!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Πρεπει καθε κατηγορια σχολων να εχει την δικη της βαση.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Έχεις δίκιο, ο ΣΥΡΙΖΑ ξευτίλισε την ανώτατη εκπαίδευση.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:49 ιδού το πως ο συριζα όχι απλά απαξίωσε την ανώτατη εκπαίδευση αλλά την ξεφτίλισε τελείως
φοιτητές ΑΕΙ με 840 μόρια στις πανελλαδικές
πηγή: https://www.kathimerini.gr/1039899/arti ... 00-monadesΥποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.
Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:39η όλη ιστορία στην Ελλάδα είναι να καταφέρεις να μπεις σε μια καλή σχολήScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:00 Όσοι παρόλα αυτά καταφέρουν να περάσουν (απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά να μπορούν οι γονείς να υποστηρίξουν οικονομικά με καλά φροντιστήρια ή ιδιαίτερα), μπορούν μετά να απολαύσουν τη φοιτητική τους ζωή με τη βεβαιότητα ότι κάποια στιγμή θα αποφοιτήσουν (εκτός φυσικά από ακραίες περιπτώσεις που κάποιος πέρασε με 3.500 μόρια σε Μαθηματικό ή Φυσικό), ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να ισχύει ακριβώς το αντίθετο.
άπαξ και μπήκες πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να μην τη τελειώσεις, πρέπει να θέλεις να μη τη τελειώσεις
είναι συχνό φαινόμενο
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Οι πανελλήνιες εξετάσεις καθιερώθηκαν το 1964 από τον μεγάλο Γεώργιο Παπανδρέου. Μέχρι τότε διεξάγονταν ανα σχολή με διαφορετικά θέματα και διάφορες καταστάσεις π.χ. στα μαθηματικά να υπάρχουν λάθος θέματα όπως κατεγράφη και από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Μόνον το 1962 στο Πολυτεχνείο μπήκαν έξι λάθος θέματα ή θέματα που ήταν εκτός διδακτέας ύλης σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα της εποχής.
Επιπλέον ανήψια καθηγητάδων ακόμα και μέτριοι μαθητές επετύγχαναν σε υψηλόβαθμες σχολές ενώ επίσης υπήρξε περίπτωση συγγενούς αντιπρύτανη που δεν είχε πάρει καν απολυτήριο γυμνασίου!
Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.
Με μία εξαίρεση:
Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής
Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.
https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria
Μόνον το 1962 στο Πολυτεχνείο μπήκαν έξι λάθος θέματα ή θέματα που ήταν εκτός διδακτέας ύλης σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα της εποχής.
Επιπλέον ανήψια καθηγητάδων ακόμα και μέτριοι μαθητές επετύγχαναν σε υψηλόβαθμες σχολές ενώ επίσης υπήρξε περίπτωση συγγενούς αντιπρύτανη που δεν είχε πάρει καν απολυτήριο γυμνασίου!
Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.
Με μία εξαίρεση:
Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής
Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.
https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς τουAntares έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:47Aν δούλευε ήδη και δεν θα του προσέφερε πολλά το πτυχίο; Γνωρίζω αρκετούς από το επαγγελματικό και συγγενικό περιβάλλον που καθυστέρησαν γι' αυτόν τον λόγο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:40 ένας γνωστός μου είχε μπει στο μαθηματικό Ιωαννίνων
το τελείωσε μετά από 16 περίπου χρόνια
...
Στην Γερμανία επειδή αντιμετώπιζα οικονομικό θέμα, μου είπαν, έναν χρόνο δούλευε, έναν χρόνο σπούδαζε, με αυτά που έχεις μαζέψει. Λίγο δύσκολο βέβαια, δεν γνωρίζω αν μπορούσα να πάρω τόσες άδειες, αλλά από την Ελλάδα χίλιες φορές καλύτερα, όπου ζεις για την επιβίωση, αν δεν έχεις τίποτα άλλο.
κι αυτό επί 16 χρόνια
τώρα δεν έχει άλλη δικαιολογία, πρέπει να πάει να δουλέψει, αλλά δεν σκοτώνεται κι όλας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ την 31 Αύγ 2020, 14:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Διότι θεωρείται μορφωμένος άνθρωπος. Και ο μορφωμένος άνθρωπος θα πρέπει να γνωρίζει κάτι παραπάνω από αυτό που κάνει καθημερινά.Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:54Γιατί;Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:25Επίσης είναι γελοίο να λες σε έναν γιατρό τι είναι το Πυθαγόρειο και να σε κοιτά σαν εξωγήινος.Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:21
Φυσικά και ισχύει. Όλο μου το σοϊ είναι γιατροί, αν εξαιρέσεις ένα μάθημα στο πρώτο έτος της σχολής μπορείς να αποφοιτήσεις χωρίς να σου χρειαστεί πουθενά η φυσική. Το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά και τη γεωμετρία. Είναι γελοίο να χάνει κάποιος την είσοδο σε μια σχολή γιατί δεν κατάφερε να αριστεύσει σε ένα μάθημα που δεν θα του χρειαστεί πουθενά ή σχεδόν πουθενά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ότι σύστημα και να έχεις, αν έχεις θρασύτατο λαό που θεωρεί το κράτος λάφυρο, δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα.
Ας πούμε λένε για τις πανελλαδικές "αξιοκρατικό σύστημα", "το μόνο" κλπ. Πρώτα πρώτα γιατί είναι το μόνο; Οι άλλες χώρες δεν κάνουν διαγωνισμούς για το δημόσιο;
Επίσης δεν είναι τελείως αξιοκρατικό. Έως και στα σπίτια μπαίνουν για να πείσουν γονείς να δώσουν κρυφά στα παιδιά τους ηρεμιστικά ή άλλες ουσίες. Θρασύτατος λαός απλά.
Ας πούμε λένε για τις πανελλαδικές "αξιοκρατικό σύστημα", "το μόνο" κλπ. Πρώτα πρώτα γιατί είναι το μόνο; Οι άλλες χώρες δεν κάνουν διαγωνισμούς για το δημόσιο;
Επίσης δεν είναι τελείως αξιοκρατικό. Έως και στα σπίτια μπαίνουν για να πείσουν γονείς να δώσουν κρυφά στα παιδιά τους ηρεμιστικά ή άλλες ουσίες. Θρασύτατος λαός απλά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Γενικά, η επιμονή στην εντατική εκπαίδευση καταστρέφει εφηβικές ψυχολογίες.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:08κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:39
η όλη ιστορία στην Ελλάδα είναι να καταφέρεις να μπεις σε μια καλή σχολή
άπαξ και μπήκες πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να μην τη τελειώσεις, πρέπει να θέλεις να μη τη τελειώσεις
είναι συχνό φαινόμενο
Είμαι εναντίον των εξωσχολικών μαθημάτων, εκτός περιπτώσεων που το παιδί έχει σοβαρά θέματα με συγκεκριμένα μαθήματα και χρειάζεται λίγο σπρώξιμο.
Οι γονείς, χωρίς να το θέλουν, έχουν καταστρέψει την αθώα και παιχνιδιάρικη παιδική ηλικία που δεν επιστρέφει ποτέ.
7 ώρες σχολείο + 4 ώρες φροντιστήρια + 3 ώρες διάβασμα = κάτεργο.
Να χ...σω και την ιατρική...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 31 Αύγ 2020, 14:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
δεν ήταν μόνο αυτό:πατησιωτης έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:01Προκατακλυσμιαίο σύστημα που υπήρχε πριν το 1964 και την μεταρρύθμιση Παπανδρέου - Παπανούτσου.
Η κάθε σχολή είχε τις δικές της εξετάσεις και ο υποψήφιος έπρεπε να στοχεύσει σχολή που να είναι στα κυβικά του.
Υπήρξε κατακραυγή διότι πολλοί έχοντας μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους δεν μπήκαν σε καλές σχολές και καθόλου ενώ άλλοι με χαμηλότερη βαθμολογία μπήκαν σε σχολές με χαμηλή βάση.
Αυτό θεωρήθηκε αδικία και καθιερώθηκαν οι ενιαίες εξετάσεις.
οι υποψήφιοι από την επαρχία έπρεπε να νοικιάσουν και να μείνουν 1 χρόνο τουλάχιστον στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη και να παρακολουθούν εξειδικευμένα φροντιστήρια για την κάθε σχολή
+ πολύ συχνά διαβλητές εξετάσεις
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δηλαδή αν δεν σπούδαζε δεν θα τον ζούσαν οι φραγκάτοι γονείς;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:10όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς τουAntares έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:47Aν δούλευε ήδη και δεν θα του προσέφερε πολλά το πτυχίο; Γνωρίζω αρκετούς από το επαγγελματικό και συγγενικό περιβάλλον που καθυστέρησαν γι' αυτόν τον λόγο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 09:40 ένας γνωστός μου είχε μπει στο μαθηματικό Ιωαννίνων
το τελείωσε μετά από 16 περίπου χρόνια
...
Στην Γερμανία επειδή αντιμετώπιζα οικονομικό θέμα, μου είπαν, έναν χρόνο δούλευε, έναν χρόνο σπούδαζε, με αυτά που έχεις μαζέψει. Λίγο δύσκολο βέβαια, δεν γνωρίζω αν μπορούσα να πάρω τόσες άδειες, αλλά από την Ελλάδα χίλιες φορές καλύτερα, όπου ζεις για την επιβίωση, αν δεν έχεις τίποτα άλλο.
κι αυτό επί 16 χρόνια
τώρα δεν έχει άλλη δικαιολογία, πρέπει να πάει να δουλέψει, αλλά δεν σκοτώνεται κι όλας
Δικαιολογίες για τους τεμπέληδες υπάρχουν άπειρες, είτε γραφτούν σε κάποιο πανεπιστήμιο είτε όχι...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αν είχαν λεφτά (άκοπα εννοώ όχι να είναι εργάτες) και τους τα έτρωγε καλά έκανε.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:10
όχι, απολάμβανε τη φοιτητική ζωή με έξοδα πληρωμένα από τους γονείς του
κι αυτό επί 16 χρόνια
τώρα δεν έχει άλλη δικαιολογία, πρέπει να πάει να δουλέψει, αλλά δεν σκοτώνεται κι όλας
Από το να τον βάλουν στο δημόσιο και να προξενήσει και άλλες καταστροφές....
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
δεν διαφωνώstavmanr έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:12Γενικά, η επιμονή στην εντατική εκπαίδευση καταστρέφει εφηβικές ψυχολογίες.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:08κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιουςScouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:20
Έτσι ακριβώς. Συχνά μάλιστα παρατηρείται και το φαινόμενο φοιτητών που επειδή για να περάσουν τους έγινε ο κώλος δύευρο, ''καίνε'' φλάντζα, τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα στα πρώτα έτη της φοιτητικής τους ζωής και μετά δυσκολεύονται πάρα πολύ να επανέλθουν (ξέρω τέτοιο κόσμο που δεν τελείωσε ποτέ).
είναι συχνό φαινόμενο
Είμαι εναντίον των εξωσχολικών μαθημάτων, εκτός περιπτώσεων που το παιδί έχει σοβαρά θέματα με συγκεκριμένα μαθήματα και χρειάζεται λίγο σπρώξιμο.
Οι γονείς, χωρίς να το θέλουν, έχουν καταστρέψει την αθώα και παιχνιδιάρικη παιδική ηλικία που δεν επιστρέφει ποτέ.
7 ώρες σχολείο + 4 ώρες φροντιστήρια + 3 ώρες διάβασμα = κάτεργο.
Να χ...σω και την ιατρική...
πρέπει να υπάρχει μέτρο σε όλα
από την άλλη δες το με οικονομικούς όρους
σκέψου πόσα φροντιστήρια υπάρχουν, πόσες θέσεις εργασίες δημιουργούνται, πόσα χρήματα κινούνται γύρω από την διαδικασία των πανελληνίων
το ιδανικό θα ήταν να μην υπήρχε "παραπαιδεία" και τα παιδιά να έδιναν εξετάσεις με ό,τι αποκόμιζαν από το σχολείο
η κατάσταση είναι για γέλια έτσι όπως έχει καταλήξει
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ο νηματοθέτης δεν πέτυχε ούτε τον λήγοντα. Οι πτώσεις, σταδιακά των βάσεων, αφορούν τον αριθμό των εισακτέων που αναφέρεις, την οικονομική κρίση, περιστασιακά την δυσκολία των εκάστοτε θεμάτων, θέματα εκπαίδευσης και αφορά μία εικοσαετία.alekhine έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:49 για μενα η απαντηση για αυτο που συμβαινει ειναι σχετικα απλη
το 1998 που εδωσα πανελληνιες οι υποψηφιοι για ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ ηταν 161 χιλιαδες για 62 χιλιαδες θεσεις (πηγη)
φετος υπηρχαν 82 χιλιαδες υποψηφιοι για 78 χιλαδες θεσεις (πηγη)
οταν λοιπον μεσα σε 20 χρονια αυξηθηκαν οι θεσεις στις σχολες και οι υποψηφιοι μειωθηκαν στο μισο ειναι φυσικο να περνουν ακομα και οι κουμπουρες(ασχετα αν θα πανε να παρακολουθησουν η οχι)
Δεν ήταν προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ που παρέλαβε και διαχειρίστηκε την ίδια κατάσταση ενώ φέτος αυξήθηκε και το ποσοστό θέσεων στα ΕΠΑΛ με άλλη κυβέρνηση.
Και δεν είδαμε να έχει τα κότσια να καταγγείλει την τωρινή κυβέρνηση όταν π.χ στο Μαθηματικό της Σάμου η βάση ήταν πιο χαμηλά από ό,τι επί ΣΥΡΙΖΑ. Κιότεψε, απλώς πέταξε την ανοησία του και μετά μη παντελονάτα κάνει τον κινέζο.
Μα δεν φταίει ιδιαίτερα και η Κεραμέως για την κατάσταση.
Το 20ετες σύστημα συν την πανδημία που δημιουργεί πρόσθετη οικονομική δυστοκία κλπ. έφεραν ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Για να το κάνουμε πενηνταράκια:
Το μαθηματικό Σάμου φέτος έχει περίπου 230 θέσεις.
Αν είχε 30-50 θέσεις η βάση θα ήταν αρκετή υψηλότερη από τα 3.500 περίπου μόρια.
Το ίδιο και σε κάθε άλλο τμήμα.
Δεν βάζω μέσα θέματα εξετάσεων, το εκπαιδευτικό πρόβλημα και την οικονομική κρίση. Η αυξομείωση του αριθμού των εισακτέων μπορεί να αλλάξει, καλώς ή κακώς, δραστικά τις βάσεις.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ανακρίβειαΑρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:09 Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.
Με μία εξαίρεση:
Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής
Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.
https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria
οι εξετάσεις που ο Ραμμος έδωσε τα θέματα λέγονταν πανελλήνιες, ήταν θεσμός του Ράλλη ήταν πιο υπουργοκεντρικές και τα μετρα ήταν πιο χαλαρά.
Μετα τη δυσφήμιση στο θεσμό απο τη διαρροή του Ραμμου που υποχρέωσε τους υποψήφιους να ξαναδώσουν εξετάσεις
η πασοκάρα έφερε τις πανελλαδικές και τις δέσμες αναβάθμισε το παιδαγωγικό ινστιτούτο έκανε πολύ αυστηρό το πλαίσιο και έφερε τα θέματα με περιπολικά στα σχολεία
ιστορία
http://eoe.minedu.gov.gr/images/history ... _exams.pdf
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 52 Απαντήσεις
- 1406 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 27 Απαντήσεις
- 943 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 23 Απαντήσεις
- 1062 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
-
- 27 Απαντήσεις
- 777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger