!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:53
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:44
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:17

Η άποψη μου είναι πως τα Βιβλία είναι ΟΛΟΣΩΣΤΑ που να χτυπιέστε κάτω.

Ζούδια.
Επειδή κάθισα και διάβασα πάρα πολλούς διαλόγους για τα ζητήματα, παραδέχομαι την έξοχη διεισδυτική και κριτική σκέψη.
Το οποίο έχω δει και σε άλλα νήματα για διαφορετικά θέματα.
Ωστόσο, θεωρώ αυστηρούς κάποιους χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη.


Τα σχολικά βιβλία κατά κανόνα λάθη δεν έχουν, μερικά που υπήρξαν διορθώθηκαν.
Πάντως υφίσταται ένα ζήτημα λεπτομέρειας π.χ. στην Γεωμετρία της Β Λυκείου.
Εκεί δίδεται ο ορισμός του ότι τραπέζιο λέγεται το κυρτό τετράπλευρο που έχει μόνο δύο πλευρές παράλληλες.
Ωραία μέχρι εδώ.
Αυτό σημαίνει πως όταν σε μία άσκηση πρέπει να δείξουμε ότι το τετράπλευρο είναι τραπέζιο, πρέπει να αποδείξουμε όχι μόνον ότι έχει δύο πλευρές παράλληλες αλλά και γιατί οι άλλες δύο πλευρές δεν είναι παράλληλες. Η συνθήκη αυτή και με βάση τον παραπάνω ορισμό, πρέπει να ελεγχθεί.
Πλην όμως, στις επίσημες λύσεις των ασκήσεων του βιβλίου αυτού που είναι και αναλυτικά γραμμένες, δεν εξηγείται το δεύτερο σκέλος.
Αυτό σημαίνει λειψή εφαρμογή του ορισμού.
Έτσι, θα έπρεπε είτε να τροποποιηθεί ο ορισμός ως εξής:
Τραπέζιο λέγεται το κυρτό τετράπλευρο που έχει μόνο δύο πλευρές παράλληλες, οπότε δεν θα υφίστατο η αναγκαιότητα να ασχοληθεί κάποιος με την μη παραλληλία των δύο άλλων πλευρών.
Ειδάλλως, να προστεθεί στις επίσημες λύσεις το πως δείχνουμε ότι δεν είναι οι άλλες δύο πλευρές παράλληλες.
Βέβαια η απόδειξη ότι οι δύο άλλες πλευρές δεν είναι παράλληλες, δεν είναι πάντα απλή. Σιωπηρά πάντως έτσι και αλλιώς δεν ζητείται.

Αυτά σε γενικές γραμμές.

Όλοι έχουμε ελαττώματα. Στην προκειμένη περίπτωση, βλέποντας αρκετά μέλη να διακορεύουν λογική και μαθηματικά, συγκρατήθηκα το πρώτο 24ωρο αλλά από εκεί και πέρα ήταν απλά αδύνατο.

Ευχαριστώ για τον κόπο, τον χρόνο και την υποστήριξη.
Έλα μου τωρα...
Τωρα θα αρχίσει το πανηγύρι...
Μόνο την υποστηριξη :003:
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:39 ...άσε που η γκερ υποκλίθηκε μην καταλαβαίνοντας το μαργαριταρακι που πετάξες...
Αυτό έχει κάποια επεξήγηση ή ...;
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:19

- Λοιπόν παιδιά έχουμε μια πλάκα σοκολάτα 8 κομματιών και θέλουμε να τη μοιράσουμε σε εσάς τους 8.Πόσα κομμάτια θα πάρει ο καθένας σας;
- Έεεενα κυρία!
- Πάρα πολύ ωραία! Κι αν είχαμε ακόμα μια πλάκα;
- Δυυυυο κυρία!
- Ε, να τις κάνουμε και 3 που είστε τόσο έξυπνα παιδάκια; Πόσα κομματάκια θα είχατε μπροστά σας ο καθένας;
- Τρίιιιιιαα κυρία!!
- Μπράβο kongrosian που φωνάζεις και πιο δυνατά! Και για πες μου, 1/8 απ' την πρώτη σοκολάτα και 1/8 απ' τη δεύτερη κι 1/8 απ' την τελευταία...πόσα όγδοα έχεις;
- 3/8 κυρία!!!
- Πολύ ωραία !! Ασέβαστε Junior πρόσεχε λίγο εδώ γιατί δεν θα σας τα ξαναπώ αυτά και αύριο θα σε σηκώσω να μου τα πεις...
:goodpost:
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Όλα ξεκαθαρίστηκαν.

Απλώς για την απογευματινή μου τοποθέτηση στο άλλο νήμα, ανακαλώ ως προς το ύφος της που ήταν πιο έντονο από όσο θα ήθελα.
Διότι γενικότερα έχεις ευγένεια στο λόγο και ευπρέπεια και δεν έπρεπε να είμαι και εγώ απότομος, παρά τα όσα διάβασα περί κοτσάνας.

Για τα υπόλοιπα τοποθετήθηκα πλήρως και με σαφήνεια, όπως και άλλοι.
Αυτά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:19

- Λοιπόν παιδιά έχουμε μια πλάκα σοκολάτα 8 κομματιών και θέλουμε να τη μοιράσουμε σε εσάς τους 8.Πόσα κομμάτια θα πάρει ο καθένας σας;
- Έεεενα κυρία!
- Πάρα πολύ ωραία! Κι αν είχαμε ακόμα μια πλάκα;
- Δυυυυο κυρία!
- Ε, να τις κάνουμε και 3 που είστε τόσο έξυπνα παιδάκια; Πόσα κομματάκια θα είχατε μπροστά σας ο καθένας;
- Τρίιιιιιαα κυρία!!
- Μπράβο kongrosian που φωνάζεις και πιο δυνατά! Και για πες μου, 1/8 απ' την πρώτη σοκολάτα και 1/8 απ' τη δεύτερη κι 1/8 απ' την τελευταία...πόσα όγδοα έχεις;
- 3/8 κυρία!!!
- Πολύ ωραία !! Ασέβαστε Junior πρόσεχε λίγο εδώ γιατί δεν θα σας τα ξαναπώ αυτά και αύριο θα σε σηκώσω να μου τα πεις...
:goodpost:
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Τα παιδιά πρέπει να "μαγειρέψουν" και τα υλικά στα χέρια τους είναι το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8).
Γνωρίζουν πως όταν μιλάμε για ΜΟΙΡΑΣΜΑ το μυαλό θα πηγαίνει στην πράξη της ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ.
Έχοντας 3 σοκολάτες και αυτά είναι 8, μαθαίνουν ότι το 3:8 μπορεί να γραφτεί και ως 3/8 και αυτό ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, τους δίνεται και σχηματικά ΜΙΑ πλακα σοκολάτας με ΟΚΤΩ κομμάτια...ώστε τους εντυπώνεται ευκολότερα η αναλογία τους ΕΝΟΣ κομματιού για το καθένα τους. Με έναν "διάλογο" σαν τον παραπάνω, αρχίζουν να προσθέτουν πάνω σε αυτό το 1/8 κι άλλο ένα κι άλλο ένα.
Τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ έρχεται αβίαστο συμπέρασμα.

Ο τρόπος αυτός τα βοηθάει και όταν έχουν να ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ τα ανόμοια.
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι...ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...πρέπει να μοιραστούν σε 4 παιδιά.
Ομοίως, 1/4 της μπανάνας για το καθένα, 1/4 του μήλου κ.ο.κ
Στο τέλος έχουν πάρει καθένα τα 3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.

Η δασκάλα, στο ίδιο μάθημα, θα μπορούσε ως παιχνίδι να τους κάνει τις σοκολάτες ένα ρόφημα και τα φρούτα ένα φρουτοχυμό.
Τότε θα είχαν να μοιράσουν ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ στα 8 και στα 4 αντίστοιχα.
1/8 σοκολατοροφήματος, 1/4 φρουτοχυμού.

Οποιοσδήποτε κάνει αναφορά σε άλλον αριθμό πλην του 3 και του 8 ή του 3 και του 4, για το σχολείο θα ήταν αντιπαιδαγωγικό και για το φόρουμ ΗΛΙΘΙΟ.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:58
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:39 ...άσε που η γκερ υποκλίθηκε μην καταλαβαίνοντας το μαργαριταρακι που πετάξες...
Αυτό έχει κάποια επεξήγηση ή ...;
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Κι εγώ πού κολλάω;
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:10
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:58
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47

Αυτό έχει κάποια επεξήγηση ή ...;
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Κι εγώ πού κολλάω;
Εσύ δεν κολλάς. Άλλοι κόλλησαν. Άσχημα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:58
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:39 ...άσε που η γκερ υποκλίθηκε μην καταλαβαίνοντας το μαργαριταρακι που πετάξες...
Αυτό έχει κάποια επεξήγηση ή ...;
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Όχι καλό μου και πάλι λάθος κανεις ...δεν εννοώ το ειρωνικό σου υποκλίνομαι σε μένα αλλά την υπόκλιση σου στον εθεριαλ...
Πίστευες ότι σε δικαίωνε ενώ έλεγε στο περίπου ότι σου είχα πει κι εγώ ...περί ανηλίκου εγκεφάλου...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42450 της λες και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Και επίσης το μαργαριταρακι ήταν αυτό που μηρυκάζω...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42465
Σιγά μην το ξεχάσω...
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:08
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47

:goodpost:
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Τα παιδιά πρέπει να "μαγειρέψουν" και τα υλικά στα χέρια τους είναι το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8).
Γνωρίζουν πως όταν μιλάμε για ΜΟΙΡΑΣΜΑ το μυαλό θα πηγαίνει στην πράξη της ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ.
Έχοντας 3 σοκολάτες και αυτά είναι 8, μαθαίνουν ότι το 3:8 μπορεί να γραφτεί και ως 3/8 και αυτό ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, τους δίνεται και σχηματικά ΜΙΑ πλακα σοκολάτας με ΟΚΤΩ κομμάτια...ώστε τους εντυπώνεται ευκολότερα η αναλογία τους ΕΝΟΣ κομματιού για το καθένα τους. Με έναν "διάλογο" σαν τον παραπάνω, αρχίζουν να προσθέτουν πάνω σε αυτό το 1/8 κι άλλο ένα κι άλλο ένα.
Τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ έρχεται αβίαστο συμπέρασμα.

Ο τρόπος αυτός τα βοηθάει και όταν έχουν να ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ τα ανόμοια.
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι...ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...πρέπει να μοιραστούν σε 4 παιδιά.
Ομοίως, 1/4 της μπανάνας για το καθένα, 1/4 του μήλου κ.ο.κ
Στο τέλος έχουν πάρει καθένα τα 3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.

Η δασκάλα, στο ίδιο μάθημα, θα μπορούσε ως παιχνίδι να τους κάνει τις σοκολάτες ένα ρόφημα και τα φρούτα ένα φρουτοχυμό.
Τότε θα είχαν να μοιράσουν ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ στα 8 και στα 4 αντίστοιχα.
1/8 σοκολατοροφήματος, 1/4 φρουτοχυμού.

Οποιοσδήποτε κάνει αναφορά σε άλλον αριθμό πλην του 3 και του 8 ή του 3 και του 4, για το σχολείο θα ήταν αντιπαιδαγωγικό και για το φόρουμ ΗΛΙΘΙΟ.
:goodpost:
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:05
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47

:goodpost:
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Όλα ξεκαθαρίστηκαν.

Απλώς για την απογευματινή μου τοποθέτηση στο άλλο νήμα, ανακαλώ ως προς το ύφος της που ήταν πιο έντονο από όσο θα ήθελα.
Διότι γενικότερα έχεις ευγένεια στο λόγο και ευπρέπεια και δεν έπρεπε να είμαι και εγώ απότομος, παρά τα όσα διάβασα περί κοτσάνας.

Για τα υπόλοιπα τοποθετήθηκα πλήρως και με σαφήνεια, όπως και άλλοι.
Αυτά.
Ανακαλώ κι εγώ όπου ξέφυγα :P
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:08
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47

:goodpost:
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Τα παιδιά πρέπει να "μαγειρέψουν" και τα υλικά στα χέρια τους είναι το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8).
Γνωρίζουν πως όταν μιλάμε για ΜΟΙΡΑΣΜΑ το μυαλό θα πηγαίνει στην πράξη της ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ.
Έχοντας 3 σοκολάτες και αυτά είναι 8, μαθαίνουν ότι το 3:8 μπορεί να γραφτεί και ως 3/8 και αυτό ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, τους δίνεται και σχηματικά ΜΙΑ πλακα σοκολάτας με ΟΚΤΩ κομμάτια...ώστε τους εντυπώνεται ευκολότερα η αναλογία τους ΕΝΟΣ κομματιού για το καθένα τους. Με έναν "διάλογο" σαν τον παραπάνω, αρχίζουν να προσθέτουν πάνω σε αυτό το 1/8 κι άλλο ένα κι άλλο ένα.
Τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ έρχεται αβίαστο συμπέρασμα.

Ο τρόπος αυτός τα βοηθάει και όταν έχουν να ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ τα ανόμοια.
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι...ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...πρέπει να μοιραστούν σε 4 παιδιά.
Ομοίως, 1/4 της μπανάνας για το καθένα, 1/4 του μήλου κ.ο.κ
Στο τέλος έχουν πάρει καθένα τα 3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.

Η δασκάλα, στο ίδιο μάθημα, θα μπορούσε ως παιχνίδι να τους κάνει τις σοκολάτες ένα ρόφημα και τα φρούτα ένα φρουτοχυμό.
Τότε θα είχαν να μοιράσουν ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ στα 8 και στα 4 αντίστοιχα.
1/8 σοκολατοροφήματος, 1/4 φρουτοχυμού.

Οποιοσδήποτε κάνει αναφορά σε άλλον αριθμό πλην του 3 και του 8 ή του 3 και του 4, για το σχολείο θα ήταν αντιπαιδαγωγικό και για το φόρουμ ΗΛΙΘΙΟ.
Ωραία ...εξακολουθείς να απευθύνεσαι σε παιδιά όμως...
Αυτή η τοποθέτηση σου θα ήταν ακριβώς έτσι σε τάξη ενηλίκων;
Το πρόβλημα θα το διατυπώνες έτσι και θα το έλυνες έτσι;
Να τελειώνουμε ...
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:14
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:58
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:47

Αυτό έχει κάποια επεξήγηση ή ...;
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Όχι καλό μου και πάλι λάθος κανεις ...δεν εννοώ το ειρωνικό σου υποκλίνομαι σε μένα αλλά την υπόκλιση σου στον εθεριαλ...
Πίστευες ότι σε δικαίωνε ενώ έλεγε στο περίπου ότι σου είχα πει κι εγώ ...περί ανηλίκου εγκεφάλου...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42450 της λες και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Και επίσης το μαργαριταρακι ήταν αυτό που μηρυκάζω...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42465
Σιγά μην το ξεχάσω...
Στα λινκ όπως τα παραθέτεις μου βγαίνουν οι σελίδες, όχι τα ποστ που έγραψε κάποιος συγκεκριμένος και χρησιμοποιείς στο δικό σου ποστ. Για να μην παίξουμε την κολοκύθια βάλε ολόκληρες τις παραθέσεις να καταλάβω τι εννοείς.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:16
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:08
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:55
Οκ...Για ρίχτε το σε ενήλικες...πρόβλημα και λύση...όχι την περίπου, την ακριβή.
Καπου δλδ πρέπει να το τελειώσουμε...
Τα παιδιά πρέπει να "μαγειρέψουν" και τα υλικά στα χέρια τους είναι το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8).
Γνωρίζουν πως όταν μιλάμε για ΜΟΙΡΑΣΜΑ το μυαλό θα πηγαίνει στην πράξη της ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ.
Έχοντας 3 σοκολάτες και αυτά είναι 8, μαθαίνουν ότι το 3:8 μπορεί να γραφτεί και ως 3/8 και αυτό ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, τους δίνεται και σχηματικά ΜΙΑ πλακα σοκολάτας με ΟΚΤΩ κομμάτια...ώστε τους εντυπώνεται ευκολότερα η αναλογία τους ΕΝΟΣ κομματιού για το καθένα τους. Με έναν "διάλογο" σαν τον παραπάνω, αρχίζουν να προσθέτουν πάνω σε αυτό το 1/8 κι άλλο ένα κι άλλο ένα.
Τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ έρχεται αβίαστο συμπέρασμα.

Ο τρόπος αυτός τα βοηθάει και όταν έχουν να ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ τα ανόμοια.
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι...ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...πρέπει να μοιραστούν σε 4 παιδιά.
Ομοίως, 1/4 της μπανάνας για το καθένα, 1/4 του μήλου κ.ο.κ
Στο τέλος έχουν πάρει καθένα τα 3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.

Η δασκάλα, στο ίδιο μάθημα, θα μπορούσε ως παιχνίδι να τους κάνει τις σοκολάτες ένα ρόφημα και τα φρούτα ένα φρουτοχυμό.
Τότε θα είχαν να μοιράσουν ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ στα 8 και στα 4 αντίστοιχα.
1/8 σοκολατοροφήματος, 1/4 φρουτοχυμού.

Οποιοσδήποτε κάνει αναφορά σε άλλον αριθμό πλην του 3 και του 8 ή του 3 και του 4, για το σχολείο θα ήταν αντιπαιδαγωγικό και για το φόρουμ ΗΛΙΘΙΟ.
:goodpost:
:D :goodpost:
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:20
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:14
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:58
Είπα στην Κασπ πως αν έβγαζε χρήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών από ιδιαίτερα λέγοντας στα παιδάκια, πως 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24 τότε υποκλίνομαι στην ικανότητά της να βγάζει χρήματα λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν. :003:

Η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα ήταν αυτή. Η δεύτερη, ήταν στην φάση που είχα αγανακτήσει με τα άσκοπα ποστ της ksk και για να μην πω κάτι βαρύ έγραψα αυτό. Τελικά δεν το γλύτωσα, μαλώσαμε λίγο μετά. :roll:
Όχι καλό μου και πάλι λάθος κανεις ...δεν εννοώ το ειρωνικό σου υποκλίνομαι σε μένα αλλά την υπόκλιση σου στον εθεριαλ...
Πίστευες ότι σε δικαίωνε ενώ έλεγε στο περίπου ότι σου είχα πει κι εγώ ...περί ανηλίκου εγκεφάλου...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42450 της λες και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Και επίσης το μαργαριταρακι ήταν αυτό που μηρυκάζω...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42465
Σιγά μην το ξεχάσω...
Στα λινκ όπως τα παραθέτεις μου βγαίνουν οι σελίδες, όχι τα ποστ που έγραψε κάποιος συγκεκριμένος και χρησιμοποιείς στο δικό σου ποστ. Για να μην παίξουμε την κολοκύθια βάλε ολόκληρες τις παραθέσεις να καταλάβω τι εννοείς.
Ποσα επίμαχα ποστ έχει το κάθε λινκ ;
Δυο;
Παρατηρητής...
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:14
Όχι καλό μου και πάλι λάθος κανεις ...δεν εννοώ το ειρωνικό σου υποκλίνομαι σε μένα αλλά την υπόκλιση σου στον εθεριαλ...
Πίστευες ότι σε δικαίωνε ενώ έλεγε στο περίπου ότι σου είχα πει κι εγώ ...περί ανηλίκου εγκεφάλου...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42450 της λες και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Και επίσης το μαργαριταρακι ήταν αυτό που μηρυκάζω...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42465
Σιγά μην το ξεχάσω...
Επειδή δεν μου είναι και πολύ σαφές, πιστεύω ότι αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψα:

..."Δυστυχώς, αρκετά χρόνια τώρα, στην αριθμητική που διδάσκεται έχει τρυπώσει η έννοια του "περίπου".
Κι επειδή θέλουν να οδηγούν τη σκέψη των παιδιών με έναν συγκεκριμένο τρόπο στην εξαγωγή "συμπερασμάτων" παρά "λύσεων", από την εκφώνηση των δεδομένων του "προβλήματος" και μόνο, καταλαβαίνω ότι η αναμενόμενη απάντηση είναι το 3/4.
Τα δωδέκατα, εικοστά τέταρτα, τεσσαρακοστά όγδοα κι ό,τι άλλο φανεί του καθενός είναι πέρα από τους στόχους αλλά και τη διδαγμένη ύλη ως τη συγκεκριμένη ενότητα.
"...

Δεν διακρίνω κανένα μαργαριτάρι, παρά μόνον μια προσπάθεια να είμαι ευγενής και "στρογγυλεμένος".
Όσο για το "περίπου", αν είχες ανοίξει ένα βιβλίο αυτών των τάξεων θα έβλεπες και γραμμένη τη λέξη αρκετές φορές.
Π.χ. σε ερωτήσεις τύπου πολλαπλών επιλογών : "Αυτή η πράξη θα μας δώσει περίπου 10, 100 ή 1000...:" κλπ
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:22
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:20
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:14

Όχι καλό μου και πάλι λάθος κανεις ...δεν εννοώ το ειρωνικό σου υποκλίνομαι σε μένα αλλά την υπόκλιση σου στον εθεριαλ...
Πίστευες ότι σε δικαίωνε ενώ έλεγε στο περίπου ότι σου είχα πει κι εγώ ...περί ανηλίκου εγκεφάλου...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42450 της λες και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Και επίσης το μαργαριταρακι ήταν αυτό που μηρυκάζω...
viewtopic.php?f=33&t=4&start=42465
Σιγά μην το ξεχάσω...
Στα λινκ όπως τα παραθέτεις μου βγαίνουν οι σελίδες, όχι τα ποστ που έγραψε κάποιος συγκεκριμένος και χρησιμοποιείς στο δικό σου ποστ. Για να μην παίξουμε την κολοκύθια βάλε ολόκληρες τις παραθέσεις να καταλάβω τι εννοείς.
Ποσα επίμαχα ποστ έχει το κάθε λινκ ;
Δυο;
Όχι είναι και τα διεγραμμένα, εσύ βλέπεις λιγότερες σελίδες από εμένα οπότε όταν εσύ είσαι στη σελίδα 25 εγώ είμαι στην 30+.

Η που θα βάλεις το ακριβές λινκ ή που θα βάλεις την παράθεση.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”