Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στην θέση τους παραμένουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, παρά την ανακοίνωση των παραιτήσεων τους από τον πρωθυπουργό. Συνεχίζουν να λαμβάνουν και να υπογράφουν αποφάσεις.
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Επίσης δεν είναι ο μόνος. Η μετάταξη σαν λύση συμπλήρωσης κενών (και όχι μόνο ως βύσμα) ξεκίνησε με τους περιορισμούς της τρόικας. Βέβαια πλέον αυτοί δεν υπάρχουν, αλλά έπρεπε να φτάσει 23 για να γίνει προκήρυξη νέων θέσεων σταθμάρχη. Βέβαια θέσεις ξυσίματος, όπως αυτές της πανεπιστημιακής αστυνομίας, προκηρύχθηκαν μια χαρα.
Δηλ. οι μνημονιακες κυβερνησεις συριζα νδ πασοκ πιεζαν βαναυσα τη τροικα να απολυσουν τους χωρις αντικειμενο δημοσιους υπαλληλους και ηρθε η τροικα με πυγμη και στυγνο εκβιασμο και αφου σφαλιαρωσε τις μνημονιακες κυβερνησεις που αγωνιζονταν στα χαρακωματα τις επεβαλλε να μην τους απολυσουν οπως ηθελαν αλλα να τους μεταταξουν ?
Ας μην δουλευομαστε αλλο, η συγκεκριμενη νομιμοποιημενη πουστια ειναι εργο των ελληνικων κυβερνησεων και δινει το οκ για της αναξιοκρατιας και πελατοκρατειας το καγκελο. Ε ο σταθμαρχης το πιασε το υπονοουμενο και το προχωρησε.
Κατι θα αλλαξει οταν ο λαος ταχθει εναντια σε καθε πουστια νομιμοποιημενη και μη ! Οταν ο λαος τελει σε τετοια υποκρισια δεν καταλαβαινω τον λογο για τον οποιο ο καθε τσιπρας και μητσοτακης να μην ειναι αδιστακτα πολιτικα καθικια που θα πατησουν πανω σε καμμενους ή εξαυλωμενους ή πνιγμενους ή διαμελισμένους. Καλα κανουν. Νομιμοι ειναι ! Μαζι τους κι ο σταθμαρχας που του κατσε η στραβη στη βαρδια ...
Στην θέση τους παραμένουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, παρά την ανακοίνωση των παραιτήσεων τους από τον πρωθυπουργό. Συνεχίζουν να λαμβάνουν και να υπογράφουν αποφάσεις.
Βλεπω θα γεμισουμε με Τομσενικους δω μεσα.
Ο τομσεν ηταν που βαραγε το χερι στο τραπεζι και εκβιαζε περικοπες στους σιδηροδρομους σε ανταλλαγμα την επομενη δοση
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:52
από sharp
Προφανώς κατάλαβε ότι είτε έχεις 500 είτε 5 τη δουλειά θα την βγάλει 1 κι αυτός λάθος.
Ο τομσεν ηταν που βαραγε το χερι στο τραπεζι και εκβιαζε περικοπες στους σιδηροδρομους σε ανταλλαγμα την επομενη δοση
Ο τομσεν δεν ζηταγε περικοπες ειδικα απο τους σιδηροδρομους, ο τομσεν ζηταγε περικοπες γενικα για να βγει ο λογαριασμος. Τωρα αν εσυ αντι να απολυσεις τους αεργους σταθμαρχας αχθοφορους σιτιστες οδικων πτηνων ετων 59 και να καρατομησεις τις υψηλες συνταξεις του δημοσιου στα 700 ευρω και να ενεργοποιησεις τον ελεγχου δικτυου σιδηροδρομων, προτιμησες να πας τους φορους στο θεο και τους σιτιστες αχθοφορους να τους μεταταξεις σε σταθμαρχες, τραυματιοφορεις και μικροβιολογους, ηταν δικια σου πατεντα και οχι του τομσεν !
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Επίσης δεν είναι ο μόνος. Η μετάταξη σαν λύση συμπλήρωσης κενών (και όχι μόνο ως βύσμα) ξεκίνησε με τους περιορισμούς της τρόικας. Βέβαια πλέον αυτοί δεν υπάρχουν, αλλά έπρεπε να φτάσει 23 για να γίνει προκήρυξη νέων θέσεων σταθμάρχη. Βέβαια θέσεις ξυσίματος, όπως αυτές της πανεπιστημιακής αστυνομίας, προκηρύχθηκαν μια χαρα.
Δηλ. οι μνημονιακες κυβερνησεις συριζα νδ πασοκ πιεζαν βαναυσα τη τροικα να απολυσουν τους χωρις αντικειμενο δημοσιους υπαλληλους και ηρθε η τροικα με πυγμη και στυγνο εκβιασμο και αφου τους σφαλιαρωσε επεβαλλε στις μνημονιακες κυβερνησεις που αγωνιζονταν στα χαρακωματα να μην τους απολυσουν οπως ηθελαν αλλα να τους μεταταξουν ?
Ας μην δουλευομαστε αλλο, η συγκεκριμενη νομιμοποιημενη πουστια ειναι εργο των ελληνικων κυβερνησεων και δινει το οκ για της αναξιοκρατιας και πελατοκρατειας το καγκελο. Ε ο σταθμαρχης το πιασε το υπονοουμενο και το προχωρησε.
Κατι θα αλλαξει οταν ο λαος ταχθει εναντια σε καθε πουστια νομιμοποιημενη και μη ! Οταν ο λαος τελει σε τετοια υποκρισια δεν καταλαβαινω τον λογο για τον οποιο ο καθε τσιπρας και μητσοτακης να μην ειναι αδιστακτα πολιτικα καθικια που θα πατησουν πανω σε καμμενους ή εξαυλωμενους ή πνιγμενους. Καλα κανουν. Νομιμοι ειναι ! Μαζι τους κι ο σταθμαρχας που του κατσε η στραβη στη βαρδια ...
Στην θέση τους παραμένουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, παρά την ανακοίνωση των παραιτήσεων τους από τον πρωθυπουργό. Συνεχίζουν να λαμβάνουν και να υπογράφουν αποφάσεις.
talaipwros έγραψε: 05 Μαρ 2023, 16:05
Καλο οδικο δικτυο σημαινει παντου καμερες και προστιμα/βαθμο ποινης σε οποιον παει πανω απο 120 χιλιομετρα την ωρα.
Χαμος θα γινει, ολοι θα βριζουν τους δικτατορες που το κανανε
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
E ναι αυτές τις βλακίες λένε οι Έλληνες. Γιατί όλη Ευρώπη πλην αούτομπαν έχει όριο 120 ή εκεί γύρω, αλλά αυτό είναι πολύ χαμηλό όριο για τους Βατάνεν-όπουλους ο οποίοι είναι όλοι τρομεροί οδηγοί. Και μετά πάνε και σκοτώνονται 50 κάθε μήνα.
Ντάξει καλά τα είπε ή καλά του τα γράψανε, γουατέβερ δε με νοιάζει. Καλά πάντως.
Άσχετα από αυτό, για να μη με κυνηγάει κανας ταμένος, ΛΕΩ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ:
Η ερώτηση μου είναι αν είναι να φτιάξουμε κάτι, δεν πρέπει να πάρουνε προτεραιότητα οι δρόμοι; Δρόμους δεν εννοώ τις λακκούβες, εννοώ όλο το σύστημα, τα πρόστιμα, τη σηματοδότηση, το φωτισμό, όλα. Γιατί το τρένο σκότωσε μεν 50 (ή 100) αλλά το αυτοκίνητο στην Ελλάδα σκοτώνει 50 κάθε μήνα. Κυριολεκτικά.
Να σημειώσω εδώ ότι η οικογένειά μου στην Ελλάδα μπαίνει και στα δύο συνέχεια.
Πολύ σωστή η δήλωση αλλά επαναλαμβάνω θα είχε νόημα να την έκανε στην αρχή,
Το οτι έγινε σήμερα, τυχαίως μια μέρα μετά από αυτό https://www.tovima.gr/print/politics/oi ... oniologou/
άλλο πράγμα δείχνει. τεσπα
Για τους δρόμους που λες και έχεις απόλυτο δίκιο. => Το όλο "σύστημα".
δες εδώ παράδειγμα
αριστερά στο βιντεάκι ο δρόμος που υπήρχε και δεξια ο μετά τις "παρεμβάσεις ασφαλείας"
Το αριστερά ήταν καρμανιόλα, κυριολεκτικά δεκάδες νεκρούς κάθε χρόνο.
Ξεκινούν πέρσι και φτιάχνουν αυτο που βλέπεις δεξια = τρείς λωρίδες κυκλοφορίας -χωρίς βοηθητικές** - με κολωνάκια να αλλάζουν την πρόσβαση στην μεσαία (για προσπεράσεις πχ) ανά κάποια χλμ.
Κάποιοι αποφάσισαν πως αυτό το πράγμα λειτουργεί (στην θεωρία) και θα το υλοποιήσουν για να δουμε και την αναβάθμιση της ασφάλειας στην πράξη.
Αυτό που έγινε ήταν οτι στις πρώτες δύο εβδομάδες κόπηκαν τα κολωνάκια σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής με αποτέλεσμα νταλίκες τρακτέρ και ό,τι άλλο φανταστείς να κόβουν κάθετα στο αντίθετο ρεύμα για αν μπούν στον απέναντι παράδρομο... Spoiler
Για ποια τροχαία και τι πρόστιμα να συζητήσουμε..
**δεν μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο που σπάνια βλέπεις ζώο, αλλά για επαρχιακό με αγροτικές εκτάσεις εκατέρωθεν το οποίο σημαίνει μεγάλος αριθμός αδέσποτων/αλεπούδων κ.ο.κ/αλλά και εποχιακών ή μη εργατών οι οποιοί τον χρησιμοποιούν πεζοί...
Εντάξει τι να πώ... δεν υπάρχει ελπίδα, δεν πειράζει παιδιά, βάλτε την παναγίτσα στο καντράν να σας φυλάει και καλή τύχη.
Chilloutbuddy έγραψε: 05 Μαρ 2023, 14:13
Ντάξει καλά τα είπε ή καλά του τα γράψανε, γουατέβερ δε με νοιάζει. Καλά πάντως.
Άσχετα από αυτό, για να μη με κυνηγάει κανας ταμένος, ΛΕΩ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ:
Η ερώτηση μου είναι αν είναι να φτιάξουμε κάτι, δεν πρέπει να πάρουνε προτεραιότητα οι δρόμοι; Δρόμους δεν εννοώ τις λακκούβες, εννοώ όλο το σύστημα, τα πρόστιμα, τη σηματοδότηση, το φωτισμό, όλα. Γιατί το τρένο σκότωσε μεν 50 (ή 100) αλλά το αυτοκίνητο στην Ελλάδα σκοτώνει 50 κάθε μήνα. Κυριολεκτικά.
Να σημειώσω εδώ ότι η οικογένειά μου στην Ελλάδα μπαίνει και στα δύο συνέχεια.
Πολύ σωστή η δήλωση αλλά επαναλαμβάνω θα είχε νόημα να την έκανε στην αρχή,
Το οτι έγινε σήμερα, τυχαίως μια μέρα μετά από αυτό https://www.tovima.gr/print/politics/oi ... oniologou/
άλλο πράγμα δείχνει. τεσπα
Για τους δρόμους που λες και έχεις απόλυτο δίκιο. => Το όλο "σύστημα".
δες εδώ παράδειγμα
αριστερά στο βιντεάκι ο δρόμος που υπήρχε και δεξια ο μετά τις "παρεμβάσεις ασφαλείας"
Το αριστερά ήταν καρμανιόλα, κυριολεκτικά δεκάδες νεκρούς κάθε χρόνο.
Ξεκινούν πέρσι και φτιάχνουν αυτο που βλέπεις δεξια = τρείς λωρίδες κυκλοφορίας -χωρίς βοηθητικές** - με κολωνάκια να αλλάζουν την πρόσβαση στην μεσαία (για προσπεράσεις πχ) ανά κάποια χλμ.
Κάποιοι αποφάσισαν πως αυτό το πράγμα λειτουργεί (στην θεωρία) και θα το υλοποιήσουν για να δουμε και την αναβάθμιση της ασφάλειας στην πράξη.
Αυτό που έγινε ήταν οτι στις πρώτες δύο εβδομάδες κόπηκαν τα κολωνάκια σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής με αποτέλεσμα νταλίκες τρακτέρ και ό,τι άλλο φανταστείς να κόβουν κάθετα στο αντίθετο ρεύμα για αν μπούν στον απέναντι παράδρομο... Spoiler
Για ποια τροχαία και τι πρόστιμα να συζητήσουμε..
**δεν μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο που σπάνια βλέπεις ζώο, αλλά για επαρχιακό με αγροτικές εκτάσεις εκατέρωθεν το οποίο σημαίνει μεγάλος αριθμός αδέσποτων/αλεπούδων κ.ο.κ/αλλά και εποχιακών ή μη εργατών οι οποιοί τον χρησιμοποιούν πεζοί...
Εντάξει τι να πώ... δεν υπάρχει ελπίδα, δεν πειράζει παιδιά, βάλτε την παναγίτσα στο καντράν να σας φυλάει και καλή τύχη.
τα πρωτα 100 χρόνια ειναι δυσκολα... μετα στρωνει το θεμα...
Chilloutbuddy έγραψε: 05 Μαρ 2023, 16:31
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
E ναι αυτές τις βλακίες λένε οι Έλληνες. Γιατί όλη Ευρώπη πλην αούτομπαν έχει όριο 120 ή εκεί γύρω, αλλά αυτό είναι πολύ χαμηλό όριο για τους Βατάνεν-όπουλους ο οποίοι είναι όλοι τρομεροί οδηγοί. Και μετά πάνε και σκοτώνονται 50 κάθε μήνα.
Απάντησα κοροϊδευτικά γιατί έγραψες ότι και 120 είναι πολλά που το βρίσκω υπερβολικό. Δεν χρειάζεται να πάνε όλοι με το όριο, ο παππούς να πάει με 60. Αν και ίσως γνωρίζεις ότι και πολύ σιγά να πηγαίνεις πάλι είναι επικίνδυνο. Μιλάμε πάντα για αυτοκινητόδρομο.
Στη Γερμανία πάντως που δεν υπάρχει όριο κάνεις τη δουλειά σου παστρικά και όμορφα. Αλλά βέβαια είναι οδηγοί πειθαρχημένοι που κυρίως βγαίνουν για να πάνε στη δουλειά τους και όχι για μαγκιά.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2023, 00:33
από Chilloutbuddy
sharp έγραψε: 06 Μαρ 2023, 00:29
Στη Γερμανία πάντως που δεν υπάρχει όριο κάνεις τη δουλειά σου παστρικά και όμορφα. Αλλά βέβαια είναι οδηγοί πειθαρχημένοι που κυρίως βγαίνουν για να πάνε στη δουλειά τους και όχι για μαγκιά.
Κάτσε για να καταλάβω, δηλαδή εσύ μεταξύ αούτομπαν και ελλάδας μόνο τους πειθαρχημένους οδηγούς βλέπεις σαν διαφορά; Τίποτα άλλο δε σου έκανε εντύπωση όταν συγκρίνεις με τον κυριολεκτικά καλύτερο δρόμο του πλανήτη;
Δεν είναι καθόλου υπερβολικό το 120, και το εννοώ απόλυτα όταν λέω ότι για Ελλάδα και πολλά είναι. Υπάρχει λόγος που σε δεκάδες χώρες με πολύ καλύτερους δρόμους απ'την Ελλάδα είναι τόσο. Δεν είναι μαλάκες αυτοί κι εμείς οι έξυπνοι, πίστεψέ με.
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Επίσης δεν είναι ο μόνος. Η μετάταξη σαν λύση συμπλήρωσης κενών (και όχι μόνο ως βύσμα) ξεκίνησε με τους περιορισμούς της τρόικας. Βέβαια πλέον αυτοί δεν υπάρχουν, αλλά έπρεπε να φτάσει 23 για να γίνει προκήρυξη νέων θέσεων σταθμάρχη. Βέβαια θέσεις ξυσίματος, όπως αυτές της πανεπιστημιακής αστυνομίας, προκηρύχθηκαν μια χαρα.
Δηλ. οι μνημονιακες κυβερνησεις συριζα νδ πασοκ πιεζαν βαναυσα τη τροικα να απολυσουν τους χωρις αντικειμενο δημοσιους υπαλληλους και ηρθε η τροικα με πυγμη και στυγνο εκβιασμο και αφου σφαλιαρωσε τις μνημονιακες κυβερνησεις που αγωνιζονταν στα χαρακωματα τις επεβαλλε να μην τους απολυσουν οπως ηθελαν αλλα να τους μεταταξουν ?
Ας μην δουλευομαστε αλλο, η συγκεκριμενη νομιμοποιημενη πουστια ειναι εργο των ελληνικων κυβερνησεων και δινει το οκ για της αναξιοκρατιας και πελατοκρατειας το καγκελο. Ε ο σταθμαρχης το πιασε το υπονοουμενο και το προχωρησε.
Κατι θα αλλαξει οταν ο λαος ταχθει εναντια σε καθε πουστια νομιμοποιημενη και μη ! Οταν ο λαος τελει σε τετοια υποκρισια δεν καταλαβαινω τον λογο για τον οποιο ο καθε τσιπρας και μητσοτακης να μην ειναι αδιστακτα πολιτικα καθικια που θα πατησουν πανω σε καμμενους ή εξαυλωμενους ή πνιγμενους ή διαμελισμένους. Καλα κανουν. Νομιμοι ειναι ! Μαζι τους κι ο σταθμαρχας που του κατσε η στραβη στη βαρδια ...
Ε, ναι, όλα είναι ίσα κι όμοια. Ο λαός φταίει, δεν υπάρχει προσωποποιημένη ευθύνη, καλά κάνει ο σταθμάρχης, καλά κάνει και ο βουλευτής που του κανε το παράνομο ρουσφέτι, δεν χρειάζεται να κάνουμε καμία διάκριση.