!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

sys3x έγραψε: 11 Ιουν 2020, 12:07
foscilis έγραψε: 11 Ιουν 2020, 11:19
SuperRogue έγραψε: 11 Ιουν 2020, 01:16

[citation needed]



[this is not μεγάλο διαχειριστικό κόστος]
Καλά μιλάμε για επικά ελληνικό νήμα, λίγες σελίδες πριν ο άλλος έλυσε το θέμα του προϋπολογισμού της Κοσμοτέ σε τρεις γραμμές, εσύ προφανώς λύνεις το ίδιο εύκολα το θέμα της λειτουργίας ενός δικτύου κινητής μαζί με παραμέτρους του πραγματικού κόσμου όπως το SOX compliance, το GDPR compliance, τη διασφάλιση του απορρήτου και της ακρίβειας των χρώσεων κλπ :)
Spoiler
Ας πάρουμε πρώτα απ' όλα κάτι πάρα πολύ απλό που έχω παρατηρήσει πως είναι γενικά δύσκολο στον απλό άνθρωπο να συνειδητοποιήσει. Πας αγοράζεις την πρώτη κάρτα. Ένας υπάλληλος σε εξυπηρετεί για δέκα λεπτά να διαλέξεις. Μετά για άλλα δέκα λεπτά να δώσεις φωτοτυπία ταυτότητας που τη βάζει σε ένα συρτάρι κι εσύ δεν το βλέπεις αλλά κάποιος άλλος υπάλληλος στο τέλος της ημέρας τη σκανάρει και τη στέλνει στα κεντρικά όπου ένας τρίτος υπάλληλος περνά τα δεδομένα σου στα συστήματα χρέωσης και καταγραφής συνδρομητών, ενώ τα φυσικά αντίγραφα φορτώνονται λίγο αργότερα για αποθήκευση σε ασφαλή χώρο. Δύο λεπτά στο ταμείο, πέντε γιατί πλήρωσες με 50ευρω και ψάχνονται για ρέστα (καλά λίγο σπάνιο για καρτοκινητό αλλά λέμε). Σύνολο 27 ανθρωπολεπτά κι αν νομίζεις ότι είναι "τίποτα" αυτός που τα πληρώνει σε μισθούς (και σε νοίκια για το μαγαζί και σε χαρτί για το φωτοτυπικό και σε βενζίνη για το φορτηγό που κουβαλάει τα χαρτιά και σε αποθηκευτικό χώρο) δεν το νομίζει καθόλου.

Δεύτερον και κυριότερο φαντάζεσαι ότι κοστίζει κάτι στον πάροχο όταν σε παίρνουν επιτέλους τηλέφωνο στην κάρτα σου; Αντιθέτως αυτή είναι η μόνη στιγμή που βγάζει κάποια λεφτά από εσένα (ή έστω από κάποιον άλλον λόγω εσένα). Όλη την υπόλοιπη ώρα που το κινητό σου είναι ανοιχτό μεταδίδει πληροφορία στις κοντινότερες κυψέλες οι οποίες επικοινωνούν με το δίκτυο σε πραγματικό χρόνο για να του πουν "εδώ είναι αυτό το ΙΜΕΙ", ακριβώς για να ξέρει πού στο διάολο θα στείλει την κλήση όταν σε πάρουν τηλέφωνο. Ταυτόχρονα το δίκτυο επικοινωνεί με τη χρέωση για να ξέρει ότι είσαι έγκυρος συνδρομητής που δικαιούται (ή δεν δικαιούται) τόσα λεπτά, τόσα ΣΜΣ, τόσα ντάτα. Αυτός ο συνδυασμός πληροφοριών θέσης και ταυτότητας όχι μόνο στοιχίζει να τηρείται σε πραγματικό χρόνο (με την έννοια ότι τα συστήματα που είναι υπεύθυνα για όλο αυτό δεν είναι ακριβώς παιχνιδοκονσόλες αλλά εξαιρετικά πολύπλοκα και πανάκριβα στην υλοποίηση και τη λειτουργία τους τέρατα) αλλά πρέπει και να καταγράφεται για νομικούς λόγους και για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα. Επειδή πρόκειται όπως καταλαβαίνεις για εξαιρετικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ταυτόχρονα διασφαλίζουν τόσο εσένα όσο και τον πάροχο σε διαφωνίες ως προς τη χρέωση έχουμε την κλασική απαίτηση να πρέπει να τηρούνται με απόλυτη βεβαιότηα ότι δε θα χαθούν και ταυτόχρονα απόλυτη βεβαιότητα ότι δε θα τα διαβάσει κάποιος μη εξουσιοδοτημένος. Η καταγραφή λοιπόν δε γίνεται στο στικάκι που έφερε ο Βαγγέλης (άλλωστε αυτό θα γινόταν ατμός σε λίγα δευτερόλεπτα από τον όγκο των εισερχόμενων δεδομένων) αλλά σε οχταπλά αντίγραμμένα μέσα αποθήκευσης με κρυπτογράφηση κατά τη μετάδοση και κατά τη στάση, με συγκεκριμένους κύκλους ζωής και κανόνες ("τα περνάμε σε λιγότερο γρήγορη αποθήκευση στους έξι μήνες") που ο πάροχος όχι μόνο πρέπει να έχει σχεδιάσει και να τηρεί διαρκώς ενήμερους αλλά πρέπει και να είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να αποδείξει στον εαυτό του και στις αρχές ότι υλοποιούνται κατά προβλεπέ τρόπο. Που σημαίνει ότι όλα αυτά τα κάνει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που χρησιμοποιεί άλλα συστήματα που παρακολουθούν και επικοινωνούν τα κυρίως συστήματα του δικτύου και τυπικά έχεις ένα δεύτερο σύστημα που παρακολουθεί το πρώτο κι ένα τρίτο που παρακολουθεί το δεύτερο και από εκεί ξεκινάει το εξειδικευμένο τμήμα του παρόχου να απαντά σε ερωτήματα της ΑΔΑΕ όπως "τι ακριβώς μπορεί να δει η τάδε που είναι απλή υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μέσα στο σύστημα που τηρεί τα συμβόλαια" ή "στις 18/5 που ο διαχειριστής αντικατέστησε τον τέταρτο δίσκο του βοηθητικού μηχανήματος χρέωσης είχε αιτιολογία που το έκανε;".

Περιττό να πω ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν είναι τίποτα εφαρμογούλες στο κινητό. Μιλάμε για πράγματα που η άδεια χρήσης ξεκινά από εκατόν πενήντα χιλιάρικα και σου δίνει μια Oracle δώρο (τη δεύτερη και την τρίτη που απαιτεί το σύστημα πρέπει να τις πληρώσεις). Δε χρησιμοποιείς τη λέξη "εγκατάσταση" για αυτά αλλά τη λέξη "υλοποίηση". Έχω δουλέψει εγώ ο ίδιος 7 χρόνια στην υλοποίηση και λειτουργία τέτοιων συστημάτων. Πάντα ήταν κανας χρόνος υπόθεση μόνο να δημοπρατηθεί το έργο, άλλο τόσο η υλοποίηση, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες συνολικό κόστος μαζί με το λογισμικό και τους σέρβερ κι όλα αυτά ήταν παπάρια λεφτά για εμάς, πρακτικά μπαίναμε μέσα χρεώνοντας 500 χιλιάρικα γιατί αυτό που μας ένοιαζε ήταν τα πολύ περισσότερα λεφτά που θα βγάζαμε στη συνέχεια από τη συντήρηση και επέκταση του έργου. Κάθε φορά που με φωνάζανε έστω και για μία ώρα για να προσθέσω το τάδε πεδίο στη φόρμα που ελέγχει τη δείνα μαλακία, αυτό ήταν 300-500 ευρώ για την εταιρεία μου.

Έχω εγκαταστήσει σε μηχανήματα του billing (κάτι κτήνη που στοιχίζουν όσο ένα μέσο οικοδομικό τετράγωνο btw) σύστημα καταγραφής των system calls. Σε περίπτωση που δεν έχεις υπόψη τι σημαίνει system calls, τώρα που πάτησες Start->Chrome->www.phorum.com.gr->(κλικ στην ειδοποίηση ότι ο foscilis σου απάντησε) ο υπολογιστής σου για όλα αυτά έκανε γύρω στα δεκαπέντε χιλιάδες system calls. Αυτόν τον όγκο δεδομένων o πάροχος είναι υποχρεωμένος να τον καταγράφει (και να καταγράφει ποιος βλέπει τις καταγραφές και που/πώς/πότε/για πόσο αποθηκεύονται οι καταγραφές και οι καταγραφές των καταγραφών και οι καταγραφές των καταγραφών των καταγραφών) για όλα τα κεντρικά του συστήματα όπως το billing τα οποία κάνουν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια system calls την ώρα. Κι όλα αυτά δεν τα έχει απλά για να λέει ότι τα κάνει. Είναι καθημερινό φαινόμενο οι εσωτερικοί έλεγχοι (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται τακτικά ώστε να περνάει του εξωτερικούς) και είναι καθημερινό φαινόμενο τα αιτήματα από την ΑΔΑΕ ή τις εισαγγελίες ή από κάποιον συνδρομητή που αμφισβητεί τις χρεώσεις του ή από κάποιον προϊστάμενο που ανακάλυψε ότι πρέπει να διορθωθεί η τάδε παράμετρος στην καρτέλα ενός χρήστη και οφείλει να ελέγξει πώς πού και γιατί έγινε το λάθος. Και εργάζονται νυχθημερόν εκατοντάδες εξωτερικοί συνεργάτες στη συντήρηση, την επέκταση, τη λειτουργία των διαφόρων συστημάτων και ολόκληρα τμήματα από τη μεριά του παρόχου.
Φαίνεται λοιπόν ότι για κάποιον λόγο όλα αυτά βγαίνουν φθηνότερα στην υπόλοιπη Ευρώπη και μάλλον γι' αυτό έχουνε και αναλογικά πολύ φθηνότερες χρεώσεις.
Από πού φαίνεται αυτό; Από το ότι η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στην Αγγλία κάνει 10 λίρες και λήγει σε 40 μέρες ενώ η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στη Γαλλία κάνει 3.5 ευρώ και λήγει σε 1 εβδομάδα (αν θες ισχύ 40 ημερών πρέπει να ξηλωθείς 30 ευρώ);

Σταματήστε να φαντάζεστε μαλακίες και να μπερδεύετε την αναλογική χρέωση της χρήσης (που μόνο για τα data είναι όντως ακριβή στην Ελλάδα) με την πάγια χρέωση (και κόστος) της συνδρομής. Ακόμα και στη Βουλγαρία που κάνει όντως 5 ευρώ η κάρτα για 40 μέρες, ο μισθός είναι 100κάτι ευρώ, δε σε χάλασε.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

foscilis έγραψε: 11 Ιουν 2020, 14:00

Από πού φαίνεται αυτό; Από το ότι η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στην Αγγλία κάνει 10 λίρες και λήγει σε 40 μέρες ενώ η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στη Γαλλία κάνει 3.5 ευρώ και λήγει σε 1 εβδομάδα (αν θες ισχύ 40 ημερών πρέπει να ξηλωθείς 30 ευρώ);

Σταματήστε να φαντάζεστε μαλακίες και να μπερδεύετε την αναλογική χρέωση της χρήσης (που μόνο για τα data είναι όντως ακριβή στην Ελλάδα) με την πάγια χρέωση (και κόστος) της συνδρομής. Ακόμα και στη Βουλγαρία που κάνει όντως 5 ευρώ η κάρτα για 40 μέρες, ο μισθός είναι 100κάτι ευρώ, δε σε χάλασε.
περιμενα πιο εντυπωσιακο fatality, αλλα τι α καμς;

ρε σεις, φαινεται οταν καποιος εχει γνωση απο μεσα. λεμε μεις τις μαλακιες μας χωρις να ξερουμε, αλλα αμα βρεθει καποιος που ειναι του χωρου, και ξερει, ας κανουμε λιγο βουβα να δουμε τι θα πει.

ενα που μου κανει εντυπωση παντως, ειναι γιατι δεν παιζουν συμβολαια με κοστος ιδιο με τις καρτες. 10-12 ευρω η οσο ειναι τελοσπαντων, με ιδια ντατα και χρονο. τι διαφορετικο διαχειριστικο κοστος μπορει να εχουν;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 18:20
Phorum.gr user: Stavros ΚΟΣΜΆ Πετρης
Τοποθεσία: σ' αυτή τη χώρα που ζεις / όλοι βρίζουν την τάξη

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης »

foscilis έγραψε: 10 Ιουν 2020, 16:05 έχω ξαναπεί ότι η κάρτα για σένα είναι κάτι που απλά κάθεται αλλά για την εταιρεία κάθε συνδρομή έχει πάρα πολύ μεγάλο διαχειριστικό κόστος το οποίο είναι εντελώς ανεξάρτητο από το τι χρήση κάνεις και έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το ότι έχεις έναν αριθμό που αντιστοιχεί μοναδικά σε εσένα και αυτό αποτυπώνεται σε καταστάσεις (τόσο σε φυσικά έντυπα όσο και σε ηλεκτρονικές ΒΔ, με δεύτερες ΒΔ που καταγράφουν ποιος έχει πρόσβαση στις πρώτες και τρίτες ΒΔ που καταγράφουν ποιος έχει πρόσβαση στις δεύτερες και σχεδόν καθημερινή εξαγωγή και αποστολή δεδομένων στην ΑΔΑΕ, δραστηριότητα που επίσης καταγράφεται). Είναι λογικό να αποθαρρύνουν το φαινόμενο που έδινες 5 ευρώ το εξάμηνο και είχες σύνδεση.

Κάνοντας μια γύρα στις άλλες χώρες της ΕΕ βλέπουμε ότι η ισχύς της οποιασδήποτε καρτοκινητής παπαριάς πολύ σπάνια ξεπερνά τις 40 μέρες.
Λουξεμβούργο πέντε χρόνια ισχύς των πιστωμένων μονάδων από την τελευταία ανανέωση, δε θα εκπλαγώ αν δουλεύει ακόμα.

Βέλγιο μετά από 2 ή τρία χρόνια αχρησίας απλά δεχόμουν κλήσεις και έπρεπε να την επανενεργοποιήσω με μια διαδικασία ταυτοποίησης αλλά δε χάθηκε το νούμερο.

τώρα τι κάνουν στη Βουλγαρία και στη Σλοβακία, δε φαντάζομαι να ενδιαφέρει σαν πρότυπο.
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 15891
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug »

foscilis έγραψε: 11 Ιουν 2020, 11:19
SuperRogue έγραψε: 11 Ιουν 2020, 01:16
foscilis έγραψε: 10 Ιουν 2020, 16:05...κάθε συνδρομή έχει πάρα πολύ μεγάλο διαχειριστικό κόστος το οποίο είναι εντελώς ανεξάρτητο από το τι χρήση κάνεις...
[citation needed]
foscilis έγραψε: 10 Ιουν 2020, 16:05τόσο σε φυσικά έντυπα όσο και σε ηλεκτρονικές ΒΔ
[this is not μεγάλο διαχειριστικό κόστος]
Καλά μιλάμε για επικά ελληνικό νήμα, λίγες σελίδες πριν ο άλλος έλυσε το θέμα του προϋπολογισμού της Κοσμοτέ σε τρεις γραμμές, εσύ προφανώς λύνεις το ίδιο εύκολα το θέμα της λειτουργίας ενός δικτύου κινητής μαζί με παραμέτρους του πραγματικού κόσμου όπως το SOX compliance, το GDPR compliance, τη διασφάλιση του απορρήτου και της ακρίβειας των χρώσεων κλπ :)
Spoiler
Ας πάρουμε πρώτα απ' όλα κάτι πάρα πολύ απλό που έχω παρατηρήσει πως είναι γενικά δύσκολο στον απλό άνθρωπο να συνειδητοποιήσει. Πας αγοράζεις την πρώτη κάρτα. Ένας υπάλληλος σε εξυπηρετεί για δέκα λεπτά να διαλέξεις. Μετά για άλλα δέκα λεπτά να δώσεις φωτοτυπία ταυτότητας που τη βάζει σε ένα συρτάρι κι εσύ δεν το βλέπεις αλλά κάποιος άλλος υπάλληλος στο τέλος της ημέρας τη σκανάρει και τη στέλνει στα κεντρικά όπου ένας τρίτος υπάλληλος περνά τα δεδομένα σου στα συστήματα χρέωσης και καταγραφής συνδρομητών, ενώ τα φυσικά αντίγραφα φορτώνονται λίγο αργότερα για αποθήκευση σε ασφαλή χώρο. Δύο λεπτά στο ταμείο, πέντε γιατί πλήρωσες με 50ευρω και ψάχνονται για ρέστα (καλά λίγο σπάνιο για καρτοκινητό αλλά λέμε). Σύνολο 27 ανθρωπολεπτά κι αν νομίζεις ότι είναι "τίποτα" αυτός που τα πληρώνει σε μισθούς (και σε νοίκια για το μαγαζί και σε χαρτί για το φωτοτυπικό και σε βενζίνη για το φορτηγό που κουβαλάει τα χαρτιά και σε αποθηκευτικό χώρο) δεν το νομίζει καθόλου.

Δεύτερον και κυριότερο φαντάζεσαι ότι κοστίζει κάτι στον πάροχο όταν σε παίρνουν επιτέλους τηλέφωνο στην κάρτα σου; Αντιθέτως αυτή είναι η μόνη στιγμή που βγάζει κάποια λεφτά από εσένα (ή έστω από κάποιον άλλον λόγω εσένα). Όλη την υπόλοιπη ώρα που το κινητό σου είναι ανοιχτό μεταδίδει πληροφορία στις κοντινότερες κυψέλες οι οποίες επικοινωνούν με το δίκτυο σε πραγματικό χρόνο για να του πουν "εδώ είναι αυτό το ΙΜΕΙ", ακριβώς για να ξέρει πού στο διάολο θα στείλει την κλήση όταν σε πάρουν τηλέφωνο. Ταυτόχρονα το δίκτυο επικοινωνεί με τη χρέωση για να ξέρει ότι είσαι έγκυρος συνδρομητής που δικαιούται (ή δεν δικαιούται) τόσα λεπτά, τόσα ΣΜΣ, τόσα ντάτα. Αυτός ο συνδυασμός πληροφοριών θέσης και ταυτότητας όχι μόνο στοιχίζει να τηρείται σε πραγματικό χρόνο (με την έννοια ότι τα συστήματα που είναι υπεύθυνα για όλο αυτό δεν είναι ακριβώς παιχνιδοκονσόλες αλλά εξαιρετικά πολύπλοκα και πανάκριβα στην υλοποίηση και τη λειτουργία τους τέρατα) αλλά πρέπει και να καταγράφεται για νομικούς λόγους και για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα. Επειδή πρόκειται όπως καταλαβαίνεις για εξαιρετικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ταυτόχρονα διασφαλίζουν τόσο εσένα όσο και τον πάροχο σε διαφωνίες ως προς τη χρέωση έχουμε την κλασική απαίτηση να πρέπει να τηρούνται με απόλυτη βεβαιότηα ότι δε θα χαθούν και ταυτόχρονα απόλυτη βεβαιότητα ότι δε θα τα διαβάσει κάποιος μη εξουσιοδοτημένος. Η καταγραφή λοιπόν δε γίνεται στο στικάκι που έφερε ο Βαγγέλης (άλλωστε αυτό θα γινόταν ατμός σε λίγα δευτερόλεπτα από τον όγκο των εισερχόμενων δεδομένων) αλλά σε οχταπλά αντίγραμμένα μέσα αποθήκευσης με κρυπτογράφηση κατά τη μετάδοση και κατά τη στάση, με συγκεκριμένους κύκλους ζωής και κανόνες ("τα περνάμε σε λιγότερο γρήγορη αποθήκευση στους έξι μήνες") που ο πάροχος όχι μόνο πρέπει να έχει σχεδιάσει και να τηρεί διαρκώς ενήμερους αλλά πρέπει και να είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να αποδείξει στον εαυτό του και στις αρχές ότι υλοποιούνται κατά προβλεπέ τρόπο. Που σημαίνει ότι όλα αυτά τα κάνει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που χρησιμοποιεί άλλα συστήματα που παρακολουθούν και επικοινωνούν τα κυρίως συστήματα του δικτύου και τυπικά έχεις ένα δεύτερο σύστημα που παρακολουθεί το πρώτο κι ένα τρίτο που παρακολουθεί το δεύτερο και από εκεί ξεκινάει το εξειδικευμένο τμήμα του παρόχου να απαντά σε ερωτήματα της ΑΔΑΕ όπως "τι ακριβώς μπορεί να δει η τάδε που είναι απλή υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μέσα στο σύστημα που τηρεί τα συμβόλαια" ή "στις 18/5 που ο διαχειριστής αντικατέστησε τον τέταρτο δίσκο του βοηθητικού μηχανήματος χρέωσης είχε αιτιολογία που το έκανε;".

Περιττό να πω ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν είναι τίποτα εφαρμογούλες στο κινητό. Μιλάμε για πράγματα που η άδεια χρήσης ξεκινά από εκατόν πενήντα χιλιάρικα και σου δίνει μια Oracle δώρο (τη δεύτερη και την τρίτη που απαιτεί το σύστημα πρέπει να τις πληρώσεις). Δε χρησιμοποιείς τη λέξη "εγκατάσταση" για αυτά αλλά τη λέξη "υλοποίηση". Έχω δουλέψει εγώ ο ίδιος 7 χρόνια στην υλοποίηση και λειτουργία τέτοιων συστημάτων. Πάντα ήταν κανας χρόνος υπόθεση μόνο να δημοπρατηθεί το έργο, άλλο τόσο η υλοποίηση, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες συνολικό κόστος μαζί με το λογισμικό και τους σέρβερ κι όλα αυτά ήταν παπάρια λεφτά για εμάς, πρακτικά μπαίναμε μέσα χρεώνοντας 500 χιλιάρικα γιατί αυτό που μας ένοιαζε ήταν τα πολύ περισσότερα λεφτά που θα βγάζαμε στη συνέχεια από τη συντήρηση και επέκταση του έργου. Κάθε φορά που με φωνάζανε έστω και για μία ώρα για να προσθέσω το τάδε πεδίο στη φόρμα που ελέγχει τη δείνα μαλακία, αυτό ήταν 300-500 ευρώ για την εταιρεία μου.

Έχω εγκαταστήσει σε μηχανήματα του billing (κάτι κτήνη που στοιχίζουν όσο ένα μέσο οικοδομικό τετράγωνο btw) σύστημα καταγραφής των system calls. Σε περίπτωση που δεν έχεις υπόψη τι σημαίνει system calls, τώρα που πάτησες Start->Chrome->www.phorum.com.gr->(κλικ στην ειδοποίηση ότι ο foscilis σου απάντησε) ο υπολογιστής σου για όλα αυτά έκανε γύρω στα δεκαπέντε χιλιάδες system calls. Αυτόν τον όγκο δεδομένων o πάροχος είναι υποχρεωμένος να τον καταγράφει (και να καταγράφει ποιος βλέπει τις καταγραφές και που/πώς/πότε/για πόσο αποθηκεύονται οι καταγραφές και οι καταγραφές των καταγραφών και οι καταγραφές των καταγραφών των καταγραφών) για όλα τα κεντρικά του συστήματα όπως το billing τα οποία κάνουν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια system calls την ώρα. Κι όλα αυτά δεν τα έχει απλά για να λέει ότι τα κάνει. Είναι καθημερινό φαινόμενο οι εσωτερικοί έλεγχοι (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται τακτικά ώστε να περνάει του εξωτερικούς) και είναι καθημερινό φαινόμενο τα αιτήματα από την ΑΔΑΕ ή τις εισαγγελίες ή από κάποιον συνδρομητή που αμφισβητεί τις χρεώσεις του ή από κάποιον προϊστάμενο που ανακάλυψε ότι πρέπει να διορθωθεί η τάδε παράμετρος στην καρτέλα ενός χρήστη και οφείλει να ελέγξει πώς πού και γιατί έγινε το λάθος. Και εργάζονται νυχθημερόν εκατοντάδες εξωτερικοί συνεργάτες στη συντήρηση, την επέκταση, τη λειτουργία των διαφόρων συστημάτων και ολόκληρα τμήματα από τη μεριά του παρόχου.
Το σύνολο ρε τύπε, πόσο μας κάνει; 3 καφάσια μπύρες και ένα κεφάλι τουλουμοτύρι; Πες το σε μπακάλικα μεγέθη.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
nowhere
Δημοσιεύσεις: 17136
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere »

στο γιουκέι αυτό,εδώ έχει βρει τα βόδια που τους φαίνονται όλα λογικά η βοδαφον
To keep your Pay as you go number active, you need to use it for at least one chargeable activity - like sending a text or topping up - every 180 days.

If you don't top up or use any credit for 90 days, we'll send you a text explaining that your account will expire in another 90 days.

To avoid this, simply use your phone for a chargeable activity after you receive the reminder text. This will let you carry on as normal with your current number.

However, if you don't use your phone within that 90-day period, your mobile number will be disconnected and will no longer work.
https://www.vodafone.co.uk/mobile/best- ... you-go-sim
https://www.vodafone.co.uk/mobile/best- ... o-sim#help
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 14:31
foscilis έγραψε: 11 Ιουν 2020, 14:00

Από πού φαίνεται αυτό; Από το ότι η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στην Αγγλία κάνει 10 λίρες και λήγει σε 40 μέρες ενώ η φθηνότερη κάρτα που μπορείς να πάρεις στη Γαλλία κάνει 3.5 ευρώ και λήγει σε 1 εβδομάδα (αν θες ισχύ 40 ημερών πρέπει να ξηλωθείς 30 ευρώ);

Σταματήστε να φαντάζεστε μαλακίες και να μπερδεύετε την αναλογική χρέωση της χρήσης (που μόνο για τα data είναι όντως ακριβή στην Ελλάδα) με την πάγια χρέωση (και κόστος) της συνδρομής. Ακόμα και στη Βουλγαρία που κάνει όντως 5 ευρώ η κάρτα για 40 μέρες, ο μισθός είναι 100κάτι ευρώ, δε σε χάλασε.
περιμενα πιο εντυπωσιακο fatality, αλλα τι α καμς;

ρε σεις, φαινεται οταν καποιος εχει γνωση απο μεσα. λεμε μεις τις μαλακιες μας χωρις να ξερουμε, αλλα αμα βρεθει καποιος που ειναι του χωρου, και ξερει, ας κανουμε λιγο βουβα να δουμε τι θα πει.

ενα που μου κανει εντυπωση παντως, ειναι γιατι δεν παιζουν συμβολαια με κοστος ιδιο με τις καρτες. 10-12 ευρω η οσο ειναι τελοσπαντων, με ιδια ντατα και χρονο. τι διαφορετικο διαχειριστικο κοστος μπορει να εχουν;
Τεράστιο, προφανώς.
:lol:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
nowhere
Δημοσιεύσεις: 17136
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere »

μια και πιάσαμε το κουκλ να πούμε ότι η λίρα αγγλίας είναι 1,1 ευρουδάκι [όχι,δεν είναι χρυσή] και ο κατώτατος μισθός είναι 1.598 ευρώ.που σημαίνει οι 10 λίρες το εξάμηνο για τηλέφωνο είναι μια σκατούλα
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

nowhere έγραψε: 11 Ιουν 2020, 16:32 μια και πιάσαμε το κουκλ να πούμε ότι η λίρα αγγλίας είναι 1,1 ευρουδάκι [όχι,δεν είναι χρυσή] και ο κατώτατος μισθός είναι 1.598 ευρώ.που σημαίνει οι 10 λίρες το εξάμηνο για τηλέφωνο είναι μια σκατούλα
Σε κάλυψε ήδη ο Φος, είπε, για τους μισθούς στη Βουργαρία.
:lol:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4869
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος »

Gewponos90 έγραψε: 10 Ιουν 2020, 20:12 Πολλές δουλειές πλέον δεν μπορείς να τις κάνεις καν από το ταμείο. Μόνο μηχανημα
Ότι μπορείς να κάνεις στο μηχάνημα μπορείς να το κάνεις και στο ταμείο. Απλώς στο μηχάνημα σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις ορισμένους λογαριασμούς χωρίς επιβάρυνση. Από την άλλη υπάρχουν πολλές συναλλαγές που δεν γίνονται από μηχάνημα αλλά και ούτε από internet-banking. Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι ότι θα έπρεπε να μπορείς να ταυτοποιηθείς για internet-banking με email. Εγώ μπορεί να μην θέλω να έχω κινητό, να δουλεύω μόνο σταθερό.
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

foscilis έγραψε: 11 Ιουν 2020, 11:19
SuperRogue έγραψε: 11 Ιουν 2020, 01:16
foscilis έγραψε: 10 Ιουν 2020, 16:05...κάθε συνδρομή έχει πάρα πολύ μεγάλο διαχειριστικό κόστος το οποίο είναι εντελώς ανεξάρτητο από το τι χρήση κάνεις...
[citation needed]
foscilis έγραψε: 10 Ιουν 2020, 16:05τόσο σε φυσικά έντυπα όσο και σε ηλεκτρονικές ΒΔ
[this is not μεγάλο διαχειριστικό κόστος]
Καλά μιλάμε για επικά ελληνικό νήμα, λίγες σελίδες πριν ο άλλος έλυσε το θέμα του προϋπολογισμού της Κοσμοτέ σε τρεις γραμμές, εσύ προφανώς λύνεις το ίδιο εύκολα το θέμα της λειτουργίας ενός δικτύου κινητής μαζί με παραμέτρους του πραγματικού κόσμου όπως το SOX compliance, το GDPR compliance, τη διασφάλιση του απορρήτου και της ακρίβειας των χρώσεων κλπ :)
Spoiler
Ας πάρουμε πρώτα απ' όλα κάτι πάρα πολύ απλό που έχω παρατηρήσει πως είναι γενικά δύσκολο στον απλό άνθρωπο να συνειδητοποιήσει. Πας αγοράζεις την πρώτη κάρτα. Ένας υπάλληλος σε εξυπηρετεί για δέκα λεπτά να διαλέξεις. Μετά για άλλα δέκα λεπτά να δώσεις φωτοτυπία ταυτότητας που τη βάζει σε ένα συρτάρι κι εσύ δεν το βλέπεις αλλά κάποιος άλλος υπάλληλος στο τέλος της ημέρας τη σκανάρει και τη στέλνει στα κεντρικά όπου ένας τρίτος υπάλληλος περνά τα δεδομένα σου στα συστήματα χρέωσης και καταγραφής συνδρομητών, ενώ τα φυσικά αντίγραφα φορτώνονται λίγο αργότερα για αποθήκευση σε ασφαλή χώρο. Δύο λεπτά στο ταμείο, πέντε γιατί πλήρωσες με 50ευρω και ψάχνονται για ρέστα (καλά λίγο σπάνιο για καρτοκινητό αλλά λέμε). Σύνολο 27 ανθρωπολεπτά κι αν νομίζεις ότι είναι "τίποτα" αυτός που τα πληρώνει σε μισθούς (και σε νοίκια για το μαγαζί και σε χαρτί για το φωτοτυπικό και σε βενζίνη για το φορτηγό που κουβαλάει τα χαρτιά και σε αποθηκευτικό χώρο) δεν το νομίζει καθόλου.

Δεύτερον και κυριότερο φαντάζεσαι ότι κοστίζει κάτι στον πάροχο όταν σε παίρνουν επιτέλους τηλέφωνο στην κάρτα σου; Αντιθέτως αυτή είναι η μόνη στιγμή που βγάζει κάποια λεφτά από εσένα (ή έστω από κάποιον άλλον λόγω εσένα). Όλη την υπόλοιπη ώρα που το κινητό σου είναι ανοιχτό μεταδίδει πληροφορία στις κοντινότερες κυψέλες οι οποίες επικοινωνούν με το δίκτυο σε πραγματικό χρόνο για να του πουν "εδώ είναι αυτό το ΙΜΕΙ", ακριβώς για να ξέρει πού στο διάολο θα στείλει την κλήση όταν σε πάρουν τηλέφωνο. Ταυτόχρονα το δίκτυο επικοινωνεί με τη χρέωση για να ξέρει ότι είσαι έγκυρος συνδρομητής που δικαιούται (ή δεν δικαιούται) τόσα λεπτά, τόσα ΣΜΣ, τόσα ντάτα. Αυτός ο συνδυασμός πληροφοριών θέσης και ταυτότητας όχι μόνο στοιχίζει να τηρείται σε πραγματικό χρόνο (με την έννοια ότι τα συστήματα που είναι υπεύθυνα για όλο αυτό δεν είναι ακριβώς παιχνιδοκονσόλες αλλά εξαιρετικά πολύπλοκα και πανάκριβα στην υλοποίηση και τη λειτουργία τους τέρατα) αλλά πρέπει και να καταγράφεται για νομικούς λόγους και για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα. Επειδή πρόκειται όπως καταλαβαίνεις για εξαιρετικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ταυτόχρονα διασφαλίζουν τόσο εσένα όσο και τον πάροχο σε διαφωνίες ως προς τη χρέωση έχουμε την κλασική απαίτηση να πρέπει να τηρούνται με απόλυτη βεβαιότηα ότι δε θα χαθούν και ταυτόχρονα απόλυτη βεβαιότητα ότι δε θα τα διαβάσει κάποιος μη εξουσιοδοτημένος. Η καταγραφή λοιπόν δε γίνεται στο στικάκι που έφερε ο Βαγγέλης (άλλωστε αυτό θα γινόταν ατμός σε λίγα δευτερόλεπτα από τον όγκο των εισερχόμενων δεδομένων) αλλά σε οχταπλά αντίγραμμένα μέσα αποθήκευσης με κρυπτογράφηση κατά τη μετάδοση και κατά τη στάση, με συγκεκριμένους κύκλους ζωής και κανόνες ("τα περνάμε σε λιγότερο γρήγορη αποθήκευση στους έξι μήνες") που ο πάροχος όχι μόνο πρέπει να έχει σχεδιάσει και να τηρεί διαρκώς ενήμερους αλλά πρέπει και να είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να αποδείξει στον εαυτό του και στις αρχές ότι υλοποιούνται κατά προβλεπέ τρόπο. Που σημαίνει ότι όλα αυτά τα κάνει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που χρησιμοποιεί άλλα συστήματα που παρακολουθούν και επικοινωνούν τα κυρίως συστήματα του δικτύου και τυπικά έχεις ένα δεύτερο σύστημα που παρακολουθεί το πρώτο κι ένα τρίτο που παρακολουθεί το δεύτερο και από εκεί ξεκινάει το εξειδικευμένο τμήμα του παρόχου να απαντά σε ερωτήματα της ΑΔΑΕ όπως "τι ακριβώς μπορεί να δει η τάδε που είναι απλή υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μέσα στο σύστημα που τηρεί τα συμβόλαια" ή "στις 18/5 που ο διαχειριστής αντικατέστησε τον τέταρτο δίσκο του βοηθητικού μηχανήματος χρέωσης είχε αιτιολογία που το έκανε;".

Περιττό να πω ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν είναι τίποτα εφαρμογούλες στο κινητό. Μιλάμε για πράγματα που η άδεια χρήσης ξεκινά από εκατόν πενήντα χιλιάρικα και σου δίνει μια Oracle δώρο (τη δεύτερη και την τρίτη που απαιτεί το σύστημα πρέπει να τις πληρώσεις). Δε χρησιμοποιείς τη λέξη "εγκατάσταση" για αυτά αλλά τη λέξη "υλοποίηση". Έχω δουλέψει εγώ ο ίδιος 7 χρόνια στην υλοποίηση και λειτουργία τέτοιων συστημάτων. Πάντα ήταν κανας χρόνος υπόθεση μόνο να δημοπρατηθεί το έργο, άλλο τόσο η υλοποίηση, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες συνολικό κόστος μαζί με το λογισμικό και τους σέρβερ κι όλα αυτά ήταν παπάρια λεφτά για εμάς, πρακτικά μπαίναμε μέσα χρεώνοντας 500 χιλιάρικα γιατί αυτό που μας ένοιαζε ήταν τα πολύ περισσότερα λεφτά που θα βγάζαμε στη συνέχεια από τη συντήρηση και επέκταση του έργου. Κάθε φορά που με φωνάζανε έστω και για μία ώρα για να προσθέσω το τάδε πεδίο στη φόρμα που ελέγχει τη δείνα μαλακία, αυτό ήταν 300-500 ευρώ για την εταιρεία μου.

Έχω εγκαταστήσει σε μηχανήματα του billing (κάτι κτήνη που στοιχίζουν όσο ένα μέσο οικοδομικό τετράγωνο btw) σύστημα καταγραφής των system calls. Σε περίπτωση που δεν έχεις υπόψη τι σημαίνει system calls, τώρα που πάτησες Start->Chrome->www.phorum.com.gr->(κλικ στην ειδοποίηση ότι ο foscilis σου απάντησε) ο υπολογιστής σου για όλα αυτά έκανε γύρω στα δεκαπέντε χιλιάδες system calls. Αυτόν τον όγκο δεδομένων o πάροχος είναι υποχρεωμένος να τον καταγράφει (και να καταγράφει ποιος βλέπει τις καταγραφές και που/πώς/πότε/για πόσο αποθηκεύονται οι καταγραφές και οι καταγραφές των καταγραφών και οι καταγραφές των καταγραφών των καταγραφών) για όλα τα κεντρικά του συστήματα όπως το billing τα οποία κάνουν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια system calls την ώρα. Κι όλα αυτά δεν τα έχει απλά για να λέει ότι τα κάνει. Είναι καθημερινό φαινόμενο οι εσωτερικοί έλεγχοι (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται τακτικά ώστε να περνάει του εξωτερικούς) και είναι καθημερινό φαινόμενο τα αιτήματα από την ΑΔΑΕ ή τις εισαγγελίες ή από κάποιον συνδρομητή που αμφισβητεί τις χρεώσεις του ή από κάποιον προϊστάμενο που ανακάλυψε ότι πρέπει να διορθωθεί η τάδε παράμετρος στην καρτέλα ενός χρήστη και οφείλει να ελέγξει πώς πού και γιατί έγινε το λάθος. Και εργάζονται νυχθημερόν εκατοντάδες εξωτερικοί συνεργάτες στη συντήρηση, την επέκταση, τη λειτουργία των διαφόρων συστημάτων και ολόκληρα τμήματα από τη μεριά του παρόχου.
Όλα μα όλα αυτά που περιγράφεις έχουν να κάνουν γενικά με την λειτουργία της εταιρείας και δεν αλλάζει τίποτα απ' αυτά αν ένα 10% των συνδρομητών βάζει 1 κάρτα ανά εξάμηνο και όχι 6.

Αν την εταιρεία την συνέφερε να μην υπάρχει καθόλου αυτό το έξτρα 11% σε σχέση με το να υπάρχει και να πληρώνει λιγότερο από τον μέσο όρο, θα καταργούσε την ύπαρξη καρτοκινητής και θα άφηνε μόνο τα καρτοσυμβόλαια.

Φυσικά την εταιρεία την συνέφερε να υπάρχουν αυτοί οι +11% συνδρομητές, έστω και αν έβαζαν κάρτα ανά εξάμηνο. Ξέρεις τι την συμφέρει περισσότερο; Να βάζουν κάρτα ανά μήνα.

Οι δε υπολογισμοί σου για το πόση ώρα είναι η εξυπηρέτηση με συγκλονίζουν. 10 λεπτά για να πάρουν τα στοιχεία σου; 2 λεπτά στο ταμείο; 5 αν πληρώσεις με πενηντάρικο; Θα κάνει ο υπάλληλος 3 λεπτά να δώσει ρέστα από πενηντάρικο; Αλλά έστω ότι όλα αυτά είναι μισή εργατοώρα (καταγέλαστο, αλλά ως το δεχτούμε για την συζήτηση). Μισή εργατοώρα, θα είμαι γενναιόδωρος και θα πω ότι είναι 3 ευρώ για την Vodafone ή την Wind ή την Cosmote ή τον Γερμανό. Τα φθηνότερα πακέτα κάνουν 5 ευρώ, αν και προβληματίζομαι ως προς το γιατί να κάνει 10 λεπτά ο υπάλληλος για να σου δείξει 3 πακέτα που όλα κάνουν 5 ευρώ, αλλά ας το πάρει ο διάολος κι αυτό.

Λοιπόν, η εταιρεία ξόδεψε 3 υποθετικά ευρώ για να βγάλει 5, μειον το κόστος του πακέτου (0,10 ευρώ), άρα και πάλι κέρδισε 1,90 ευρώ, αν δεχθούμε την απύθμενα καινοτόμο άποψη ότι ο χρόνος εξυπηρέτησης του πελάτη μετριέται σε χρήμα, λες και ο υπάλληλος πληρώνεται με την ώρα που εξυπηρετεί πελάτες και όχι με το ωράριο που δουλεύει, λες και ο υπάλληλος δεν θα ήταν εκεί αν δεν πήγαινες να αγοράσεις SIM ή ο λόγος που υπάρχει αυτός ο «έξτρα» υπάλληλος είναι για να αντιμετωπίζει τα μιλιούνια που πηγαίνουν καθημερινά να πάρουν SIM (not).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Σπύρος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:19
Gewponos90 έγραψε: 10 Ιουν 2020, 20:12 Πολλές δουλειές πλέον δεν μπορείς να τις κάνεις καν από το ταμείο. Μόνο μηχανημα
Ότι μπορείς να κάνεις στο μηχάνημα μπορείς να το κάνεις και στο ταμείο. Απλώς στο μηχάνημα σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις ορισμένους λογαριασμούς χωρίς επιβάρυνση. Από την άλλη υπάρχουν πολλές συναλλαγές που δεν γίνονται από μηχάνημα αλλά και ούτε από internet-banking. Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι ότι θα έπρεπε να μπορείς να ταυτοποιηθείς για internet-banking με email. Εγώ μπορεί να μην θέλω να έχω κινητό, να δουλεύω μόνο σταθερό.
επισης ταυτοποιουν τον τοπο κατοικιας σου απο λογαριασμο ρευματος η νερου. εγω μπορει να θελω να ζω με γκαζολαμπα και πηγαδι, γιατι με υποχρεωνουν να εχω νερο; ε; γιατι; τι κανει το κρατος; διαδωστε.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:43 επισης ταυτοποιουν τον τοπο κατοικιας σου απο λογαριασμο ρευματος η νερου. εγω μπορει να θελω να ζω με γκαζολαμπα και πηγαδι, γιατι με υποχρεωνουν να εχω νερο; ε; γιατι; τι κανει το κρατος; διαδωστε.
Όχι. Μπορείς απλά να τους πας τον τίτλο ιδιοκτησίας/συμβόλαιο ή το ενοικιαστήριο αν νοικιάζεις. Απλά ο λογαριασμός είναι πιο εύκαιρο και εύκολο πράγμα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Ας επεκτείνω λίγο την λογική του foscilis γιατί την βρίσκω διασκεδαστική. Πας σε ένα μαγαζί να αγοράσεις γάλα. Η τιμή του είναι 1,10. Το κόστος αγοράς του είναι 1,00. Περιθώριο κέρδους προ φόρων 0,10 λεπτά.

Ανοίγεις το ψυγείο. Χάνει ψύξη και αυξάνει το μελλοντικό κόστος συντήρησης. Ανακατεύεις τα γάλατα για να βρεις αυτό με την νεότερη ημερομηνία. Χάνεται τελείως η ψύξη. Διαπιστώνεις ότι όλα είναι ίδιας ημερομηνίας και κλείνεις το ψυγείο.

Ρωτάς τον υπάλληλο, που έχεις ήδη απασχολήσει 2 λεπτά να σε περιμένει, τι διαφορά έχει το γάλα Σεργάλ από το γάλα Μεβγάλ. Του παίρνει 2 λεπτά να σου εξηγήσει ότι απλά είναι διαφορετικές εταιρείες. Τον απασχολείς 2 λεπτά ακόμη που το γάλα έχει 1,10 και όχι 1,00 και ότι 1 ευρώ είναι 340,75 δραχμές και θυμάσαι που το γάλα έκανε 100 δραχμές. Παίρνεις ένα γάλα.

Πας στο ταμείο. Κάνεις 2 λεπτά να πληρώσεις· 5 αν έχεις πενηντάρικο.

Αφού φύγεις, ο υπάλληλος απολυμαίνει τα χέρια του που έπιασε τα χρήματά σου και την πόρτα του ψυγείου που έπιασες.

Σύνολο έχεις απασχολήσει τον υπάλληλο 11 εργατολεπτά (0,70 ευρώ με τον κατώτατο μισθό), έχεις μειώσει την ψύξη κατά 0,20 ευρώ και ξοδεύτηκαν για πάρτη σου 0,10 λεπτά αντισηπτικού. Σύνολο έχεις κοστίσει 1 ευρώ για 0,10 λεπτά μεικτού κέρδους.

Συμπέρασμα ελληνικού καρτέλ κινητής feat. foscilis: είσαι φύρα για το κατάστημα και δεν πρέπει να σου επιτρέπει καν την είσοδο αν δεν ξοδέψεις τουλάχιστον 12 ευρώ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:43
Σπύρος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:19
Gewponos90 έγραψε: 10 Ιουν 2020, 20:12 Πολλές δουλειές πλέον δεν μπορείς να τις κάνεις καν από το ταμείο. Μόνο μηχανημα
Ότι μπορείς να κάνεις στο μηχάνημα μπορείς να το κάνεις και στο ταμείο. Απλώς στο μηχάνημα σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις ορισμένους λογαριασμούς χωρίς επιβάρυνση. Από την άλλη υπάρχουν πολλές συναλλαγές που δεν γίνονται από μηχάνημα αλλά και ούτε από internet-banking. Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι ότι θα έπρεπε να μπορείς να ταυτοποιηθείς για internet-banking με email. Εγώ μπορεί να μην θέλω να έχω κινητό, να δουλεύω μόνο σταθερό.
επισης ταυτοποιουν τον τοπο κατοικιας σου απο λογαριασμο ρευματος η νερου. εγω μπορει να θελω να ζω με γκαζολαμπα και πηγαδι, γιατι με υποχρεωνουν να εχω νερο; ε; γιατι; τι κανει το κρατος; διαδωστε.
Δηλαδή ο λαθρομετανάστης δεν μπορεί να έχει λογαριασμό σε τράπεζα;
Ούτε ο γύφτος που ζει σε τσαντίρι;
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Καταργεί η Cosmote το πακέτο των 8.5 ευρώ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

Μηχανικός έγραψε: 11 Ιουν 2020, 21:30
Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:43
Σπύρος έγραψε: 11 Ιουν 2020, 17:19
Ότι μπορείς να κάνεις στο μηχάνημα μπορείς να το κάνεις και στο ταμείο. Απλώς στο μηχάνημα σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις ορισμένους λογαριασμούς χωρίς επιβάρυνση. Από την άλλη υπάρχουν πολλές συναλλαγές που δεν γίνονται από μηχάνημα αλλά και ούτε από internet-banking. Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι ότι θα έπρεπε να μπορείς να ταυτοποιηθείς για internet-banking με email. Εγώ μπορεί να μην θέλω να έχω κινητό, να δουλεύω μόνο σταθερό.
επισης ταυτοποιουν τον τοπο κατοικιας σου απο λογαριασμο ρευματος η νερου. εγω μπορει να θελω να ζω με γκαζολαμπα και πηγαδι, γιατι με υποχρεωνουν να εχω νερο; ε; γιατι; τι κανει το κρατος; διαδωστε.
Δηλαδή ο λαθρομετανάστης δεν μπορεί να έχει λογαριασμό σε τράπεζα;
Ούτε ο γύφτος που ζει σε τσαντίρι;
Προσκομίστε την αστυνομική ταυτότητά σας, το διαβατήριό σας, εφόσον είναι σε ισχύ, ή άλλο έγγραφο ταυτοποίησης.
Προσκομίστε μας εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος (τελευταίο) ή άλλο έγγραφο που πιστοποιεί το εισόδημά σας (ΑΦΜ)
Προσκομίστε πρόσφατο λογαριασμό τηλεφωνίας στο όνομά σας ή άλλα έγγραφα που πιστοποιούν τη διεύθυνση και το τηλέφωνό σας.
Προσκομίστε μας δικαιολογητικά για το επάγγελμα, το τηλέφωνο και την επαγγελματική διεύθυνσή σας, ανάλογα με την ιδιότητά σας.

https://www.eurobank.gr/el/retail/proio ... ogariasmou
https://www.pancretabank.gr/trapeza/eni ... ogariasmou

Οι εντολές είναι από την ΤτΕ.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”