Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2018, 02:58
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
θα ζήσεις με την απώλεια χωρητικότητας, ή θα πάρεις ένα charge doctor να το κρατάει στο 70%
σωστό αυτό, ίσως το πιο μεγάλο πρόβλημα απο όσα έχεις πει, θα δώ τι έχει κάνει η τέσλα, πάντως θεωρητικά αναβες μία σόμπα στο ένα για 50 ώρες αν μπορούσε να πάει 500 χιλιόμετρα, και δεν πήγαινες πουθενά βέβαια. Δέν ξέρω και πόση ενέργεια θέλει η καμπίνα, αλλά θα δώ για πλάκα.Μηχανικός έγραψε: 20 Οκτ 2018, 03:07 Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 500 χιλιόμετρα
άμα ανοίξω την θέρμανση τον χειμώνα, πόσα χιλιόμετρα θα έχει αυτονομία;![]()
ασχετο αλλά ένα βάιο μικρό που έχω εδώ, το κάνει αυτό που λέμε, σε ρωτάει αν θές να το έχεις συνέχεια στην μπρίζα και το πάει στο 65% αν θυμάμαι καλά.
Όχι, ούτε πρόκειται, γιατί όλα τα λεφτά τα βγάζουν από τις ανταλλακτικές μπαταρίες, όχι απ'το δράπανο.Μηχανικός έγραψε: 20 Οκτ 2018, 02:31Δράπανα και ηλεκτρικά εργαλεία μπαταρίας με χύμα 18650 θέλω και δεν υπάρχουν.
τέτοιο φτιάχνεις ένα, πάρε ένα μεταλλικό σωλήνα με κουμπί από ηλεκτρονικό τσιγάρο με $7 από fasttech.com και εφάρμοσε μπροστά ένα μοτεράκι από ότι θέλεις. Αλλά για να πετύχεις ροπές όπως τις θέλεις και διαφορικές ταχύτητες θέλει λίγο γνώση που δεν έχω.enaon έγραψε: 20 Οκτ 2018, 02:58 βρήκα, μένει να το βρούμε στο αλι τώρα
https://www.amazon.co.uk/MEYOO-Precisio ... 18650&th=1
ολα λυμενα ειναι mate. το μονο υπαρκτο ζητημα ειναι το κοστος.Εμπεδοκλής έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:25 Για να πει κανείς ότι "κέρδισαν" τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει πρώτα να λυθούν τα προβλήματα αξιοπιστίας τους και να βελτιωθεί η τεχνολογία στις μπαταρίες τους.
Κανείς δεν θέλει να κάνει το Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 24 ώρες όταν μπορεί να το κάνει σε 6.
Καθόλου μιας και παίρνει την ζέστη απο τις μπαταρίες και στην φέρνει μέσα. Αν θες ψύξη το καλοκαίρι είναι που μειώνεται η αυτονομίαΜηχανικός έγραψε: 20 Οκτ 2018, 03:07 Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 500 χιλιόμετρα
άμα ανοίξω την θέρμανση τον χειμώνα, πόσα χιλιόμετρα θα έχει αυτονομία;![]()
Άρα δεν είναι λυμένα.Ασέβαστος έγραψε: 20 Οκτ 2018, 07:40ολα λυμενα ειναι mate. το μονο υπαρκτο ζητημα ειναι το κοστος.Εμπεδοκλής έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:25 Για να πει κανείς ότι "κέρδισαν" τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει πρώτα να λυθούν τα προβλήματα αξιοπιστίας τους και να βελτιωθεί η τεχνολογία στις μπαταρίες τους.
Κανείς δεν θέλει να κάνει το Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 24 ώρες όταν μπορεί να το κάνει σε 6.
Για αυτό μπορεί άνετα να έχουν μία γεννήτρια με βενζίνη που θα φορτίζει τις μπαταρίες μέχρι το κοντινό σημείο φόρτισης.Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2018, 12:07Άρα δεν είναι λυμένα.Ασέβαστος έγραψε: 20 Οκτ 2018, 07:40ολα λυμενα ειναι mate. το μονο υπαρκτο ζητημα ειναι το κοστος.Εμπεδοκλής έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:25 Για να πει κανείς ότι "κέρδισαν" τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει πρώτα να λυθούν τα προβλήματα αξιοπιστίας τους και να βελτιωθεί η τεχνολογία στις μπαταρίες τους.
Κανείς δεν θέλει να κάνει το Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 24 ώρες όταν μπορεί να το κάνει σε 6.
Φανταστείτε αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα αντικαθίστανται με ηλεκτρικά. Στην πρώτη μαζική έξοδο των Αθηναίων θα είχαμε post-apocalypse εικόνες με ακινητοποιημένα οχήματα σε όλο το δίκτυο και ουρές στα πρατήρια με τις πρίζες. Ο ένας με το παλιό βενζινοκίνητο να κινείται σπρώχνοντας τα ακινητοποιημένα οχήματα εκτός δρόμου...
Πώς δεν το σκέφτηκαν;brb και tyt έγραψε: 20 Οκτ 2018, 12:15Για αυτό μπορεί άνετα να έχουν μία γεννήτρια με βενζίνη που θα φορτίζει τις μπαταρίες μέχρι το κοντινό σημείο φόρτισης.Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2018, 12:07Άρα δεν είναι λυμένα.
Φανταστείτε αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα αντικαθίστανται με ηλεκτρικά. Στην πρώτη μαζική έξοδο των Αθηναίων θα είχαμε post-apocalypse εικόνες με ακινητοποιημένα οχήματα σε όλο το δίκτυο και ουρές στα πρατήρια με τις πρίζες. Ο ένας με το παλιό βενζινοκίνητο να κινείται σπρώχνοντας τα ακινητοποιημένα οχήματα εκτός δρόμου...
Καλύτερα βέβαια να έχουν φωτοβολταικά στοιχεί μαι να φορτίζουν από το φως.
Τα υβριδικά υποτίθεται ότι εξοικονομούν ενέργεια από το φρενάρισμα κλπ. Εγώ περιέγραψα κάτι άλλο.Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2018, 13:12Πώς δεν το σκέφτηκαν;brb και tyt έγραψε: 20 Οκτ 2018, 12:15Για αυτό μπορεί άνετα να έχουν μία γεννήτρια με βενζίνη που θα φορτίζει τις μπαταρίες μέχρι το κοντινό σημείο φόρτισης.Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2018, 12:07
Άρα δεν είναι λυμένα.
Φανταστείτε αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα αντικαθίστανται με ηλεκτρικά. Στην πρώτη μαζική έξοδο των Αθηναίων θα είχαμε post-apocalypse εικόνες με ακινητοποιημένα οχήματα σε όλο το δίκτυο και ουρές στα πρατήρια με τις πρίζες. Ο ένας με το παλιό βενζινοκίνητο να κινείται σπρώχνοντας τα ακινητοποιημένα οχήματα εκτός δρόμου...
Καλύτερα βέβαια να έχουν φωτοβολταικά στοιχεί μαι να φορτίζουν από το φως.
Α, ναι. Λέγεται υβριδικά αυτοκίνητα.