Θα σε μαλώσω... αφού το λέει το βιβλίο...Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:22Ε γι’ αυτό αντιδράσαμε όλοι. Αλλά κατά τα άλλα αγοράσαμε τα πτυχία μας, είμαστε χαζοί ή χρειαζόμαστε φυλλάδια για εξάσκησηksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:09Δεν είναι πρόβλημα...είναι λέμε δραστηριότητα και δεν τους ενδιαφέρει η λύση αλλά η περίπου λύση...Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Μετά από αυτό περιμένουν να βγάλουν σκεπτόμενους πολίτες...
![]()
![]()
Όταν επί 3 μέρες ακόμα νομίζει ότι το 3/24 δεν είναι κλάσμα, δεν είναι διαίρεση, και ότι ήρθε ουρανοκατέβατο. Και ότι το λάθος που βλέπουμε είναι μόνο η απάντηση του κλάσματος, και όχι η διατύπωση.
Τι κι αν τον βαθμό σου θα τον ζήλευαν πολλοί...δεν βαριέσαι ο γονιός ως φροντιστής ξέρει καλύτερα...
