Καλαβρία έγραψε: 04 Απρ 2019, 12:38Ζαποτέκος έγραψε: 04 Απρ 2019, 12:37Έτσι είναι. Να και δύο επιγραφές από τα Μέγαρα του 5ου αι. που αναφέρουν το "Έλληνας" όχι θρησκευτικά , αλλά τουλάχιστον με την έννοια του Ελλαδίτη :Καλαβρία έγραψε: 04 Απρ 2019, 12:28
Πες τα Ζαμπό.
Εν τω μεταξυ για την προς Ρωμαιους επιστολη δεν είπε κάτι.
Τι και αυτη σε .....αρχοντες απαυθυνότανε;;;;
Μέγαρα , 472 – 494 μ.Χ.
ἔργον καὶ τοῦτο τοῦ μεγαλοπρεπεστάτου κόμητος Διογένους τοῦ παιδὸς Ἀρχελάου, ὃς τῶν Ἑλληνίδων πόλεων ὡς τῆς ἰδίας οἰκίας κηδόμενος παρέσχεν καὶ τῇ Μεγαρ[έ]ων εἰς μὲν πύργων κατασκευὴν ἑκατὸν χρυσίνους, πεντήκοντα δὲ καὶ ἑκατὸν ἑτέρους ∙ δισχιλίους τε καὶ διακοσίους πόδας μαρμάρου εἰς τὴν ἀνανέωσιν τοῦ λουτροῦ, τιμιώτερον οὐδὲν ἡγούμενος τοῦ τοὺς Ἕλληνας εὐεργετεῖν ἀνανεοῦν τε τὰς πόλεις.
https://epigraphy.packhum.org/text/1435 ... %2C482-485
Μέγαρα 402 μ.Χ.
[ὑ]πὲρ σωτηρίας καὶ ν[είκ]ης [καὶ αἰ]ωνίου δι[α]μον[ῆς] [τῶ]ν̣ δεσποτῶν τῆς [οἰ]κουμ[έν]ης Φλ(αβίου) Ἀρκ[αδ]ίο[υ] καὶ Φλ(αβίου) Ὁνωρίου κ(αὶ) Φλ(αβίου) Θεοδοσίου τῶν̣ αἰωνί[ν] κ(αὶ) τροπεούχων Αὐγγγ(ούστων) διετυπώθη μεταξὺ τῶν Ἑ[λ]ληνίδ[ων] πόλεων εἰς ταὐτὸ συνελθουσῶν ἐν τῇ Κορινθίων μητροπόλει ἐπὶ τοῦ λαμ(προτάτου) κ(αὶ) μεγαλοπρεπεστάτ[ου ἀ]νθ(υπάτου) Κλ(αυδίου) Βαρίου, ὁπ[όσα] χρὴ ἑκάστην πόλιν κ(αὶ) πό[τ]ε [εἰς] τὴν ὁρρεοπραιποσιτίαν ύειν τῶ[ν] μὲν Βοιωτιακῶν κ(αὶ) Εὐβοϊκῶν κ(αὶ) τῆς Αἰτωλίας πόλεων εἰς τὴν Σκαρφιαίων παρεουσῶν, τῶν δὲ Πελοπονησσιακῶν εἰς τὴν Κορινθίων, κ(αὶ) ἔστιν ἡ γνῶσις καθὼ[ς ὑ]ποτέτακται· εἰς τὰ κατὰ Σκάρφιαν ὅρρια ἐπὶ τῆς ειʹ ἐπι[νεμήσεως — — — —].
https://epigraphy.packhum.org/text/143500?hs=344-348![]()
Και ένα του pap52
http://www.oodegr.com/neopaganismos/rom ... _10.htm#10.
Η επόμενη μαρτυρία έρχεται από τον Μικρασιατικό ελληνισμό . Είναι μία ακόμα, μή λόγια μαρτυρία που ακυρώνει το ακραίο εθνομηδενιστικό σενάριο, ότι δήθεν ο συνδεδεμένος με την αρχαία Ελλάδα βυζαντινός ελληνισμός στα προαιώνια ελληνικά εδάφη είναι… «εφεύρεση της λογιοσύνης». Δυστυχώς γι’ αυτούς, ο λαός των Αντιοχέων στον 5ο αιώνα, ο λαϊκός κουρέας του 9ου αι. και οι αγράμματοι Μικρασιάτες του 10ου αι. παρουσιάζουν έναν ζωντανό ελληνισμό και μας βεβαιώνουν για την αδιάσπαστη συνέχεια του.
Επιπλέον, η μαρτυρία αυτή δείχνει πως η έλλειψη παιδείας αναπληρώνεται από τα αρχαία μνημεία που αποτελούν ένα συνεχές σχολείο εθνοτικής μνήμης του ελληνισμού:
Καλδέλλης :
Επιπλέον, μία ακόμα σημαντική μαρτυρία για τον συνδεδεμένο με την αρχαιότητα εθνοτικό ελληνισμό του 10ου αιώνα έχουμε από τον Νικήτα Μάγιστρο ο οποίος αποδέχεται ότι έχει κοινή πατρίδα με τον Αχιλλέα της Τροίας:


