Re: Κόμμα ☭ και πολιτισμός
Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2019, 19:30
καπου επαιζε ενα πδφ με ολα αυτα
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αμφισβητείς την απαξιωτική στάση του ΚΚΕ απέναντι στο ρεμπέτικο, ή δεν πείθεσαι από τα στοιχεία που παραθέτουν οι μελετητές;ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:46 Ασε, και τον Κουνάδη ρώτησα... αλλά έχει ένα θέμα γενικότερο με το τεκμηριωτικό υλικό των γραφομένων του...
Σα να μη μας έφτανε ο Πετρόπουλος...

ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:46 Ασε, και τον Κουνάδη ρώτησα... αλλά έχει ένα θέμα γενικότερο με το τεκμηριωτικό υλικό των γραφομένων του...
Σα να μη μας έφτανε ο Πετρόπουλος...
Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:27Τα αναφέρει ο Παν. Κουνάδης χωρίς να αναφέρει πηγήΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:19 Και πότε και πού είπαμε ότι ελέχθησαν αυτά περί κάμας και ντεγκαντέτσιας από τον Ζαχαριάδη;;; Πηγή;;;
Ρωτάω και ξαναρωτάω όποιον βρω και απάντηση δεν παίρνω...
Στον Ριζοσπάστη γράφονταν εκείνη την εποχή άρθρα εναντίον του ρεμπέτικου με την ίδια πολεμική και αναφέρει τρεις περιπτώσεις:
Γ. Σταύρου 27-11-1946 στην Ελεύθερη Ελλάδα. Το κείμενο χαρακτηρίζει το ρεμπέτικο ως υποκινούμενο και το κατατάσει στην υπηρεσία των αντιδραστικών πολιτικών δυνάμεων, κυρίως λόγω της ψυχοτρόπας θεματολογίας του. «Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου»
Και δύο άρθρα του Ριζοσπάστη (15-12-1946/ 15-8-1947). Στο πρώτο, ο Δ. Μύστης ισχυρίζεται ότι οι τοξικομανείς δημιουργούνται βάσει σχεδίου για την εξόντωση του λαού. Και στο δεύτερο ο Λ.Σ. κατονομάζει τους ύμνους του χασίς «Όταν καπνίσει ο λουλάς» και το «Πρωί πρωί με τη δροσούλα» που έχουν κατακλύσει ταβέρνες και πλατείες
Δεν καταλαβαίνω τι ρωτάςΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 21:35Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:27Τα αναφέρει ο Παν. Κουνάδης χωρίς να αναφέρει πηγήΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:19 Και πότε και πού είπαμε ότι ελέχθησαν αυτά περί κάμας και ντεγκαντέτσιας από τον Ζαχαριάδη;;; Πηγή;;;
Ρωτάω και ξαναρωτάω όποιον βρω και απάντηση δεν παίρνω...
Στον Ριζοσπάστη γράφονταν εκείνη την εποχή άρθρα εναντίον του ρεμπέτικου με την ίδια πολεμική και αναφέρει τρεις περιπτώσεις:
Γ. Σταύρου 27-11-1946 στην Ελεύθερη Ελλάδα. Το κείμενο χαρακτηρίζει το ρεμπέτικο ως υποκινούμενο και το κατατάσει στην υπηρεσία των αντιδραστικών πολιτικών δυνάμεων, κυρίως λόγω της ψυχοτρόπας θεματολογίας του. «Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου»
Και δύο άρθρα του Ριζοσπάστη (15-12-1946/ 15-8-1947). Στο πρώτο, ο Δ. Μύστης ισχυρίζεται ότι οι τοξικομανείς δημιουργούνται βάσει σχεδίου για την εξόντωση του λαού. Και στο δεύτερο ο Λ.Σ. κατονομάζει τους ύμνους του χασίς «Όταν καπνίσει ο λουλάς» και το «Πρωί πρωί με τη δροσούλα» που έχουν κατακλύσει ταβέρνες και πλατείες
.
Αυτό το αποικιακό "τουμπεκί " πού γράφεται κύριε.....
Τί είναι ;;;
Η τί νομίζεται ότι είναι ;;;
.
Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 21:48Δεν καταλαβαίνω τι ρωτάςΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 21:35Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:27
Τα αναφέρει ο Παν. Κουνάδης χωρίς να αναφέρει πηγή
Στον Ριζοσπάστη γράφονταν εκείνη την εποχή άρθρα εναντίον του ρεμπέτικου με την ίδια πολεμική και αναφέρει τρεις περιπτώσεις:
Γ. Σταύρου 27-11-1946 στην Ελεύθερη Ελλάδα. Το κείμενο χαρακτηρίζει το ρεμπέτικο ως υποκινούμενο και το κατατάσει στην υπηρεσία των αντιδραστικών πολιτικών δυνάμεων, κυρίως λόγω της ψυχοτρόπας θεματολογίας του. «Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου»
Και δύο άρθρα του Ριζοσπάστη (15-12-1946/ 15-8-1947). Στο πρώτο, ο Δ. Μύστης ισχυρίζεται ότι οι τοξικομανείς δημιουργούνται βάσει σχεδίου για την εξόντωση του λαού. Και στο δεύτερο ο Λ.Σ. κατονομάζει τους ύμνους του χασίς «Όταν καπνίσει ο λουλάς» και το «Πρωί πρωί με τη δροσούλα» που έχουν κατακλύσει ταβέρνες και πλατείες
.
Αυτό το αποικιακό "τουμπεκί " πού γράφεται κύριε.....
Τί είναι ;;;
Η τί νομίζεται ότι είναι ;;;
.
Για τους κομμουνιστές διανοούμενους ταυτιζόταν με το χασίςΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 21:56]Spoiler
.
Τί είναι τό τουμπεκί.....![]()
Η τί νομίζουμε ότι είναι.....![]()
Τί είναι δυσνόητο ;;;
.
H διατύπωση ήταν σωστή. Η αριστερά, κομμουνιστική ή μη, αντιπροσώπευε τις εργαζόμενες μάζες που έπαιρναν το μικρότερο κομμάτι της πίτας και έκαναν όλη την δουλειά. Χωρίς ταξικό κριτήριο δεν υπάρχει αριστερά.Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:27Τα αναφέρει ο Παν. Κουνάδης χωρίς να αναφέρει πηγήΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 19:19 Και πότε και πού είπαμε ότι ελέχθησαν αυτά περί κάμας και ντεγκαντέτσιας από τον Ζαχαριάδη;;; Πηγή;;;
Ρωτάω και ξαναρωτάω όποιον βρω και απάντηση δεν παίρνω...
Στον Ριζοσπάστη γράφονταν εκείνη την εποχή άρθρα εναντίον του ρεμπέτικου με την ίδια πολεμική και αναφέρει τρεις περιπτώσεις:
Γ. Σταύρου 27-11-1946 στην Ελεύθερη Ελλάδα. Το κείμενο χαρακτηρίζει το ρεμπέτικο ως υποκινούμενο και το κατατάσει στην υπηρεσία των αντιδραστικών πολιτικών δυνάμεων, κυρίως λόγω της ψυχοτρόπας θεματολογίας του. «Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου»
Και δύο άρθρα του Ριζοσπάστη (15-12-1946/ 15-8-1947). Στο πρώτο, ο Δ. Μύστης ισχυρίζεται ότι οι τοξικομανείς δημιουργούνται βάσει σχεδίου για την εξόντωση του λαού. Και στο δεύτερο ο Λ.Σ. κατονομάζει τους ύμνους του χασίς «Όταν καπνίσει ο λουλάς» και το «Πρωί πρωί με τη δροσούλα» που έχουν κατακλύσει ταβέρνες και πλατείες
Beria έγραψε: 24 Σεπ 2019, 22:06Για τους κομμουνιστές διανοούμενους ταυτιζόταν με το χασίς
Για τους χασικληδες ήταν εργαλείο της δουλειάς
Εσύ γιατί ρωτάς;
τι λε ρε παιδί μου...ανατσουτσουρώσαμε...