Σελίδα 3 από 20

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:20
από Εμπεδοκλής
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:12
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09 Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Μήπως έχεις ακουστά για την εξυπηρέτηση και απόδοση της Ολυμπιακής σαν κρατική εταιρία vs ιδιωτική;
Αδαή, τα κέντρα του ΟΤΕ έγιναν ψηφιακά (από τη Siemens) πριν κρατικοποιηθεί από τους Γερμανούς και μπορούσε να δίνει γραμμές. Αλλά είναι δεδομένη η λατρεία στους Γερμανούς ΚΑΙ σ' αυτό τον τομέα.
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:10 Φυσικά φέρει ευθύνη που έκλεισε το αεροδρόμιο η Fraport. Όπως επίσης και η αεροπορική raynair (;;) που δήλωσε ως εναλλακτικό αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης την Τιμσοάρα για να μειώσει το κόστος.

Κάλλιστα θα μπορούσε να έχει δηλώσει ένα άλλο πιο κοντά ώστε να μην υπάρξει αυτή η ταλαιπωρία.

Από την Τιμσοάρα έως τη Θεσσαλονίκη παίζει να υπάρχουν πάνω από 10 ενεργά αεροδρόμια. Αλλά η αεροπορική φαίνεται ότι παίρνει τα λεφτά των πελατών της και τους αφήνει στη μοίρα τους...
Συνήθως πηγαίνουν στην Καβάλα αλλά δεν ξέρω αν είχε χιόνι κι εκεί. Μάλλον της έβγαινε πιο φθηνά η Τιμισοάρα.
Απλά γυφταίοι. Του ερχόταν πιο φθηνά, για αυτό. Και στο Άκτιο ή στην Οχρίδα να τους πήγαιναν, σε δύο ώρες θα ήταν στη Θεσσαλονίκη. Αλλά που. Ιδιώτες σου λέει μετά. Και σε αυτή την περίπτωση πάλι το κράτος ήρθε να βγάλει το φίδι από την τρύπα...

Αν όμως πάει και αφαιρέσει την άδεια της αεροπορικής αυτής για την Ελλάδα πάλι τα μισθοδοτούμενα παπαγαλάκια και τα πρόβατα που τους ακούνε θα κλαίνε ότι δήθεν το κράτος παρεμβαίνει εις βάρος του υγιούς ιδιωτικού τομέα...

Έπρεπε να τους αφήσουν εκεί κανένα μήνα μπας και βάλουν μυαλό...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:21
από brb και tyt
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:18
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:12
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09 Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Μήπως έχεις ακουστά για την εξυπηρέτηση και απόδοση της Ολυμπιακής σαν κρατική εταιρία vs ιδιωτική;
Αδαή, τα κέντρα του ΟΤΕ έγιναν ψηφιακά (από τη Siemens) πριν κρατικοποιηθεί από τους Γερμανούς και μπορούσε να δίνει γραμμές. Αλλά είναι δεδομένη η λατρεία στους Γερμανούς ΚΑΙ σ' αυτό τον τομέα.
Ενημερωμένε, ο εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ ξεκίνησε παράλληλα με την ιδιωτικοποίηση που κράτησε πολλά χρόνια γιατί πουλούσαν μικρά πακέτα μετοχών σταδιακά, και κρίθηκε αναγκαίος για να ανέβουν οι μετοχές και άρα το τίμημα της πώλησης.

Πριν αποφασιστεί η πώληση στο μπούτσο των καρεκλοκένταυρων της δημόσιας διοίκησης του η εξυπηρέτηση του πολίτη.
Η πώληση του 50+ του ΟΤΕ έγινε το 2004. Τα ψηφιακά κέντρα τα έκανε ο κρατικός ΟΤΕ. Όπως και τους ΟΤΕ Σερβίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, τους δύο δορυφόρους και την εξαγορά του Γερμανού. Τους ξένους ΟΤΕ και τον ένα δορυφόρο τους εκποίησε η Deutsche Telekom η οποία επίσης συρρίκνωσε σημαντικά και το προσωπικό. Μην ξεχνάμε ότι με την εθελουσία για να γερμανοποιηθεί, έγιναν συνταξιούχοι 45ρηδες και 50ρηδες.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:22
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:17 περα απο το οτι ειναι παραμυθι, και μονο ο καιρος ηταν το προβλημα, φτηνοτερο θα εβγαινε στην εταιρεια να παει αθηνα, να σημειωσουμε τη λυση που προτεινει ο νηματοθετης.

να μην ειναι ιδιωτες. δηλαδη ολυμπιακη. να πληρωνουν ακριβοτερο εισιτηριο οι πελατες και ταυτοχρονα να πληρωνουμε ολοι οι ελληνες πολιτες.

μα αμα ειναι να πληρωνουν παραπανω, πανε με aegean, επισης ιδιωτικη αλλα καλυτερη. και αμα εδινε το κρατος (δηλαδη εμεις) επιχορηγησεις αναλογες της ολυμπιακης στους ιδιωτες, θα προσεφεραν 100 φορες καλυτερες υπηρεσιες.
Θέλεις να μας πεις ότι σε ολόκληρα τα Βαλκάνια το μοναδικό αεροδρόμιο κοντά στη Θεσσαλονίκη που ήταν σε λειτουργία είναι αυτό στη Δυτική Ρουμανία... Η πραγματικότητα, με ένα απλό τσεκάρισμα, σε διαψεύδει...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:23
από brb και tyt
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:20 Απλά γυφταίοι. Του ερχόταν πιο φθηνά, για αυτό. Και στο Άκτιο ή στην Οχρίδα να τους πήγαιναν, σε δύο ώρες θα ήταν στη Θεσσαλονίκη. Αλλά που. Ιδιώτες σου λέει μετά. Και σε αυτή την περίπτωση πάλι το κράτος ήρθε να βγάλει το φίδι από την τρύπα...

Αν όμως πάει και αφαιρέσει την άδεια της αεροπορικής αυτής για την Ελλάδα πάλι τα μισθοδοτούμενα παπαγαλάκια και τα πρόβατα που τους ακούνε θα κλαίνε ότι δήθεν το κράτος παρεμβαίνει εις βάρος του υγιούς ιδιωτικού τομέα...

Έπρεπε να τους αφήσουν εκεί κανένα μήνα μπας και βάλουν μυαλό...
Δεν ξέρω αν έχει δικαιοδοσία το κράτος ή ανεξάρτητες αρχές όπως η επιτροπή ανταγωνισμού ή άλλες.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:26
από Εμπεδοκλής
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09 Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Επειδή οι τεχνολογίες και τα κόστη αλλάζουν, θα πρότεινα να κάνουμε τη σύγκριση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τότε και σήμερα. Διότι έχουμε καταντήσει να πληρώνουμε την ακριβότερη τηλεφωνία στην ΕΕ. Μάλιστα, οι λογαριασμοί της DT στη Γερμανία έχουν φθάσει να είναι πιο φθηνοί από τους αντίστοιχους της θυγατρικής της στην Ελλάδα, όταν μάλιστα το εργατικό κόστος στη χώρα μας παίζει να είναι το μισό της Γερμανίας...

Αλλά σιγά μην κάτσετε να σκεφτείτε. Πληρώνει ο ΟΤΕ τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ και τρώτε ό,τι σας ταΐζουν...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:27
από Chainis
Η εν λόγω εταιρία έχει συμβάσεις χαμηλού κόστους με περιφεριακά αεροδρόμια κι όχι με κεντρικά.
Για να χρησιμοποιήσει σε έκτακτες καταστάσεις εροδρόμιο που δεν έχει σύμβαση (πχ Ελ. Βενιζέλος ή Καβάλα) θα πληρώσει πολλαπλάσια και αυτό εξηγεί την συμπεριφορά της τώρα.
Προφανώς και είναι η χειρότερη από πλευράς εξυπηρέτησης - άνεσης στο ταξίδι αλλά αυτό το αντισταθμίζει με τα μικρά κόστη και άρα το χαμηλό εισιτήριο και επιβιώνει στην αγορά.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:28
από Εμπεδοκλής
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:23
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:20 Απλά γυφταίοι. Του ερχόταν πιο φθηνά, για αυτό. Και στο Άκτιο ή στην Οχρίδα να τους πήγαιναν, σε δύο ώρες θα ήταν στη Θεσσαλονίκη. Αλλά που. Ιδιώτες σου λέει μετά. Και σε αυτή την περίπτωση πάλι το κράτος ήρθε να βγάλει το φίδι από την τρύπα...

Αν όμως πάει και αφαιρέσει την άδεια της αεροπορικής αυτής για την Ελλάδα πάλι τα μισθοδοτούμενα παπαγαλάκια και τα πρόβατα που τους ακούνε θα κλαίνε ότι δήθεν το κράτος παρεμβαίνει εις βάρος του υγιούς ιδιωτικού τομέα...

Έπρεπε να τους αφήσουν εκεί κανένα μήνα μπας και βάλουν μυαλό...
Δεν ξέρω αν έχει δικαιοδοσία το κράτος ή ανεξάρτητες αρχές όπως η επιτροπή ανταγωνισμού ή άλλες.
Ας αφήσουμε την αυτή την υποκρισία που υπάρχει για να βολεύονται τα μεγάλα συμφέροντα...
Όποια αρχή πληρώνεται από το κράτος και διορίζεται από αυτό είναι κράτος. Άρα "οι ανεξαρτητες αρχές" είναι υποσύνολο "του κράτους"...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:29
από enaon
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:01
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 14:58 Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος :a040:
:smt005:

Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.
πλάκα έχει που νομίζουμε οτι η φραπόρτ ειναι ιδιωτική πάντως :smt005: :smt005:

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:30
από brb και tyt
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:26
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09 Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Επειδή οι τεχνολογίες και τα κόστη αλλάζουν, θα πρότεινα να κάνουμε τη σύγκριση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τότε και σήμερα. Διότι έχουμε καταντήσει να πληρώνουμε την ακριβότερη τηλεφωνία στην ΕΕ. Μάλιστα, οι λογαριασμοί της DT στη Γερμανία έχουν φθάσει να είναι πιο φθηνοί από τους αντίστοιχους της θυγατρικής της στην Ελλάδα, όταν μάλιστα το εργατικό κόστος στη χώρα μας παίζει να είναι το μισό της Γερμανίας...

Αλλά σιγά μην κάτσετε να σκεφτείτε. Πληρώνει ο ΟΤΕ τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ και τρώτε ό,τι σας ταΐζουν...
Το ολιγοπώλιο (καρτέλ) της τηλεφωνίας είναι πολύ βρώμικο. Κάνουν άμεσες και έμμεσες αυξήσεις σε καιρό μνημονίων και ύφεσης. Αν λειτουργούσε η επιτροπή ανταγωνισμού θα έπρεπε να μοιράσει 500 εκατομμύρια πρόστιμο για πχ. την ταυτόχρονη μείωση από 3 σε 2 μήνες του ορίου διάρκειας της ανανέωσης του χρόνου σε καρτοτηλέφωνα.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:30
από Chainis
Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν ότι μότο της #Ryanair για το 2019 θα είναι το "Σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι"

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:32
από brb και tyt
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:28
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:23
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:20 Απλά γυφταίοι. Του ερχόταν πιο φθηνά, για αυτό. Και στο Άκτιο ή στην Οχρίδα να τους πήγαιναν, σε δύο ώρες θα ήταν στη Θεσσαλονίκη. Αλλά που. Ιδιώτες σου λέει μετά. Και σε αυτή την περίπτωση πάλι το κράτος ήρθε να βγάλει το φίδι από την τρύπα...

Αν όμως πάει και αφαιρέσει την άδεια της αεροπορικής αυτής για την Ελλάδα πάλι τα μισθοδοτούμενα παπαγαλάκια και τα πρόβατα που τους ακούνε θα κλαίνε ότι δήθεν το κράτος παρεμβαίνει εις βάρος του υγιούς ιδιωτικού τομέα...

Έπρεπε να τους αφήσουν εκεί κανένα μήνα μπας και βάλουν μυαλό...
Δεν ξέρω αν έχει δικαιοδοσία το κράτος ή ανεξάρτητες αρχές όπως η επιτροπή ανταγωνισμού ή άλλες.
Ας αφήσουμε την αυτή την υποκρισία που υπάρχει για να βολεύονται τα μεγάλα συμφέροντα...
Όποια αρχή πληρώνεται από το κράτος και διορίζεται από αυτό είναι κράτος. Άρα "οι ανεξαρτητες αρχές" είναι υποσύνολο "του κράτους"...
Δεν ξέρω τι αντίληψη έχεις για τις ανεξάρτητες αρχές αλλά για παράδειγμα στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων οι αποφάσεις παίρνονται ουσιαστικά από τα δύο ξένα μέλη.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:32
από Εμπεδοκλής
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:27 Η εν λόγω εταιρία έχει συμβάσεις χαμηλού κόστους με περιφεριακά αεροδρόμια κι όχι με κεντρικά.
Για να χρησιμοποιήσει σε έκτακτες καταστάσεις εροδρόμιο που δεν έχει σύμβαση (πχ Ελ. Βενιζέλος ή Καβάλα) θα πληρώσει πολλαπλάσια και αυτό εξηγεί την συμπεριφορά της τώρα.
Προφανώς και είναι η χειρότερη από πλευράς εξυπηρέτησης - άνεσης στο ταξίδι αλλά αυτό το αντισταθμίζει με τα μικρά κόστη και άρα το χαμηλό εισιτήριο και επιβιώνει στην αγορά.
Δηλαδή πάλι καλά που δεν χιόνιζε εκείνη την ώρα και στην Τιμισοάρα. Αλλιώς παίζει να τους επιβίβαζαν στο αεροπλάνο και μετά από πέντε λεπτά να τους έλεγαν ότι φτάσανε, ευχαριστώντας τους που πέταξαν μαζί τους...

Οι ιδιώτες είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν αυτό που λένε ότι πουλανε. Αλλιώς δεν διαφέρουν από τους τύπους στην Ομόνοια που συνελλήφθησαν επειδή έλεγαν ότι πουλάνε χωράφια και τρώγανε τα λεφτά του κόσμου...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:34
από Εμπεδοκλής
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:28
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:23

Δεν ξέρω αν έχει δικαιοδοσία το κράτος ή ανεξάρτητες αρχές όπως η επιτροπή ανταγωνισμού ή άλλες.
Ας αφήσουμε την αυτή την υποκρισία που υπάρχει για να βολεύονται τα μεγάλα συμφέροντα...
Όποια αρχή πληρώνεται από το κράτος και διορίζεται από αυτό είναι κράτος. Άρα "οι ανεξαρτητες αρχές" είναι υποσύνολο "του κράτους"...
Δεν ξέρω τι αντίληψη έχεις για τις ανεξάρτητες αρχές αλλά για παράδειγμα στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων οι αποφάσεις παίρνονται ουσιαστικά από τα δύο ξένα μέλη.
Οι οποίοι βέβαια εισπράτουν το μισθό τους από το κράτος... :lol:
Σου το μεγάλωσα λιγάκι μπας και πιάσεις το νόημα. Μιας και με βάση το συλλογισμό σου είσαι πολύ κοντά .

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:35
από Kauldron
Θυμάμαι κάτι νουδούκους που πανηγύριζαν και πετούσαν τα στριγκάκια τους επειδή θα ερχόταν η Ryanair. Καλά που ήρθε, και φάγαμε ΠΣωμάκι.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:35
από brb και tyt
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:34
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:28

Ας αφήσουμε την αυτή την υποκρισία που υπάρχει για να βολεύονται τα μεγάλα συμφέροντα...
Όποια αρχή πληρώνεται από το κράτος και διορίζεται από αυτό είναι κράτος. Άρα "οι ανεξαρτητες αρχές" είναι υποσύνολο "του κράτους"...
Δεν ξέρω τι αντίληψη έχεις για τις ανεξάρτητες αρχές αλλά για παράδειγμα στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων οι αποφάσεις παίρνονται ουσιαστικά από τα δύο ξένα μέλη.
Οι οποίοι βέβαια εισπράτουν το μισθό τους από το κράτος... :lol:
Σου το μεγάλωσα λιγάκι μπας και πιάσεις το νόημα. Μιας και με βάση το συλλογισμό σου είσαι πολύ κοντά .
Οι λεγόμενες ανεξάρτητες αρχές μειώνουν την εθνική κυριαρχία. Επομένως σαν υποσύνολο της τρόικας το βλέπω.