Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Πολλα μπραβο στη Mazda που σεβεται τον καταναλωτη και δεν τον φορτωνει με παπαριες λογω μοδας.
Εταιρεια που πραγματικα αγαπα το αυτοκινητο και δεν το βλεπει μονο σαν μπιζνα.
Respect!
Νέο Mazda3: «Όχι» στην οθόνη αφής!
Σε πείσμα των καιρών και της μόδας, η Mazda προτάσσει την απλότητα και την ασφάλεια, καταργώντας την οθόνη αφής!
stergiosbik έγραψε: 28 Ιαν 2019, 13:36
Σε ποιες εκδοσεις;
Δεν ξέρω.
Κάτι νορμάλ, όχι πάνω από 200 άλογα και τετοια
Γιατι;
Τα πολλα αλογα δεν σημαινουν κοντρες.
Σημαινουν ασφαλεια.
Εγω στη θεση σου αν επαιζα κοντα στα 27-28 χιλιαρικα και με επαιρνε για διλιτρο,θα χτυπουσα με κλειστα ματια το i30N.
Eιναι ευκαιρια μεγαλη για τετοιο οχημα.
Ξέρεις, νομίζω, ότι είχα το φόκους και με ψιλό πηδηξε με προβλήματα.
Έχεις ακούσει αν άλλαξε κάτι δραματικά.
Μα, 2 χρόνια εγγύηση οι μαλακες;;;
Καταλήγω στο φοκους γιατί
1) Δεν έχω ακούσει ποτέ και απο κανέναν να είχε θέματα με τη φορντ(είσαι ο πρώτος που μου το λέει).
2) Οικονομικά ανταλλακτικά, φτηνή συντήρηση
3) Σε τογιότα πήγα με το aygo και πλην της οικονομίας δε μπορώ να πω οτι είχα κάτι άλλο πλας, μου έβγαλε θέματα νωρίς
4) χοντα έχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά και γενικά είναι ακριβή εταιρεία σε θέματα συντήρησης.
5) χιουντάι ποτέ.
stergiosbik έγραψε: 28 Ιαν 2019, 13:36
Σε ποιες εκδοσεις;
Δεν ξέρω.
Κάτι νορμάλ, όχι πάνω από 200 άλογα και τετοια
Γιατι;
Τα πολλα αλογα δεν σημαινουν κοντρες.
Σημαινουν ασφαλεια.
Εγω στη θεση σου αν επαιζα κοντα στα 27-28 χιλιαρικα και με επαιρνε για διλιτρο,θα χτυπουσα με κλειστα ματια το i30N.
Eιναι ευκαιρια μεγαλη για τετοιο οχημα.
Ξέρεις, νομίζω, ότι είχα το φόκους και με ψιλό πηδηξε με προβλήματα.
Έχεις ακούσει αν άλλαξε κάτι δραματικά.
Μα, 2 χρόνια εγγύηση οι μαλακες;;;
Καταλήγω στο φοκους γιατί
1) Δεν έχω ακούσει ποτέ και απο κανέναν να είχε θέματα με τη φορντ(είσαι ο πρώτος που μου το λέει).
2) Οικονομικά ανταλλακτικά, φτηνή συντήρηση
3) Σε τογιότα πήγα με το aygo και πλην της οικονομίας δε μπορώ να πω οτι είχα κάτι άλλο πλας, μου έβγαλε θέματα νωρίς
4) χοντα έχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά και γενικά είναι ακριβή εταιρεία σε θέματα συντήρησης.
5) χιουντάι ποτέ.
Τα φόκους ήταν καρά προβληματικά. Γιατί τόσο ξεκάθαρα όχι σε χιουνται, ακούγεται ότι είναι σκυλια
5 χρόνια εγγύηση δίνουν.
Και έχω σε μεγάλη εκτίμηση τους κορεατες, δες σαμσουνγκ, ελ τζι κλλ
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2019, 13:48
από stergiosbik
Οχι ρε γιατι;
Ισα ισα το αγχος θα το εχεις οταν δεν θα εχεις την δυναμη να κανεις μια προσπεραση με ασφαλεια.
Δυναμη στο δεξι ποδι σημαινει ασφαλεια και σιγουρια.
Πιτσιρικας δεν εισαι να πω οτι θες να ξεχαρμανιασεις.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2019, 14:27
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 28 Ιαν 2019, 13:48
Οχι ρε γιατι;
Ισα ισα το αγχος θα το εχεις οταν δεν θα εχεις την δυναμη να κανεις μια προσπεραση με ασφαλεια.
Δυναμη στο δεξι ποδι σημαινει ασφαλεια και σιγουρια.
Πιτσιρικας δεν εισαι να πω οτι θες να ξεχαρμανιασεις.
Πιτσιρικάς δεν είμαι, αλλά δεν είμαι και 100% σωστός.
Δλδ. θα βγω, θα πιω και δεν θα πάρω ταξί.
Κι αν βάλει κάνα Τερλεγκα, γαμα τα.
Βαλκάνιος ειμαι