με πρόθεση προξενεί σε άλλον σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών. Αν η κάκωση ή η βλάβη της υγείας που του προξένησε είναι όλως ελαφρά τιμωρείται με κράτηση έως έξι (6) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
3. Ο υπαίτιος της πράξης της παρ. 1 είναι δυνατό να απαλλαγεί από κάθε ποινή αν παρασύρθηκε στην πράξη από δικαιολογημένη αγανάκτηση εξαιτίας μιας αμέσως προηγούμενης πράξης που τέλεσε ο παθών εναντίον του ή ενώπιόν του και που ήταν ιδιαίτερα σκληρή ή βάναυση."
Η μόνη περίπτωση, λοιπόν, στην οποία δικαιολογείται σωματική επίθεση (πρόκληση απλής βλάβης) ενταντίον κάποιου είναι να σου έχει επιτεθεί ήδη το "θύμα"
με ιδιαίτερα σκληρό ή βάναυσο τρόπο.
Βλέπεις, Γαλή, ο πολιτισμός μας που έχει διαποτίσει το νομικό μας σύστημα δεν χαϊδεύει εκείνους που ψάχνουν δικαιολογίες για να βγάλουν από μέσα τους τον πιο βάναυσο εαυτό. Κάθε πράξη "άμυνας" μεταξύ πολιτών οφείλει να αποδειχθεί ηπιότερη ή το πολύ ισοδύναμη της επίθεσης, και πάντα η ηπιότερη δυνατή που θα μπορούσε να γίνει υπό τις προϋποθέσεις του περιστατικού.
Τα συζητήσαμε και στο νήμα της οπλοκατοχής.
Μα ακριβώς γι' αυτό έγραψα ότι μου φαίνεται αστείο.
Το να περιμένω να μου επιτεθεί πρώτος κάποιος
με ιδιαίτερα βάναυσο και σκληρό τρόπο για να ανταποδώσω (αν έχω την δυνατότητα) δεν το θεωρώ πολιτισμένη αντίδραση αλλά υπέρτατο βαθμό μαζοχισμού.
Οπότε, το να θεωρηθώ βάρβαρη από συνειδητοποιημένους μαζοχιστές δεν μου λέει κάτι.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:11
από alexandroso
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:07
Στα χρηστά ήθη περιλαμβάνεται ήδη ο μαζοχισμός του νεοέλληνα.
Ναι, η αλήθεια είναι ότι αυτό με τα χρηστά ήθη δεν το πολυκατάλαβα. Τί πα να πει χρηστά ήθη; Υπάρχει συγκεκριμένος ορισμός νομικά ή είναι ελεύθερος κάθε δικαστής να εφαρμόσει τις δικές του πεποιθήσεις, ως χρηστά ήθη, κατά βούληση;
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:23
από perseus
Τι μποι εχεις?
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:37
από stavmanr
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:07
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Αύγ 2019, 09:02
Έγκλημα είναι η απρόκλητη βιαιοπραγία.
Μη βγάζετε ορισμούς από το κεφάλι σας.
"Άρθρο 308
1. Όποιος με πρόθεση προξενεί σε άλλον σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών. Αν η κάκωση ή η βλάβη της υγείας που του προξένησε είναι όλως ελαφρά τιμωρείται με κράτηση έως έξι (6) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
3. Ο υπαίτιος της πράξης της παρ. 1 είναι δυνατό να απαλλαγεί από κάθε ποινή αν παρασύρθηκε στην πράξη από δικαιολογημένη αγανάκτηση εξαιτίας μιας αμέσως προηγούμενης πράξης που τέλεσε ο παθών εναντίον του ή ενώπιόν του και που ήταν ιδιαίτερα σκληρή ή βάναυση."
Η μόνη περίπτωση, λοιπόν, στην οποία δικαιολογείται σωματική επίθεση (πρόκληση απλής βλάβης) ενταντίον κάποιου είναι να σου έχει επιτεθεί ήδη το "θύμα"
με ιδιαίτερα σκληρό ή βάναυσο τρόπο.
Βλέπεις, Γαλή, ο πολιτισμός μας που έχει διαποτίσει το νομικό μας σύστημα δεν χαϊδεύει εκείνους που ψάχνουν δικαιολογίες για να βγάλουν από μέσα τους τον πιο βάναυσο εαυτό. Κάθε πράξη "άμυνας" μεταξύ πολιτών οφείλει να αποδειχθεί ηπιότερη ή το πολύ ισοδύναμη της επίθεσης, και πάντα η ηπιότερη δυνατή που θα μπορούσε να γίνει υπό τις προϋποθέσεις του περιστατικού.
Τα συζητήσαμε και στο νήμα της οπλοκατοχής.
Το να περιμένω να μου επιτεθεί πρώτος κάποιος
με ιδιαίτερα βάναυσο και σκληρό τρόπο για να ανταποδώσω (αν έχω την δυνατότητα) δεν το θεωρώ πολιτισμένη αντίδραση αλλά υπέρτατο βαθμό μαζοχισμού.
Το τί θα περιμένεις εσύ ή όχι δεν έχει σημασία. Απλά πιθανότατα θα αντιμετωπίσεις τις συνέπειες που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Το σκεπτικό του άρθρου βρίσκεται ακριβώς σο γεγονός ότι αν κάποιος δεν σου επιτίθεται βάναυσα ή σκληρά, δεν υπάρχει λόγος να συμπλακείς μαζί του. Μπορείς να καλέσεις την αστυνομία εφόσον σε ενοχλεί και δεν κινδυνεύει άμεσα η σωματική σου ακεραιότητα.
Κατά τα λοιπά, όπως έγραψα, καθένας πράττει όπως του κατεβάζει η κούτρα του και δέχεται τις συνέπειες των πράξεών του.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:39
από taliban
Κανονικά θα έπρεπε να τον βάλουν να σβήνει για κάνα 2 χρόνια τις βρωμιές απ τους τοίχους που κάνουν οι όμοιοί του.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:39
από sys3x
waldorf έγραψε: 06 Αύγ 2019, 18:01
Μετά από 23 σελίδες καταλήξαμε όμως στο ίδιο βαρετό συμπέρασμα:Δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να συζητήσουμε για ένα θέμα και ΜΟΝΟ γι`αυτό το θέμα.
Πάντα η κουβέντα θα πάει στο "αν ήταν στο Τέξας",ή "αν ήταν στη Σοβιετία" ή "αν ήταν σε φυλή ανθρωποφάγων".
Μιά φορά μόνο ρε παιδιά,μόνο μιά φορά,να πούμε τι βλέπουμε και ποιά είναι η γνώμη μας γι`αυτό που βλέπουμε.
Όχι για το τι θα συνέβαινε αν αυτό που βλέπουμε δεν το βλέπαμε τώρα αλλά θα το βλέπαμε κάπου αλλού.Για το τι συμβαίνει τώρα,κάτω απ`τις συνθήκες που το βλέπουμε,στη χώρα που ζούμε,στον αιώνα που ζούμε,με τους ισχύοντες νόμους και σε κάθε περίπτωση τι συμβαίνει ΤΩΡΑ,όχι στη γαμημένη τη Σοβιετία ή στις ΗΠΑ ή στο Σείριο .
Υπάρχουνε φόρα με πολύ αυστηρό συντονισμό που γίνονται αυτά που ζητάς, μπορείς να γίνεις κ εκεί μέλος, πουλάνε κ μεταχειρισμένες κάρτες γραφικών κτρ, εμείς εδώ είμαστε αλάνια, ανάρχες, τύποι και του αλωνιού κ του σαλονιού, γαμάμε γενικά.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:51
από stavmanr
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:11
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:07
Στα χρηστά ήθη περιλαμβάνεται ήδη ο μαζοχισμός του νεοέλληνα.
Ναι, η αλήθεια είναι ότι αυτό με τα χρηστά ήθη δεν το πολυκατάλαβα. Τί πα να πει χρηστά ήθη; Υπάρχει συγκεκριμένος ορισμός νομικά ή είναι ελεύθερος κάθε δικαστής να εφαρμόσει τις δικές του πεποιθήσεις, ως χρηστά ήθη, κατά βούληση;
Τα χρηστά ήθη είναι όρος που επεκτείνει το νόμο προς τα πλαίσια της τοπικής κοινωνίας.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:53
από stavmanr
sys3x έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:39
waldorf έγραψε: 06 Αύγ 2019, 18:01
Μετά από 23 σελίδες καταλήξαμε όμως στο ίδιο βαρετό συμπέρασμα:Δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να συζητήσουμε για ένα θέμα και ΜΟΝΟ γι`αυτό το θέμα.
Πάντα η κουβέντα θα πάει στο "αν ήταν στο Τέξας",ή "αν ήταν στη Σοβιετία" ή "αν ήταν σε φυλή ανθρωποφάγων".
Μιά φορά μόνο ρε παιδιά,μόνο μιά φορά,να πούμε τι βλέπουμε και ποιά είναι η γνώμη μας γι`αυτό που βλέπουμε.
Όχι για το τι θα συνέβαινε αν αυτό που βλέπουμε δεν το βλέπαμε τώρα αλλά θα το βλέπαμε κάπου αλλού.Για το τι συμβαίνει τώρα,κάτω απ`τις συνθήκες που το βλέπουμε,στη χώρα που ζούμε,στον αιώνα που ζούμε,με τους ισχύοντες νόμους και σε κάθε περίπτωση τι συμβαίνει ΤΩΡΑ,όχι στη γαμημένη τη Σοβιετία ή στις ΗΠΑ ή στο Σείριο .
Υπάρχουνε φόρα με πολύ αυστηρό συντονισμό που γίνονται αυτά που ζητάς, μπορείς να γίνεις κ εκεί μέλος, πουλάνε κ μεταχειρισμένες κάρτες γραφικών κτρ, εμείς εδώ είμαστε
αλάνια, ανάρχες, τύποι και του αλωνιού κ του σαλονιού ό,τι να' ναι,
γαμάμε μ...ζόμαστε γενικά.
fixed
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 11:54
από alexandroso
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:51
alexandroso έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:11
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:07
Στα χρηστά ήθη περιλαμβάνεται ήδη ο μαζοχισμός του νεοέλληνα.
Ναι, η αλήθεια είναι ότι αυτό με τα χρηστά ήθη δεν το πολυκατάλαβα. Τί πα να πει χρηστά ήθη; Υπάρχει συγκεκριμένος ορισμός νομικά ή είναι ελεύθερος κάθε δικαστής να εφαρμόσει τις δικές του πεποιθήσεις, ως χρηστά ήθη, κατά βούληση;
Τα χρηστά ήθη είναι όρος που επεκτείνει το νόμο προς τα πλαίσια της τοπικής κοινωνίας.
Πολύ ασαφές μου φαίνεται για να ναι για καλό.
Re: Αστυνομικος vs καγκουρα γκραφιτα
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2019, 12:00
από ΓΑΛΗ
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:37
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Αύγ 2019, 11:07
stavmanr έγραψε: 07 Αύγ 2019, 10:59
Μη βγάζετε ορισμούς από το κεφάλι σας.
"Άρθρο 308
1. Όποιος με πρόθεση προξενεί σε άλλον σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών. Αν η κάκωση ή η βλάβη της υγείας που του προξένησε είναι όλως ελαφρά τιμωρείται με κράτηση έως έξι (6) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.
2. Η σωματική βλάβη της παρ. 1 δεν είναι άδικη, όταν επιχειρείται με τη συναίνεση του παθόντος και δεν προσκρούει στα χρηστά ήθη.
3. Ο υπαίτιος της πράξης της παρ. 1 είναι δυνατό να απαλλαγεί από κάθε ποινή αν παρασύρθηκε στην πράξη από δικαιολογημένη αγανάκτηση εξαιτίας μιας αμέσως προηγούμενης πράξης που τέλεσε ο παθών εναντίον του ή ενώπιόν του και που ήταν ιδιαίτερα σκληρή ή βάναυση."
Η μόνη περίπτωση, λοιπόν, στην οποία δικαιολογείται σωματική επίθεση (πρόκληση απλής βλάβης) ενταντίον κάποιου είναι να σου έχει επιτεθεί ήδη το "θύμα"
με ιδιαίτερα σκληρό ή βάναυσο τρόπο.
Βλέπεις, Γαλή, ο πολιτισμός μας που έχει διαποτίσει το νομικό μας σύστημα δεν χαϊδεύει εκείνους που ψάχνουν δικαιολογίες για να βγάλουν από μέσα τους τον πιο βάναυσο εαυτό. Κάθε πράξη "άμυνας" μεταξύ πολιτών οφείλει να αποδειχθεί ηπιότερη ή το πολύ ισοδύναμη της επίθεσης, και πάντα η ηπιότερη δυνατή που θα μπορούσε να γίνει υπό τις προϋποθέσεις του περιστατικού.
Τα συζητήσαμε και στο νήμα της οπλοκατοχής.
Το να περιμένω να μου επιτεθεί πρώτος κάποιος
με ιδιαίτερα βάναυσο και σκληρό τρόπο για να ανταποδώσω (αν έχω την δυνατότητα) δεν το θεωρώ πολιτισμένη αντίδραση αλλά υπέρτατο βαθμό μαζοχισμού.
Το τί θα περιμένεις εσύ ή όχι δεν έχει σημασία. Απλά πιθανότατα θα αντιμετωπίσεις τις συνέπειες που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Το σκεπτικό του άρθρου βρίσκεται ακριβώς σο γεγονός ότι αν κάποιος δεν σου επιτίθεται βάναυσα ή σκληρά, δεν υπάρχει λόγος να συμπλακείς μαζί του. Μπορείς να καλέσεις την αστυνομία εφόσον σε ενοχλεί και δεν κινδυνεύει άμεσα η σωματική σου ακεραιότητα.
Κατά τα λοιπά, όπως έγραψα, καθένας πράττει όπως του κατεβάζει η κούτρα του και δέχεται τις συνέπειες των πράξεών του.
Αυτά είναι αοριστολογίες. Κατ' αρχήν, το να καλέσεις την αστυνομία είναι ένα φληνάφημα που αφορά μόνον σε ειδικές περιπτώσεις που έχεις τόσο τον χρόνο όσο και την δυνατότητα για την κλήση. Και φυσικά ακόμα και στην περίπτωση που το κάνεις, οι αστυνομικοί δεν διακτινίζονται. Όπως φυσικά δεν υπάρχει πάντα η δυνατότητα αποφυγής της οποιασδήποτε εμπλοκής ή επικοινωνίας με τον αρχικώς επιτιθέμενο. Οπότε, συμφωνώ μαζί σου. Αυτός που επιλέγει να
επιτεθεί με το χ ή ψ τρόπο σε κάποιον με τον οποίο δεν έχει προσωπικό πρόβλημα (όπως στις περιπτώσεις ληστείας) θα δεχθεί τις συνέπειες των πράξεων του. Γιατί το μηδενικό συναίσθημα για την
ανθρώπινη ιδιότητα, ανταποδίδεται.