Re: Ξεφτιλισμενα ανδριλικια - 17 άνδρες σε stand up παράσταση, καμία γυναίκα!
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2025, 07:43
Σε μένα πάει αυτό;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Σε μένα πάει αυτό;
Όχι, στους συντελεστές της παράστασης που δημιούργησαν θέμα χωρίς να υπάρχει λόγος, και στο τέλος έχασαν λεφτά
Υδράργυρος έγραψε: 27 Ιαν 2025, 07:44Όχι, στους συντελεστές της παράστασης που δημιούργησαν θέμα χωρίς να υπάρχει λόγος, και στο τέλος έχασαν λεφτά
Προφανώς δεν το εννοούσε
μπορουσαν να το ληξουν και απλως σκουζοντας με υστερικη φωνη "did you just assume our gender"ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Ιαν 2025, 22:01Τότε όμως δεν ενοχλήθηκε καμμία κυρία από αυτήν την κατάπτυστηBeria έγραψε: 24 Ιαν 2025, 21:44Στην Ελλάδα, στο Φεστιβάλ Αθηνών ανέβηκε με 8 άντρες ηθοποιούςΓΑΛΗ έγραψε: 23 Ιαν 2025, 10:42
Ρίξτε μια ματιά κι εδώ. Κλασσικό έργο που έχει ανέβει πολλές φορές Ελλάδα κι εξωτερικό.
ΟΚΤΩ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
https://www.ticketservices.gr/event/okt ... s/?lang=el![]()
ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)
Θανάσης Ιωάννου, Νίκος Καραθάνος, Γιάννης Κότσιφας, Χρήστος Λούλης, Αργύρης Ξάφης, Χρήστος Στέργιογλου, Κοσμάς Φοντούκης, Αιμίλιος Χειλάκης, Νίκος Χατζόπουλος.πατριαρχική σύμπραξη.
Μια και ανέφερες όμως τα φεστιβαλικά δρώμενα, αναρωτιέμαι γιατί κανείς από τους εκτεθειμένους στη χλεύη του προδευτικού κοινού, δεν έλεγε από την αρχή ότι στο ελληνικό θέατρο έπαιζαν άντρες και τους γυναικείους ρόλους, για να ξεμπερδεύει χωρίς τη βάσανο της εθιμικής πλέον μουρμούρας.![]()
E, μια νέα ωραία κοπέλα είναι, κάτι το αναμενόμενο σε γενικές γραμμές. Να μου έδειχνε καμία 65αρα σαν την αντι, να εντυπωσιάστω.Green Dragon έγραψε: 27 Ιαν 2025, 08:21Προφανώς δεν το εννοούσε![]()
Δεν την ήξερα αλλά να πω ότι μου αρέσει σαν γυναίκα τώρα που την βλέπω. Και το μαλλί σε αυτήν την συνέντευξη της πάει πολύ.
ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης ποιά η γνώμη σου;
Ισχύει το ίδιο διότι δεν ξέρεις την οικονομική κατάσταση αυτών που δεν θα πληρωθούν από το συγκεκριμένο σόου αλλά έβγαλες το συμπέρασμα ότι θα πεινάσουν. Να ξεκαθαρίσω βέβαια ότι θεωρώ δυσάρεστο σε κάθε περίπτωση να χάνει μια δουλειά κάποιος έστω και προσωρινή, ακόμα κι αν δεν την έχει άμεσα ανάγκη. Το πρόβλημα όμως με την προσέγγισή σου είναι ότι εστιάζεις στη λάθος πλευρά. Αυτοί που αποφάσισαν να ακυρώσουν το σόου είναι υπεύθυνοι για την απώλεια εργασίας των συνεργατών τους, όχι μια ανάρτηση 9 άσημων γυναικών στο διαδίκτυο. Είναι σαν να κλείνει κάποιος την ταβέρνα του αφήνοντας άνεργο το προσωπικό του επειδή τον κράζουν μερικοί βίγκαν και αντί να αναζητάμε την ευθύνη στον ταβερνιάρη που δεν θέλησε να προστατέψει την επιχείρησή του και το προσωπικό του, τα ρίχνουμε στους περιθωριακούς βίγκαν.hellegennes έγραψε: 26 Ιαν 2025, 23:06Από πού κι ως πού ισχύει το ίδιο; Το αντιλαμβάνεσαι ότι γίνεσαι Μαρία Αντουανέτα; Ο άλλος χάνει λεφτά κι εσύ σαν Μαρία Αντουανέτα λες "ε, θα βει αλλού δουλειά· και τι έγινε;"
Το ένα δεν ακυρώνει το άλλο. Μπορεί να μην έχουν δουλειά τώρα ή να δουλεύουν σποραδικά ανάλογα με τις προτάσεις και τις διάρκειες παραπλήσιων σόου. Δεν ξέρουμε τι έχει ο καθένας στα σκαριά ή τι έκανε πριν λίγο καιρό. Μπορεί να έχουν και άλλη απασχόληση που τους φέρνει έσοδα. Ό,τι κι αν συμβαίνει με καθεμιά από αυτές, ένας άνθρωπος, ανεξάρτητα απ' το αν είναι άνεργος ή εργαζόμενος, μπορεί ταυτόχρονα να είναι και ιδεολόγος και να εκδηλώνει την ιδεολογία του με τον λόγο του, ακόμα κι αν δεν συμφωνούν άλλοι μάζί του.hellegennes έγραψε: 26 Ιαν 2025, 23:06Πολύ μπλα-μπλα χωρίς να εστιάζεις σ' αυτό που είπα. Αν είχαν δουλειά δεν θα ασχολούνταν με το τι κάνουν οι άλλοι. Δεν υπάρχει κανένα "έμφυλο" πρόβλημα. Δεν υπάρχει καν πρόβλημα. Αυτές το δημιούργησαν.
Κι όμως ισχύει σε μεγάλο βαθμό αυτό που λέω. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες επιδιώξεις. Άλλος έχει βάλει στόχο να φτάσει στα ανώτατα κλιμάκια ενός επαγγελματικού κλάδου ενώ άλλος ικανοποιείται και με τα μεσαία. Άλλος έχει βάλει στόχο διεθνή καριέρα στο τραγούδι κι άλλος νιώθει πετυχημένος που κατάφερε να διακριθεί στα δημοφιλέστερα μαγαζιά της πρωτεύουσας.hellegennes έγραψε: 26 Ιαν 2025, 23:06Τι θλιβερή διατύπωση. Είναι η λεγόμενη σχετική πραγματικότητα. Έρχεσαι τελευταίος σε έναν αγώνα δρόμου και λες "τα στάνταρ τηε προσωπικής μου επιτυχίας τα θέτω εγώ".
Ούτε τραμπουκισμούς, ούτε απειλές, ούτε παρενόχληση εφάρμοσαν αυτές οι γυναίκες. Μια κόσμια ανάρτηση έκαναν εκφράζοντας την δική τους οπτική όπως έχουν αναφαίρετο δικαίωμα να κάνουν. Η ελευθερία του λόγου περιλαμβάνει και κριτικές της σύστασης ενός σόου και το δικαίωμα να λες ότι σε ενόχλησε οτιδήποτε από το σόου. Απλά το λες, δεν απειλείς ούτε τραμπουκίζεις κάποιον. Οι διοργανωτές είχαν επίσης κάθε δικαίωμα να συνεχίσουν το σόου, ειδικά όταν οι εν λόγω γυναίκες δεν είχαν λαϊκή στήριξη, σε μια χώρα που σιγά σιγά οδεύει προς τα δεξιότερα και αφού η ανταπόκριση με τα εισητήρια ήταν καλή.hellegennes έγραψε: 26 Ιαν 2025, 23:06Πλήρες delusion. Λογοκρισία είναι, 100%. Δεν χρειάζεται να υποθέσεις κάτι. 100 trash media το έκαναν θέμα. Φυσικά και δεν έχει λαϊκή στήριξη όλο αυτό που έγινε. Έχει στήριξη από τα μέσα και μια φωνακλάδικη μειοψηφία που προσπαθεί με κάθε τρόπο να λογοκρίνει ό,τι δεν της αρέσει, με απειλές, τραμπουκισμούς, παρενόχληση. Είναι λογικό να μην θέλει να μπει σ' αυτήν την διαδικασία ο παραγωγός.
Στο υπογράμμισα κιόλας ξεχασιάρη.Δημοκράτης έγραψε: 26 Ιαν 2025, 14:49Ε πες μας τι το είπα και έβγαλες το συμπέρασμα ρε πανιβλακα
Έλα κάνε μας να γελάσουμε καραγκοοζακο
εκεί πάει το ταλέντο για να πεθάνει;
το τυρομούνες υπογράμησες που είναι για τις συγκεκριμμένες υπογράμμισες πανίβλακα.Jimmy81 έγραψε: 27 Ιαν 2025, 11:49Στο υπογράμμισα κιόλας ξεχασιάρη.Δημοκράτης έγραψε: 26 Ιαν 2025, 14:49Ε πες μας τι το είπα και έβγαλες το συμπέρασμα ρε πανιβλακα
Έλα κάνε μας να γελάσουμε καραγκοοζακο![]()
με τον Χριστοφορίδη (έναν από τους συντελεστές) να αναφέρει για το παραπάνω:Αξίζει να σημειωθεί πως μετά τη δημοσίευση της αφίσας, χρήστες των social media έκανε σχετική ερώτηση για τη σύνθεση του line up σε ανάρτηση του κωμικού Βύρωνα Θεοδωρόπουλο με τον ίδιο να απαντά πως έγινε πρόταση σε γυναίκες κωμικούς να συμμετάσχουν αλλά δεν ήταν διαθέσιμες για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και πως στις επόμενες παραστάσεις οι καλεσμένοι θα είναι διαφορετικοί.
Επίσης, σε ένα από τα παραπάνω links, αναφέρεται πως υπήρξε γυναίκα καλεσμένη, η Μάρθα Φριντζήλα. Δεν ξέρω σε ποιες απευθύνθηκαν αρχικά, αλλά φαντάζομαι πως στόχος ήταν άτομα με μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα για να προσελκύσουν περισσότερο κοινό.Σχετικά με αυτό ο Δημήτρης Χριστοφορίδης γράφει πως «το σχόλιο του Βύρωνα Θεοδωρόπουλου οτι “δεν βρήκαμε άλλες γυναίκες” ήταν πληγωτικό και έδειξε ασέβεια. Παρόλαυτα θέλω να πω πως ξέρω έναν άνθρωπο 15 χρόνια και ποτέ δεν έχει σκεφτεί με βάση το φύλο στις δουλειές που έχει κάνει. Ήμουν εκεί. Πάντα ανοιχτός και στην συμπερίληψη και κυρίως, σαφέστατα κυρίως στην διαθεματικότητα της κωμωδίας. Ζητώ από όλους και όλες, μέσα στη δίκαια κριτική τους, να λάβουν υπόψιν και αυτό που λέω».
Καλά, ναι. Δυστυχώς κάποιοι ακόμη δεν έχετε καταλάβει πως δεν γίνεται να γίνεις αποδεκτός με το ζόρι και οτι αυτό θα γυρίσει σε αυτές μπούμερανγκ.Jimmy81 έγραψε: 27 Ιαν 2025, 11:47Από τις δηλώσεις των διοργανωτών.
https://www.news247.gr/politismos/pes-t ... tidraseis/
Μπούμερανγκ θα γυρίσει σε αυτούς τους σκατοφλωρους που βγήκαν κατευθείαν να ζητήσουν έλεος και να δείξουν μετάνοια για το ανύπαρκτο γεγονός.GoBzi έγραψε: 27 Ιαν 2025, 12:10Καλά, ναι. Δυστυχώς κάποιοι ακόμη δεν έχετε καταλάβει πως δεν γίνεται να γίνεις αποδεκτός με το ζόρι και οτι αυτό θα γυρίσει σε αυτές μπούμερανγκ.Jimmy81 έγραψε: 27 Ιαν 2025, 11:47Από τις δηλώσεις των διοργανωτών.
https://www.news247.gr/politismos/pes-t ... tidraseis/![]()
https://www.lifo.gr/stiles/optiki-gonia ... o-pronomio
του Σωτήρη Βαλάρη
Η απόφαση για την ακύρωση της παράστασης δεν είναι απλώς μια παραδοχή λάθους (για την ακρίβεια, κανείς δεν ζήτησε ευθέως συγγνώμη, αλλά η ακύρωση της παράστασης ήταν ένα βήμα προς τα εκεί), είναι μια δικαίωση όσων απαιτούν ισότητα, πολυφωνία και σεβασμό.
Οι γυναίκες, παρά τις σημαντικές επιτυχίες τους τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούν να παλεύουν για να κερδίσουν τον χώρο που τους αξίζει. Η κωμωδία, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, παραμένει ένας χώρος όπου οι γυναίκες αντιμετωπίζουν στερεότυπα, υποτίμηση και έλλειψη ευκαιριών.
Δεν είναι τυχαίο ότι από τον βούρκο των social media τα πιο δημοφιλή σχόλια των τελευταίων ημερών ήταν το «μα οι γυναίκες δεν είναι αστείες» και το «να πάρουμε και στην οικοδομή γυναίκες».
Η τέχνη είναι καθρέφτης της κοινωνίας. Όταν μια παράσταση αγνοεί τον μισό πληθυσμό, δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι εκφράζει την πολυπλοκότητα και τη διαφορετικότητα της ανθρώπινης εμπειρίας.