Σελίδα 21 από 24

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 09:53
από aLiCat
ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 14:29 Νομίζω ότι για τους μαθητές θα μπορούσε να εφαρμοσθεί και ένα σύστημα όπου θα φορούσαν μάσκα τα μισά παιδιά στη μία ώρα μαθήματος (ένα με μάσκα ένα χωρίς) και τα μισά παιδιά στην άλλη. Ή να παίξει μόνον στην περίπτωση, των παιδιών που νοιώθουν δυσφορία με τη μάσκα, διασκορπίζοντας τα εν μέσω μασκοφόρων μαθητών.

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι τα παθολογικά προβλήματα των παιδιών αναφορικά με τη μάσκα αφορούν σε ένα πολύ μικρό ποσοστό και ότι τα περισσότερα επηρεάζονται κυρίως από το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Και ότι συνήθως πιτσιρίκια έχουν την τάση/επιθυμία να ταυτίζονται με την "αγέλη", το αντίθετο δεν τους δημιουργεί θετικά αλλά αρνητικά συναισθήματα.
:+1: :g030:

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 09:58
από Gherschaagk
Νon4me έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:50
Gherschaagk έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:48
Νon4me έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:42

:smt023
Το παγούρι το είδες;
Οχι τις μασκες ειδα μονο στα ανηψια μου . της μικρης 2ρας δημοτικου ηταν κομπλε . και του μεσαιου που ειναι 1τη γυμνασιου αεροστατο.
Διαφορετικές μεταξύ τους οι μάσκες ή ίδιες;

Εγώ τις ραμμένες που είδα και στα 2 είναι οκ. Αλλά στο κορίτσι και που έχει σχέδια και φαίνεται γκέρλι τρελαίνομαι. Μου γυρνάνε τα μάτια ανάποδα.

Το παγούρι που λες είναι πολύ οκ για 2χρονο.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 10:06
από Νon4me
Δεν τις θυμαμαι λεπτομερως μια φορα τις ειδα . οταν ερθουν το μεσημερι σπιτι και αν περασω απο το σπιτι τους σημερα μπορει να κανω φωτορεπορταζ.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 10:17
από ΓΑΛΗ
Αναφορικά με το μεγάλο μέγεθος των μασκών διάβασα ότι
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, που ανέλαβε και την ευθύνη, έγινε παρανόηση στη διατύπωση για τις διαστάσεις που οδήγησε σε υπερμεγέθεις μάσκες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση «οι διαστάσεις είναι σύμφωνες με τις αντίστοιχες διεθνείς προδιαγραφές. Πλην όμως, αφορούσαν στο μέγεθος του υφάσματος πριν από τη συρραφή του και όχι το τελικό μέγεθος των δύο τύπων μασκών. Η διατύπωση της συγκεκριμένης διάκρισης μεταξύ αρχικής και τελικής διάστασης δεν ήταν σαφής, με αποτέλεσμα αριθμός από τις μάσκες που διανεμήθηκαν να έχει μέγεθος μεγαλύτερο του ενδεδειγμένου».
Για να λέμε λοιπόν κάποια πράγματα με το όνομα τους, οι οδηγίες που δίνονται σε τέτοιες περιπτώσεις μαζικής παραγωγής πρέπει να είναι -και συνήθως είναι- απολύτως σαφείς, τόσο αναφορικά με το τελικό μέγεθος, όσο και με τα περιθώρια που διπλώνονται, ξακρίζονται (σε χαρτί) κλπ
Το ίδιο ισχύει και για τη σύνθεση των υπόλοιπων υλικών. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το υλικό της μάσκας, των λάστιχων, ακόμη και της κλωστής που χρησιμοποιείται για το γάζωμα.

Και ουδείς αναλαμβάνει την παραγωγή αν δεν διασαφηνισθούν οι συγκεκριμένες διαστάσεις, είτε αφορούν
σε χάρτινα είτε σε υφασμάτινα προϊόντα.

Οπότε, ας μην λένε τέτοιες παπαριές για δικαιολογία. Η ευθύνη είναι αυτών που ανέλαβαν να δώσουν τις προδιαγραφές και φυσικά την υποχρέωση ελέγχου των προδιαγραφών. Και κατά τα φαινόμενα, εκτός από πανάσχετοι είναι και ανεύθυνοι.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 10:28
από Gherschaagk
Είναι ξεκάθαρο πως οι μάσκες είναι για ενήλικες και όχι για παιδιά.

Εδώ οι στολές του τζάμπο και είναι οκ στα μεγέθη τους και στην περίπτωση των μασκών που αφορά ένα σοβαρό θέμα υγείας κάποιοι κοροϊδεύουν.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 11:00
από Gherschaagk
Γράφετε σαν πχορουμοχρήστες ωρέ που νομίζετε πως είστε στο βάημπερ και ξεχάσατε μέχρι και τις τέλειες.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 11:02
από nowhere
είμαι υπέρ του ινδικού μοντέλου στους ψεκ


Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 11:11
από Gherschaagk
https://www.iefimerida.gr/ellada/sholei ... n-mathites

Με απόφαση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) διακόπτεται άμεσα η παραγωγή των μασκών για τα σχολεία, μετά το φαινόμενο με τις τεράστιες μάσκες που δόθηκαν στους μαθητές κατά την πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς.

Η ΚΕΔΕ εξέδωσε ανακοίνωση για το ζήτημα των μασκών που διανέμονται στα σχολεία, στην οποία αναφέρει ότι «μετά την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας ότι κρίνεται αναγκαία η επαναδιατύπωση των αρχικών προδιαγραφών των μασκών, τις οποίες η ίδια συνέταξε και στις οποίες οφείλεται το θέμα που προέκυψε με το μέγεθος συγκεκριμένου αριθμού μασκών για συγκεκριμένες ηλικίες παιδιών, ζητήσαμε από τους αναδόχους του διαγωνισμού να σταματήσουν την παραγωγή τους, επανεκκινώντας τη με βάση τις νέες προδιαγραφές που θα μας αποσταλούν από το Υπουργείο Υγείας».

«Με συνέπεια και υπευθυνότητα θα ολοκληρώσουμε μια προσπάθεια που στόχο έχει την ασφάλεια της εκπαιδευτικής κοινότητας από την εξάπλωση του COVID-19», καταλήγει η ανακοίνωση.
ΓΓ Δημόσιας Υγείας: Τι συνέβη με τις μάσκες
Υπενθυμίζεται ότι πολλή συζήτηση και αιχμηρά σχόλια έφερε το μπάχαλο με τις μάσκες κατά του κορωνοϊού που διανεμήθηκαν στα σχολεία την πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 11:12
από Dwarven Blacksmith
Ξέρει κανείς που μπορούμε να βρούμε μάσκα για Τσαντ σαγόνι σαν αυτή;

Εικόνα

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 11:13
από nowhere
σε ένα δημοτικό

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 12:32
από hellegennes
Νon4me έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:31
Gherschaagk έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:29
Νon4me έγραψε: 15 Σεπ 2020, 09:27

Ειπα απο την αρχη πως η μασκα ειναι μεγαλη . απλα το τραβηξαν λιγο απ τις πιετες για χαρη του διαδωστε.

Όχι είπες πως είναι προπαγανδιστική η φώτο.
ε αφου το τραβηξαν απο τις πιετες για χαρη του διαδωστε .
Άκου λίγο, γιατί λες μαλακίες. Η μάσκα πρέπει να είναι τραβηγμένη και να εφαρμόζει στο πρόσωπο χωρίς να αφήνει κενά από πλάγια ή από πάνω. Δεν υπάρχουν ανοιχτές και κλειστές πιέτες, πρέπει να εφαρμόζει εντελώς, αλλιώς είναι τελείως άχρηστη.-

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 13:27
από πήζον bot

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 13:37
από Στύγιος
Δύσκολα σήμερα. Μετά το πρώτο δίωρο με έπιασε ταχυπαλμία,ζήτησα συγγνώμη και βγήκα 2 λεπτά να πάρω αέρα πριν συνεχίσω μάθημα.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 13:39
από Γενιά της Αμαρτίας
Στύγιος έγραψε: 15 Σεπ 2020, 13:37 Δύσκολα σήμερα. Μετά το πρώτο δίωρο με έπιασε ταχυπαλμία,ζήτησα συγγνώμη και βγήκα 2 λεπτά να πάρω αέρα πριν συνεχίσω μάθημα.
Κουράγιο συνάδελφε.

Re: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2020, 21:15
από Μπίστης
 

Συγγραφέας δυστοπικοῦ βιβλίου προέβλεψε τήν χρήση μάσκας ὡς μέσο γιά τήν ἐπιβολή τῆς συμμόρφωσης τῶν μαζῶν 70 χρόνια πρίν!

Ὁ γνωστός Γερμανός συγγραφέας Ernst Junger προέβλεψε τήν καθολική χρήση μάσκας ὡς μέσο πού ἐνισχύει τή συμμόρφωση καί τήν ὁμοιομορφία σέ μία δυστοπική μελλοντική κοινωνία σέ ἕνα μυθιστόρημα μέ τίτλο “The Worker” («Ὁ Ἐργάτης» / γερμανικά: “Der Arbeiter”) πού δημοσιεύθηκε πρίν ἀπό σχεδόν 90 χρόνια.

Μέ τίς μάσκες προσώπου νά γίνονται πλέον ὑποχρεωτικό μέρος τοῦ «νέου φυσιολογικοῦ», τά μέτρα ἐπιβολῆς πού ὑποχρεώνουν τούς ἀνθρώπους νά τίς φοροῦν, τόσο ἀπό τούς κρατικούς ὑπαλλήλους ὅσο καί ἀπό μέλη τοῦ εὐρύτερου κοινοῦ, γίνονται πιό ἀπάνθρωπα καί δρακόντεια.

Αὐτό εἶναι ἀκριβῶς τό σενάριο πού ὁραματίστηκε ὁ αἰνιγματικός...

Γερμανός συγγραφέας Ernst Junger στό κλασικό του ἔργο του 1932.


Ὅπως ἀναφέρει λεπτομερῶς ὁ Thomas Crew στό ἄρθρο του The Dystopian Age of the Mask, (Ἡ Δυστοπική Ἐποχή τῆς Μάσκας) ἡ «ἐξάλειψη κάθε ἰδιωτικότητας» εἶναι ἕνα θέμα πού τό συναντᾶμε σέ ὅλη τήν δυστοπική λογοτεχνία.


Αὐτό ἐκφράζεται ἀπό τόν Τζορτζ Ὄργουελ στό «1984» ὅταν περιγράφει τίς μάζες ὡς, «ἕνα ἔθνος πολεμιστῶν καί φανατικῶν, πού βαδίζουν πρός τά ἐμπρός σέ τέλεια ἑνότητα, ὅλοι σκέφτονται τά ἴδια πράγματα καί φωνάζουν τά ἴδια συνθήματα… τριακόσια ἑκατομμύρια ἄνθρωποι ὅλοι μέ τό ἴδιο πρόσωπο».


Ὁ Crew ἐξηγεί ὅτι αὐτό τό θέμα κυριαρχεῖ στό “The Worker” τοῦ Junger, ὅπου, «Ἡ ὁμοιομορφία τῆς νέας ἐποχῆς συμβολίζεται… ἀπό τόν ξαφνικό πολλαπλασιασμό τῆς μάσκας στή σύγχρονη κοινωνία».


«Δέν εἶναι τυχαῖο», γράφει, «ὅτι ἡ μάσκα ἀρχίζει καί πάλι νά παίζει καθοριστικό ρόλο στή δημόσια ζωή. Ἐμφανίζεται μέ πολλούς διαφορετικούς τρόπους… εἴτε ὡς μάσκα ἀερίων, μέ τήν ὁποία προσπαθοῦν νά ἐξοπλίσουν ὁλόκληρους πληθυσμούς. Νά εἶναι σάν μάσκα προσώπου γιά σπόρ καί ὑψηλές ταχύτητες, σέ κάθε ὁδηγό ἀγώνων, εἴτε ὡς μάσκα ἀσφαλείας γιά χώρους ἐργασίας πού ἐκτίθενται σέ ἀκτινοβολία, ἐκρήξεις ἤ ναρκωτικές οὐσίες. Μποροῦμε νά ὑποθέσουμε», συνεχίζει, μέ μία τρομακτική διαίσθηση, «ὅτι ἡ μάσκα θά ἔρθει νά ἀναλάβει λειτουργίες πού σήμερα δέν μποροῦμε νά φανταστοῦμε».


Ὁ Crew ἐξηγεί πῶς τό κοινό ἔχει ὑποστεῖ πλύση ἐγκεφάλου στό νά πιστεύει ὅτι ἡ τό μόνο πού πρέπει νά τό ἐνδιαφέρει εἶναι «ἡ συνέχιση τῆς ζωῆς», ἀνεξάρτητα ἀπό τό πόσο ἀσφυκτική, ἀποξενωμένη ἀπό τούς ἄλλους καί ἀσήμαντη μπορεῖ νά εἶναι αὐτή ἡ «ζωή».


«Δεδομένης τῆς ξαφνικῆς πανταχοῦ παρουσίας τῆς μάσκας προσώπου τό 2020, σέ ὁλόκληρο τόν κόσμο καί σέ ἕναν αὐξανόμενο ἀριθμό κοινωνικῶν πλαισίων, εἶναι ἀδύνατο νά ἀποφύγουμε τό συμπέρασμα ὅτι αὐτό ἀκριβῶς εἶναι τό εἶδος τῆς ἀνάπτυξης πού εἶχε στό μυαλό του ὁ Junger. Ἡ συμμόρφωσή μας στό νά ἀποκρύπτουμε τό πρόσωπο ἀντανακλᾶ τίς ἀπάνθρωπες τάσεις πού, γιά τόν Junger, διέπουν τή σύγχρονη περίοδο. Ἀντιπροσωπεύει ἄλλο ἕνα στάδιο στήν ὑποβάθμιση τοῦ ἀτόμου πού ἔγινε σαφής στόν Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Εἴτε ὡς ἕνα κομμάτι κρέας πεταμένο στό πεδίο τῆς μάχης εἴτε ὡς γρανάζι στή μηχανή τῆς οἰκονομίας τοῦ πολέμου, ἡ σύγχρονη ἐποχή ἔχει τή συνήθεια νά ὑποβιβάζει τόν ἄνθρωπο σέ ἕνα λειτουργικό ἀντικείμενο. Ὅλα τά “non-essential”  («μή οὐσιώδη») - ὅλα, δηλαδή, πού μᾶς κάνουν ἀνθρώπους - ἀπορρίπτονται ἐντελῶς».


ΚΟ: Νά σημειωθεῖ ὅτι ὡς “non-essential” θεωρήθηκε ἀπό πολλούς δυτικούς κυβερνῆτες ἡ συμμετοχή τῶν πιστῶν σέ ἐκκλησίες καί γιά αὐτό μέ μεγάλη εὐκολία διέταξαν τό κλείσιμό τους.


Ὅπως δείχνουμε στό παρακάτω βιντεο, τό ἐπίπεδο συμμόρφωσης πού κατόρθωσαν οἱ κυβερνήσεις καί τά μέσα ἐνημέρωσης νά ἐμφυσήσουν στούς ἀνθρώπους ὥστε νά ἀποδεχθοῦν τά μέτρα σημαίνει ὅτι ὑπάρχει ἐλάχιστη ἀνάγκη πλέον νά ὑπάρχουν ὄργανα τῆς τάξης πού θά ἐπιβάλουν τήν μάσκα.



ΚΟ: Ὁ Junger, θεωρεῖται ὁ μεγαλύτερος συγγραφέας τοῦ 20ου αἰώνα, ἀποτέλεσε δέ μία ἀπό τίς κεντρικές μορφές τοῦ ρεύματος πού ἔμεινε γνωστό ὡς «Συντηρητική Ἐπανάσταση». Ὑπῆρξε ἕνας ἀπό τούς προδρόμους τοῦ μαγικοῦ ρεαλισμοῦ καί συνεισέφερε τήν ἔννοια τοῦ Ἄναρχου (Κυρίαρχου Ἀτόμου). Στό βιβλίο του “Der Arbeiter” ἀναλύει τίς ἀπόψεις του γιά μία πλήρως κινητοποιημένη κοινωνία πού θά καθοδηγεῖται ἀπό πολεμιστές-ἐργάτες-διανοούμενους. 


Γεννήθηκε στή Χαιδελβέργη στίς 29 Μαρτίου 1895 καί πέθανε στίς 17 Φεβρουαρίου 1998. Στόν Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ὑπηρέτησε στόν Αὐτοκρατορικό Γερμανικό Στρατό καί γιά τή δράση του παρασημοφορήθηκε μέ τόν Σιδηροῦν Σταυρό Α΄ Τάξεως καθώς καί μέ τό παράσημο Pour Le Merite πού ἀποτελοῦσε τήν ἀνώτατη τιμητική διάκριση στόν τότε Γερμανικό Στρατό. Μετά τήν ἀπόλυσή του σπούδασε θαλάσσια βιολογία, βοτανολογία καί φιλοσοφία. 


Κατά τή διάρκεια τῆς Δημοκρατίας τῆς Βαϊμάρης, τήν ὁποία ἐπέκρινε γιά τήν ἀστάθειά της καί τήν ἀδυναμία της, ἀρθρογράφησε σέ διάφορα ἐθνικιστικά ἔντυπα προπαγανδίζοντας τήν ἀνάγκη γιά ἕναν ἐπαναστατικό καί ριζοσπαστικό ἐθνικισμό. Τό 1927 ἐγκαταστάθηκε στό Βερολίνο καί, ἄν καί τοῦ προτάθηκε ἀπό τό Ἐθνικοσοσιαλιστικό κόμμα, ἀρνήθηκε νά θέσει ὑποψηφιότητα γιά βουλευτής. Στίς 22 Ὀκτωβρίου 1932, στή βαυαρική ἐφημερίδα «Volkischer Beobachter», ἐπίσημο ὄργανο τοῦ Ἐθνικοσοσιαλιστικοῦ κόμματος, δημοσιεύθηκε ἄρθρο μέ τίτλο «Das endlose dialektische Gesprach», τό ὁποῖο τόν κατηγοροῦσε γιά «φιλελεύθερες» ἀπόψεις καί πώς δέν ὑπερασπίζονταν τό φυλετικό δόγμα τοῦ αἵματος καί τοῦ ἐδάφους. 


Γενικά ἀνῆκε στούς ἐθνικιστές συγγραφεῖς, πού τό ὄνομά τους δέν ἀναφέρθηκε σέ δηλώσεις πίστεως στόν Ἀδόλφο Χίτλερ. Κατά τόν Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ὑπηρέτησε στήν Wehrmacht ἀπ’ ὅπου ἀπολύθηκε τό 1944 μετά τήν ἀπόπειρα δολοφονίας κατά τοῦ Χίτλερ στήν ὁποία, σύμφωνα μέ τή φημολογία, εἶχε κάποια συμμετοχή. Στήν μεταπολεμική Γερμανία ἀντιμετώπισε ἀπαγορεύσεις ἀπό τίς Βρετανικές Δυνάμεις Κατοχῆς, καθώς καί ἐχθρότητα ἀπό κομμάτι τῆς γερμανικῆς διανόησης λόγω τῆς ἐθνικιστικῆς του σκέψης καί δράσης καί θεωρήθηκε ἀντιδραστικός καί μιλιταριστής. 


Ἦταν στενός φίλος μέ τόν Μάρτιν Χάιντεγκερ καί ἀπέσπασε τό θαυμασμό τοῦ Julius Evola ὁ ὁποῖος τό 1960, δημοσίευσε τό βιβλίο μέ τίτλο «L'Operaio nel Pensiero di Ernst Juenger», ἀφιερωμένο στόν Γιοῦνγκερ. Σέ ὅλη του τήν ζωή ὁ Γιοῦνγκερ ὑπῆρξε ἄθεος, ἀλλά ἕνα χρόνο πρίν τό θάνατό του, ἀσπάστηκε τόν Καθολικισμό. Τόν Μάρτιο τοῦ 1995, ὅταν συμπληρώθηκαν τά 100 χρόνια τοῦ Junger, στήν κατοικία του τόν ἐπισκέφθηκαν ὁ καγκελάριος Helmut Kohl καί ὁ πρόεδρος τῆς Γερμανίας Roman Herzog. 


Τήν ἑπομένη τοῦ θανάτου του, ὅλες οἱ γερμανικές ἐφημερίδες κυκλοφόρησαν μέ αὐτόν ὡς κύριο τίτλο, ἐνῶ ὁ πρόεδρος τῆς Γερμανίας δήλωσε ὅτι, «...θρηνοῦμε τόν θάνατο ἑνός μοναδικοῦ μάρτυρος τῆς ἐποχῆς μας..». Παρά τή διαμάχη καί τίς φιλονικίες πού ὑπῆρχαν γύρω ἀπό τή ζωή του, ποτέ δέν μετάνιωσε γιά τίς ἐνέργειες καί τή δράση του, οὔτε ἀνακάλεσε κάτι ἀπ' ὅσα ἔγραψε