Σελίδα 238 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 11:54
από Chilloutbuddy
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 12:22
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:54
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.
Μιλάμε έχεις πάρει το ρολλερ μισού μέτρου πλάτους και ζωγραφίζεις.
Η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι κατ αναλογία με τον πληθυσμό, ούτε η άνοδος των ηλεκτρικών οφείλεται στο ότι οι βόρειοι είναι ψυχοπονιαρηδες, ούτε είναι δίκαιο το "η Γερμανία το γύρισε στο λιγνίτη". (Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να βρεις το electricity mix και να δεις ποιά η τωρινή κατάσταση, ποια η προηγούμενη και ποιά η τάση)
Όλα αυτά είναι τροχιοδεικτικά, τα ηλεκτρικά δεν είναι πλέον το μέλλον, για πολλούς είναι το παρόν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 12:27
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:54
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.
και οι κινεζοι ηλεκτροκινουνται, και δεν ειναι καθολου λιγοι, και απο ανακυκλωση και τετοια μπιτι ουγκανοι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 12:59
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 10 Ιαν 2023, 12:27
και οι κινεζοι ηλεκτροκινουνται, και δεν ειναι καθολου λιγοι, και απο ανακυκλωση και τετοια μπιτι ουγκανοι.
Κυριολεκτικά η μισή ανακύκλωση του πλανήτη γινόταν στην Κίνα μέχρι το 2018, τους έστελναν σχεδόν όλες οι δυτικές χώρες τα (ανακυκλώσιμα/μικτά πλαστικά) σκουπίδια τους με κοντέϊνερ, τα οποία κοντέϊνερ πηγαίνανε Αμερική γεμάτα εμπορεύματα και γυρίζανε άδεια οπότε τα μεταφορικά τίναν προς το μηδέν. Και γινόταν στην Κίνα γιατί μόνο εκεί ήταν αρκετά φτηνά τα εργατικά ώστε να συμφέρει, και μάλιστα το σκουπίδι πήγαινε στα βάθη της Κίνας, όχι Σανγκάη και τέτοια παραλιακά. Το 2018 το κόψανε οι Κινέζοι απροειδοποίητα (δεν ξέρω αν θυμάσαι τα σκουπίδια που μαζεύονταν σε κάτι αποθήκες στα λιμάνια και παίρνανε φωτιά), και από τότε ο πλανήτης προσποιείται ότι ανακυκλώνει πλαστικά, στην πραγματικότητα δεν ανακυκλώνει. Ανακύκλωση μικτών πλαστικών = Κίνα or bust.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:17
από sharp
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:54
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:19
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιαν 2023, 13:01
Προσπάθησα να αγοράσω BYD προχτές αλλά ο broker μου το θεωρεί περίπλοκο προϊον και δεν με αφήνει.
'Εχεις πληροφόρηση από το Κόμμα;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:34
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 12:22
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:54
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.
Μιλάμε έχεις πάρει το ρολλερ μισού μέτρου πλάτους και ζωγραφίζεις.
Η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι κατ αναλογία με τον πληθυσμό, ούτε η άνοδος των ηλεκτρικών οφείλεται στο ότι οι βόρειοι είναι ψυχοπονιαρηδες, ούτε είναι δίκαιο το "η Γερμανία το γύρισε στο λιγνίτη". (Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να βρεις το electricity mix και να δεις ποιά η τωρινή κατάσταση, ποια η προηγούμενη και ποιά η τάση)
Όλα αυτά είναι τροχιοδεικτικά, τα ηλεκτρικά δεν είναι πλέον το μέλλον, για πολλούς είναι το παρόν.
Η Γερμανία είχε μεγαλεπήβολα σχέδια και έκανε πρόοδο αλλά τα βρήκανε μπαστούνια με την κατάσταση στη Ρωσία. Ίσως πιό σωστή έκφραση ότι έχουν αρχίσει να παραπέμπουν την απεξάρτηση απ'το κάρβουνο στις καλένδες. Είναι φρέσκα νέα αυτά, δεν ξέρω αν το παρακολουθείς.
https://www.reuters.com/markets/commodi ... 022-12-16/
Μακροπρόθεσμα για τα τροχιοδεικτικά, θέλω να δώ από πού θα βρούνε την πρώτη ύλη. Ειδικά λίθιο, το οποίο θέλει χρόνια και χρόνια για να στήσεις παραγωγή. Ζήτηση χωρίς παραγωγή σημαίνει ότι το λίθιο θα πάει στο Θεό ακόμα περισσότερο απ'ότι έχει πάει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:51
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:34
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 12:22
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:54
E καλά, χεστήκαμε για βόρεια ευρώπη, είναι το 5% του πλανήτη. Όλα τα κάνουνε όμορφα, και ηλεκτρικά και ανακύκλωση και ό,τι θες, το θέμα είναι τι γίνεται με το 95%. Στο μεταξύ οι Γερμανοί ειδικά το έχουνε γυρίσει στο λιγνίτη, ε τι να το κάνω ρε φίλε αν έχεις ηλεκτρικά και τα φορτίζεις με κάρβουνο.
Μιλάμε έχεις πάρει το ρολλερ μισού μέτρου πλάτους και ζωγραφίζεις.
Η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι κατ αναλογία με τον πληθυσμό, ούτε η άνοδος των ηλεκτρικών οφείλεται στο ότι οι βόρειοι είναι ψυχοπονιαρηδες, ούτε είναι δίκαιο το "η Γερμανία το γύρισε στο λιγνίτη". (Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να βρεις το electricity mix και να δεις ποιά η τωρινή κατάσταση, ποια η προηγούμενη και ποιά η τάση)
Όλα αυτά είναι τροχιοδεικτικά, τα ηλεκτρικά δεν είναι πλέον το μέλλον, για πολλούς είναι το παρόν.
Η Γερμανία είχε μεγαλεπήβολα σχέδια και έκανε πρόοδο αλλά τα βρήκανε μπαστούνια με την κατάσταση στη Ρωσία. Ίσως πιό σωστή έκφραση ότι έχουν αρχίσει να παραπέμπουν την απεξάρτηση απ'το κάρβουνο στις καλένδες. Είναι φρέσκα νέα αυτά, δεν ξέρω αν το παρακολουθείς.
https://www.reuters.com/markets/commodi ... 022-12-16/
Μακροπρόθεσμα για τα τροχιοδεικτικά, θέλω να δώ από πού θα βρούνε την πρώτη ύλη. Ειδικά λίθιο, το οποίο θέλει χρόνια και χρόνια για να στήσεις παραγωγή. Ζήτηση χωρίς παραγωγή σημαίνει ότι το λίθιο θα πάει στο Θεό ακόμα περισσότερο απ'ότι έχει πάει.
Είχε ένα πισωγύρισμα, την πάτησε πιο χοντρά από άλλες χώρες, ήταν και το κλείσιμο των πυρηνικών ιστορικό λάθος. Και πάλι όμως δεν τίθεται θέμα "και τι να το κάνεις αφού έχει και λιγνίτη το μείγμα". Αφενός ήδη μεγάλο μέρος δεν έχει, αφετέρου αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στο δρόμο 15 χρόνια κατά μέσο όρο, είναι σημαντικό milestone ότι ο στόλος αντικαθίσταται από τώρα.
Όσον αφορά το λίθιο, εγώ το βλέπω λίγο λεπτοδουλεια να κάτσεις να το ψάξεις, αφού χτίζεται battery capacity πρέπει να είναι παρανοϊκές οι εταιρίες για να μην έχουν δει πως πάει η παραγωγή πρώτων υλών για αυτές. Δεν πιστεύω ότι είναι παρανοϊκές. Αλλά ούτε είναι απαραίτητο ότι επειδή σήμερα λίθιο, για πάντα λίθιο.
Σα να προσπαθείς να προβλέψεις τη διάδοσή των υπολογιστών κοιτώντας τις πρώτες ύλες για λυχνίες κενού μου φαίνεται.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:54
από sharp
Το πλάνο του 1 εκατ. ηλεκτρ. μέχρι το 2030 είχε εγκαταλειφθεί πριν τη Ρωσία, από την εποχή της Μέρκελ. Και τότε η μεγάλη δυσκολία ήταν πού θα βρεθεί τόσο πολύ ρεύμα, χώρια που κανείς δεν λέει πού θα μπουν οι φορτιστές
Οι εταιρίες τρέχουν και δεν φτάνουν, επειδή έβαλε απίθανα όρια η Κομισιόν και παρέα με οικονομολόγους κατηγορούν την Ούρσουλα ως την πιο αντιγερμανίδα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 13:58
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:51
Και πάλι όμως δεν τίθεται θέμα "και τι να το κάνεις αφού έχει και λιγνίτη το μείγμα". Αφενός ήδη μεγάλο μέρος δεν έχει, αφετέρου αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στο δρόμο 15 χρόνια κατά μέσο όρο, είναι σημαντικό milestone ότι ο στόλος αντικαθίσταται από τώρα.
Πόσο είναι μεγάλο μέρος για σένα, 30% είναι το κάρβουνο.
Δες εδώ το πινακάκι
https://strom-report.de/strom/
εντιτ: και 13,3% τα πυρηνικά που θα κλείσουν σε 1 χρόνο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 14:20
από Dwarven Blacksmith
sharp έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:58
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:51
Και πάλι όμως δεν τίθεται θέμα "και τι να το κάνεις αφού έχει και λιγνίτη το μείγμα". Αφενός ήδη μεγάλο μέρος δεν έχει, αφετέρου αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στο δρόμο 15 χρόνια κατά μέσο όρο, είναι σημαντικό milestone ότι ο στόλος αντικαθίσταται από τώρα.
Πόσο είναι μεγάλο μέρος για σένα, 30% είναι το κάρβουνο.
Δες εδώ το πινακάκι
https://strom-report.de/strom/
εντιτ: και 13,3% τα πυρηνικά που θα κλείσουν σε 1 χρόνο.
Ε δηλαδή το 70% δεν είναι κάρβουνο.
Χάνεις το δάσος. Αλλά έτσι κι αλλιώς ξεφύγαμε, εδώ μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, το ενεργειακό μίγμα είναι άλλο τοπικ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 14:30
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 14:20
sharp έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:58
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:51
Και πάλι όμως δεν τίθεται θέμα "και τι να το κάνεις αφού έχει και λιγνίτη το μείγμα". Αφενός ήδη μεγάλο μέρος δεν έχει, αφετέρου αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στο δρόμο 15 χρόνια κατά μέσο όρο, είναι σημαντικό milestone ότι ο στόλος αντικαθίσταται από τώρα.
Πόσο είναι μεγάλο μέρος για σένα, 30% είναι το κάρβουνο.
Δες εδώ το πινακάκι
https://strom-report.de/strom/
εντιτ: και 13,3% τα πυρηνικά που θα κλείσουν σε 1 χρόνο.
Ε δηλαδή το 70% δεν είναι κάρβουνο.
Χάνεις το δάσος. Αλλά έτσι κι αλλιώς ξεφύγαμε, εδώ μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, το ενεργειακό μίγμα είναι άλλο τοπικ.
Nτάξει άλλο τόπικ αλλά για μένα το μίγμα και το περιβάλλον ήταν ο μοναδικός λόγος που κοίταξα λίγο ηλεκτρικό, κατά τ'άλλα σαν αυτοκίνητο δε βλέπω κανένα λόγο. Είναι ακριβό και η φόρτιση είναι μπελάς.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 14:31
από sys3x
Feindflug έγραψε: 06 Ιαν 2023, 13:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιαν 2023, 12:09
Chilloutbuddy έγραψε: 03 Ιαν 2023, 12:02
όσο επιτρέπει η αυστραλία ντίζελ θα παίρνω ντίζελ
(κάθε 20 χρόνια που αλλάζω αμάξι)
Γιατί, σε καταράστηκε καμια γριά τσιγγάνα;
Τύπε, εγώ έχω ακούσει ότι αν πας με τσιγγάνα, δεν σε πιάνουν τα μάγια...
Τρου στόρυ, αρκεί να το κάνεις έγκαιρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 14:58
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 14:20
sharp έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:58
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:51
Και πάλι όμως δεν τίθεται θέμα "και τι να το κάνεις αφού έχει και λιγνίτη το μείγμα". Αφενός ήδη μεγάλο μέρος δεν έχει, αφετέρου αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στο δρόμο 15 χρόνια κατά μέσο όρο, είναι σημαντικό milestone ότι ο στόλος αντικαθίσταται από τώρα.
Πόσο είναι μεγάλο μέρος για σένα, 30% είναι το κάρβουνο.
Δες εδώ το πινακάκι
https://strom-report.de/strom/
εντιτ: και 13,3% τα πυρηνικά που θα κλείσουν σε 1 χρόνο.
Ε δηλαδή το 70% δεν είναι κάρβουνο.
Χάνεις το δάσος. Αλλά έτσι κι αλλιώς ξεφύγαμε, εδώ μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, το ενεργειακό μίγμα είναι άλλο τοπικ.
Κι όμως αυτή είναι η σημαντικότερη παγίδα. Το πόσο οικολογικά είναι τα ηλεκτρικά, εξαρτάται από το πώς παράγεις το ρεύμα. Τεσπα, στη Γερμανία, επειδή γνωρίζω λεπτομέρειες, δεν θα γίνει το θαύμα που προπαγανδίζανε (όχι λόγω Ρωσίας).
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 14:59
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2023, 13:51
Όσον αφορά το λίθιο, εγώ το βλέπω λίγο λεπτοδουλεια να κάτσεις να το ψάξεις, αφού χτίζεται battery capacity πρέπει να είναι παρανοϊκές οι εταιρίες για να μην έχουν δει πως πάει η παραγωγή πρώτων υλών για αυτές. Δεν πιστεύω ότι είναι παρανοϊκές. Αλλά ούτε είναι απαραίτητο ότι επειδή σήμερα λίθιο, για πάντα λίθιο.
Κατ'αρχάς να το πιστέψεις ότι οι εταιρίες είναι absolutely παρανοϊκές, και συχνά είναι και αυτοκαταστροφικές. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βάζεις ένα σωρό έξυπνους ανθρώπους σε ένα δωμάτιο και συλλογικά να παίρνουν όλοι μαζί λάθος ή και εντελώς ηλίθιες αποφάσεις για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν με την ευφυία τους. Για λόγους πόλιτικς, έλλειψη ξεκάθαρης πληροφορίας, καριερίστικοι λόγοι, διαφθορά, συλλογικές φοβίες, και διάφορα ιστορικά μπαγκάζια που κουβαλάνε οι μεγάλες εταιρίες ανα τον πλανήτη.
Δεν το πιστεύεις; Οκ, ας δεχτούμε ότι οι εταιρίες είναι έξυπνες και λογικές. Τότε οι εταιρίες που κάνουν τώρα επενδύσεις σε ορυχεία λιθίου για να ξεκινήσουν παραγωγή σε 5 χρόνια είναι παρανοϊκές; Γιατί τόσο παίρνει. Και αυτή τη στιγμή τρέχουν όλοι να αυξήσουν παραγωγή σε 5 χρόνια.
Όσο για την τεχνολογία, η μπαταρία λιθίου υπάρχει εδώ και 40 χρόνια, και δεν είναι αυτή η πρώτη φορά που είχε την ανάγκη να βελτιωθεί ή να ξεπεραστεί. Και δεν ξεπεράστηκε. Βελτιώθηκε αλλά δεν ξεπεράστηκε, η τεχνολογία δεν αλλάζει τόσο γρήγορα όσο φανταζόμαστε επειδή μας έπιασε ξαφνικά καύλα με τον ηλεκτρισμό, ούτε είναι αυτή η πρώτη μας καύλα με τον ηλεκτρισμό. Δε θα ήθελε η Σάμσουνγκ να βγάλει μπαταρίες για κινητό που κρατάνε 2 βδομάδες να κλείσει το σπίτι ολονών; Θα ήθελε, αλλά δε μπορεί. Δεν έχει πόρους και κίνητρα η τηλεφωνία; Ο στρατός; Μιλάμε για απεριόριστα μπάτζετ και κίνητρα.
Ειδικά η τεχνολογία μπαταρίας είναι εδώ και καναν αιώνα 2 years away from being 2 years away. Εδώ πολεμούσανε με ηλεκτρικά υποβρύχια στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, πόσο συγκλονιστική βελτίωση έχουμε δει από τότε; Πάνε 110 χρόνια. Kαλά την ανακύκλωση μπαταρίας μην την πιάσουμε καθόλου, ας κάνουμε όλοι μαζί ότι δεν βλέπουμε όπως κάναμε πάντα, χωματερή και έχει ο Θεός.