Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:31
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
Είναι δική της μετάφραση των γενικών οδηγιών καθηκόντων. Ναι, αυτό πιστεύω.paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».Naida έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:32Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
"Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν...."
Για όσους θεωρούν ότι πήρε πρωτοβουλία.
Πολλά θα μπορούσαν να είχαν ειπωθεί από τον διευθυντή της εταιρίας. Σημασία έχει ότι ειπώθηκαν να δώσει γραμμή κι από εκεί πήρε γραμμή και το ζωαδι.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».Naida έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:32Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26
Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.
"Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν...."
Για όσους θεωρούν ότι πήρε πρωτοβουλία.
Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Αυτο η αληθεια ειναι θεμα, συνηθως οταν λεμε "σε συνεχεια" υπαρχει ηδη μια επικοινωνια που εχει γινει απο πριν. Ομως οπως ειπα και σε αλλο ποστ, οι υπαλληλοι του ΣΜ δεν εχουν δικα τους επαγγελματικα mail και δεν εχουν στα ποστα τους η/υ, μαλλον θα το εστελνε σε προισταμενους με αυτους θα υπηρχε η προηγουμενη επικοινωνια.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:56 Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή σημαίνει ότι η επικοινωνία τους είχε όλους παραλήπτες, όχι μόνο αυτή.
πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Γιατι σου κανει εντυπωση αυτο; Αν το πιστευαμε εκ πρωτης θα φαινομασταν οτι οντως ειμαστε εκτος πραγματικοτητας, το οτι βρεθηκε μια απιθανη στα χιλια χρονια, δεν αναιρει την πραγματικοτητα που ξερουμε.Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29 πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
οκpaul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:38Γιατι σου κανει εντυπωση αυτο; Αν το πιστευαμε εκ πρωτης θα φαινομασταν οτι οντως ειμαστε εκτος πραγματικοτητας, το οτι βρεθηκε μια απιθανη στα χιλια χρονια, δεν αναιρει την πραγματικοτητα που ξερουμε.Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29 πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Να 'τανε μόνο εδώ! Αναρχοκομμούνι είμαι ρε μαλάκα. Φυσικά και θα το κάνω.
Σε κάθε έλλογη διαδικασία εκτίμησης, το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό που έχει πίσω του τα περισσότερα δεδομένα. Όσο πιο απίστευτο είναι κάτι, τόσο πιο απίθανο είναι.Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Απλά μπορούσατε να ζητήσετε ταπεινά συγγνώμη, αιτιολογώντας πως δεhellegennes έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:52Σε κάθε έλλογη διαδικασία εκτίμησης, το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό που έχει πίσω του τα περισσότερα δεδομένα. Όσο πιο απίστευτο είναι κάτι, τόσο πιο απίθανο είναι.Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24
Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα