Σελίδα 226 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:09
από Οργισμένος
Υδράργυρος έγραψε: 05 Μαρ 2023, 22:06 Δε θελω να μου κλεψει τη δοξα η τροικα
Ν. Παππάς: Οι διευθύνοντες των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι ακόμα στις θέσεις τους
Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παραίτηση των διευθυνόντων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Σήμερα αποδεικνύεται ότι είναι ακόμα στη θέση τους", αναφέρει σε δήλωση του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νίκος Παππάς.

"Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;", ρωτά ο κ. Παππάς και τονίζει: "Να παραιτηθούν τώρα".

https://www.capital.gr/politiki/3702264 ... eseis-tous

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:11
από pikey25
Πως δε βαλαν και αιτια θανατου "Λαθος Σταθμαρχη "


Αν συνεχιζόταν αυτή η διαδικασία θα χρειαζόταν χρόνος που θα δοκίμαζε ακόμα περισσότερο τις αντοχές των συγγενών, των φίλων και της κοινής γνώμης της χώρας. Έτσι αποφασίστηκε να δοθεί ένα πόρισμα με κοινή αιτία θανάτου.
https://www.newsit.gr/ellada/sygkrousi- ... s/3720491/

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:29
από Καραμελίτσα
Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:30
από Υδράργυρος
Να το δουμε ολιστικα...

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:34
από Καραμελίτσα
Εντωμεταξύ, η περιγραφή της θέσης του σταθμάρχη λέει.
Τυπικά Προσόντα
Αρθρο 17,18 ΠΔ
50/2001
ΔΕ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΓΝΩΣΕΙΣ
Επιθυμητά Προσόντα
Γνώση δημόσιου management και ανάλυσης δημόσιας πολιτικής
Γνώση των συστημάτων κυκλοφορίας και μεταφορών
Γνώση του ρυθμιστικού πλαισίου που διέπει τον τομέα των μεταφορών και της οδικής ασφάλειας
Βασική γνώση οργάνωσης και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης
Γνώση ανάλυσης και τεχνικών διαχείρισης κινδύνων
Καλή γνώση γλώσσας της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Ειδικές απαιτήσεις θέσης εργασίας
Σε περίπτωση νέας πρόσληψης θα πρέπει να μην υπερβαίνει το 28ο έτος της ηλικίας
του
σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΥΑ.ΔΙΠΠ/Φ.ΗΛ.15/14391/27.7.2006 "Καθορισμός
ειδικών ορίων ηλικίας διοριμού προσωπικού του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος
ΑΕ" (ΦΕΚ 1077/Β/7.8.2006)

Εμπειρία Δεξιότητες
Διαθέτει διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
Αναλύει και συνθέτει με αντικειμενικότητα και αξιοπιστία
Επιδεικνύει Συνεργατικό /Ομαδικό πνεύμα
Διαθέτει ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και δυνατότητα ευελιξίας και
διαπραγμάτευσης
Διαθέτει ικανότητα ανταπόκρισης σε αυστηρά χρονοδιαγράμματα
Χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό και αποφασιστικότητα.
Αυτό το να μην υπερβαίνει το 28ο έτος της ηλικίας μου φαίνεται περίεργο, αλλά μάλλον ήταν ο νόμος του 2006 και άλλαξε στα 42 φέτος.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 22:43
από adon99
Προφυλακιστηκε ο μπαρμπας που δουλευε σε σιδηροδρομο που δεν υπαρχει συστημα ασφαλειας γιατι δεν πατησε ενα κουμπι
Και ο υπουργος που ηταν στην αρμοδιοτητα του η ασφαλεια του σιδηροδρομικου δικτυου και διαβεβαιωνε οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα ασφαλειας κυκλοφορει ελευθερος


Ειναι στα ορια της παρωδιας

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:00
από Orion22
pikey25 έγραψε: 05 Μαρ 2023, 22:02
vatraxos έγραψε: 05 Μαρ 2023, 21:52 Τελικά οι διοικητές ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ παραιτήθηκαν ή όχι;
Νομιζω ξεσκονιζουν την τηλεδιοικηση για τα εγκαινια και κανουν και τις τελευταιες προσληψεις
Spoiler
ένας Πθ ενώ γνωρίζει ότι η Τηλεδιοίκηση στους σιδηροδρόμους ΤΟ ΜΑΚΕΤΟ είναι κενά ντουβάρια & οργανώνει επικοινωνιακή φιέστα προκειμένου να υφαρπάξει ψήφους, τότε πρόκειται για πολιτικό απατεώνα
triggered :lol:
Με απόφαση του τότε γενικού γραμματέα Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Α. Παναγιωτόπουλου εκπονείται νέα μελέτη για το νέο έργο, που εγκρίθηκε από τις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ τον Μάρτιο του 1992, μετά τη δημοπράτηση και έναρξη κατασκευής του έργου από την εργοληπτική επιχείρηση Νέστος του ομίλου Θεμελιοδομή, η οποία το ανέλαβε με έκπτωση 48% και συνεργάστηκε με τις εταιρείες Αφοί Κηρομύτη και Ευκλείδης για την κατασκευή της επιδομής του δρόμου. Προηγουμένως, την περίοδο 1982-1985, οι εταιρείες ΤΕΒ και Ατενέ είχαν κάνει τις επιχώσεις. Τις μελέτες εκπόνησαν τα Συνεργαζόμενα Γραφεία Γ. Μπουρτζίκος, Οδογεωδετική, Δρόμος, Δομή Γ4, Κάστωρ, Ι. Μαραντίδης, Οδοτεχνική, ΕΜΑ, Γεωμηχανική, Γ. Σταθόπουλος και Π. Διαμαντόπουλος. Το έργο είχε προϋπολογισμό 5 δισ. δρχ. από το ΚΠΣ-1, χρήματα που γρήγορα εξαντλήθηκαν και εντάχθηκε στο ΚΠΣ-2 για να συνεχισθεί.

Στις 29.3.1996 τα Συνεργαζόμενα Γραφεία απέστειλαν αναφορά διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, στην ευθύνη της οποίας είχε περιέλθει το έργο, στην οποία τόνιζαν ότι δεν εφαρμόστηκε η μελέτη τους, αγνοήθηκαν οι προτάσεις τους και οι τεχνικές λύσεις και τα μεγάλα τεχνικά έργα που απαιτούνταν.

Την περίοδο 1997-1998 τα 10 χλμ. του ίδιου δρόμου χωρίστηκαν σε δύο εργολαβίες και δημοπρατήθηκαν για να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Τότε έγινε νέα μελέτη, η οποία έδειξε γεωλογικά προβλήματα, ωστόσο δεν περιέλαβε το τμήμα της Τσακώνας!

Τα εγκαίνια του νέου δρόμου έγιναν τον Μάρτιο του 2000 από τον πρωθυπουργό κ. Κ. Σημίτη. Προτού ακόμη ολοκληρωθεί το έργο υπήρχαν υπόνοιες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Οταν ασφαλτοστρώθηκε, τότε παρουσιάστηκαν και οι πρώτες ρηγματώσεις. Ζητήθηκε από τους καθηγητές του ΕΜΠ κκ. Μαρίνο και Καβαδά να εκπονήσουν έκθεση για το φαινόμενο, πράγμα που έγινε και προσδιορίστηκε το πρόβλημα. Για το 2003 ενεγράφησαν κονδύλια ώστε να εκπονηθεί νέα μελέτη και να γίνει νέα χάραξη του δρόμου! Η κατολίσθηση όμως πρόλαβε τα σχέδια.
Οι Βουλευτικές εκλογές του 2000 έγιναν στις 9 Απριλίου


ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ - ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ
Εικόνα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:20
από Καραμελίτσα
Εικόνα

Το εξελάκι με τα στοιχεία της θέσης που πήρε ο σταθμάρχης έλεγε εκπεφρασμένα έως 48 ετών για την μετάταξη.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:26
από Gherschaagk
Καραμελίτσα έγραψε: 05 Μαρ 2023, 23:20 Εικόνα

Το εξελάκι με τα στοιχεία της θέσης που πήρε ο σταθμάρχης έλεγε εκπεφρασμένα έως 48 ετών για την μετάταξη.
Το excelaki που το βρήκες;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:27
από nik_killthemall
Καραμελίτσα έγραψε: 05 Μαρ 2023, 22:29 Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...

Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης στην οποια εχει και ελλειψη, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.

Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:29
από ΟΥΤΙΣ
https://www.news247.gr/koinonia/ose-erg ... 61858.html
Στην θέση τους παραμένουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, παρά την ανακοίνωση των παραιτήσεων τους από τον πρωθυπουργό. Συνεχίζουν να λαμβάνουν και να υπογράφουν αποφάσεις.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:29
από adon99
Γιατι ηταν θεμα ηλικιας


Αμα ηταν 48 και δεν λειτουργουσε κανενα συστημα ασφαλειας δεν γινεται να κανεις λαθος

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:29
από Καραμελίτσα
Gherschaagk έγραψε: 05 Μαρ 2023, 23:26
Καραμελίτσα έγραψε: 05 Μαρ 2023, 23:20 Εικόνα

Το εξελάκι με τα στοιχεία της θέσης που πήρε ο σταθμάρχης έλεγε εκπεφρασμένα έως 48 ετών για την μετάταξη.
Το excelaki που το βρήκες;
https://www.in.gr/2023/03/05/politics/k ... tathmarxi/

Κανονικά βρίσκεται σ αυτήν την διεύθυνση σύμφωνα με τις προκηρύξεις.

www.apografi.gov.gr/Κινητικότητα/Κύκλοι

Η επίσημη περιγραφή της θέσης λέει 28 ετών παρεμπιμπτόντως.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:33
από Καραμελίτσα
nik_killthemall έγραψε: 05 Μαρ 2023, 23:27
Καραμελίτσα έγραψε: 05 Μαρ 2023, 22:29 Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...

Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.

Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Επίσης δεν είναι ο μόνος. Η μετάταξη σαν λύση συμπλήρωσης κενών (και όχι μόνο ως βύσμα) ξεκίνησε με τους περιορισμούς της τρόικας. Βέβαια πλέον αυτοί δεν υπάρχουν, αλλά έπρεπε να φτάσει 23 για να γίνει προκήρυξη νέων θέσεων σταθμάρχη. Βέβαια θέσεις ξυσίματος, όπως αυτές της πανεπιστημιακής αστυνομίας, προκηρύχθηκαν μια χαρα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 23:39
από Οργισμένος
nik_killthemall έγραψε: 05 Μαρ 2023, 23:27
Καραμελίτσα έγραψε: 05 Μαρ 2023, 22:29 Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...

Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης στην οποια εχει και ελλειψη, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.

Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Ευτυχως κανενας δυ δεν απολυεται. Απο κει και περα 57 νεκροι ειναι , ε, σε κανα 2μηνο θα ξεχαστει το θεμα. Ολα καλα.


Δεν θελανε Τομσεν τα ζωα.
Τωρα κανουν πως κλαινε τα ζωα....