Σελίδα 228 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 16:48
από Feindflug
Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46 Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι

Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο, πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του,
αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.

Δεν το λες και λίγο.
Την πάρκαρες εκεί την έτσι, τύπε ή σου 'φυγε;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:02
από sharp
Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:20
από Nandros
Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46 Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι

Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.

Δεν το λες και λίγο.
(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:30
από GoBzi
sharp έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:02
Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.
731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:36
από vagabondo
GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:30
sharp έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:02
Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.
731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;
Ναι.
Πόσα πληρώνεις για σέρβις σε μια βενζινοκίνητη μπέμπα για δεκα χρόνια;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:43
από GoBzi
vagabondo έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:36
GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:30
sharp έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:02

Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.
731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;
Ναι.
Πόσα πληρώνεις για σέρβις σε μια βενζινοκίνητη μπέμπα για δεκα χρόνια;
Πρώτον η βενζινοκίνητη μπέμπα δεν είναι κουβάς με ροδες. Έχω φίλο με 320d του 14, τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του βγαίνουν από 400 έως 2000 τον χρόνο. 2 χιλιάρικα για την ακρίβεια έσκασε όταν άλλαξε καδένα και όλα τα φρένα/λάστιχα + μεγάλο σέρβις.

Α και τα 28 χιλιάρικα της i3 δεν συμπεριλαμβάνουν φρένα/λάστιχα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:51
από vagabondo
GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:43
vagabondo έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:36
GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:30

731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;
Ναι.
Πόσα πληρώνεις για σέρβις σε μια βενζινοκίνητη μπέμπα για δεκα χρόνια;
Πρώτον η βενζινοκίνητη μπέμπα δεν είναι κουβάς με ροδες. Έχω φίλο με 320d του 14, τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του βγαίνουν από 400 έως 2000 τον χρόνο. 2 χιλιάρικα για την ακρίβεια έσκασε όταν άλλαξε καδένα και όλα τα φρένα/λάστιχα + μεγάλο σέρβις.

Α και τα 28 χιλιάρικα της i3 δεν συμπεριλαμβάνουν φρένα/λάστιχα.
Βρε και λάστιχα και τις βενζίνες να βάλεις, 28 χιλιάρικα δεν θα ξοδέψεις. :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:55
από talaipwros
γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:57
από Nandros
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55 γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Επειδή έτσι γουστάρουν οι βενζινορουφήχτρες του πχόρουμ. :g030:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 17:59
από Ερμής
Το άρθρο το λέει, δε το βγάλαμε από την κοιλιά μας.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:01
από talaipwros
Ερμής έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:59 Το άρθρο το λέει, δε το βγάλαμε από την κοιλιά μας.
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:02
από Ερμής
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:01
Ερμής έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:59 Το άρθρο το λέει, δε το βγάλαμε από την κοιλιά μας.
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:03
από talaipwros
να ξεκαθαρισω οτ τα ηλεκτρικα ΔΕΝ τα παιρνεις για οικονιμια ( εξ ου και ο τιτλος του αρθρου, τα PHEV τελικα ειναι αχρηστα εκτος και κανεις καμια 20ρια χιλιομετρα στη πολη τακτικα)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:04
από talaipwros
Ερμής έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:02
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:01
Ερμής έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:59 Το άρθρο το λέει, δε το βγάλαμε από την κοιλιά μας.
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα
μετα την οκταετια της εγγυησης λες; Μα σε οκτω χρονια σιγα μην δεν εχει πεσει το κοστος της μπαταριας

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:07
από vagabondo
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55 γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.