Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Ιουν 2021, 20:07
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο γιατί από την άθλια οικονομική ζωή μπορείς να ξεφύγεις. Από μια άθλια σχέση, όχι.
Ο Nostalgia σ' αυτό έχει δίκιο.
Με το άθλια σχέση, εννοώ μια σχέση που δεν έχει κάποια προοπτική βελτίωσης.
Η "προοπτική βελτίωσης" θα είχε αποτέλεσμα με τη συμβολή αναγνωρισμένου, επαγγελματία, οικογενειακού σύμβουλου σε κάποιες περιπτώσεις, όπως η διάθεση υποχωρητικότητας που δε διακρίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτού τού ζευγαριού σύμφωνα με όσα στοιχεία διαρρέουν.
Θα μπορούσε αυτό το κορίτσι, αν ήταν πιο δυναμικός χαρακτήρας, να πάρει την απόφαση να φύγει και να πάει στους γονείς του ή όπου μπορούσε και από κει και πέρα να ανοίξει τούς δικούς του ορίζοντες, συνεχίζοντας τις σπουδές του και να έκανε μια νέα αρχή.
Δυστυχώς ήταν κατά πάντα κορίτσι και όχι ώριμη γυναίκα με εμπειρίες για να βρει τη λύση..
Κι εγώ συμφωνώ με τον Nostalgia σ' αυτό
.,
Εδώ πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο δεν λύνεται ατομικά.
Εδώ που τα λέμε, δεν έχεις άδικο.
Θα μπορούσε να πάρει το παιδί και να πάει στο σπίτι του λαού.
O I έγραψε: 19 Ιουν 2021, 21:08
Η "προοπτική βελτίωσης" θα είχε αποτέλεσμα με τη συμβολή αναγνωρισμένου, επαγγελματία, οικογενειακού σύμβουλου σε κάποιες περιπτώσεις, όπως η διάθεση υποχωρητικότητας που δε διακρίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτού τού ζευγαριού σύμφωνα με όσα στοιχεία διαρρέουν.
Θα μπορούσε αυτό το κορίτσι, αν ήταν πιο δυναμικός χαρακτήρας, να πάρει την απόφαση να φύγει και να πάει στους γονείς του ή όπου μπορούσε και από κει και πέρα να ανοίξει τούς δικούς του ορίζοντες, συνεχίζοντας τις σπουδές του και να έκανε μια νέα αρχή.
Δυστυχώς ήταν κατά πάντα κορίτσι και όχι ώριμη γυναίκα με εμπειρίες για να βρει τη λύση..
Κι εγώ συμφωνώ με τον Nostalgia σ' αυτό
.,
Εδώ πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο δεν λύνεται ατομικά.
Εδώ που τα λέμε, δεν έχεις άδικο.
Θα μπορούσε να πάρει το παιδί και να πάει στο σπίτι του λαού.
Ατυχώς δεν το σκέφτηκε.
Ρε συ ξεκόλλα, το ζήτημα είναι πως σε ένα σύστημα που ο καθένας αντιλαμβάνεται τον άλλον είτε ως ανταγωνιστή είτε ως μέσον για να επιτύχει τον σκοπο του μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της ανισοτιμίας ανδρα-γυναίκας.
Fluffy έγραψε: 19 Ιουν 2021, 21:11
Εδώ πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο δεν λύνεται ατομικά.
Εδώ που τα λέμε, δεν έχεις άδικο.
Θα μπορούσε να πάρει το παιδί και να πάει στο σπίτι του λαού.
Ατυχώς δεν το σκέφτηκε.
Ρε συ ξεκόλλα, το ζήτημα είναι πως σε ένα σύστημα που ο καθένας αντιλαμβάνεται τον άλλον είτε ως ανταγωνιστή είτε ως μέσον για να επιτύχει τον σκοπο του μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της ανισοτιμίας ανδρα-γυναίκας.
O I έγραψε: 19 Ιουν 2021, 21:08
Η "προοπτική βελτίωσης" θα είχε αποτέλεσμα με τη συμβολή αναγνωρισμένου, επαγγελματία, οικογενειακού σύμβουλου σε κάποιες περιπτώσεις, όπως η διάθεση υποχωρητικότητας που δε διακρίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτού τού ζευγαριού σύμφωνα με όσα στοιχεία διαρρέουν.
Θα μπορούσε αυτό το κορίτσι, αν ήταν πιο δυναμικός χαρακτήρας, να πάρει την απόφαση να φύγει και να πάει στους γονείς του ή όπου μπορούσε και από κει και πέρα να ανοίξει τούς δικούς του ορίζοντες, συνεχίζοντας τις σπουδές του και να έκανε μια νέα αρχή.
Δυστυχώς ήταν κατά πάντα κορίτσι και όχι ώριμη γυναίκα με εμπειρίες για να βρει τη λύση..
Κι εγώ συμφωνώ με τον Nostalgia σ' αυτό
.,
Εδώ πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο δεν λύνεται ατομικά.
Εδώ που τα λέμε, δεν έχεις άδικο.
Θα μπορούσε να πάρει το παιδί και να πάει στο σπίτι του λαού.
Ατυχώς δεν το σκέφτηκε.
Ε μαα... να παρ' ευχή
"Μου στρώνουν κιλίμια χαλιά" για πολιτικό διάλογο (εμένα που δεν ψηφίζω κανένα πστ) σε θέμα ενδοοικογενειακής (ή ότι άλλο) βίας...
.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
Θα μπορούσε να πάρει το παιδί και να πάει στο σπίτι του λαού.
Ατυχώς δεν το σκέφτηκε.
Ρε συ ξεκόλλα, το ζήτημα είναι πως σε ένα σύστημα που ο καθένας αντιλαμβάνεται τον άλλον είτε ως ανταγωνιστή είτε ως μέσον για να επιτύχει τον σκοπο του μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της ανισοτιμίας ανδρα-γυναίκας.
Αυτό το κάνεις εσύ σε ΟΛΑ τα θέματα, φλάφυ.
βρε άσε τι κάνει ο τάδε χρήστης. Στο περιεχόμενο της τοποθέτησης διαφωνείς;
O I έγραψε: 19 Ιουν 2021, 21:37
"Μου στρώνουν κιλίμια χαλιά" για πολιτικό διάλογο (εμένα που δεν ψηφίζω κανένα πστ) σε θέμα ενδοοικογενειακής (ή ότι άλλο) βίας...
.,
Και αντί να νοιώσεις ευγνώμων που κάποιοι ανοιχτομάτηδες προσπαθούν να σε ξεστραβώσουν με τα χειρουργικής ακρίβειας μαρξιστικά εργαλεία τους, εσύ τους αγνοείς και συνεχίζεις να εστιάζεις στην ασημαντότητα μιας δολοφονίας.
O I έγραψε: 19 Ιουν 2021, 21:37
"Μου στρώνουν κιλίμια χαλιά" για πολιτικό διάλογο (εμένα που δεν ψηφίζω κανένα πστ) σε θέμα ενδοοικογενειακής (ή ότι άλλο) βίας...
.,
Και αντί να νοιώσεις ευγνώμων που κάποιοι ανοιχτομάτηδες προσπαθούν να σε ξεστραβώσουν με τα χειρουργικής ακρίβειας μαρξιστικά εργαλεία τους, εσύ τους αγνοείς και συνεχίζεις να εστιάζεις στην ασημαντότητα μιας δολοφονίας.
Σε οικτίρω.
Οϊμέ
.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
Ρε συ ξεκόλλα, το ζήτημα είναι πως σε ένα σύστημα που ο καθένας αντιλαμβάνεται τον άλλον είτε ως ανταγωνιστή είτε ως μέσον για να επιτύχει τον σκοπο του μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της ανισοτιμίας ανδρα-γυναίκας.
Αυτό το κάνεις εσύ σε ΟΛΑ τα θέματα, φλάφυ.
βρε άσε τι κάνει ο τάδε χρήστης. Στο περιεχόμενο της τοποθέτησης διαφωνείς;
Σαφώς και διαφωνώ.
Αυτός που σκέφτεται πατριαρχικά, είσαι εσύ.
Απλώς γιατί θέλεις να είναι το κόμμα ο κυρίαρχος πατριάρχης.
βρε άσε τι κάνει ο τάδε χρήστης. Στο περιεχόμενο της τοποθέτησης διαφωνείς;
Σαφώς και διαφωνώ.
Αυτός που σκέφτεται πατριαρχικά, είσαι εσύ.
Απλώς γιατί θέλεις να είναι το κόμμα ο κυρίαρχος πατριάρχης.
Εγώ μπορώ και χωρίς πατερούληδες να με προσέχουν.
δεν υπάρχουν δηλαδή κοινωνικά αίτια κατεσε
ούτε υπάρχει ως κοινωνικό φαινόμενο η βία εναντίον των γυναικών. Υπάρχζουν σπάνιες περιπτώσεις 1,2 κάθε δεκαετία που οι γυναίκες υφίστανται βία.