Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 13:57
Πρεπει καθε κατηγορια σχολων να εχει την δικη της βαση.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Έχεις δίκιο, ο ΣΥΡΙΖΑ ξευτίλισε την ανώτατη εκπαίδευση.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:49 ιδού το πως ο συριζα όχι απλά απαξίωσε την ανώτατη εκπαίδευση αλλά την ξεφτίλισε τελείως
φοιτητές ΑΕΙ με 840 μόρια στις πανελλαδικές
πηγή: https://www.kathimerini.gr/1039899/arti ... 00-monadesΥποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.
Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης.
κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:39η όλη ιστορία στην Ελλάδα είναι να καταφέρεις να μπεις σε μια καλή σχολήScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:00 Όσοι παρόλα αυτά καταφέρουν να περάσουν (απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά να μπορούν οι γονείς να υποστηρίξουν οικονομικά με καλά φροντιστήρια ή ιδιαίτερα), μπορούν μετά να απολαύσουν τη φοιτητική τους ζωή με τη βεβαιότητα ότι κάποια στιγμή θα αποφοιτήσουν (εκτός φυσικά από ακραίες περιπτώσεις που κάποιος πέρασε με 3.500 μόρια σε Μαθηματικό ή Φυσικό), ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να ισχύει ακριβώς το αντίθετο.
άπαξ και μπήκες πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να μην τη τελειώσεις, πρέπει να θέλεις να μη τη τελειώσεις
όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς τουAntares έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:47Aν δούλευε ήδη και δεν θα του προσέφερε πολλά το πτυχίο; Γνωρίζω αρκετούς από το επαγγελματικό και συγγενικό περιβάλλον που καθυστέρησαν γι' αυτόν τον λόγο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:40 ένας γνωστός μου είχε μπει στο μαθηματικό Ιωαννίνων
το τελείωσε μετά από 16 περίπου χρόνια
...
Στην Γερμανία επειδή αντιμετώπιζα οικονομικό θέμα, μου είπαν, έναν χρόνο δούλευε, έναν χρόνο σπούδαζε, με αυτά που έχεις μαζέψει. Λίγο δύσκολο βέβαια, δεν γνωρίζω αν μπορούσα να πάρω τόσες άδειες, αλλά από την Ελλάδα χίλιες φορές καλύτερα, όπου ζεις για την επιβίωση, αν δεν έχεις τίποτα άλλο.
Διότι θεωρείται μορφωμένος άνθρωπος. Και ο μορφωμένος άνθρωπος θα πρέπει να γνωρίζει κάτι παραπάνω από αυτό που κάνει καθημερινά.Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:54Γιατί;Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:25Επίσης είναι γελοίο να λες σε έναν γιατρό τι είναι το Πυθαγόρειο και να σε κοιτά σαν εξωγήινος.Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:21
Φυσικά και ισχύει. Όλο μου το σοϊ είναι γιατροί, αν εξαιρέσεις ένα μάθημα στο πρώτο έτος της σχολής μπορείς να αποφοιτήσεις χωρίς να σου χρειαστεί πουθενά η φυσική. Το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά και τη γεωμετρία. Είναι γελοίο να χάνει κάποιος την είσοδο σε μια σχολή γιατί δεν κατάφερε να αριστεύσει σε ένα μάθημα που δεν θα του χρειαστεί πουθενά ή σχεδόν πουθενά.
Γενικά, η επιμονή στην εντατική εκπαίδευση καταστρέφει εφηβικές ψυχολογίες.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:08κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:39
η όλη ιστορία στην Ελλάδα είναι να καταφέρεις να μπεις σε μια καλή σχολή
άπαξ και μπήκες πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να μην τη τελειώσεις, πρέπει να θέλεις να μη τη τελειώσεις
είναι συχνό φαινόμενο
δεν ήταν μόνο αυτό:πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
Δηλαδή αν δεν σπούδαζε δεν θα τον ζούσαν οι φραγκάτοι γονείς;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:10όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς τουAntares έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:47Aν δούλευε ήδη και δεν θα του προσέφερε πολλά το πτυχίο; Γνωρίζω αρκετούς από το επαγγελματικό και συγγενικό περιβάλλον που καθυστέρησαν γι' αυτόν τον λόγο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:40 ένας γνωστός μου είχε μπει στο μαθηματικό Ιωαννίνων
το τελείωσε μετά από 16 περίπου χρόνια
...
Στην Γερμανία επειδή αντιμετώπιζα οικονομικό θέμα, μου είπαν, έναν χρόνο δούλευε, έναν χρόνο σπούδαζε, με αυτά που έχεις μαζέψει. Λίγο δύσκολο βέβαια, δεν γνωρίζω αν μπορούσα να πάρω τόσες άδειες, αλλά από την Ελλάδα χίλιες φορές καλύτερα, όπου ζεις για την επιβίωση, αν δεν έχεις τίποτα άλλο.
κι αυτό επί 16 χρόνια
τώρα δεν έχει άλλη δικαιολογία, πρέπει να πάει να δουλέψει, αλλά δεν σκοτώνεται κι όλας
Αν είχαν λεφτά (άκοπα εννοώ όχι να είναι εργάτες) και τους τα έτρωγε καλά έκανε.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:10
όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς του
κι αυτό επί 16 χρόνια
τώρα δεν έχει άλλη δικαιολογία, πρέπει να πάει να δουλέψει, αλλά δεν σκοτώνεται κι όλας
δεν διαφωνώstavmanr έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:12Γενικά, η επιμονή στην εντατική εκπαίδευση καταστρέφει εφηβικές ψυχολογίες.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:08κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20
Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).
είναι συχνό φαινόμενο
Είμαι εναντίον των εξωσχολικών μαθημάτων, εκτός περιπτώσεων που το παιδί έχει σοβαρά θέματα με συγκεκριμένα μαθήματα και χρειάζεται λίγο σπρώξιμο.
Οι γονείς, χωρίς να το θέλουν, έχουν καταστρέψει την αθώα και παιχνιδιάρικη παιδική ηλικία που δεν επιστρέφει ποτέ.
7 ώρες σχολείο + 4 ώρες φροντιστήρια + 3 ώρες διάβασμα = κάτεργο.
Να χ...σω και την ιατρική...
Ο νηματοθέτης δεν πέτυχε ούτε τον λήγοντα. Οι πτώσεις, σταδιακά των βάσεων, αφορούν τον αριθμό των εισακτέων που αναφέρεις, την οικονομική κρίση, περιστασιακά την δυσκολία των εκάστοτε θεμάτων, θέματα εκπαίδευσης και αφορά μία εικοσαετία.alekhine έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:49 για μενα η απαντηση για αυτο που συμβαινει ειναι σχετικα απλη
το 1998 που εδωσα πανελληνιες οι υποψηφιοι για ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ ηταν 161 χιλιαδες για 62 χιλιαδες θεσεις (πηγη)
φετος υπηρχαν 82 χιλιαδες υποψηφιοι για 78 χιλαδες θεσεις (πηγη)
οταν λοιπον μεσα σε 20 χρονια αυξηθηκαν οι θεσεις στις σχολες και οι υποψηφιοι μειωθηκαν στο μισο ειναι φυσικο να περνουν ακομα και οι κουμπουρες(ασχετα αν θα πανε να παρακολουθησουν η οχι)
ανακρίβειαΑρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:09 Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.
Με μία εξαίρεση:
Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής
Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.
https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria