Σελίδα 231 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 15:43
από Η φωνή της Αληθειας
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 13:43
Το άλλο που δεν λένε είναι ποια είναι η επίδραση στην μπαταρία σε βάθος χρόνου. Η Τέσλα κτλ ρυθμίζουν την ταχύτητα φόρτισης όχι επειδή δεν μπορεί να γίνει ταχύτερα, αλλά για να μην χαλάσει η μπαταρία γρήγορα.
Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.
Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:15
από Chilloutbuddy
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 13:43
Το άλλο που δεν λένε είναι ποια είναι η επίδραση στην μπαταρία σε βάθος χρόνου. Η Τέσλα κτλ ρυθμίζουν την ταχύτητα φόρτισης όχι επειδή δεν μπορεί να γίνει ταχύτερα, αλλά για να μην χαλάσει η μπαταρία γρήγορα.
Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.
Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερή
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:17
από shelby
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:30
από Feindflug
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01
Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.
Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερή
Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:42
από sys3x
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:30
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43
Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερή
Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.
Σούσι δικέ μου;
Το άλλο στο έχω πει;
Το "αν η Εύα ήτανε Κινέζα"...;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:44
από Feindflug
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:42
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:30
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερή
Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.
Σούσι δικέ μου;
Το άλλο στο έχω πει;
Το "αν η Εύα ήτανε Κινέζα"...;
Σούσι Πούσι, δικέ μου!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:46
από sys3x
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25
ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:47
από sys3x
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:44
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:42
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:30
Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.
Σούσι δικέ μου;
Το άλλο στο έχω πει;
Το "αν η Εύα ήτανε Κινέζα"...;
Σούσι Πούσι, δικέ μου!
... "θα το έτρωγε το φιδ", δικέ μου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:49
από Feindflug
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25
ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 16:59
από sys3x
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:49
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.
Ναι αλλά θα είναι γλυκά σκυλάκια που θα κουνάνε την ουρίτσα τους με το που το face recon της ai τους "μυριστεί" ότι είναι το αφεντικό δικέ μου.
Και στην τελική γιατί τόσο μίσος με τα σκυλάκια, δεν το καταλαβαίνω.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 17:05
από Feindflug
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:59
Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:49
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.
Ναι αλλά θα είναι γλυκά σκυλάκια που θα κουνάνε την ουρίτσα τους με το που το face recon της ai τους "μυριστεί" ότι είναι το αφεντικό δικέ μου.
Και στην τελική γιατί τόσο μίσος με τα σκυλάκια, δεν το καταλαβαίνω.
Δεν είναι μίσος, τύπε. Απορία για το πού οδεύουμε ως κοινωνία, είναι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 17:06
από OANNHSEA
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25
ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και πάλι για ένα αεροσκάφος π.χ. Α320 δεν φτάνει ούτε αυτό - για τώρα.
Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι συσσωρευτές θέλουμε άλλα 70 χρόνια για να τους βάλουμε σε αεροσκάφη τύπου Α320...
Για αυτό προσπαθούν στην αρχή να έχουν υβριδικά αεροσκάφη μέχρι 40 θέσεων - και μετά βλέπουμε.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 17:13
από sys3x
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 17:06
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και πάλι για ένα αεροσκάφος π.χ. Α320 δεν φτάνει ούτε αυτό - για τώρα.
Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι συσσωρευτές θέλουμε άλλα 70 χρόνια για να τους βάλουμε σε αεροσκάφη τύπου Α320...
Για αυτό προσπαθούν στην αρχή να έχουν υβριδικά αεροσκάφη μέχρι 40 θέσεων - και μετά βλέπουμε.
.
Σκέψου μόνον τι "λέγαμε" πριν μερικά χρόνια (όχι 70, όχι τόσο πολλά) για ένα κάρο πράματα, για την ai πχ δεν λέγαμε καν κάτι και δες που είμαστε τώρα, αλλά δες εν-ννοώ μάθε γιατί μάλλον δεν έχεις πάρει χαμπάρι (δεν το λέω για να σε πικάρω, κυριολεχτικά μιλάω σύμφωνα με αυτό που βλέπω). Τα περισσότερα και μεγαλύτερα τεχνολογικά εμπόδια - προβλήματά που έχουμε αυτήν την στιγμή θεωρώ ότι δεν θα τα λύσει ο ίδιος ο άνθρωπος άμεσα αλλά οι μηχανές του, είτε σε υλισμικό είτε σε λογισμικό είτε σε υλικολογισμικό επίπεδό, γι' αυτόν τον λόγο, νομίζω, μιλάμε για 4η βιομηχανική επανάστα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2022, 12:43
από Dwarven Blacksmith
Επανάσταση μέσα σε 2 χρόνια.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2022, 12:53
από EKPLIKTIKOS
Σε τι τύπου vehicles αναφέρεται; passenger vehicle εννοεί κάθε είδους επιβατικό όχημα, πχ και σκουτερ/ηλ. ποδηλατα;