Σελίδα 204 από 243

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:51
από Antares
Unique έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:48 Έτσι μαμάει η νέα τάξη πραγμάτων.
Ναι τα σατανικά πράγματα συμβαίνουν αλλού και όχι στην σκηνή της Eurovision. Εννοώ πόλεμοι, βασανιστήρια και ότι προκαλείται από την νέα τάξη πραγμάτων όπως την λες (αρχαία είναι). Σε βάρος των λαών πάντα.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:53
από Οργισμένος
vantono έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:42
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:33 Απλά πράγματα, το τραγούδι ήταν μάπα και η σκηνική παρουσία μέτρια.
Ανάποδα. Το τραγούδι ήταν τραγουδάρα που χαντακωθηκε από τη σκηνική παρουσία/χορογραφία. Το αστείο με τη Φώκια Ευαγγέλω να ηγείται ελληνικών αποστολών κάθε χρονο σε Γιουροβίζιον πρέπει πια να τελειώσει.

Αν είχαμε πάει με το βιντεοκλίπ αποτυπωμένο πάνω στη σκηνή, θα το είχαμε σηκώσει εμείς!
παπαριες γραφεις.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:54
από vantono
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:51 Όσον αφορά την περιβόητη σκηνική παρουσία που μας πήγε πίσω όπως λέτε πολλοί.
Αλήθεια, ο νικητής τι σκηνική παρουσία είχε;
Πολύ καλύτερη. Η βόλτα που έκανε πάνω στο δορυφορικό πιάτο τον απογείωσε.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:55
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:51 Όσον αφορά την περιβόητη σκηνική παρουσία που μας πήγε πίσω όπως λέτε πολλοί.
Αλήθεια, ο νικητής τι σκηνική παρουσία είχε;
Πρώτα από όλα είχε δεύτερη κάμερα

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:55
από runner
Γράφων έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:45 Ενδιαφέρουσα ανάλυση! Πράγματι η διαδικασία είναι διάτρητη, όπως το θέτεις. Αυτό με τα μποτάκια προϋποθέτει και την ύπαρξη πολλών τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιούνται για αυτόν τον σκοπό, απ' ό,τι καταλαβαίνω
Ναι έτσι είναι.
Εκτός βέβαια από το 2005 που κέρδισε η Παπαρίζου.
Τότε ήταν όλα νόμιμα, ψήφιζε με έναν τηλεφωνικό αριθμό ο καθένας.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:55
από Lord Brum
Δημοκράτης έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:51
zteo έγραψε: 12 Μάιος 2024, 10:15
Δημοκράτης έγραψε: 12 Μάιος 2024, 09:57

Η μπορούμε να συνεχίσουμε να σας κοροιδευουμε γιατί η βλακεια σας δεν έχει τελος
Βλακεια να ζητάω τα νούμερα μιας ψηφοφορίας που την χρησιμοποιητε για επιβεβαίωση των πολιτικών σας απόψεων? :o
Οκ συνεχίστε έτσι σε τελική ανάλυση εσείς έχετε ανάγκη να κρυφτητε πίσω από μια δήθεν πλειοψηφία για την επιβεβαίωση του ξεπλυματος μιας γενοκτονίας.
Όχι χαζούλη δεν έχουμε κανένα θέμα με την γενοκτονία
Τούρκος μη μείνει στον μωριά μηδέ στον κόσμο όλο
Αμήν

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:56
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:55
Γράφων έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:45 Ενδιαφέρουσα ανάλυση! Πράγματι η διαδικασία είναι διάτρητη, όπως το θέτεις. Αυτό με τα μποτάκια προϋποθέτει και την ύπαρξη πολλών τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιούνται για αυτόν τον σκοπό, απ' ό,τι καταλαβαίνω
Ναι έτσι είναι.
Εκτός βέβαια από το 2005 που κέρδισε η Παπαρίζου.
Τότε ήταν όλα νόμιμα, ψήφιζε με έναν τηλεφωνικό αριθμό ο καθένας.
Τότε είχαμε λεφτά.

Ρίξαμε μισό ΕΣΠΑ στους ολυμπιακούς και ένα πρόγραμμα ανάπτυξης στο τελεβόουτινγκ της γιουροβύζιον.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:57
από Ερμής
Κόκκορας έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:23 για ποιο λογο ψηφιζουν οι επιτροπες; εχουν καποια σοφια που δεν την διαθετουμε οι υπολοιποι;!lol
Και καλά για να μη κρίνεται ο νικητής από συμμαχίες χωρών.

Ας θυμηθούμε πάλι τι έλεγε ο αείμνηστος πριν 18 χρόνια


Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:57
από runner
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:55 Πρώτα από όλα είχε δεύτερη κάμερα
Εντάξει τότε.
Η δεύτερη κάμερα μαζί με τα πούπουλα και το βαμμένο νύχι απογειώνουν τη σκηνική παρουσία.
Σίγουρα αυτά πρόσεξαν κοινό και επιτροπές και έδωσαν τη νίκη στην Ελβετία.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 11:58
από ΓΑΛΗ
vantono έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:42
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:33 Απλά πράγματα, το τραγούδι ήταν μάπα και η σκηνική παρουσία μέτρια.
Ανάποδα. Το τραγούδι ήταν τραγουδάρα που χαντακωθηκε από τη σκηνική παρουσία/χορογραφία. Το αστείο με τη Φώκια Ευαγγέλω να ηγείται ελληνικών αποστολών κάθε χρονο σε Γιουροβίζιον πρέπει πια να τελειώσει.

Αν είχαμε πάει με το βιντεοκλίπ αποτυπωμένο πάνω στη σκηνή, θα το είχαμε σηκώσει εμείς!
Στο βίντεο κλιπ δεν έπαιζαν χυμαδούρες χανούμισες. Και από τη στιγμή που η χορογραφία στη σκηνή ξεφεύγει από από το γυφτοκαγκούρικο "σατιρικό" μουντ της πρώτης εντύπωσης, μετά χάνει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον στοιχείο.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 12:02
από dna replication
όλα κύκλους κάνουνε

The köçek (plural köçekler in Turkish) was typically a very handsome young male slave effeminate dancer[1] (rakkas), who usually cross-dressed in feminine attire, and was employed as an entertainer. Turkish köçek might be derived from the Persian word کوچک kuchak, from Middle Persian (kwck' /kūčak/, “small”) from Proto-Iranian *kaw-ča-ka, from Proto-Indo-Iranian *kaw- ~ *ku- “young, small”,[3][4][5][6][7] which is coincidentally similar to Proto-Turkic kiçük/kiçüg "little, small". [1] In the Crimean Tatar language, the word köçek means "baby camel".[8] The culture of the köçek, which flourished from the 18th to the 19th century, had its origin in the customs in Ottoman palaces, and in particular in the harems. Its genres enriched both the music and the dance of the Ottomans.[2]

The support of the Sultans was a key factor in its development, as the early stages of the art form was confined to palace circles.[9] From there the practice dispersed throughout the Empire by means of independent troupes...The youths, often wearing heavy makeup, would curl their hair and wear it in long tresses under a small black or red velvet hat decorated with coins, jewels and gold. Their usual garb consisted of a tiny red embroidered velvet jacket with a gold-embroidered silk shirt, shalvar (baggy trousers), a long skirt and a gilt belt, knotted at the back. They were said to be "sensuous, attractive, effeminate", and their dancing "sexually provocative". Dancers minced and gyrated their hips in slow vertical and horizontal figure eights, rhythmically snapping their fingers and making suggestive gestures. Often acrobatics, tumbling and mock wrestling were part of the act https://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6%C3%A7ek

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 12:05
από Γράφων
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:55
Γράφων έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:45 Ενδιαφέρουσα ανάλυση! Πράγματι η διαδικασία είναι διάτρητη, όπως το θέτεις. Αυτό με τα μποτάκια προϋποθέτει και την ύπαρξη πολλών τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιούνται για αυτόν τον σκοπό, απ' ό,τι καταλαβαίνω
Ναι έτσι είναι.
Εκτός βέβαια από το 2005 που κέρδισε η Παπαρίζου.
Τότε ήταν όλα νόμιμα, ψήφιζε με έναν τηλεφωνικό αριθμό ο καθένας.
Δεν ξέρω... Πάντως δεν το θεωρώ απίθανο να έγινε και αυτό μεταξύ άλλων, όσον αφορά το τραγούδι του Ισραήλ :102:

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 12:06
από Γράφων
Η σκηνική παρουσία είναι ένα θέμα, αλλά πιστεύω ότι αυτό που μας χαντάκωσε ήταν η ερμηνεία της Σάττι... Δεν ακουγόταν καλά. Δεν ξέρω τι έφταιξε, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 12:06
από ΓΑΛΗ
vantono έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:54
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:51 Όσον αφορά την περιβόητη σκηνική παρουσία που μας πήγε πίσω όπως λέτε πολλοί.
Αλήθεια, ο νικητής τι σκηνική παρουσία είχε;
Πολύ καλύτερη. Η βόλτα που έκανε πάνω στο δορυφορικό πιάτο τον απογείωσε.
vantono έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:54
runner έγραψε: 12 Μάιος 2024, 11:51 Όσον αφορά την περιβόητη σκηνική παρουσία που μας πήγε πίσω όπως λέτε πολλοί.
Αλήθεια, ο νικητής τι σκηνική παρουσία είχε;
Πολύ καλύτερη. Η βόλτα που έκανε πάνω στο δορυφορικό πιάτο τον απογείωσε.
Θα επαναλάβω, ότι το πρότζεκτ μου θύμισε όρνιθες (ρίξε μια ματιά στην παράσταση του 1975) ακόμη και στα κοκοκο/αμφίεση και τον κύβο των ολυμπιακών του 2024.

Όχι, δεν εννοώ ότι μας κλέβουν τις ιδέες. :)

Αλλά χρειάζεται κάτι περισσότερο για... απογειώσεις.


Κάτι τέτοια θυμίζουν βρώμικο απ' όλα με στρασάτο περιτύλιγμα.

Re: Eurovision 2024

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2024, 12:07
από Frappezitis
Το νόημα της συμμετοχής του Ισραήλ σε αυτό το αντι-μουσικό διαγωνισμό ή αλλιώς Eurovision είναι ότι το Ισραήλ κατά γενική ομολογία δεν ανήκει στη Μέση Ανατολή. Η Ευρώπη, ωστόσο, έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στο Ισραήλ απόψε: ούτε εσείς ανήκετε στην Ευρώπη. Οι καλλιτέχνες ένοιωσαν απέχθεια με τη συμπεριφορά της ισραηλινής ομάδας. Η Ισραηλινή τραγουδίστρια αντιμετωπίστηκε με εχθρότητα από το κοινό. Οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί σε όλη την Ευρώπη σε γενικές γραμμές αντιμετώπισαν σκληρά την Ισραηλινή τραγουδίστρια
Ο Σιωνισμός ήταν ένα όνειρο που ήθελε να κάνει τους Εβραίους ανθρώπους σαν όλους τους άλλους ανθρώπους (Herzl) . Όμως το αποτέλεσμα αυτού του ονείρου είναι μια καταστροφή που δεν μοιάζει με καμία άλλη.
Κοιτάζοντας το Ισραήλ και τους Ισραηλινούς δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται το επίπεδο οργής και αγανάκτησης που προκαλεί η χώρα τους.
Δεν βλέπω να έχει αίσιο τέλος αυτή η ιστορία ...

https://www.facebook.com/gilad.atzmon/p ... Y73TuNboCl