Σελίδα 236 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2022, 18:50
από enaon
Ασέβαστος έγραψε: 29 Δεκ 2022, 18:42 αλλα οι haters εστιαζουν μονο στα ηλεκτρικα.
μην τα βαζεις στο ιδιο επίπεδο, οι λιθίου στο κρύο ειναι πιο μικρές και πιο αδύναμες απο αυτες που αγόρασες στα χαρτιά, και αν τις ζορίσεις (αδειάσεις ή φορτίσεις) χανουν μόνιμα χωρητκότητα.

γενικά αυτα, πραγματι αν νομιζει καποιος οτ θα το παθει ενα τεσλα ειναι λιγο καμμενος, εχουν σομπίτσα για τις μπαταρίες, αλλα πραγματι τα εκχιονιστικά κλπ που λεει το αρθρο μπορει να μην το έχουν κανει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2022, 18:54
από enterprise-psi
Ασέβαστος έγραψε: 29 Δεκ 2022, 18:42
ουτε οι μολυβδου τα πανε καλα με το κρυο.

ουτε το πετρελαιο. ουτε το συστημα ψυξης, αν δεν εισαι προετοιμασμενος για τοσο κρυο.

γενικως, πολλα οχηματα θα εχουν προβλημα, θερμικα και μη, αλλα οι haters εστιαζουν μονο στα ηλεκτρικα.
Με μισή μιζιά πήρε :lol:

Βέβαια είναι Honda :003: :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2022, 19:03
από dna replication
122 χρόνια, μικρή πρόοδος


https://t.me/vexiistorii/5126?single

Ippolit Romanov is the creator of the first Russian electric car.

In 1899, in St. Petersburg, according to the project of Ippolit Romanov, the first domestic electric car was created, which was suitable for transporting two people. In the people he received the name "cuckoo". The total mass of the electric car was 750 kg, of which 370 kg was taken only by the battery, the charge of which was enough for 60 km at a speed of about 40 km / h.

Moreover, it was Romanov who stood at the origins of urban electric transport and created the first electric omnibus.

Εικόνα
Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2022, 11:10
από Ερμής
Παιδιά για τα ηλεκτρικά τα έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, όσοι είστε άπιστοι, απλά πάρτε ένα ηλεκτρικό για λίγες μερες(δε θα σας κοστίσει πάνω από 500€) και θα δείτε κατά πόσο είναι λειτουργικό για κάποιον που θα έχει μόνο αυτό.

Προσωπική δοκιμή και με το ιδ3 αλλά και με το μοντελ3 του Τέσλα ήταν από άβολη έως απογοητευτική.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2022, 11:17
από EKPLIKTIKOS
Καλά εμάς εδώ στην Αθήνα δε μας νοιάζουν όλα αυτά με το κρύο σε κανένα κινητήρα. Όλη η συζήτηση είναι θεωρητική. Εκτός αν ενδιαφέρεται κανείς στα σοβαρά εδώ μέσα να αγοράσει ηλεκτρικό αλλά κολλάει επειδή το χειμώνα τι θα κάνει που θα έχει -30 κ δε θα παιρνει μπροστά. Εδώ η μισή πόλη κυκλοφορεί με μηχανάκι όλο το χρόνο κ εδώ συζητάμε τι γίνεται στους -20 κ πώς καθαρίζουμε τον πάγο από το τζάμι κ τέτοια εξωτικά ζητήματα που ίσως τα αντιμετωπίσουμε 2 φορές σε όλη μας τη ζωή, και αν

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2022, 11:21
από Ερμής
40 χιλιάρικα και άνω για να κάνεις το Αθήνα Σπάρτη σε 4 ωρες;

Δε νομίζω πως χρειάζεται κάποια άλλη αποδειξη.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2022, 11:31
από enterprise-psi
Με 40κ παίρνεις gr Yaris και θα πάρεις ηλεκτρικό ;

Για να μην πω για panigale 😁

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2022, 12:00
από Ερμής
enterprise-psi έγραψε: 30 Δεκ 2022, 11:31 Με 40κ παίρνεις gr Yaris και θα πάρεις ηλεκτρικό ;

Για να μην πω για panigale 😁
Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 15:36
από talaipwros

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 15:45
από Dwarven Blacksmith
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2022, 11:10 Παιδιά για τα ηλεκτρικά τα έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, όσοι είστε άπιστοι, απλά πάρτε ένα ηλεκτρικό για λίγες μερες(δε θα σας κοστίσει πάνω από 500€) και θα δείτε κατά πόσο είναι λειτουργικό για κάποιον που θα έχει μόνο αυτό.

Προσωπική δοκιμή και με το ιδ3 αλλά και με το μοντελ3 του Τέσλα ήταν από άβολη έως απογοητευτική.
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2022, 11:21 40 χιλιάρικα και άνω για να κάνεις το Αθήνα Σπάρτη σε 4 ωρες;

Δε νομίζω πως χρειάζεται κάποια άλλη αποδειξη.
Αγαπητέ κάνεις μπουμερικές συγκρίσεις άνευ νοήματος.

Το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό στον πλανήτη είναι αυτό το κουβαδάκι των <4000 ευρώ με το οποίο ο κόσμος πάει δουλειά-σπίτι, σπίτι-δουλειά και σουπερμάρκετ στο τσακίρ κέφι. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος λάτρης των αυτοκινήτων θέλει να δώσει 40 χιλιάδες για να κάνει μακρινά ταξίδια, οκ, να μιλήσουμε και γι αυτόν αλλά γνωρίζοντας ότι είναι η εξαίρεση.
Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 15:50
από talaipwros
επισης δεν υπαρχει συγχρονο ηλεκτρικο που να μην μπορει να κανει τα 150 μιλια του Αθηνα -Σπαρτη χωρις να χρειαστει φορτιση ( εφοσον δεν ξεπερασει το οριο των 120 χιλιομετρων την ωρα και δεν εχει -10 ξερω γω, οποτε καποια παλαιοτερα μοντελα θα ζοριστουν)
Kia ev6 439km
Skoda Enyaq iV 424km
BMW iX3 413km
Ioniq 5 = 381km
Audi Q4 e-tron 376km
Mustang Mach-e 366 km

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 22:17
από Ερμής
Γιατρέ δεν έβαλες μέσα την παράμετρο ανηφόρα.
120χλμ/ώρα στην ανάβαση Κόρινθος Τρίπολη είναι σα να πηγαίνεις στην ευθεία με 170 και βάλε.
Οι αναβάσεις είναι που τρώνε μπαταρία, όχι τόσο η ταχύτητα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 23:20
από taxalata xalasa
Ερμής έγραψε: 31 Δεκ 2022, 22:17 Γιατρέ δεν έβαλες μέσα την παράμετρο ανηφόρα.
120χλμ/ώρα στην ανάβαση Κόρινθος Τρίπολη είναι σα να πηγαίνεις στην ευθεία με 170 και βάλε.
Οι αναβάσεις είναι που τρώνε μπαταρία, όχι τόσο η ταχύτητα
και αν πεις να βαλεις και κοτσαδορο για να τραβηξεις κατι, ξεχνατο... θα μεινεις στα μισα του δρομου...

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2022, 23:52
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 31 Δεκ 2022, 15:45
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2022, 11:10 Παιδιά για τα ηλεκτρικά τα έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, όσοι είστε άπιστοι, απλά πάρτε ένα ηλεκτρικό για λίγες μερες(δε θα σας κοστίσει πάνω από 500€) και θα δείτε κατά πόσο είναι λειτουργικό για κάποιον που θα έχει μόνο αυτό.

Προσωπική δοκιμή και με το ιδ3 αλλά και με το μοντελ3 του Τέσλα ήταν από άβολη έως απογοητευτική.
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2022, 11:21 40 χιλιάρικα και άνω για να κάνεις το Αθήνα Σπάρτη σε 4 ωρες;

Δε νομίζω πως χρειάζεται κάποια άλλη αποδειξη.
Αγαπητέ κάνεις μπουμερικές συγκρίσεις άνευ νοήματος.

Το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό στον πλανήτη είναι αυτό το κουβαδάκι των <4000 ευρώ με το οποίο ο κόσμος πάει δουλειά-σπίτι, σπίτι-δουλειά και σουπερμάρκετ στο τσακίρ κέφι. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος λάτρης των αυτοκινήτων θέλει να δώσει 40 χιλιάδες για να κάνει μακρινά ταξίδια, οκ, να μιλήσουμε και γι αυτόν αλλά γνωρίζοντας ότι είναι η εξαίρεση.
Εικόνα
Θέλω ένα και για δουλειά και για ταξίδι. Δύο είναι ασύμφορα από κάθε πλευρά, οικονομική, παρκάρισμα κλπ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2023, 12:01
από katinasalamaki
enaon έγραψε: 29 Δεκ 2022, 18:50
Ασέβαστος έγραψε: 29 Δεκ 2022, 18:42 αλλα οι haters εστιαζουν μονο στα ηλεκτρικα.
μην τα βαζεις στο ιδιο επίπεδο, οι λιθίου στο κρύο ειναι πιο μικρές και πιο αδύναμες απο αυτες που αγόρασες στα χαρτιά, και αν τις ζορίσεις (αδειάσεις ή φορτίσεις) χανουν μόνιμα χωρητκότητα.

γενικά αυτα, πραγματι αν νομιζει καποιος οτ θα το παθει ενα τεσλα ειναι λιγο καμμενος, εχουν σομπίτσα για τις μπαταρίες, αλλα πραγματι τα εκχιονιστικά κλπ που λεει το αρθρο μπορει να μην το έχουν κανει.
Μόνο για τις μπαταρίες έχουν σομπιτσα;
Για την καμπίνα δεν έβαλαν μποτίλια οι Τέσλιοι;
Πως να δουλεύει άραγε η θέρμανση; μάλλον a/c, γιατί είναι τρε μπανάλ το άλλο.