Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο
Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 12:03
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ναι, κατάλαβα οτι ειναι μειοψηφία κυρίως λογω της αντιδρασης των άλλων καθηγητων. Ειχε ακουστει σε ολο το σχολείο, ηταν και καινουριος απ οσο ξερω, του εδιναν συγχαρητήρια οι υπολοιποι συνάδελφοι σχετικά με το πως τα κατάφερνε απέναντί μας, λες και ειναι κατι που δεν εχουν ξαναδει ή δεν θα μπορουσε ποτέ να καταφέρει κανεις αλλος. Αλλα γενικά ήμασταν μια πολυ ζόρικη Α λυκειου, η χρονιά μου.
καπως ετσι απο τα μαθητικα μου χρονια, απεκτησα το παρατσουκλι "ασεβαστος".enaon έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:54 φίλε άστα αυτά, πάρε τις αναμνήσεις σου και δες τες, μια χαρά τους μειώναμε μπροστά σε όλη την τάξη στον πληθυντικό, εύκολο ήταν, αρκεί να μην υπήρχε σεβασμός, που δεν υπήρχε προς όλους από όλους σχεδόν ποτέ.
μα ναι.ST48410 έγραψε: 12 Φεβ 2019, 02:19Γίνεται μεγάλη προσπάθεια να μπορέσει να λειτουργήσει ο δάσκαλος σε ένα περιβάλλον πολύ χαοτικό. Επίσης να εντάξει διαφορετικές κουλτούρες και σημεία αναφοράς. Ταυτόχρονα του ζητάνε να διαφοροποιεί την διδασκαλία ανάλογα με τις ικανότητες των μαθητών. Να δώσεις κάτι πιο δύσκολο σε σένα που είσαι προχωρημένος, κάτι πιο βατό σε μένα τον άσχετο. On top του ζητάνε να κάνει ομαδοσυνεργατικό μάθημα (τα παιδιά συνεργάζονται σε μικρές η μεγαλύτερες ομάδες), διανθισμένο με διαθεματικές ενότητες πράγματα που απαιτούν τεράστια προετοιμασία υλικού και κάποιες υποδομές για να γίνουν. Δεν σημαίνει ότι επειδή ξέρεις τα κλάσματα μπαίνεις μέσα και τα διδάσκεις. Δεν πάει τόσο απλά πια. Και όλα αυτά όταν έχεις και παιδιά που δεν μιλούν γλώσσα.enaon έγραψε: 12 Φεβ 2019, 02:10 την δική μου εποχή, τα 5.5άρικα τα βάζανε σε ένα τμήμα μόνα τους και όχι ανάκατα, για να μην χάσουν εκείνα ή η τάξη, λίγοι μήνες έκαναν τόση σημασία θεωρούσαν. Τώρα και την γλώσσα να μην ξέρεις, η τάξη δεν μασάει, θα κάνει μάθημα. Δεν γίνεται και τα δύο να είναι λογικά, κάποιος κάνει λάθος.
Δεν είμαι πεπεισμένος για την τροπή και τις κατευθύνσεις που δίνονται όμως όλοι υπολογίζουν ότι θα υπάρχει αυξημένος αριθμός μεταναστών τα επόμενα χρόνια μέσα στις τάξεις και ψάχνουν να βρουν λύσεις.
ΥΓ. Όταν έχει ρε φίλε άτομο που έχασε σπίτι, γονείς και πατρίδα και είναι άγνωστος ανάμεσα σε αγνώστους σε μια άλλη χώρα περισταστικά σαν το παραπάνω με την μαθήτρια θα είναι λεπτομέρειες σε λίγα χρόνια.
αν της αστραφτε ενα γερο φουσκο και ηταν κορη μου, θα ξοδευε εναν ετησιο μισθο σε οδοντιατρο.Maspoli έγραψε: 12 Φεβ 2019, 10:30 Αν ισχύει όπως μεταδίδεται η είδηση, ο καθηγητής ήταν λάθος να απαντήσει κατ' αυτόν τον τρόπο αλλά θα του έδινα συγχαρητήρια αν της άστραφτε ένα γερό φούσκο
20 χρονια πριν θα ειχες δικιο.enterprise-psi έγραψε: 12 Φεβ 2019, 10:52H ποινή στην μαθήτρια, είναι πολύ ελαφριά, προτείνω καθαρισμό των χώρων του σχολείου με οδοντόβουρτσα για ένα χρόνο. Στο τέλος της σχολικής ημέρας θα γίνεται επιθεώρηση και για κάθε τετραγωνικό μέτρο ακαθαρσίας θα προστίθεται και ένας χρόνος.Ασέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2019, 10:12
μια που δικαζουμε, ας δωσω και τις δικιες μου ποινες.
μαθητρια. απο τους γονεις, χωρις κινητο και γενικως προσβαση στο ιντερνετ για ενα μηνα. απο το σχολειο 5ημερη τουλαχιστον.
καθηγητης. απολυση χωρις αποζημιωση. ξεκαθαρα δεν μπορει να την κανει αυτη τη δουλεια.
αδελφος. 3 μηνες φυλακη/αναμορφωτηριο, τουλαχιστον. να στρωσει χαρακτηρα.
αυτο που κανουν ειναι να τους αλλαζουν καθε μηνα, οποτε να καθονται ολοι με ολους.Ερμής έγραψε: 12 Φεβ 2019, 10:49 Αυτό που επίσης είναι μεγάλο λάθος και το κάνουν στα σχολεία οι καθηγητές είναι πως βάζουν τον καλό μαθητή της τάξης, να καθίσει με τον σκράπα με τη λογική μήπως τον βελτιώσει.
Συγχαρητήρια σε σένα αν μια τέτοια ήταν κόρη σουΑσέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2019, 12:33αν της αστραφτε ενα γερο φουσκο και ηταν κορη μου, θα ξοδευε εναν ετησιο μισθο σε οδοντιατρο.Maspoli έγραψε: 12 Φεβ 2019, 10:30 Αν ισχύει όπως μεταδίδεται η είδηση, ο καθηγητής ήταν λάθος να απαντήσει κατ' αυτόν τον τρόπο αλλά θα του έδινα συγχαρητήρια αν της άστραφτε ένα γερό φούσκο
ετσι πανε αυτα, κλιμακωτα.![]()
Όνομα βαρύ σαν ιστορίαΑσέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2019, 12:23καπως ετσι απο τα μαθητικα μου χρονια, απεκτησα το παρατσουκλι "ασεβαστος".enaon έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:54 φίλε άστα αυτά, πάρε τις αναμνήσεις σου και δες τες, μια χαρά τους μειώναμε μπροστά σε όλη την τάξη στον πληθυντικό, εύκολο ήταν, αρκεί να μην υπήρχε σεβασμός, που δεν υπήρχε προς όλους από όλους σχεδόν ποτέ.
θα σεβεστε.![]()
με το ίδια νοοτροπία κάποιοι έχουν κι εσένα ταξινομήσει στους τσομπάνουςΑσέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2019, 12:28
η βοσκη προβατων, ειναι πιο απλη διαδικασια. παντα υπαρχει σαν επιλογη.
οπιος νομιζει οτι ειναι βαρυ το καθηγητιλικι, υπαρχουν κι αλλες δουλειες.
υπαρχουν ορισμενοι που πηγαν στο πανεπιστημιο και σπουδασαν ακριβως το πως να κανουν τα παραπανω πολυπλοκα που λες. και που ακομη και μετα το πανεπιστημιο μελετουν. αυτους θελουμε για τα παιδια μας. τους αλλους για τα προβατα.
Ισως επειδή γελάγαμε δεν θυμόμαστε οτι ήμασταν εκνευριστικοί κόπανοι, μας έχουν μείνει σαν αστεία. Θυμάμαι το πιο χαρακτηριστικό που κάναμε, το γμγμγγμ. Συντονισμένα, όλη η τάξη εκτός εκείνους που ήταν πολύ κοντά στον καθηγητή και μπορούσε να τους πιάσει, κάναμε γμγμγμγμ. Σοβαροί, παρακολουθούσαμε, και κάναμε γμγμγμγμ δυνατά κοιτώντας τους στα μάτια. Κάθε ένας είχε άλλες αντιδράσεις, μερικοί έσπαγαν αμέσως, μερικοί άντεχαν πολύ ώρα. Μεγάλος σεβασμός γενικάΑσέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2019, 12:23καπως ετσι απο τα μαθητικα μου χρονια, απεκτησα το παρατσουκλι "ασεβαστος".enaon έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:54 φίλε άστα αυτά, πάρε τις αναμνήσεις σου και δες τες, μια χαρά τους μειώναμε μπροστά σε όλη την τάξη στον πληθυντικό, εύκολο ήταν, αρκεί να μην υπήρχε σεβασμός, που δεν υπήρχε προς όλους από όλους σχεδόν ποτέ.
θα σεβεστε.![]()
δικαιως.vantono έγραψε: 12 Φεβ 2019, 11:00 κάτι άλλο που εχω παρατηρήσει καθ'ολη τη διάρκεια των σχολικών μου χρόνων, ειναι ότι τον εκάστοτε γυμναστή,ποτέ κανενα παιδί δεν τον είχε σε εκτίμηση ως καθηγητή. Ηταν άπειρα τα περιστατικά συμμαθητών/τριων μου στο παρελθον με ημιαντικοινωνικη συμπεριφορά, που αντιμιλούσαν και εβριζαν τους γυμναστές με περίσσια ευκολία,σε σύγκριση με το οτι τα ίδια ακριβώς παιδια, θα μιλούσαν πχ, στο φιλόλογο ή το μαθηματικό.
ειναι αρκετα πιθανον, αλλα οχι βεβαιο το οτι φταινε οι γονεις για τη συμπεριφορα του παιδιου. ειναι λαθος να τιμωρηθουν αυτοι.Custom_F έγραψε: 12 Φεβ 2019, 11:14 Τι αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; Ρωτήσατε το άλλο σχολείο αν έχουν όρεξη να δεχθούν τέτοιο μπουμπούκι; Το παιδί να πάει εκεί που ανήκει. Εφόσον υπεύθυνοι είναι οι γονείς ας βάλουν έναν από τους δύο για κάνα μήνα φυλακή ή πρόστιμο που θα τους αφαιρεθεί αυτόματα από μισθό, λογαριασμό τράπεζας κλ. Θα σου πω μετά.