Σελίδα 22 από 39

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:31
από Beria

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:32
από Naida
paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.
Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)

"Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν...."



Για όσους θεωρούν ότι πήρε πρωτοβουλία.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:51
από hellegennes
paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.
Είναι δική της μετάφραση των γενικών οδηγιών καθηκόντων. Ναι, αυτό πιστεύω.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:55
από hellegennes
Naida έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:32
paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 22:54 Πιστεύω ότι υπάρχει λίστα καθηκόντων για τους περιφερειακούς διευθυντές όπου ανάμεσα σε άλλα ορίζεται το να φροντίζουν ώστε οι υφιστάμενοί τους να είναι ευχάριστοι και να μην δημιουργούν αρνητικό κλίμα στον καταναλωτή.
Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.
Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)

"Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν...."

Για όσους θεωρούν ότι πήρε πρωτοβουλία.
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2019, 23:56
από Dwarven Blacksmith
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή σημαίνει ότι η επικοινωνία τους είχε όλους παραλήπτες, όχι μόνο αυτή.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:01
από Naida
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Naida έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:32
paul25 έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:26

Ακομα και ετσι να ειναι, κατι θα πρεπει να την προκαλεσε για να το κανει. Ειδαλως θα πρεπει να θεωρησω οτι το εκανε ως καινουργια στην θεση δηλωνοντας και γνωστοποιωντας την θεληση της για να δειξει οτι ειναι συνεπης στα καθηκοντα της. Επομενως σε κατατασσω στην ομαδα που θεωρει οτι ειναι αυθεντικη πρωτοβουλια της ιδιας.
Στο μεηλ παντως ξεκινάει έτσι(όπως δημοσιεύτηκε εδώ https://www.protothema.gr/greece/articl ... my-market/)

"Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν...."

Για όσους θεωρούν ότι πήρε πρωτοβουλία.
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Πολλά θα μπορούσαν να είχαν ειπωθεί από τον διευθυντή της εταιρίας. Σημασία έχει ότι ειπώθηκαν να δώσει γραμμή κι από εκεί πήρε γραμμή και το ζωαδι.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:24
από paul25
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:28
από paul25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:56 Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή σημαίνει ότι η επικοινωνία τους είχε όλους παραλήπτες, όχι μόνο αυτή.
Αυτο η αληθεια ειναι θεμα, συνηθως οταν λεμε "σε συνεχεια" υπαρχει ηδη μια επικοινωνια που εχει γινει απο πριν. Ομως οπως ειπα και σε αλλο ποστ, οι υπαλληλοι του ΣΜ δεν εχουν δικα τους επαγγελματικα mail και δεν εχουν στα ποστα τους η/υ, μαλλον θα το εστελνε σε προισταμενους με αυτους θα υπηρχε η προηγουμενη επικοινωνια.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:29
από Βινόσαυρος
paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.
πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:38
από paul25
Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29 πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Γιατι σου κανει εντυπωση αυτο; Αν το πιστευαμε εκ πρωτης θα φαινομασταν οτι οντως ειμαστε εκτος πραγματικοτητας, το οτι βρεθηκε μια απιθανη στα χιλια χρονια, δεν αναιρει την πραγματικοτητα που ξερουμε.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:40
από Βινόσαυρος
paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:38
Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29 πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Γιατι σου κανει εντυπωση αυτο; Αν το πιστευαμε εκ πρωτης θα φαινομασταν οτι οντως ειμαστε εκτος πραγματικοτητας, το οτι βρεθηκε μια απιθανη στα χιλια χρονια, δεν αναιρει την πραγματικοτητα που ξερουμε.
οκ


ΥΓ ΟΥΤΙΣ ανέλαβε

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:51
από Χαοτικός
sys3x έγραψε: 06 Μαρ 2019, 13:17
Χαοτικός έγραψε: 04 Μαρ 2019, 23:10 Τι ευτυχώς ρε; Υπάρχουν κάτι μαλακισμένες δουλειές μιλάμε. Μα κάτι μαλακισμένες! :011:
Πάντως φίλε αυτό δεν είναι δλειά, να μπαίνεις εδώ να ακούς τον πόνο του καθενός και τσάμπα ε.
:8)
Να 'τανε μόνο εδώ! Αναρχοκομμούνι είμαι ρε μαλάκα. Φυσικά και θα το κάνω. :102:

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 00:52
από hellegennes
Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29
paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24
hellegennes έγραψε: 06 Μαρ 2019, 23:55
Η επικοινωνία μπορεί να ήταν απλώς «ο κόσμος παραπονιέται για την εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να είναι πιο ευχάριστο το προσωπικό προς τους πελάτες».
Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.
πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Σε κάθε έλλογη διαδικασία εκτίμησης, το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό που έχει πίσω του τα περισσότερα δεδομένα. Όσο πιο απίστευτο είναι κάτι, τόσο πιο απίθανο είναι.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 01:05
από Βινόσαυρος
hellegennes έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:52
Βινόσαυρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:29
paul25 έγραψε: 07 Μαρ 2019, 00:24

Βασικα αυτο λεμε Χελι ως το πιο πιθανο σεναριο, καποιος θα της ειπε κατι τετοιο και αυτη σκεφτηκε αυτη την κινηση. Δεν το εκανε μονη της εξολοκληρου επειδη της το υπαγορευε μια λιστα με αρμοδιοτητες.
πριν λίγες ώρες το πιο πιθανό σενάριο ήταν να ήταν φέικ το πέηπερ,
ως εκ τούτου, μαζευτείτε λίγο γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα
Σε κάθε έλλογη διαδικασία εκτίμησης, το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό που έχει πίσω του τα περισσότερα δεδομένα. Όσο πιο απίστευτο είναι κάτι, τόσο πιο απίθανο είναι.
Απλά μπορούσατε να ζητήσετε ταπεινά συγγνώμη, αιτιολογώντας πως δε
γνωρίζετε τι συμβαίνει σε διάφορα επαγγελματικά περιβάλλοντα
ανταυτού βγάζετε και γλώσσα

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2019, 01:10
από hellegennes
Σιγά μην ζητήσω συγγνώμη για το ότι διατηρώ τις επιφυλάξεις μου απέναντι στην αναφορά ενός χρήστη που έχει φέρει 13583483843129 μουσαντένια ή παραλλαγμένα περιστατικά.

Με τα δικά σου στάνταρ εσύ θα έπρεπες να είσαι ένα με το πάτωμα και να ζητάς συγγνώμη 143 φορές το δευτερόλεπτο.

Επίσης ταπεινά συγγνώμη δεν ζητάω από κανέναν. Δεν είμαι δουλικό, είμαι ελεύθερος άνθρωπος. Δεν υποκλίνομαι σε κανέναν.