Σελίδα 3 από 12
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:28
από Crimson_2
Επίσης στη συγκεκριμένη περίπτωση βάλε μόνο το ένα θα έλεγα, δεν είναι ότι κλάταρε το ένα και το καινούριο θα έχει τρελή διαφορά, ούτε έχεις σπορ αμάξι να μπαίνεις στα b roads με χίλια και να σε χαλάει το geo setup.. σε motorway δεν θα καταλάβεις διαφορά, στην τσέπη θα καταλάβεις σίγουρα αν βάλεις μόνο ένα.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:36
από Ασέβαστος
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 09:54
dna replication έγραψε: 09 Απρ 2025, 16:26
μηπως έχεις ρυθμιζόμενη απόσβεση?
Τι είναι αυτό; Με δόσεις; Ντουκου είναι η τιμή και στα δύο.
πουλα και τα 2 αυτοκινητα, και παιρνε ταξι.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:41
από Crimson_2
Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:42
από GoBzi
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:25
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 09:53
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 09:03

ποτέ renewal, πάντα price comparison. Η τιμή σου είναι ακραία δεδομένων των συνθηκών που περιγράφεις. Επίσης μήπως αυτό για τα ταξίδια να το βάλεις σε temporary insurance (daily/monthly)? Αξίζει μια σκέψη νομίζω (χρειάζεται να έχεις αλλάξει την άδεια σε αγγλική).
Για τα αμορτισέρ πήγες σε main dealer απ ότι κατάλαβα...
Για δύο αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ίδια πήρα από παντού, η διαφορά να ήταν 50-60 λίρες. Το Skoda πάντα 800+ μου έβγαινε, μέχρι και τώρα που έχω 7 χρόνια no claim στα ίδια είναι. Τους πήρα τηλ να μου βγάλουν την ευρωπαϊκή ΑΑ γιατί φέτος δεν θα πάω, αλλά η διαφορά με την national ειναι £25, οπότε την κράτησα. Μπορεί να φταίει ότι μένω στα 50 μέτρα από pub και κάθε εβδομάδα κοπανιουνται πάνω στα δέντρα και στις κολόνες. Το Fiat είναι στα 450, αλλά έχω οδηγό και την γυναίκα μου.
Ναι για τα αμορτισέρ πήγα στην αντιπροσωπεία για ΚΤΕΟ και την έφαγα. Μου στείλανε (πάντα το κάνουν) και βίντεο και όντως αυτό που κοπανησα έχανε λάδια.
Κοίτα εγώ θα το πουλούσα ειλικρινά αν με 7 χρόνια NCD μου ζητούσαν £800. Δεν βγάζει πάντα λογική το κομμάτι του μοντέλου, αν τα στατιστικά είναι κακά για το μοντέλο σου θα τον πιεις.
Υπάρχουν κόλπα για τα quote, τα γνωστά ισχύουν: βάζεις ημερομηνία 2-3 βδομάδες στο μέλλον, κάνεις το job title να φαντάζει πιο επίσημο. Σε αυτά να προσθέσω και μη γνωστά που σε εμένα δούλεψαν: δοκίμασε να παρεις ξεχωριστά quote για τα δύο αμάξια, δοκίμασε να προσθέσεις τη γυναίκα σου σαν named driver, δοκίμασε να αυξήσεις τα μίλια σε κάτι του στυλ 6.000 ακόμα και αν δεν του κάνεις τόσα αν είναι μόνο για ταξίδια.
Για ευρωπαϊκή κάλυψη εγώ αγόρασα ταξιδιωτική ασφάλεια της Barclay πριν κάνα μήνα και μου έδωσαν τζάμπα RAC breakdown cover UK and Europe. Ενα αστείο πόσο δεν θυμάμαι (δεδομένου ότι ειναι travel insurance).
Είμαι μαλάκας με τέτοια και δεν με κόβει. Χθες που μίλησα με ρώτησε ο μαν αν άλλαξε ο τίτλος μου και του είπα όχι (αν και ο πραγματικός είναι αρκετά πιο κυριλέ από αυτόν που έχω δώσει), τώρα που το αναφέρεις και εσύ κατάλαβα γιατί με ρώτησε.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:43
από nyxtovios
Το σκοντα βασικά είναι και το πιο τίμιο από VW.
Που να είχες όντως VW, παίζει να έδινες τα διπλα;
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:50
από GoBzi
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:41
Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών
Το κοιτούσα και αυτό αλλά δεν μου αρέσει που είναι τετράθυρο + έχει 105 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ. Ειδικά όταν το πήρα που έτρεχα με καρότσια για τα μωρά, δεν παίζει να χωρούσαν.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:51
από GoBzi
nyxtovios έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:43
Το σκοντα βασικά είναι και το πιο τίμιο από VW.
Που να είχες όντως VW, παίζει να έδινες τα διπλα;
https://youtu.be/Etf3yMznKN4?si=0BT_bcqMAd_EVLFi
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 10:57
από GoBzi
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:28
Επίσης στη συγκεκριμένη περίπτωση βάλε μόνο το ένα θα έλεγα, δεν είναι ότι κλάταρε το ένα και το καινούριο θα έχει τρελή διαφορά, ούτε έχεις σπορ αμάξι να μπαίνεις στα b roads με χίλια και να σε χαλάει το geo setup.. σε motorway δεν θα καταλάβεις διαφορά, στην τσέπη θα καταλάβεις σίγουρα αν βάλεις μόνο ένα.
Τα αμορτισέρ είναι ακριβά γιατί η VW/Skoda στο συγκεκριμένο μοντέλο/trim είχε βάλει τα ίδια με τα A4-6, οπότε χτυπάνε στο κεφάλι. Αλλά όντως, εδώ Σκωτία πήγα ήρθα με το ένα σπασμένο και δεν κατάλαβα τίποτα. Την επόμενη φορά θα αλλάξω το ενα.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:04
από SeaHawk
GoBzi έγραψε: 09 Απρ 2025, 15:15

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:05
από Σέλευκας
ειχα λίγο καιρό ντίζελ και ξόδευα για καύσιμο λιγότερο απο τα μισά λεφτά. Οσο το είχα κανόνισα να κάνω οσες περισσότερες εκδρομές μπορούσα μέσα στο χειμώνα επειδή εκεί που θα έδινα 100Ε για μια κοντινή εξόρμηση μου έβγαινε περίπου 30. Απο τη Θεσσαλονίκη στα Πριόνια του Λιτοχώρου και πίσω έκαψα 15 ευρώ ενώ ήθελα σαράντα με πενήντα με τη βενζίνη. Με δεκαπέντε αποφασίζεις και πας κάπου, ενώ με τα σαρράντα αποφασίζεις να μην πας πουθενά. Μου κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί δεν παίρνουν όλοι ντιζελοκίνητο, κάτι άλλο πρέπει να υπάρχει, δεν είμαι γνώστης.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:05
από nyxtovios
Τι εννοείς ότι είναι ίδιο το μοτερ;
Τι ξέρουμε αυτό
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:10
από GoBzi
nyxtovios έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:05
Τι εννοείς ότι είναι ίδιο το μοτερ;
Τι ξέρουμε αυτό
Τα πάντα ίδια είναι. Μέχρι και τα καλώδια γράφουν VW/Audi/Porsche - Σε Audi/Porsche να το καταλάβω, αλλά η VW δεν κατάλαβα ποτέ γιατί χρεώνει παραπάνω. Το Passat πχ είναι copy/paste.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:11
από Ερμής
Σέλευκας έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:05
ειχα λίγο καιρό ντίζελ και ξόδευα για καύσιμο λιγότερο απο τα μισά λεφτά. Οσο το είχα κανόνισα να κάνω οσες περισσότερες εκδρομές μπορούσα μέσα στο χειμώνα επειδή εκεί που θα έδινα 100Ε για μια κοντινή εξόρμηση μου έβγαινε περίπου 30. Απο τη Θεσσαλονίκη στα Πριόνια του Λιτοχώρου και πίσω έκαψα 15 ευρώ ενώ ήθελα σαράντα με πενήντα με τη βενζίνη. Με δεκαπέντε αποφασίζεις και πας κάπου, ενώ με τα σαρράντα αποφασίζεις να μην πας πουθενά. Μου κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί δεν παίρνουν όλοι ντιζελοκίνητο, κάτι άλλο πρέπει να υπάρχει, δεν είμαι γνώστης.
Γιατι το κόστος συντήρησης είναι πενταπλάσιο απο τα της βενζίνης
Σε ενδεχόμενη ζημιά θα ξηλωθείς αγρίως αν δεν έχεις μάστορα κολλητο.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:16
από nyxtovios
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:10
nyxtovios έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:05
Τι εννοείς ότι είναι ίδιο το μοτερ;
Τι ξέρουμε αυτό
Τα πάντα ίδια είναι. Μέχρι και τα καλώδια γράφουν VW/Audi/Porsche - Σε Audi/Porsche να το καταλάβω, αλλά η VW δεν κατάλαβα ποτέ γιατί χρεώνει παραπάνω. Το Passat πχ είναι copy/paste.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν είναι ίδιο, υποτίθεται είναι πιο premium στο VW.
Επίσης ούτε το πλαίσιο είναι ίδιο και τμήματα του σασσί.
Μαλακίες δηλαδή
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:23
από Σέλευκας
Ερμής έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:11
Σέλευκας έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:05
ειχα λίγο καιρό ντίζελ και ξόδευα για καύσιμο λιγότερο απο τα μισά λεφτά. Οσο το είχα κανόνισα να κάνω οσες περισσότερες εκδρομές μπορούσα μέσα στο χειμώνα επειδή εκεί που θα έδινα 100Ε για μια κοντινή εξόρμηση μου έβγαινε περίπου 30. Απο τη Θεσσαλονίκη στα Πριόνια του Λιτοχώρου και πίσω έκαψα 15 ευρώ ενώ ήθελα σαράντα με πενήντα με τη βενζίνη. Με δεκαπέντε αποφασίζεις και πας κάπου, ενώ με τα σαρράντα αποφασίζεις να μην πας πουθενά. Μου κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί δεν παίρνουν όλοι ντιζελοκίνητο, κάτι άλλο πρέπει να υπάρχει, δεν είμαι γνώστης.
Γιατι το κόστος συντήρησης είναι πενταπλάσιο απο τα της βενζίνης
Σε ενδεχόμενη ζημιά θα ξηλωθείς αγρίως αν δεν έχεις μάστορα κολλητο.
και γιατί αυτό;