Σελίδα 227 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 13:18
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 12:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 12:07

Κάτσε ρε συ. Ποιος πουλάει 20 λεπτά την κιλοβατώρα σήμερα; Τονίζω, μαζί με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης, το ρεύμα προφανώς και συνδέεται με τις τιμές του διυλιστηρίου από τη στιγμή που τα διυλιστήρια της χώρας έχουν μπει στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας.
πραγματικα, δεν ξερω. εχει γινει τοσο πολυπλοκη μαλακια ο υπολογισμος κοστους ηλεκτρισμου, που κουραστηκα να ασχολουμαι να καταλαβω. :102: εχω την εντυπωση οτι πλεον παιζει στο 20λεπτο, και καπου 15 νυχτερινο. αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Τώρα, όσον αφορά το φβ, δεν έχω ασχοληθεί, όπως επίσης και την απόσβεση κεφαλαίου που θα μου κάνει αναλόγως της χρήσης του. Αν υπάρχει κάποιος μαθηματικός τύπος που θα βοηθούσε, ευχαρίστως.
εξισου πολυπλοκο. χονδροειδως, με 6-8 χιλιαρικα βαζεις στη στεγη σου κατι που παραγει 8-9000kwh το χρονο. κατι τετοιο νομιζω υπερκαλυπτει τη συνηθη χρηση αυτοκινητου.
Ρε συ, ώπα.
Κάνε λίγο και καμμία έκπτωση στα χιλιάρικα.
Τι τα πέρασες,μαρουλοφυλλα;
Θα δώσει δηλαδη κάποιος μια 40-50αρα στην καλυτερη για ένα ηλεκτρικό της κακιάς ώρας και θα ξαναδώσει και 6-8 χιλιάρικα επιπλέον για φωτοβολταϊκά; :smt005: :smt005: :smt005:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 14:14
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 10 Αύγ 2022, 13:18

Ρε συ, ώπα.
Κάνε λίγο και καμμία έκπτωση στα χιλιάρικα.
Τι τα πέρασες,μαρουλοφυλλα;
Θα δώσει δηλαδη κάποιος μια 40-50αρα στην καλυτερη για ένα ηλεκτρικό της κακιάς ώρας και θα ξαναδώσει και 6-8 χιλιάρικα επιπλέον για φωτοβολταϊκά; :smt005: :smt005: :smt005:
με 40-50 η τα μισα η οποιο αλλο ποσο, παιρνει οχημα της καλης ωρας, αναλογο με ιδιας τιμης μεκ.

και δεν τον υποχρεωνει κανεις να δωσει και για φβ. εχει ομως αυτη την επιλογη, αν θελει. πως θα σου φαινοταν να εχεις την επιλογη με 7κ να φτιαξεις ενα δικο σου βενζιναδικο που να βγαζει τσαμπα βενζινη;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 14:22
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 14:14 πως θα σου φαινοταν να εχεις την επιλογη με 7κ να φτιαξεις ενα δικο σου βενζιναδικο που να βγαζει τσαμπα βενζινη;
Συμφέρον μόνο στην περίπτωση που κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αλλά το πρόβλημα είναι και στην αρχική αγορά. Δεν παίρνεις με τα ίδια χρήματα αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας. Αν αθροίσεις και το έξτρα κόστος αγοράς μπορεί στο τέλος να μπαίνεις και μέσα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 14:27
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 10 Αύγ 2022, 13:18
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 12:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 12:07

Κάτσε ρε συ. Ποιος πουλάει 20 λεπτά την κιλοβατώρα σήμερα; Τονίζω, μαζί με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης, το ρεύμα προφανώς και συνδέεται με τις τιμές του διυλιστηρίου από τη στιγμή που τα διυλιστήρια της χώρας έχουν μπει στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας.
πραγματικα, δεν ξερω. εχει γινει τοσο πολυπλοκη μαλακια ο υπολογισμος κοστους ηλεκτρισμου, που κουραστηκα να ασχολουμαι να καταλαβω. :102: εχω την εντυπωση οτι πλεον παιζει στο 20λεπτο, και καπου 15 νυχτερινο. αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Τώρα, όσον αφορά το φβ, δεν έχω ασχοληθεί, όπως επίσης και την απόσβεση κεφαλαίου που θα μου κάνει αναλόγως της χρήσης του. Αν υπάρχει κάποιος μαθηματικός τύπος που θα βοηθούσε, ευχαρίστως.
εξισου πολυπλοκο. χονδροειδως, με 6-8 χιλιαρικα βαζεις στη στεγη σου κατι που παραγει 8-9000kwh το χρονο. κατι τετοιο νομιζω υπερκαλυπτει τη συνηθη χρηση αυτοκινητου.
Ρε συ, ώπα.
Κάνε λίγο και καμμία έκπτωση στα χιλιάρικα.
Τι τα πέρασες,μαρουλοφυλλα;
Θα δώσει δηλαδη κάποιος μια 40-50αρα στην καλυτερη για ένα ηλεκτρικό της κακιάς ώρας και θα ξαναδώσει και 6-8 χιλιάρικα επιπλέον για φωτοβολταϊκά; :smt005: :smt005: :smt005:
Ευτυχως το είπε κάποιος γιατι θα γινόμουν πάλι εγώ ο κακός.
Θα σκάσεις μια εξηντάρα για να πάρεις αυτοκίνητο μικρομεσαίας κατηγορίας.
Και ο άλλος θα δώσει 25, θα πηγαίνει ανετίλα παντού, και δε θα του φάει 25χιλιάρικα σε καύσιμο ποτέ των ποτών.

Δε βάζω μέσα το πόσο κάνει η αλλαγή μπαταρίας ενος ηλεκτρικού κάπου στα 150κ χιλιομετρα
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 14:14
stergiosbik έγραψε: 10 Αύγ 2022, 13:18

Ρε συ, ώπα.
Κάνε λίγο και καμμία έκπτωση στα χιλιάρικα.
Τι τα πέρασες,μαρουλοφυλλα;
Θα δώσει δηλαδη κάποιος μια 40-50αρα στην καλυτερη για ένα ηλεκτρικό της κακιάς ώρας και θα ξαναδώσει και 6-8 χιλιάρικα επιπλέον για φωτοβολταϊκά; :smt005: :smt005: :smt005:
με 40-50 η τα μισα η οποιο αλλο ποσο, παιρνει οχημα της καλης ωρας, αναλογο με ιδιας τιμης μεκ.

και δεν τον υποχρεωνει κανεις να δωσει και για φβ. εχει ομως αυτη την επιλογη, αν θελει. πως θα σου φαινοταν να εχεις την επιλογη με 7κ να φτιαξεις ενα δικο σου βενζιναδικο που να βγαζει τσαμπα βενζινη;
η θα βρέξει ή θα χιονίσει ή θα κάνει καύσωνα ή κάτι άλλο.

Το δεύτερο σκέλος ασχολίαστο. Είναι αντίστοιχο του "τι τα δίνεις τα 500 για νοίκι και δε παίρνεις δάνειο να αγοράσεις"

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 20:04
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 14:27
stergiosbik έγραψε: 10 Αύγ 2022, 13:18
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 12:53

πραγματικα, δεν ξερω. εχει γινει τοσο πολυπλοκη μαλακια ο υπολογισμος κοστους ηλεκτρισμου, που κουραστηκα να ασχολουμαι να καταλαβω. :102: εχω την εντυπωση οτι πλεον παιζει στο 20λεπτο, και καπου 15 νυχτερινο. αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.



εξισου πολυπλοκο. χονδροειδως, με 6-8 χιλιαρικα βαζεις στη στεγη σου κατι που παραγει 8-9000kwh το χρονο. κατι τετοιο νομιζω υπερκαλυπτει τη συνηθη χρηση αυτοκινητου.
Ρε συ, ώπα.
Κάνε λίγο και καμμία έκπτωση στα χιλιάρικα.
Τι τα πέρασες,μαρουλοφυλλα;
Θα δώσει δηλαδη κάποιος μια 40-50αρα στην καλυτερη για ένα ηλεκτρικό της κακιάς ώρας και θα ξαναδώσει και 6-8 χιλιάρικα επιπλέον για φωτοβολταϊκά; :smt005: :smt005: :smt005:
Ευτυχως το είπε κάποιος γιατι θα γινόμουν πάλι εγώ ο κακός.
Θα σκάσεις μια εξηντάρα για να πάρεις αυτοκίνητο μικρομεσαίας κατηγορίας.
Και ο άλλος θα δώσει 25, θα πηγαίνει ανετίλα παντού, και δε θα του φάει 25χιλιάρικα σε καύσιμο ποτέ των ποτών.

Δε βάζω μέσα το πόσο κάνει η αλλαγή μπαταρίας ενος ηλεκτρικού κάπου στα 150κ χιλιομετρ

Βρε τα λέω εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν χαμπαριαζουν.
Είναι λες και ζουν σε έναν εικονικό κόσμο.
Βαρέθηκα να σου πω την αληθεια.
Αν νομίζουν ότι ο γάιδαρος πετάει ποιος είμαι εγώ που θα τους το χαλάσω;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 21:49
από Ερμής
Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2022, 23:25
από Gherschaagk
https://www.theguardian.com/business/20 ... -supercars

Nevera storm.
Nevera wind.
Nevera car.

Ακούστηκε πως ένας Κροάτης έφτιαχνε ηλεκτρονικό υπεραυτοκίνητο και άρχισαν όλοι οι Βαλκάνιοι να βγάζουν hypercars μόνο που η παραγωγή σταμάτησε στο Photoshop.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2022, 00:26
από katinasalamaki
ST48410 έγραψε: 10 Αύγ 2022, 14:22
Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2022, 14:14 πως θα σου φαινοταν να εχεις την επιλογη με 7κ να φτιαξεις ενα δικο σου βενζιναδικο που να βγαζει τσαμπα βενζινη;
Συμφέρον μόνο στην περίπτωση που κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αλλά το πρόβλημα είναι και στην αρχική αγορά. Δεν παίρνεις με τα ίδια χρήματα αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας. Αν αθροίσεις και το έξτρα κόστος αγοράς μπορεί στο τέλος να μπαίνεις και μέσα.
Και ΔΕΗ δικιά σου φτιάχνεις με επτά καφετιά. Στο συμβατικό προσθέτεις και το ρεύμα της χρονιάς και μετά συγκρίνεις κόστη.
Και χιλιόμετρα να μην κάνεις, θα έχεις το κτήνος στο σαλόνι και θα ταΐζει τον πίνακα αμπέρ, άμα πέσει λευτεριά και φύγουν τα συμφέροντα από τη μέση.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2022, 07:27
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Σαν ατμιστής έχω εκπλαγεί ευχάριστα απ'το πόσο πολύ κρατάνε οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου
Βρήκα ένα ζεύγος 18650 από έναν φακό δεκαπενταετίας+, τις έβαλα στο mod και δουλεύανε άψογα, φορτίζονταν γρήγορα, και κρατάγανε σχεδόν το ίδιο με τις καινούργιες. Είναι παράξενο υλικό το λίθιο, αν μπεις στη διαδικασία και ανακυκλώσεις μπαταρία το λίθιο που βγαίνει είναι σαν καινούργιο (λένε) και μπαίνει κατευθείαν στη γραμμή για νέες μπαταρίες. Φαντάζομαι πρέπει να είναι τα υπόλοιπα υλικά της μπαταρίας που σιγά σιγά καταρρέουν, και ναι το έχω ακούσει ότι στα αυτοκίνητα οι μπαταρίες χάνουν απόδοση με τον καιρό και τα χιλιόμετρα, αλλά και ποιό μοτέρ δε χάνει;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2022, 13:30
από talaipwros
ολα εχουν να κανουν με τις συνθηκες. Και οταν λεει highway, μιλαει για να πηγαινεις με το οριο, οχι τιποτα τρελα γκαζια

Εικόνα

Εικόνα

https://rangecalculator.skoda-auto.com/ ... de=GYONYON


https://www.jaguar.co.uk/electric-cars/range.html

για οποιον θελει να παιξει με χιλιομετρα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2022, 19:58
από Ερμής
Να πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας σε flat δρόμο, γιατί με τα όρια ταχύτητας και να ανεβαίνεις βουνά όπως από Κόρινθο προς Τρίπολη, σου ξεφορτιζεται σα να πηγαίνεις με 180

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 08:17
από Chilloutbuddy
O Eρμής είναι less than impressed :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 14:52
από stergiosbik
Στην 3η ορεινότερη χώρα της Ευρώπης κάποιοι μιλάνε για αυτονομίες.
Να φέρουμε και ένα παγόβουνο ρε παλικάρια τραβώντας το με πλοία για να λύσουμε το πρόβλημα της λειψυδρίας.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 16:37
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
stergiosbik έγραψε: 15 Αύγ 2022, 14:52 Στην 3η ορεινότερη χώρα της Ευρώπης κάποιοι μιλάνε για αυτονομίες.
Να φέρουμε και ένα παγόβουνο ρε παλικάρια τραβώντας το με πλοία για να λύσουμε το πρόβλημα της λειψυδρίας.

.


Νερο υπάρχει σύντροφε μή ανησυχού.....


Οι περισσότεροι ανθρωποι στον Πλάνητα λένε οτι ζούνε μια ζωή σε ακτίνα 40 χιλιόμετρα απο την κατοικία τους.....


Ολίγοι οι ταξιδιάρηδες.....


.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 16:46
από Esperos
Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι

Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο, πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του,
αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.

Δεν το λες και λίγο.