!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57 Έχει συνδρομή
η πηγή του ινσιδερ ειναι αυτό το αρθρο που λεει για αμερικάνικο ιντελιτζενσε, το 200 φορές πάνω το υπολογίζουν απο την χωρητικότητα σε τόνους ανα έτος.

https://www.twz.com/alarming-navy-intel ... g-capacity
Spoiler
αρθρα insider
It is no secret that China's shipbuilding capacity is unmatched on the world stage and that its shipyards are churning out new warships at a breakneck pace.

Across its monstrous shipbuilding empire, a few yards stand out for their significant role in China's rapid naval buildup, producing capable warships that strengthen China's military and push it closer to achieving its goal of modernizing its fighting force.

China's shipbuilding industry has over 230 times the capacity of the US, according to recent estimates from the Office of Naval Intelligence(link προς στο κειμενο απο κατω), representing about 50% of the total global shipbuilding capacity.

Its dual-use shipyards, where both commercial and military ships are built, have been bolstered by China's growing status as the largest shipbuilder in the world.
According to the data seen in the slide, China's shipyards have a capacity of over 23.2 million tons, more than 232 times greater than the US capacity of less than 100,000 tons.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:11
Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57 Έχει συνδρομή
η πηγή του ινσιδερ ειναι αυτό το αρθρο που λεει για αμερικάνικο ιντελιτζενσε, το 200 φορές πάνω το υπολογίζουν απο την χωρητικότητα σε τόνους ανα έτος.

https://www.twz.com/alarming-navy-intel ... g-capacity
Spoiler
αρθρα insider
It is no secret that China's shipbuilding capacity is unmatched on the world stage and that its shipyards are churning out new warships at a breakneck pace.

Across its monstrous shipbuilding empire, a few yards stand out for their significant role in China's rapid naval buildup, producing capable warships that strengthen China's military and push it closer to achieving its goal of modernizing its fighting force.

China's shipbuilding industry has over 230 times the capacity of the US, according to recent estimates from the Office of Naval Intelligence(link προς στο κειμενο απο κατω), representing about 50% of the total global shipbuilding capacity.

Its dual-use shipyards, where both commercial and military ships are built, have been bolstered by China's growing status as the largest shipbuilder in the world.
According to the data seen in the slide, China's shipyards have a capacity of over 23.2 million tons, more than 232 times greater than the US capacity of less than 100,000 tons.
Δεν το λέει μόνο η πηγή. Το λέει όλος ο ντουνιάς. Ακόμη και το US Naval Institute το λέει και γκρινιάζει.
https://www.usni.org/magazines/proceedi ... g-capacity
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 28993
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης »

Αφού είναι κρατικά , λογικό να είναι ανώτερα, τι το συζητάμε.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:40
Δεν το λέει μόνο η πηγή. Το λέει όλος ο ντουνιάς. Ακόμη και το US Naval Institute το λέει και γκρινιάζει.
https://www.usni.org/magazines/proceedi ... g-capacity
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
Άβαταρ μέλους
exiledd
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 19 Ιουν 2018, 00:13
Phorum.gr user: exiledd

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exiledd »

Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:57
Ίακχος έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:37
Οργισμένος έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 12:32 Για μια φρεγατα που να ναυπηγουν οι αμερικανοι , οι κινεζοι μπορουν να ναυπηγησουν στον ιδιο χρονο 220 φρεγατες.


ΔΛΔ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ;;;
Πάρτε και από την Καθημερινή
https://www.kathimerini.gr/economy/5629 ... naypigeia/
Έχει συνδρομή
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
Spoiler
Νέο πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας τα ναυπηγεία

Η Ουάσιγκτον εξετάζει αν το Πεκίνο στρεβλώνει την παγκόσμια αγορά ναυτιλίας



Νέο μέτωπο στον σινο-αμερικανικό πόλεμο ανοίγει το αμερικανικό σωματείο εργαζομένων στον χάλυβα, καθώς με επιστολή του προς τον Τζο Μπάιντεν κατηγορεί την Κίνα ότι στρεβλώνει την παγκόσμια αγορά ναυτιλίας, logistics και ναυπήγησης πλοίων με πρακτικές προστατευτισμού. Καλεί, έτσι, την αμερικανική κυβέρνηση να παρέμβει αφενός επιβάλλοντας δασμούς σε όσα κινεζικά πλοία προσεγγίζουν τα λιμάνια της υπερδύναμης και αφετέρου θεσπίζοντας ταμείο για την ενίσχυση της αμερικανικής βιομηχανίας ναυπήγησης πλοίων, αλλά και τη στήριξη των ίδιων των εργαζομένων σε αυτήν.

Η έκκληση έρχεται σε προεκλογική περίοδο και ο πρόεδρος Μπάιντεν έσπευσε να δεσμευθεί αμέσως πως θα την εξετάσει και ότι η εκπρόσωπος Εμπορίου των ΗΠΑ, Κάθριν Τάι, θα ασχοληθεί σοβαρά με το αίτημα για ενίσχυση των αμερικανικών ναυπηγείων «σύμφωνα με τη νομοθεσία». Ετσι, η ναυπήγηση πλοίων αναδεικνύεται στο νέο πεδίο μάχης ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου και προστίθεται στο ευρύτατο φάσμα τομέων ανταγωνισμού, από τα φωτοβολταϊκά μέχρι τους μικροεπεξεργαστές και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, που το 1975 ήταν η πρώτη δύναμη στον κόσμο, έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί ως παράγοντας στον κλάδο της ναυπήγησης πλοίων. Τα τελευταία 40 χρόνια δεν κατασκευάζουν τα πλοία τους, καθώς τη δεκαετία του 1980 επικράτησε ο άκρατος φιλελευθερισμός του τότε προέδρου Ρόναλντ Ρέιγκαν, ο οποίος υιοθέτησε τη γενικότερη τάση στις μεγάλες οικονομίες κατά των επιδοτήσεων. Η κατάργηση των επιδοτήσεων οδήγησε όμως σε μαρασμό τον κλάδο, με αποτέλεσμα σήμερα η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο να μην παράγει παρά μόλις 10 υπερωκεάνια.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί ως παράγοντας στον κλάδο της ναυπήγησης πλοίων, ενώ η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή.

Στο μεταξύ, επιδοτώντας ανεξέλεγκτα τις βιομηχανίες της, η Κίνα έχει τριπλασιάσει την παραγωγή της σε πλοία δικής της κατασκευής και έχει εξελιχθεί σε τεράστια ναυτική δύναμη καθώς παράγει 1.000 υπερωκεάνια τον χρόνο. Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη συνεργατών του Ινστιτούτου Θαλασσίων Ερευνών της Κίνας, κινεζικές εταιρείες έχουν στην ιδιοκτησία τους ή διαχειρίζονται τουλάχιστον έναν τερματικό σταθμό σε κάθε ένα από τα 96 λιμάνια άλλων χωρών. Τα 36 από αυτά τα λιμάνια συγκαταλέγονται στα 100 μεγαλύτερα του κόσμου με κριτήριο τον όγκο μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων που χειρίζονται. Ενώ ήταν ήδη δεσπόζουσα δύναμη στην παγκόσμια βιομηχανία ναυπήγησης, το 2019 η Κίνα συγχώνευσε τα δύο μεγαλύτερα ναυπηγεία της και δημιούργησε έναν κρατικό στρατιωτικό κολοσσό που κυριολεκτικά τείνει να σβήσει τους ανταγωνιστές του σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τη στήριξη που προσφέρει στον κλάδο η Κίνα έχει κατορθώσει να αφήσει πίσω της τις μέχρι προσφάτως κυρίαρχες δυνάμεις στον κλάδο, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών, το 2022 σχεδόν τα μισά εμπορικά πλοία που ναυπηγήθηκαν εκείνη τη χρονιά είχαν κατασκευαστεί σε κινεζικά ναυπηγεία.


Οπως επισημαίνει σε σχετικό σχόλιό της η βρετανική εφημερίδα Financial Times, αυτή η ακραία ανισότητα που τη χωρίζει από την Κίνα ανησυχεί την Ουάσιγκτον τόσο για τις οικονομικές όσο και για τις στρατιωτικές συνέπειές της, καθώς πάνω από το 90% του στρατιωτικού εξοπλισμού, των προμηθειών και των καυσίμων μεταφέρονται διά θαλάσσης και ως επί το πλείστον μέσω μεταφορικών πλοίων που έχουν κλείσει τα απαιτούμενα συμβόλαια. Σημειωτέον ότι στη σχετική επιστολή του το σωματείο εργαζομένων στον χάλυβα τονίζει ότι χάθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας όταν έκλεισαν τα ναυπηγεία της χώρας, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει και τους κινδύνους που εγκυμονεί για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ η υπερβολική εξάρτησή τους από τα ναυπηγεία της Κίνας.

Στο μεταξύ, οι πρώτες ύλες και τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την κατασκευή νέων πλοίων δεν διατίθενται πλέον στις ΗΠΑ, καθώς η υπερδύναμη έχει εκχωρήσει υπεργολαβίες σε βιομηχανίες άλλων χωρών. Η Ουάσιγκτον προσπαθεί, άλλωστε, να διασφαλίσει την επισκευή του στόλου της και διαπραγματεύεται αυτόν τον καιρό με την Ιαπωνία προκειμένου να μπορέσει να χρησιμοποιήσει τα ναυπηγεία της για συντήρηση ή και επισκευή κάποιων πολεμικών πλοίων.
Δε σου έβαλα την πλήρη μορφοποίηση με τις εικόνες όπως θα έπρεπε, απλά το κείμενο να το δεις.

Και από κινητό έτσι;
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

exiledd έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:04
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
εχει και σε εμενα η καθημερινή, Αθήνα, απο που το βλέπεις χωρις; βγαινει το paywall απο το inspect του κρόμε βεβαια, απο περιέργεια ρωτάω.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:48
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:40
Δεν το λέει μόνο η πηγή. Το λέει όλος ο ντουνιάς. Ακόμη και το US Naval Institute το λέει και γκρινιάζει.
https://www.usni.org/magazines/proceedi ... g-capacity
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:09 Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
πλάκα κανω, δεν ξερω και γιατί χαιρόμαστε που πατάνε τους Αμερικάνους, Δεν ειναι ναυτική δυναμη σε περίοδο ειρήνης σοβαρή οι Αμερικανοι. Εμεις είμαστε, θα μας φάνε.
Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 9338
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ »

.

Το πιθανότερο είναι η Κίνα να θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί απο τους υπόλοιπους και να μεταφέρει ολα τα προιόντα της μόνη της.....

Σύν οσα κατασκευάζει για άλλους.....

.
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:12
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:09 Υπάρχει και η λύση να μετρήσουμε τα πλοία σε αριθμό ή όγκο που κατασκευάστηκαν ανά χώρα. Ή έστω τα μεγέθη των ναυπηγείων.
πλάκα κανω, δεν ξερω και γιατί χαιρόμαστε που πατάνε τους Αμερικάνους, Δεν ειναι ναυτική δυναμη σε περίοδο ειρήνης σοβαρή οι Αμερικανοι. Εμεις είμαστε, θα μας φάνε.
Ξαναγράψτο πιο καλά.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:39 .

Το πιθανότερο είναι η Κίνα να θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί απο τους υπόλοιπους και να μεταφέρει ολα τα προιόντα της μόνη της.....

Σύν οσα κατασκευάζει για άλλους.....

.
.
Στα container θα το πετύχει πιο γρήγορα από όσο νκμιζεις. Πρακτικά το έχει πετύχει.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:51
Ξαναγράψτο πιο καλά.
εχει λαθος μεσα οκ αυτο που εγραψα, δεν ηξερα οτι και οι Αμερικάνοι ειναι δυνατοι στην εμπορικη ναυτιλία. Τεσπα, και για τους δυο χτυπαει η καμπανα πραγματι, σορυ.
Άβαταρ μέλους
exiledd
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 19 Ιουν 2018, 00:13
Phorum.gr user: exiledd

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exiledd »

enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:08
exiledd έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 17:04
Δεν έχει, paywall, μάλλον δεν μπορείς να ανοίξεις από Αγγλία
Ιδού το κείμενο:
εχει και σε εμενα η καθημερινή, Αθήνα, απο που το βλέπεις χωρις; βγαινει το paywall απο το inspect του κρόμε βεβαια, απο περιέργεια ρωτάω.
Mozilla Firefox για κινητά, με κουμπωμένο ublock origin, το σωστό το ορθόδοξο, του Γουίλλυ του Χιλλ
Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 17430
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum »

enaon έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:48
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 16:40
Δεν το λέει μόνο η πηγή. Το λέει όλος ο ντουνιάς. Ακόμη και το US Naval Institute το λέει και γκρινιάζει.
https://www.usni.org/magazines/proceedi ... g-capacity
ναι απλα ο λόρδος πρεπει να ενημερώνεται απο μια σπέσιαλ πηγη για τα της Κινας μαλλον, θελω να δώ αν θα τους βγαλει ψεκες στο ινσιδερ.
δεν γνωρίζω το θέμα και είπα οτι μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά για να ισχύει. Τόσο άχρηστοι είναι οι ηπανοί?
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Τα ναυπηγεία της Κίνας σε σύγκριση με τα ναυπηγεία των ΗΠΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Lord Brum έγραψε: 26 Νοέμ 2024, 19:02 δεν γνωρίζω το θέμα και είπα οτι μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά για να ισχύει. Τόσο άχρηστοι είναι οι ηπανοί?
ναι σε αυτο το κομμάτι εχουν τεράστεια διαφορά, ο ενας φτιαχνει μισό τις εκατο, ο αλλος τα μισά του κόσμου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”