Σελίδα 23 από 43
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:20
από Maspoli
Beria έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:02
Gherschaagk έγραψε: 16 Απρ 2019, 10:56
Ε, ας καταστρέψουμε όλα τα μνημεία απανταχού στον κόσμο να ησυχάσουμε.
Αυτό το πρότειναν νεαροί μοντερνιστές διανοούμενοι στην Αθήνα του 1944!
Είχαν και όνομα:
Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων
Πλούσιοι αστοί που βαριόντουσαν
Έχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, μ’ απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση ροή κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης, που κακώς ονομάζουμε ‘χαμό’
Σ.Α.Σ.Α. να ανατινάξουμε την Ακρόπολη!
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Αριθ. 1
Έχοντας κοινή αισθητική και κοσμοθεωρητική άποψη, πως η καταστροφή κι η θνητότητα της μορφής των όντων περιλαμβάνονται στο περίγραμμα της ολοκλήρωσης της ζωής.
Έχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, μ’ απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση ροή κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης, που κακώς ονομάζουμε ‘χαμό’.
Αντιπαθώντας τη χρονική και ιστορική κατοχύρωση της Ακρόπολης, σαν κάτι ανήκουστο και ξένο προς τη ζωή.
Νιώθοντας απαραίτητη την ανάγκη της αιωνιότητας στην τέχνη, μόνο κατά τη διάρκεια της ώρας της δημιουργίας.
Καταλαβαίνοντας τον Φειδία, που έδωσε μεν στο έργο χρονοϊστορική υπόσταση, χωρίς όμως να είναι τίποτα παραπάνω στα πλαίσια της υποστασιακής αιωνιότητας, για την οποία δεν υπάρχει χρονική διάρκεια και που γι’ αυτήν ένα δευτερόλεπτο δεν έχει διαφορά από τρία δισεκατομμύρια αιώνες, χάρη στις βουλητικές της ιδιότητες και στη δυναμική της χροιά, που μόνο στ’ άτομα νοούνται και κανέναν δε νοιάζει ο αριθμός των ατόμων αυτών.
Μισώντας τον Εθνικό Τουρισμό και τις εφιαλτικές- φολκλόρ αρθρογραφίες γι’ αυτόν.
Νομίζοντας πως κάνουμε μια ανώτερη καλλιτεχνικά πράξη, όντας σίγουροι πως όλη η γελοία και ψεύτικη επιβίωση όχι μόνο δε συγκρίνονται, έστω και μειονεκτώντας, μ’ ένα λεπτό ενεργητικής δράσης κι απόλαυσης, αλλά και καλλιτεχνικά είναι βλαβερή, προετοιμάζοντας ερασιτέχνες περιηγητές και ευνούχους.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Να θέσουμε ως σκοπό μας την ανατίναξη αρχαίων μνημείων και την προπαγάνδα κατά αυτών.
Πρώτη καταστροφή ορίζεται η ανατίναξη του Παρθενώνα, που μας έχει κυριολεκτικά πνίξει.
Η προκήρυξη αυτή δεν αποσκοπεί παρά να δώσει ένα μέτρο απ’ το σκοπό μας. Είναι ένα βλήμα που ξεκινάει με λίγες πιθανότητες για στόχο τους πολλούς, μα δεν που επιζητάει παρά ελάχιστους.
Γιώργος Βασιλείου Μακρής
Γενικός Διοργανωτής της ΣΑΣΑ (Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων).
Νοέμβριος 1944.
Ένας μωρέ ήτανε, δεν ήταν περισσότεροι.
Και δεν ήταν τόσο κακός όσο ίσως να φαντάζεται κάποιος, πλάκα είχε
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:23
από Beria
Βινόσαυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:05
οφ τοπικ:
Beria έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:02
Gherschaagk έγραψε: 16 Απρ 2019, 10:56
Ε, ας καταστρέψουμε όλα τα μνημεία απανταχού στον κόσμο να ησυχάσουμε.
Αυτό το πρότειναν νεαροί μοντερνιστές διανοούμενοι στην Αθήνα του 1944!
Είχαν και όνομα:
Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων
Πλούσιοι αστοί που βαριόντουσαν
Έχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, μ’ απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση ροή κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης, που κακώς ονομάζουμε ‘χαμό’
Σ.Α.Σ.Α. να ανατινάξουμε την Ακρόπολη!
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Αριθ. 1
Έχοντας κοινή αισθητική και κοσμοθεωρητική άποψη, πως η καταστροφή κι η θνητότητα της μορφής των όντων περιλαμβάνονται στο περίγραμμα της ολοκλήρωσης της ζωής.
Έχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, μ’ απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση ροή κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης, που κακώς ονομάζουμε ‘χαμό’.
Αντιπαθώντας τη χρονική και ιστορική κατοχύρωση της Ακρόπολης, σαν κάτι ανήκουστο και ξένο προς τη ζωή.
Νιώθοντας απαραίτητη την ανάγκη της αιωνιότητας στην τέχνη, μόνο κατά τη διάρκεια της ώρας της δημιουργίας.
Καταλαβαίνοντας τον Φειδία, που έδωσε μεν στο έργο χρονοϊστορική υπόσταση, χωρίς όμως να είναι τίποτα παραπάνω στα πλαίσια της υποστασιακής αιωνιότητας, για την οποία δεν υπάρχει χρονική διάρκεια και που γι’ αυτήν ένα δευτερόλεπτο δεν έχει διαφορά από τρία δισεκατομμύρια αιώνες, χάρη στις βουλητικές της ιδιότητες και στη δυναμική της χροιά, που μόνο στ’ άτομα νοούνται και κανέναν δε νοιάζει ο αριθμός των ατόμων αυτών.
Μισώντας τον Εθνικό Τουρισμό και τις εφιαλτικές- φολκλόρ αρθρογραφίες γι’ αυτόν.
Νομίζοντας πως κάνουμε μια ανώτερη καλλιτεχνικά πράξη, όντας σίγουροι πως όλη η γελοία και ψεύτικη επιβίωση όχι μόνο δε συγκρίνονται, έστω και μειονεκτώντας, μ’ ένα λεπτό ενεργητικής δράσης κι απόλαυσης, αλλά και καλλιτεχνικά είναι βλαβερή, προετοιμάζοντας ερασιτέχνες περιηγητές και ευνούχους.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Να θέσουμε ως σκοπό μας την ανατίναξη αρχαίων μνημείων και την προπαγάνδα κατά αυτών.
Πρώτη καταστροφή ορίζεται η ανατίναξη του Παρθενώνα, που μας έχει κυριολεκτικά πνίξει.
Η προκήρυξη αυτή δεν αποσκοπεί παρά να δώσει ένα μέτρο απ’ το σκοπό μας. Είναι ένα βλήμα που ξεκινάει με λίγες πιθανότητες για στόχο τους πολλούς, μα δεν που επιζητάει παρά ελάχιστους.
Γιώργος Βασιλείου Μακρής
Γενικός Διοργανωτής της ΣΑΣΑ (Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων).
Νοέμβριος 1944.
τι σόι αστοί ήταν το ΄44;
Διάβασε Ρόδη Ρούφο να μάθεις ποιοι αστοί
Αθηναίοι, πλούσιων οικογενειών, που προσπάθησαν να πάνε στον πόλεμο της Αλβανίας αλλά δεν έφτασαν ποτε (δεν τους άφησαν οι γονείς, ή δεν τους ήθελε ο στρατός και τους κράτησε 2 χρόνια εκπαιδευόμενους)
Διάβαζαν Νίτσε και άκουγαν Μπετόβεν στα σαλόνια όταν πέθαιναν οι υπόλοιποι από την πείνα
Λάτρευαν τον Κίτσο Μαλτέζο που πέρασε από την ΟΚΝΕ αλλά επέστρεψε στην αγκαλιά της τάξης του
Έγιναν η νέα πολιτική τάξη μετά την Απελευθέρωση
Αυτοί οι αστοί
Ο Γιώργος Μακρής ήταν ο αποσυνάγωγος αυτής της παρέας· κουτσός, πότης, υπαρξιστής. Αυτοκτόνησε ως ποιητής. Ζήτησε τα κλειδιά της ταράτσας από τον θυρωρό και όταν τον ρώτησε αυτός τι τα θέλει, απάντησε: "Μην ανησυχείς, κατεβαίνω αμέσως"
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:23
από Maspoli
Και το κείμενο έχει μια αξιόλογη διορατικότητα εις κάποια σημεία
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:23
από Υδράργυρος
Beria έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:02
Αυτό το πρότειναν νεαροί μοντερνιστές διανοούμενοι στην Αθήνα του 1944!
Είχαν και όνομα:
Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων
Πλούσιοι αστοί που βαριόντουσαν
Το 44 δεν υπήρχαν ούτε αστοί ούτε οι εποχές ήταν βαρετές.
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:24
από Beria
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:23
Beria έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:02
Αυτό το πρότειναν νεαροί μοντερνιστές διανοούμενοι στην Αθήνα του 1944!
Είχαν και όνομα:
Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων
Πλούσιοι αστοί που βαριόντουσαν
Το 44 δεν υπήρχαν ούτε αστοί ούτε οι εποχές ήταν βαρετές.
καλά!
ελληνική σύγχρονη ιστορία, από τον ελληνικό κινηματογράφο, που αστοί είναι κάτι ντιντήδες που μιλάνε με το
γο
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:26
από Maspoli
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:23
Το 44 δεν υπήρχαν ούτε αστοί
Έλεος
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:28
από Υδράργυρος
Maspoli έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:26
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:23
Το 44 δεν υπήρχαν ούτε αστοί
Έλεος
Όταν πεινάς δεν είσαι αστός
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:28
από Beria
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:28
Maspoli έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:26
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:23
Το 44 δεν υπήρχαν ούτε αστοί
Έλεος
Όταν πεινάς δεν είσαι αστός
Ποτέ δεν πείνασαν αυτοί
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:29
από Maspoli
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:28
Όταν πεινάς δεν είσαι αστός
Ναι, όλοι στην Ελλάδα πεινάσανε κατά την Κατοχή ή την Απελευθέρωση. Δεν υπήρχαν τύποι που την έβγαλαν καθαρή... Το "βάστα Ρόμμελ" ο πεινασμένος λαός το έλεγε
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:31
από Βινόσαυρος
πεδια ενδιαφερον θεμα αλλα οχι σαυτο το νημα
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:33
από Υδράργυρος
Maspoli έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:29
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:28
Όταν πεινάς δεν είσαι αστός
Ναι, όλοι στην Ελλάδα πεινάσανε κατά την Κατοχή ή την Απελευθέρωση. Δεν υπήρχαν τύποι που την έβγαλαν καθαρή... Το "βάστα Ρόμμελ" ο πεινασμένος λαός το έλεγε
Οι μαυραγορίτες λέγανε το βάστα Ρόμμελ και όχι οι αστοί. Οι μαυραγορίτες δεν ήτανε αστοί. Οι αστοί ξεπουληθήκανε στους μαυραγορίτες και μετά την κατοχή υπήρχαν αστοί που έβοσκαν πρόβατα.
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:34
από plouf
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 16 Απρ 2019, 10:54
Πραγματικά λυπηρό που ένα μοναδικής αξίας αρχιτεκτονικό κτίσμα πήρε φωτιά.
Από την άλλη οι Γάλλοι βλέπουν πώς είναι να καταστρέφεται ένα κομμάτι της ιστορίας σου.
Να νιώσουν στο ελάχιστο δηλαδή αυτό που ένιωσαν οι Γιουγκοσλάβοι βλέποντας 1,700 μνημεία να καταστρέφονται, μεταξύ αυτών κάποια που συγκαταλέγονταν στη λίστα Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, όταν ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία πυροδότησαν έναν πόλεμο για την κονόμα τους.
Και κάποια από αυτά βέβαια γκρεμίστηκαν συθέμελα με βομβίτσες γαλλικές.
Κριμα για το ιστορικο μνημειο που καηκε αλλα ναι εδω ο ιεχωβας του Περισσου ειναι σωστος.

Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:35
από stergiosbik
Οχι οτι δεν θα φτασει κι αυτο το νημα στον Γραμμο και στο Βιτσι!
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:35
από Beria
Maspoli έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:29
Υδράργυρος έγραψε: 16 Απρ 2019, 11:28
Όταν πεινάς δεν είσαι αστός
Ναι, όλοι στην Ελλάδα πεινάσανε κατά την Κατοχή ή την Απελευθέρωση. Δεν υπήρχαν τύποι που την έβγαλαν καθαρή... Το "βάστα Ρόμμελ" ο πεινασμένος λαός το έλεγε
Η αστική τάξη δεν πείνασε
Το λουμπεναριό που δεν είχε ηθικές αντιστάσεις δεν πείνασε
Η Μελίνα (πρώτη κατηγορία) τα έφτιαξε με τον μεγαλομαυραγορίτη και συνεργάτη των Γερμανών, Γιαδικιάρογλου (δεύτερη κατηγορία) και διασκέδαζε με τους Γερμανούς στα μπαρ
Re: Καίγεται η Παναγία των Παρισίων
Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2019, 11:36
από wooded glade
Γιατί να αναμεταδώσουμε το κάψιμο της Notre Dame όταν οι Γάλλοι δεν αναμετέδωσαν τους νεκρούς της ΕΡΤ;
