Σελίδα 3 από 4
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 16:11
από enaon
Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57
Έχει συνδρομή
η πηγή του ινσιδερ ειναι αυτό το αρθρο που λεει για αμερικάνικο ιντελιτζενσε, το 200 φορές πάνω το υπολογίζουν απο την χωρητικότητα σε τόνους ανα έτος.
https://www.twz.com/alarming-navy-intel ... g-capacity
αρθρα insider
It is no secret that China's shipbuilding capacity is unmatched on the world stage and that its shipyards are churning out new warships at a breakneck pace.
Across its monstrous shipbuilding empire, a few yards stand out for their significant role in China's rapid naval buildup, producing capable warships that strengthen China's military and push it closer to achieving its goal of modernizing its fighting force.
China's shipbuilding industry has over 230 times the capacity of the US, according to recent estimates from the Office of Naval Intelligence(link προς στο κειμενο απο κατω), representing about 50% of the total global shipbuilding capacity.
Its dual-use shipyards, where both commercial and military ships are built, have been bolstered by China's growing status as the largest shipbuilder in the world.
According to the data seen in the slide, China's shipyards have a capacity of over 23.2 million tons, more than 232 times greater than the US capacity of less than 100,000 tons.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 16:40
από Εμπεδοκλής
enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:11
Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57
Έχει συνδρομή
η πηγή του ινσιδερ ειναι αυτό το αρθρο που λεει για αμερικάνικο ιντελιτζενσε, το 200 φορές πάνω το υπολογίζουν απο την χωρητικότητα σε τόνους ανα έτος.
https://www.twz.com/alarming-navy-intel ... g-capacity
αρθρα insider
It is no secret that China's shipbuilding capacity is unmatched on the world stage and that its shipyards are churning out new warships at a breakneck pace.
Across its monstrous shipbuilding empire, a few yards stand out for their significant role in China's rapid naval buildup, producing capable warships that strengthen China's military and push it closer to achieving its goal of modernizing its fighting force.
China's shipbuilding industry has over 230 times the capacity of the US, according to recent estimates from the Office of Naval Intelligence(link προς στο κειμενο απο κατω), representing about 50% of the total global shipbuilding capacity.
Its dual-use shipyards, where both commercial and military ships are built, have been bolstered by China's growing status as the largest shipbuilder in the world.
According to the data seen in the slide, China's shipyards have a capacity of over 23.2 million tons, more than 232 times greater than the US capacity of less than 100,000 tons.
Δεν το λέει μόνο η πηγή. Το λέει όλος ο ντουνιάς. Ακόμη και το US Naval Institute το λέει και γκρινιάζει.
https://www.usni.org/magazines/proceedi ... g-capacity
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 16:44
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Αφού είναι κρατικά , λογικό να είναι ανώτερα, τι το συζητάμε.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 16:48
από enaon
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:04
από exiledd
Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57
Έχει συνδρομή
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
Νέο πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας τα ναυπηγεία
Η Ουάσιγκτον εξετάζει αν το Πεκίνο στρεβλώνει την παγκόσμια αγορά ναυτιλίας
Νέο μέτωπο στον σινο-αμερικανικό πόλεμο ανοίγει το αμερικανικό σωματείο εργαζομένων στον χάλυβα, καθώς με επιστολή του προς τον Τζο Μπάιντεν κατηγορεί την Κίνα ότι στρεβλώνει την παγκόσμια αγορά ναυτιλίας, logistics και ναυπήγησης πλοίων με πρακτικές προστατευτισμού. Καλεί, έτσι, την αμερικανική κυβέρνηση να παρέμβει αφενός επιβάλλοντας δασμούς σε όσα κινεζικά πλοία προσεγγίζουν τα λιμάνια της υπερδύναμης και αφετέρου θεσπίζοντας ταμείο για την ενίσχυση της αμερικανικής βιομηχανίας ναυπήγησης πλοίων, αλλά και τη στήριξη των ίδιων των εργαζομένων σε αυτήν.
Η έκκληση έρχεται σε προεκλογική περίοδο και ο πρόεδρος Μπάιντεν έσπευσε να δεσμευθεί αμέσως πως θα την εξετάσει και ότι η εκπρόσωπος Εμπορίου των ΗΠΑ, Κάθριν Τάι, θα ασχοληθεί σοβαρά με το αίτημα για ενίσχυση των αμερικανικών ναυπηγείων «σύμφωνα με τη νομοθεσία». Ετσι, η ναυπήγηση πλοίων αναδεικνύεται στο νέο πεδίο μάχης ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου και προστίθεται στο ευρύτατο φάσμα τομέων ανταγωνισμού, από τα φωτοβολταϊκά μέχρι τους μικροεπεξεργαστές και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, που το 1975 ήταν η πρώτη δύναμη στον κόσμο, έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί ως παράγοντας στον κλάδο της ναυπήγησης πλοίων. Τα τελευταία 40 χρόνια δεν κατασκευάζουν τα πλοία τους, καθώς τη δεκαετία του 1980 επικράτησε ο άκρατος φιλελευθερισμός του τότε προέδρου Ρόναλντ Ρέιγκαν, ο οποίος υιοθέτησε τη γενικότερη τάση στις μεγάλες οικονομίες κατά των επιδοτήσεων. Η κατάργηση των επιδοτήσεων οδήγησε όμως σε μαρασμό τον κλάδο, με αποτέλεσμα σήμερα η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο να μην παράγει παρά μόλις 10 υπερωκεάνια.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί ως παράγοντας στον κλάδο της ναυπήγησης πλοίων, ενώ η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή.
Στο μεταξύ, επιδοτώντας ανεξέλεγκτα τις βιομηχανίες της, η Κίνα έχει τριπλασιάσει την παραγωγή της σε πλοία δικής της κατασκευής και έχει εξελιχθεί σε τεράστια ναυτική δύναμη καθώς παράγει 1.000 υπερωκεάνια τον χρόνο. Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη συνεργατών του Ινστιτούτου Θαλασσίων Ερευνών της Κίνας, κινεζικές εταιρείες έχουν στην ιδιοκτησία τους ή διαχειρίζονται τουλάχιστον έναν τερματικό σταθμό σε κάθε ένα από τα 96 λιμάνια άλλων χωρών. Τα 36 από αυτά τα λιμάνια συγκαταλέγονται στα 100 μεγαλύτερα του κόσμου με κριτήριο τον όγκο μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων που χειρίζονται. Ενώ ήταν ήδη δεσπόζουσα δύναμη στην παγκόσμια βιομηχανία ναυπήγησης, το 2019 η Κίνα συγχώνευσε τα δύο μεγαλύτερα ναυπηγεία της και δημιούργησε έναν κρατικό στρατιωτικό κολοσσό που κυριολεκτικά τείνει να σβήσει τους ανταγωνιστές του σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τη στήριξη που προσφέρει στον κλάδο η Κίνα έχει κατορθώσει να αφήσει πίσω της τις μέχρι προσφάτως κυρίαρχες δυνάμεις στον κλάδο, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών, το 2022 σχεδόν τα μισά εμπορικά πλοία που ναυπηγήθηκαν εκείνη τη χρονιά είχαν κατασκευαστεί σε κινεζικά ναυπηγεία.
Οπως επισημαίνει σε σχετικό σχόλιό της η βρετανική εφημερίδα Financial Times, αυτή η ακραία ανισότητα που τη χωρίζει από την Κίνα ανησυχεί την Ουάσιγκτον τόσο για τις οικονομικές όσο και για τις στρατιωτικές συνέπειές της, καθώς πάνω από το 90% του στρατιωτικού εξοπλισμού, των προμηθειών και των καυσίμων μεταφέρονται διά θαλάσσης και ως επί το πλείστον μέσω μεταφορικών πλοίων που έχουν κλείσει τα απαιτούμενα συμβόλαια. Σημειωτέον ότι στη σχετική επιστολή του το σωματείο εργαζομένων στον χάλυβα τονίζει ότι χάθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας όταν έκλεισαν τα ναυπηγεία της χώρας, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει και τους κινδύνους που εγκυμονεί για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ η υπερβολική εξάρτησή τους από τα ναυπηγεία της Κίνας.
Στο μεταξύ, οι πρώτες ύλες και τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την κατασκευή νέων πλοίων δεν διατίθενται πλέον στις ΗΠΑ, καθώς η υπερδύναμη έχει εκχωρήσει υπεργολαβίες σε βιομηχανίες άλλων χωρών. Η Ουάσιγκτον προσπαθεί, άλλωστε, να διασφαλίσει την επισκευή του στόλου της και διαπραγματεύεται αυτόν τον καιρό με την Ιαπωνία προκειμένου να μπορέσει να χρησιμοποιήσει τα ναυπηγεία της για συντήρηση ή και επισκευή κάποιων πολεμικών πλοίων.
Δε σου έβαλα την πλήρη μορφοποίηση με τις εικόνες όπως θα έπρεπε, απλά το κείμενο να το δεις.
Και από κινητό έτσι;
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:08
από enaon
exiledd έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:04
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
εχει και σε εμενα η καθημερινή, Αθήνα, απο που το βλέπεις χωρις; βγαινει το paywall απο το inspect του κρόμε βεβαια, απο περιέργεια ρωτάω.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:09
από Εμπεδοκλής
enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:48
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:12
από enaon
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:09
Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
πλάκα κανω, δεν ξερω και γιατί χαιρόμαστε που πατάνε τους Αμερικάνους, Δεν ειναι ναυτική δυναμη σε περίοδο ειρήνης σοβαρή οι Αμερικανοι. Εμεις είμαστε, θα μας φάνε.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:39
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
.
Το πιθανότερο είναι η Κίνα να θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί απο τους υπόλοιπους και να μεταφέρει ολα τα προιόντα της μόνη της.....
Σύν οσα κατασκευάζει για άλλους.....
.
.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:51
από Εμπεδοκλής
enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:12
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:09
Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
πλάκα κανω, δεν ξερω και γιατί χαιρόμαστε που πατάνε τους Αμερικάνους, Δεν ειναι ναυτική δυναμη σε περίοδο ειρήνης σοβαρή οι Αμερικανοι. Εμεις είμαστε, θα μας φάνε.
Ξαναγράψτο πιο καλά.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:53
από Εμπεδοκλής
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:39
.
Το πιθανότερο είναι η Κίνα να θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί απο τους υπόλοιπους και να μεταφέρει ολα τα προιόντα της μόνη της.....
Σύν οσα κατασκευάζει για άλλους.....
.
.
Στα container θα το πετύχει πιο γρήγορα από όσο νκμιζεις. Πρακτικά το έχει πετύχει.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:57
από enaon
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:51
Ξαναγράψτο πιο καλά.
εχει λαθος μεσα οκ αυτο που εγραψα, δεν ηξερα οτι και οι Αμερικάνοι ειναι δυνατοι στην εμπορικη ναυτιλία. Τεσπα, και για τους δυο χτυπαει η καμπανα πραγματι, σορυ.
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 17:59
από exiledd
enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:08
exiledd έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:04
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
εχει και σε εμενα η καθημερινή, Αθήνα, απο που το βλέπεις χωρις; βγαινει το paywall απο το inspect του κρόμε βεβαια, απο περιέργεια ρωτάω.
Mozilla Firefox για κινητά, με κουμπωμένο ublock origin, το σωστό το ορθόδοξο, του Γουίλλυ του Χιλλ
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 19:02
από Lord Brum
enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:48
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
δεν γνωρίζω το θέμα και είπα οτι μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά για να ισχύει. Τόσο άχρηστοι είναι οι ηπανοί?
Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ
Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2024, 19:03
από enaon
Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 19:02
δεν γνωρίζω το θέμα και είπα οτι μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά για να ισχύει. Τόσο άχρηστοι είναι οι ηπανοί?
ναι σε αυτο το κομμάτι εχουν τεράστεια διαφορά, ο ενας φτιαχνει μισό τις εκατο, ο αλλος τα μισά του κόσμου.