Σελίδα 202 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 17:09
από Multitasker
stergiosbik έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 11:07
[
Γνωστος μου ταριφας πηρε Skoda Octavia με φυσικο αεριο.
Οταν τον ειχα ρωτησει τι λεει το οχημα μου απαντησε μονολεκτικα..."Σωθηκα"!!!
Πηγαινε ελα Λαρισα-Βολο καιει 4 ευρω και για τα διοδια θελει πανω απο 8 ευρω!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2021, 10:08
από dna replication
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2021, 11:58
από Bill Hicks
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2021, 15:28
από enterprise-psi
https://www.findmyelectric.com/blog/how ... tery-last/
Θυμίζω οτι στους ελληνικούς καύσωνες, μειώνεται και άλλο η ζωή της μπαταρίας.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2021, 15:37
από elchav
sys3x έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:38
Bill Hicks έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:36
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:35
γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε
κάααποτε, ναι.
elchav
it's already happening, bitches
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2021, 15:47
από sys3x
elchav έγραψε: 10 Ιούλ 2021, 15:37
sys3x έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:38
Bill Hicks έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:36
κάααποτε, ναι.
elchav
it's already happening, bitches
Πού είσαι μωρή αρρώστια.
wb!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2021, 15:47
από elchav
sys3x έγραψε: 10 Ιούλ 2021, 15:47
elchav έγραψε: 10 Ιούλ 2021, 15:37
sys3x έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:38
elchav
it's already happening, bitches
Πού είσαι μωρή αρρώστια.
wb!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 08:45
από Chilloutbuddy
Κατ'αρχάς το μέσο αυτοκίνητο στην Ευρώπη κάνει μέσο όρο 12,000 χλμ το χρόνο, δηλαδή 32χλμ τη μέρα.
Αυτά με τις εκδρομές το ΣΚ είναι για το 99% των ανθρώπων στη φαντασία τους μόνο.
Δεύτερον η ανακύκλωση μπαταριών λιθίου παγκόσμια είναι σε βρεφικό στάδιο και απλά δε γίνεται. Όπως η ανακύκλωση πλαστικού, η οποία ξεκίνησε το '70 και εκεί που ξεκίνησε τότε εκεί είναι και τώρα χωρίς καμμία πρόοδο (εκτός από Β.Ευρώπη), έτσι θα γίνει και με τις μπαταρίες λιθίου: εκτός από Β.Ευρώπη όλοι οι υπόλοιποι θα τις στέλνουν ή χωματερές ή Κίνα, και στην Κίνα κανείς δε θα ξέρει τι τις κάνουν γιατί η Κίνα είναι μαύρο κουτί. Το πλαστικό αυτή τη στιγμή τιγκάρει χωματερή, ή το πετάν στον ωκεανό, ή το καίνε σε ζούγκλες. Η μπαταρία θα πηγαίνει χωματερή και από εκεί θα βγάζει δηλητηριώδη ζουμιά για χρόνια, ή θα πιάνει φωτιά.
Enjoy.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 08:51
από Chilloutbuddy
ΥΓ ο λόγος που τα πλαστικά σκουπίδια πάνε Κίνα είναι γιατί η Κίνα εξάγει προϊόντα σε όλο τον κόσμο αλλά σχεδόν κανείς δεν εξάγει στην Κίνα, με αποτέλεσμα να έχει άπειρα πλοία που φεύγουν γεμάτα και γυρνάνε άδεια, και έτσι το κόστος να στείλεις κάτι τεράστιο στην Κίνα με το άδειο καράβι είναι πρακτικά μηδέν. Από κει και πέρα οι Κινέζοι σε χρεώνουν και ένα μηδαμινό κόστος ανά τόνο πλαστικών, συν τα μεταφορικά σχεδόν μηδέν, και σου βγαίνει πολύ φτηνότερα ακόμα κι απ'το να τα στείλεις χωματερή (καλά για ανακύκλωση εγχώρια ούτε λόγος, είναι πανάκριβη). Από εκεί και πέρα η Κίνα σου δίνει κι ένα "πιστοποιητικό ανακύκλωσης" made in China και είμαστε όλοι πανευτυχείς.
Αυτή η ιστορία κρατάει δεκαετίες τώρα και ισχύει για Ν.Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και ένα σωρό άλλες χώρες. Ο τρίτος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να εξάγει, τα στέλνει χωματερή/ωκεανό/φωτιά κατευθείαν, ή απλά σε κανα χαντάκι ή γκρεμό (όπως κάνουν και σε κάποια Ελληνικά νησιά).
Με τις μπαταρίες μόλις αυξηθεί ο όγκος θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί μιλάμε για τοξικά χημικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 12:34
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 08:45
Κατ'αρχάς το μέσο αυτοκίνητο στην Ευρώπη κάνει μέσο όρο 12,000 χλμ το χρόνο, δηλαδή 32χλμ τη μέρα.
Αυτά με τις εκδρομές το ΣΚ είναι για το 99% των ανθρώπων στη φαντασία τους μόνο.
Δεύτερον η ανακύκλωση μπαταριών λιθίου παγκόσμια είναι σε βρεφικό στάδιο και απλά δε γίνεται. Όπως η ανακύκλωση πλαστικού, η οποία ξεκίνησε το '70 και εκεί που ξεκίνησε τότε εκεί είναι και τώρα χωρίς καμμία πρόοδο (εκτός από Β.Ευρώπη), έτσι θα γίνει και με τις μπαταρίες λιθίου: εκτός από Β.Ευρώπη όλοι οι υπόλοιποι θα τις στέλνουν ή χωματερές ή Κίνα, και στην Κίνα κανείς δε θα ξέρει τι τις κάνουν γιατί η Κίνα είναι μαύρο κουτί. Το πλαστικό αυτή τη στιγμή τιγκάρει χωματερή, ή το πετάν στον ωκεανό, ή το καίνε σε ζούγκλες. Η μπαταρία θα πηγαίνει χωματερή και από εκεί θα βγάζει δηλητηριώδη ζουμιά για χρόνια, ή θα πιάνει φωτιά.
Enjoy.
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 08:51
ΥΓ ο λόγος που τα πλαστικά σκουπίδια πάνε Κίνα είναι γιατί η Κίνα εξάγει προϊόντα σε όλο τον κόσμο αλλά σχεδόν κανείς δεν εξάγει στην Κίνα, με αποτέλεσμα να έχει άπειρα πλοία που φεύγουν γεμάτα και γυρνάνε άδεια, και έτσι το κόστος να στείλεις κάτι τεράστιο στην Κίνα με το άδειο καράβι είναι πρακτικά μηδέν. Από κει και πέρα οι Κινέζοι σε χρεώνουν και ένα μηδαμινό κόστος ανά τόνο πλαστικών, συν τα μεταφορικά σχεδόν μηδέν, και σου βγαίνει πολύ φτηνότερα ακόμα κι απ'το να τα στείλεις χωματερή (καλά για ανακύκλωση εγχώρια ούτε λόγος, είναι πανάκριβη). Από εκεί και πέρα η Κίνα σου δίνει κι ένα "πιστοποιητικό ανακύκλωσης" made in China και είμαστε όλοι πανευτυχείς.
Αυτή η ιστορία κρατάει δεκαετίες τώρα και ισχύει για Ν.Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και ένα σωρό άλλες χώρες. Ο τρίτος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να εξάγει, τα στέλνει χωματερή/ωκεανό/φωτιά κατευθείαν, ή απλά σε κανα χαντάκι ή γκρεμό (όπως κάνουν και σε κάποια Ελληνικά νησιά).
Με τις μπαταρίες μόλις αυξηθεί ο όγκος θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί μιλάμε για τοξικά χημικά.
H Κίνα δεν δέχεται ούτε γραμμάριο εισαγώμενου πλαστικού και από το 2017-8.
https://e360.yale.edu/features/piling-u ... -recycling
Και στα υπόλοιπα που λες το ίδιο up to date είσαι;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 14:39
από Chilloutbuddy
Ήταν η Κίνα πολλά χρόνια, τώρα είναι Μαλαισία, Ινδία, Φιλιππίνες και λοιπά. Εκεί κολλάς;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 14:51
από Bill Hicks
Dwarven Blacksmith έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 12:34
H Κίνα δεν δέχεται ούτε γραμμάριο εισαγώμενου πλαστικού και από το 2017-8...
...καθώς πλέον παράγει αρκετό δικό της.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 14:53
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 14:39
Ήταν η Κίνα πολλά χρόνια, τώρα είναι Μαλαισία, Ινδία, Φιλιππίνες και λοιπά. Εκεί κολλάς;
Μα καταρχάς αφιέρωσες ένα ολόκληρο δεύτερο σχόλιο να πεις γιατί πάνε Κίνα, ενώ δεν πάνε.
Αλλά πέρα απ' αυτό έχει σημασία γιατί δείχνει ότι το σχόλιο είναι χρονοκάψουλα.
Και σε ένα τομέα που εξελίσσεται ραγδαία, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ενημερωθεί κανείς από αυτό.
π.χ.
Nissan, for example, is now reusing old batteries from its Leaf cars in the automated guided vehicles that deliver parts to workers in its factories.
Volkswagen is doing the same, but has also recently opened its first recycling plant, in Salzgitter, Germany, and plans to recycle up to 3,600 battery systems per year during the pilot phase.
"As a result of the recycling process, many different materials are recovered. As a first step we focus on cathode metals like cobalt, nickel, lithium and manganese," says Thomas Tiedje, head of planning for recycling at Volkswagen Group Components.
"Dismantled parts of the battery systems such as aluminium and copper are given into established recycling streams."
Renault, meanwhile, is now recycling all its electric car batteries - although as things stand, that only amounts to a couple of hundred a year. It does this through a consortium with French waste management company Veolia and Belgian chemical firm Solvay.
https://www.bbc.com/news/business-56574779
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 15:06
από Chilloutbuddy
Mπράβο, συγχαρητήρια στη Ρενώ και στην Φολκσβάγκεν. Μπορείς τώρα να μου πεις πόσο % από τις μπαταρίες λιθίου ανακυκλώνεται παγκοσμίως; στην Αυστραλία (για παράδειγμα) σύμφωνα με την κυβερνητική ερευνητική αρχή CSIRO είναι 2%.
https://www.csiro.au/en/research/techno ... -recycling
Η φολκσβάγκεν και η Ρενώ, όταν αρχίσουν να έρχονται οι μπαταρίες με ρυθμό εκατομμυρίων, θα χρεώνουν για την ανακύκλωση; ή απλά θα αρχίσουν να τα δίνουν στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος θα τους δίνει ένα πιστοποιητικό;
Ο "τομέας που εξελίσσεται ραγδαία" είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ανακύκλωση και διαχείρηση απορριμάτων είναι ένας διαφορετικός τομέας, ο οποίος δεν εξελίσσεται ταχύτατα, γιατί δεν έχει κανένα λόγο.
Η παραγωγή πλαστικών να δεις με τι ταχύτητα εξελισσόταν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2021, 15:15
από Chilloutbuddy
Bill Hicks έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 14:51
Dwarven Blacksmith έγραψε: 11 Ιούλ 2021, 12:34
H Κίνα δεν δέχεται ούτε γραμμάριο εισαγώμενου πλαστικού και από το 2017-8...
...καθώς πλέον παράγει αρκετό δικό της.
Η Αμερική και η Αυστραλία ξέρεις γιατί είναι μπεζ, έτσι; Γιατί τα στέλνουν στην Ασία* και παίρνουν πιστοποιητικό απ'τον τύπο με τη σαγιονάρα που τα παραλαμβάνει οπότε σου λέει όλα καλά ανακυκλώσαμε. Tι συμβαίνει μετά; βάλε στο youtube ή οπουδήποτε "where does plastic waste go" και δείτε μόνοι σας γιατί εγώ είμαι αναξιόπιστη πηγή.
*συγνώμη για την ιστορική αναδρομή Dwaren, δεν είναι Κίνα πια.