Σελίδα 201 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2021, 23:24
από enterprise-psi
Όντως 🤣🤣🤣🤣

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2021, 23:56
από talaipwros
Παντως μέχρι στιγμής το συγκεκριμένο leaf το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Οκ, μην περιμένετε κράτημα στις στροφές ξερω γω αλλά είναι - μέχρι στιγμής - εξαιρετικό και η αισθηση της αθόρυβης αμεσης ροπής εθιστική. Για την τιμή του είναι κελεπούρι

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2021, 23:59
από Xrist0s4
Ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο π.χ το leaf (3 με 40kwμπαταρια. Με πριζα κανονικη πόση ώρα θέλει στο περίπου για μια φόρτιση? Με νυκτερινή χρέωση πόσο περίπου θα μου κοστίσει; Όσο πιο πολλές kwh καιω έχω μεγαλύτερα πάγια ή χρέωση κιλοβατώρας;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 00:04
από sys3x
Που να έπαιρνες και κανένα ύψιλον.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 00:05
από Νon4me
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 22:18
Εικόνα
Το συντριβανι και τα αγαλματα δε βλεπω ... στα κατάσχεσαν :lol: ?

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 00:17
από talaipwros
Νon4me έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 00:05 [

Το συντριβανι και τα αγαλματα δε βλεπω ... στα κατάσχεσαν :lol: ?
Ειναι στην απο κει μερια

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 00:29
από talaipwros
Xrist0s4 έγραψε: 07 Ιούλ 2021, 23:59 Ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο π.χ το leaf (3 με 40kwμπαταρια. Με πριζα κανονικη πόση ώρα θέλει στο περίπου για μια φόρτιση? Με νυκτερινή χρέωση πόσο περίπου θα μου κοστίσει; Όσο πιο πολλές kwh καιω έχω μεγαλύτερα πάγια ή χρέωση κιλοβατώρας;
Ελα, το 62ρι που εχω απο άδειο θελει 11 ωρες αλλα εχω charger σπιτι. Γενικα με νυχτερινη χρεωση εξαρτάται απο το τιμολογιο, με τιμες Αγγλιας είναι σαν να καις περιπου 1.8λιτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Μεσα στη πολη καιει ελαχιστα ( η Νισσαν λεει οτι κανεις 300 μιλια και βαλε μεσα στην πολη αν προσεχεις με μια πκηρη φορτιση, δηλαδη μιλαμε για 1 ευρω τα 100 χιλιομετρα )
Λογικα συμφερει τρελά για ταξι

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 01:16
από Multitasker
talaipwros έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 00:29
Λογικα συμφερει τρελά για ταξι
O Eλληνας ταξιτζης αλλαζει το ταξι του στα 800.000 χλμ.
Το ταξι σε Θεσσαλονικη και Αθηνα κινειται 24ωρες το 24ωρο καθως ο ιδιοκτητης ειτε το νοικιαζει σε δυο οδηγους ειτε την μια βαρδια την δουλευει ο ιδιος και την δευτερη οδηγος που νοικιαζει.Ποιος να περιμενει 11 ωρες για φτνη φορτιση;Καιπου να το φορτισεις;
Ο Ελ ταριφας καθε ημερα ονειρευεται τον τουριστα που θα παρει πχ απο το αεροδρομιο της Θεσσαλονικης η καποιο ξενοδοχειο και θα τον παει πχ Βεργινα και Αφιπολη ωστε να του παρει το σκαλπ και κανα 200αρι.Με ηλεκτρικο αυτα τα χανεις γιατι στανταρ θα σε πετυχαινουν μισοφορτισμενο.
Ο Ελ ταριφας ποτε δεν επισκευαζει το ταξι του στην αντιπροσωπεια.Παει στον πιο φτηνο μαστορα με τις καλυτερες παντεντες

Ολα αυτα δειχνουν πως στην Ελλαδα ο στολος των ταξι θα γυρισει σε ηλεκτρικα μονο οταν αυτο γινει υποχρεωτικο δια νομου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 08:52
από Ασέβαστος
Multitasker έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 01:16
talaipwros έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 00:29
Λογικα συμφερει τρελά για ταξι
O Eλληνας ταξιτζης αλλαζει το ταξι του στα 800.000 χλμ.
Το ταξι σε Θεσσαλονικη και Αθηνα κινειται 24ωρες το 24ωρο καθως ο ιδιοκτητης ειτε το νοικιαζει σε δυο οδηγους ειτε την μια βαρδια την δουλευει ο ιδιος και την δευτερη οδηγος που νοικιαζει.Ποιος να περιμενει 11 ωρες για φτνη φορτιση;Καιπου να το φορτισεις;
Ο Ελ ταριφας καθε ημερα ονειρευεται τον τουριστα που θα παρει πχ απο το αεροδρομιο της Θεσσαλονικης η καποιο ξενοδοχειο και θα τον παει πχ Βεργινα και Αφιπολη ωστε να του παρει το σκαλπ και κανα 200αρι.Με ηλεκτρικο αυτα τα χανεις γιατι στανταρ θα σε πετυχαινουν μισοφορτισμενο.
Ο Ελ ταριφας ποτε δεν επισκευαζει το ταξι του στην αντιπροσωπεια.Παει στον πιο φτηνο μαστορα με τις καλυτερες παντεντες

Ολα αυτα δειχνουν πως στην Ελλαδα ο στολος των ταξι θα γυρισει σε ηλεκτρικα μονο οταν αυτο γινει υποχρεωτικο δια νομου.
αν δεν ηταν το κοστος της αδειας, χωνωμουν χτες.

με ιδιες τιμες για τον πελατη, ενα ηλεκτροταξι θα βγαζει πιθανα διπλο κερδος ανα κουρσα απο ενα θερμικο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 08:54
από Multitasker
Ασέβαστος έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 08:52
αν δεν ηταν το κοστος της αδειας, χωνωμουν χτες.

με ιδιες τιμες για τον πελατη, ενα ηλεκτροταξι θα βγαζει πιθανα διπλο κερδος ανα κουρσα απο ενα θερμικο.
Και αν πρεπει να αλλαζεις μπαταριες καθε 100.000 χλμ?
Και πως θα βγαλεις τα χρηματα της δευτερης βαρδιας αφου θα εισαι υπο φορτιση;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 09:06
από Ασέβαστος
Multitasker έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 08:54
Ασέβαστος έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 08:52
αν δεν ηταν το κοστος της αδειας, χωνωμουν χτες.

με ιδιες τιμες για τον πελατη, ενα ηλεκτροταξι θα βγαζει πιθανα διπλο κερδος ανα κουρσα απο ενα θερμικο.
Και αν πρεπει να αλλαζεις μπαταριες καθε 100.000 χλμ?
Και πως θα βγαλεις τα χρηματα της δευτερης βαρδιας αφου θα εισαι υπο φορτιση;
κι αν πρεπει να αλλαζεις μπαταριες καθε 1.000.000 χλμ;

θα τα βγαζεις με μια βαρδια, αφου θα εχεις διπλα κερδη.

θα κανεις ενα καλο ντηλ με σουπερτσαρτζερ και θα φορτιζεις σε μιση-μια ωρα.

επισης, φορτιση δεν ειναι μονο απο τελειως αδειο σε τελειως γεματο. βασικα αυτο ειναι η σπανια περιπτωση. μπορεις απλα μερικες φορες τη μερα, οταν θα εισαι στην πιατσα, η οταν θα κανεις καποιο διαλλειμα κλπ, να δινεις ενα +20% η οσο παρει για τον οποιο χρονο θα εισαι σταματημενος.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 09:08
από Multitasker
H διαφορα κοστους σε "καυσιμο" αναμεσα στο ρευμα και το υγραεριο που θα δεις θα ειναι 1.5€-2€το χιλιομετρο υπερ του ηλεκτρικου
Αυτο μετρημενο με οικιακη φορτιση και ενω θα αυξησουν σταδιακα και αλλο το ρευμα
Αν καις φυσικο αεριο την βγαζες ηδη φτηνοτερα απο το ρευμα
Δεν συμφερει

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 11:00
από talaipwros
Multitasker έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 09:08 H διαφορα κοστους σε "καυσιμο" αναμεσα στο ρευμα και το υγραεριο που θα δεις θα ειναι 1.5€-2€το χιλιομετρο υπερ του ηλεκτρικου
Αυτο μετρημενο με οικιακη φορτιση και ενω θα αυξησουν σταδιακα και αλλο το ρευμα
Αν καις φυσικο αεριο την βγαζες ηδη φτηνοτερα απο το ρευμα
Δεν συμφερει
2 ευρω το χιλιόμετρο; αυτο ειναι τεράστια διαφορά για τον επαγγελματία.
Μήπως εννοείς 2 λεπτα το χιλιόμετρο; ( που ειναι περισσότερο αλλα τελος πάντων)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 11:07
από stergiosbik
Multitasker έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 09:08 H διαφορα κοστους σε "καυσιμο" αναμεσα στο ρευμα και το υγραεριο που θα δεις θα ειναι 1.5€-2€το χιλιομετρο υπερ του ηλεκτρικου
Αυτο μετρημενο με οικιακη φορτιση και ενω θα αυξησουν σταδιακα και αλλο το ρευμα
Αν καις φυσικο αεριο την βγαζες ηδη φτηνοτερα απο το ρευμα
Δεν συμφερει
Γνωστος μου ταριφας πηρε Skoda Octavia με φυσικο αεριο.
Οταν τον ειχα ρωτησει τι λεει το οχημα μου απαντησε μονολεκτικα..."Σωθηκα"!!!
Πηγαινε ελα Λαρισα-Βολο καιει 4 ευρω και για τα διοδια θελει πανω απο 8 ευρω!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2021, 17:05
από Multitasker
talaipwros έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 11:00
Multitasker έγραψε: 08 Ιούλ 2021, 09:08 H διαφορα κοστους σε "καυσιμο" αναμεσα στο ρευμα και το υγραεριο που θα δεις θα ειναι 1.5€-2€το χιλιομετρο υπερ του ηλεκτρικου
Αυτο μετρημενο με οικιακη φορτιση και ενω θα αυξησουν σταδιακα και αλλο το ρευμα
Αν καις φυσικο αεριο την βγαζες ηδη φτηνοτερα απο το ρευμα
Δεν συμφερει
2 ευρω το χιλιόμετρο; αυτο ειναι τεράστια διαφορά για τον επαγγελματία.
Μήπως εννοείς 2 λεπτα το χιλιόμετρο; ( που ειναι περισσότερο αλλα τελος πάντων)
Ναι εννοουσα στα 100 χιλιομετρα