πήζον bot έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:19
το "βυζακια εξω λοιπον" ειναι η επιτυχια που ξερουν και οι πετρες.
ακου εδω ασμα που εγραψε η ρουφιανα σε ποιηση παλαμα.
ποιος το ξερει? κανεις. ειναι εξω απ το χορο πια.
Λατρεμενη μελινα
Σαν να το έγραψε 5χρονο είναι.
ακομα πονας ρε μλκ? κι αλλοι διαμελιστηκαν και δεν εκαναν ετσι.
ουτε ο πρωτος εισαι, ουτε ο τελευταιος, αν σε παρηγορει..
Οκ. Αλλά αν έχει υποσχέσου ότι δεν θα τους πειράξεις.
Και να ηθελα δεν εχω οπλα δυστυχως. Για ριχτε προτασεις γιατι φαινεται ταινια που μπορει να αλλαξει τη ζωη ενος ανθρωπου.
Οκ. Να πας απόγευμα σε μεγάλη αίθουσα και να κλείσεις τα εισιτήρια μέσω πιστωτικής γιατί διαφορετικά αν δεν το ζητήσεις σε στοιβάζουν μαζί με τους υπόλοιπους.
πήζον bot έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:19
το "βυζακια εξω λοιπον" ειναι η επιτυχια που ξερουν και οι πετρες.
ακου εδω ασμα που εγραψε η ρουφιανα σε ποιηση παλαμα.
ποιος το ξερει? κανεις. ειναι εξω απ το χορο πια.
Λατρεμενη μελινα
Σαν να το έγραψε 5χρονο είναι.
ακομα πονας ρε μλκ? κι αλλοι διαμελιστηκαν και δεν εκαναν ετσι.
ουτε ο πρωτος εισαι, ουτε ο τελευταιος, αν σε παρηγορει..
Βρες έστω κι έναν άνθρωπο στον πλανήτη να συμφωνεί με την ηλίθια θεωρία σου. Εν τω μεταξύ είναι υπεργελοίο που μου βάζεις αυτήν την νηπιακή σύνθεση ως απόδειξη της ωρίμανσης της Μελίνας.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 21:49
Βρες έστω κι έναν άνθρωπο στον πλανήτη να συμφωνεί με την ηλίθια θεωρία σου.
Στον χώρο της σοβαρής μουσικής μπορείς να βρεις παραδείγματα συνθετών που τα τελευταία έργα είναι εξαιρετικά ώριμα αλλά και εκεί δεν μπορείς να μιλήσεις για κάποιου είδους κανόνα. Βέβαια κάποια πράγματα λειτουργούν με πολύ διαφορετικό τρόπο από την δημοφιλή μουσική για την οποία συζητάτε.
Και άνθρωπος με άνθρωπο έχει μεγάλη διαφορά. Ο 20 χρόνος Μότσαρτ πχ είναι πολύ ώριμος ενώ άλλοι σπουδαίοι συνθέτες σε αυτή την ηλικία ψάχνονταν ακόμα.
hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 21:49
Βρες έστω κι έναν άνθρωπο στον πλανήτη να συμφωνεί με την ηλίθια θεωρία σου.
Στον χώρο της σοβαρής μουσικής μπορείς να βρεις παραδείγματα συνθετών που τα τελευταία έργα είναι εξαιρετικά ώριμα αλλά και εκεί δεν μπορείς να μιλήσεις για κάποιου είδους κανόνα. Βέβαια κάποια πράγματα λειτουργούν με πολύ διαφορετικό τρόπο από την δημοφιλή μουσική για την οποία συζητάτε.
Και άνθρωπος με άνθρωπο έχει μεγάλη διαφορά. Ο 20 χρόνος Μότσαρτ πχ είναι πολύ ώριμος ενώ άλλοι σπουδαίοι συνθέτες σε αυτή την ηλικία ψάχνονταν ακόμα.
Αυτό είναι ένα ζήτημα που χρειάζεται πολλή περισσότερη ανάλυση. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με δημιουργικότητα αλλά και με άλλους παράγοντες, που έχουν να κάνουν κυρίως α) με την εξέλιξη της μουσικής και β) με το γεγονός ότι παίρνει πάρα πολύ χρόνο να κατορθώσεις να ελέγχεις σε τόσο μεγάλο βαθμό σύνθετες μελωδίες για μια ολόκληρη ορχήστρα. Επίσης θα υπήρχαν τεράστιες διαφωνίες για το πιο είναι το πιο δημιουργικό κομμάτι ενός συνθέτη και πιο είναι το πιο σημαντικό και αν αυτά τα δύο ταυτίζονται, γιατί εκεί δεν είναι αυτονόητο. Ας πούμε, ποια είναι η πιο δημιουργική περίοδος του Τσαϊκόφσκι και ποια η πιο σημαντική;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 22:30
Αυτό είναι ένα ζήτημα που χρειάζεται πολλή περισσότερη ανάλυση. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με δημιουργικότητα αλλά και με άλλους παράγοντες, που έχουν να κάνουν κυρίως α) με την εξέλιξη της μουσικής και β) με το γεγονός ότι παίρνει πάρα πολύ χρόνο να κατορθώσεις να ελέγχεις σε τόσο μεγάλο βαθμό σύνθετες μελωδίες για μια ολόκληρη ορχήστρα. Επίσης θα υπήρχαν τεράστιες διαφωνίες για το πιο είναι το πιο δημιουργικό κομμάτι ενός συνθέτη και πιο είναι το πιο σημαντικό και αν αυτά τα δύο ταυτίζονται, γιατί εκεί δεν είναι αυτονόητο. Ας πούμε, ποια είναι η πιο δημιουργική περίοδος του Τσαϊκόφσκι και ποια η πιο σημαντική;
Για τα α και β συμφωνώ αν και όχι ακριβώς με την διατύπωση του β. Για την διαφορά σημαντικού από δημιουργικό μάλλον θα πέσουμε σε διαφορετική ερμηνεία των ορισμών και θα χαθούμε σε ανούσιες λεπτομέρειες. Δηλαδή άλλος θα εννοεί δημιουργική περίοδο εκείνη στην οποία ο συνθέτης έχει μεγάλη παραγωγή και άλλος θα κρίνει και την ποιότητα των έργων, δηλαδή την περίοδο που ο συνθέτης έχει πιο δημιουργική σκέψη και όχι απλώς πιο πολλές παραγγελίες.
Στην δημοφιλή εμπορική μουσική θα κάνετε λάθος να μην βάλετε στην εξίσωση και τον παράγοντα "παραγωγό" καθώς και τους παράγοντες "δισκογραφική εταιρεία" και "εποχή'. Δηλαδή αυτό που ακούτε είναι σε ένα βαθμό το γούστο του καλλιτέχνη και σε ένα άλλο βαθμό (που πολλές φορές είναι αρκετά σημαντικός, ειδικά όταν ο νέος καλλιτέχνης δεν μπορεί να επιβάλει τους όρους του) το γούστο του παραγωγού. Επίσης σε περιόδους που η κατανάλωση μουσικής γίνεται μόδα μέσω ενός νέου μέσου, (κινηματογράφος, ραδιόφωνο, τηλεόραση, πικάπ, CD, walkman, mp3, κινητό κοκ) έχεις πολύ χρήμα και μεγάλα κίνητρα για να γίνει κάποιος "δημιουργικός". Πιο απλά, κατά εποχές δίνει ισχυρά κίνητρα η αγορά σε συνθέτες να γράψουν περισσότερο.
Apergos8 έγραψε: 06 Οκτ 2019, 19:08
Επιτίθεται στο σύστημα διοίκησης της φιλελεύθερης δημοκρατίας. Την κατηγορεί πως ωφελεί μόνο τους πλούσιους (που στην ταινία ενσαρκώνει η οικογένεια Γουέιν) και καταδυνάστευε τον απλό λαό. Μάλλον στον σκηνοθέτη αρέσει η δικτατορία ή κάποιο άλλο σύστημα διακυβέρνησης.
Η καταγγελία των κοινωνικών ανισοτήτων σημαίνει ότι σε αυτόν που τις καταγγέλλει αρέσει η δικτατορία;
Μπρααααβο, πουλιά στον αέρα πιάνεις.
Τα Αμερικανικα ακροδεξιά σάιτ αποθεώνουν την ταινία "Joker" και όχι άδικα αφού έμμεσα βρίζει τη φιλελεύθερη δημοκρατία.
Χαοτικός έγραψε: 07 Οκτ 2019, 12:17
Μέσα στη συνταγή ήταν και η εγκατάλειψη από τον πατέρα. Πριν λίγες μέρες που είδα το Ξενία memberlist.php?mode=viewprofile&u=244 ακριβώς με τον ίδιο τρόπο το χειρίστηκε. Άρνηση να δεχτεί ο κακός την πατρότητα και βία. Μόνο που ο Κούτρας το έκανε πιο ρεαλιστικό και πιο ενδιαφέρον
Μα να βλέπει κανείς ότι η ταινία αυτή είναι "κοινωνική"! Η δεν ξέρει από ταινίες ή ακόμα χειρότερα δεν καταλαβαίνει τι είναι η κοινωνία.
Πραγματικά δεν ανέδειξε κανένα πρόβλημα της κοινωνίας. Μία υπόθεση υπό την οπτική του ήρωα ήταν και πολύ αδιάφορη. Το ότι τη γουστάρουν δεξιοί είναι σαν την 15άρα παρθένα που όλο έχει στο μυαλό της πότε θα είναι η πρώτη της φορά. Τέτοια σκηνικά χουμε στην χώρα μας δεκαετίες τώρα και είναι γνήσια. Αυτά τα βλέπουν με άλλο μάτι οι δεξιοί. Στην ταινία τα βλέπουν εξιδανικευμένα.
Εντελώς βλακεία στο μυαλό. Να θέλουν λίγο να ευαισθητοποιηθούν και να μην το κάνουν στην καθημερινότητά τους με υπαρκτά ζητήματα, αλλά το κάνουν σε μια μαλακοταινία με τις υπερβολές της και τις εξωπραγματικές καταστάσεις. Λες και θα υπήρχε ποτέ περίπτωση, έναν πραγματικό επαναστάτη ή έστω έναν "κοινωνικό εκδικητή" (ας το πούμε), να τον προωθούσαν τα μέσα και να ακολουθούσε ολόκληρο κίνημα.
Όχι άλλες αμερικανιές.
Ποια εγκατάλειψη από τον πατέρα ρε μπαγλαμά; Την είδες την ταινία;
Αυτός ο δεξιός δεν ήταν πατέρας του; Δεν το διάβασε στο γράμμα της μαμάς; Δεν πήγε και τον βρήκε γι αυτόν το λόγο;
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 13:40
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Το Gravity ήταν μαλακία μεγατόνων. Το Mad Max ήταν ταινιάρα που όμοια της δεν θα ξαναγυριστεί. Pacific rim και edge of tomorrow επίσης ταινιάρες.
Μιλάς για την ορίτζιναλ με τον Μελ Γκίμπσον, έτσι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jimdenin την 07 Οκτ 2019, 23:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.