ΓΑΛΗ έγραψε: 25 Δεκ 2018, 10:49
stavmanr έγραψε: 24 Δεκ 2018, 23:23
ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Δεκ 2018, 17:00
Μα το θέμα δεν είναι το πως αποκαλείται ο Έλληνας ή οποιοσδήποτε άλλος "ιθαγενής"
αλλά το πόσο/πως πληρώνει για την παρανομία/παρατυπία του ο κάθε "ιθαγενής" και πόσο/πως ο παράνομος/παράτυπος μετανάστης. Ισχύει το ίδιο ποινικό μητρώο; Ισχύουν τα ίδια πρόστιμα; Ισχύει η ίδια ευαισθητοποίηση της πολιτείας για την κάλυψη των στοιχειωδών συνθηκών επιβίωσης σε περιπτώσεις ένδειας;
Γενικώς, αν το σύγχρονο ελληνικό δίκαιο κρίνει απλώς τις πράξεις και όχι τα άτομα, οι συνέπειες πρέπει να είναι οι ίδιες για όλους.
...Είναι;
Γαλή, στο Δίκαιο γενικότερα υπάρχουν πολλές παράμετροι. Πχ. είναι το ίδιο εγκληματίες κάποιος που έκλεψε για να φάει και κάποιος που έκλεψε ενώ δεν είχε ανάγκη να φάει;
Η απάντηση είναι όχι. Και είναι προφανής ο λόγος.
Έτσι, όταν μου συγκρίνεις έναν οικονομικό μετανάστη ή έναν πρόσφυγα με κάποιον που ζει στην Ελλάδα έχοντας το σπιτάκι του και το αυτοκινητάκι του, ως προς την παραβατικότητα, τότε μάλλον κάτι σκέφτεσαι λάθος.
Κανείς δεν γίνεται πρόσφυγας από χόμπι.
Επίσης, τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχουμε υιοθετήσει , σωστά, στο Σύνταγμα, δεν διαχωρίζουν τους ανθρώπους σε έθνη, ράτσες, ομάδες, θρησκείες κλπ. Εφαρμόζονται σε όλους ανεξαιρέτως. Ή τουλάχιστον πρέπει να εφαρμόζονται σε όλους ανεξαιρέτως. Αν το ερώτημά σου είναι "τί γίνεται με τους έλληνες πένητες" η απάντηση είναι "ότι και με τους αλλοδαπούς πένητες". Πρέπει να φροντίζουμε όλους χωρίς διακρίσεις.
Βλέπεις, η δική μου οπτική δεν διαχωρίζει ντόπιους και ξένους στα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.
Όταν γράφω για ένδεια και μου αναφέρεις σπιτάκια και αυτοκινητάκια, μάλλον διαβάζεις αποσπασματικά. Και συνεχίζεις με τα ανθρώπινα δικαιώματα για ράτσες, έθνη κλπ παρακάμπτοντας τον παράγοντα υποχρεώσεις/δικαιώματα των πολιτών του ελληνικού κράτους.
Μα ακριβώς αυτό σου γράφω: ότι είσαι υποχρεωμένη να σέβεσαι τα ανθρώπινα δικαιώματα κάθε ενός που βρίσκεται μέσα στην ελληνική επικράτεια, για οποιοδήποτε λόγο... Είναι μέρος του Συντάγματος που υποτίθεται ότι θεωρούμε θεμέλιο λίθο της ελληνικής Πολιτείας.
Αποτελεί υποχρέωση του κάθε πολίτη.
Στην τελική, αν τα δικαιώματα είναι τα ίδια για όλους ανεξαιρέτως, δεν βρίσκω κανέναν λόγο ύπαρξης του ελληνικού συντάγματος και του ελληνικού κράτους γενικότερα.
Το αντίθετο: δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης μίας πολιτείας χωρίς ισονομία και ισοπολιτεία.
Ας γίνει μια ευρωπαϊκή ή παγκόσμια κυβέρνηση για να κάνουμε και οικονομία. Και ας μπει ένας παγκόσμιος φόρος. Γιατί το να φορολογείται ο άνεργος εδώ για να βελτιώσει τις συνθήκες αυτού που ήρθε από το Τιμπουκτού, δεν λέει.
Ο άνεργος φορολογείται μόνο όταν έχει κρυφά εισοδήματα, δηλαδή όταν συντηρεί κατά βάση αυτοκίνητα και σπίτια. Μην γράφουμε ανοησίες βρε Γαλή... Οι υπόλοιποι άνεργοι δεν φορολογούνται, αλλά αντίθετα απολαμβάνουν επιδόματα και ελαφρύνσεις κάθε είδους, επειδή ακριβώς εφαρμόζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα που προσπαθούν να προστατεύσουν κάθε αδύναμο στην επικράτεια.
Το να δίνονται κονδύλια για τη Μόρια και να πηγαίνουν σε μελέτες, και οργανικές θέσεις των φορέων αντιμετώπισης της μετανάστευσης και ομάδες που διαλογίζονται για το πως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα ή παίρνουν μετατάξεις, ενώ έχουν πέσει οι σκηνές στους καταυλισμούς, επίσης δε λέει.
Εδώ, όμως, περνάς σε άλλο ζήτημα που δεν αφορά τους μετανάστες, αλλά τα διάφορα παρτάλια που εκμεταλλεύονται καταστάσεις... Τα ίδια παρτάλια εκμεταλλεύονται άνεργους, φτωχούς, ανίσχυρες κοπέλες, παιδιά κλπ.
Είναι άλλο θέμα. Εγώ υποστηρίζω ότι πρέπει να βοηθιούνται οι μετανάστες ως φορείς ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Οπότε, πριν μου αναλύσεις ΚΑΙ εσύ τι "πρέπει να γίνεται" προτιμώ να μου διευκρινήσεις τι γίνεται στις περιπτώσεις που ανέφερα στην αρχή.
Τα ευαισθητόμετρα που βαράνε κόκκινο στους μεν και πιάνουν πολικές θερμοκρασίες στους δε και τα "θα έπρεπε να" δεν είναι απάντηση ή λύση, σε πολλές περιπτώσεις.
Δηλαδή προτιμάς τα "αναισθητόμετρα" βρε Γαλή;
Διότι στην άλλη οπτική που παρουσιάζεται, γίνεται διαγωνισμός αναισθησίας...
Το μεταναστευτικό, όπως κάθε μαζικό πρόβλημα, δεν λύνεται από έναν. Σιγά σιγά ανοίγουν οι συζητήσεις, ανοίγουν τα μυαλά, μπαίνουν περισσότεροι στο χορό, γυρίζει ο τροχός της μηχανής για την επίλυση του προβλήματος.