Blackdog έγραψε: 10 Νοέμ 2024, 10:36
Οι Ελληνες δεν ειχαν ιππικο εκεινη την εποχη!
Τα οποια αλογα πιθανον να ειχαν θα ηταν ζωα για να κουβαλανε καρα η αλλου ειδους βαρη και δεν ηταν καταλληλα για γρηγορες διαδρομες.
Οι Θεσσαλοι ειχαν
Κατ αρχην δεν πολεμησαν θεσσαλοι στον μαραθωνα
Δευτερον δεν ειχαν ιππικο, ειχαν αλογα τα οποια πιθανοτατα τα χρησιμοποιουσαν σε αγροτικες εργασιες. Αυτα επισης ηταν μικροσωμα (υψος στον ωμο γυρω στο 1.30)
Τριτον ιππικο σε μαχη ηρθε 200 χρονια μετα απο τον Μαραθωνα.
Τεταρτον, ολες οι μετακινησεις που διαβαζουμε να γινινται στα Περσικα γινονται με τα ποδια. Η πρωτη που μου ερχεται ειναι των Σπαρτιατων στις Θερμοπυλες, αλλα και αυτη που πηγαν στον μαραθωνα μια μερα μετα. Λες να μπορουσαν και να πηγαν με τα ποδια; Πιστευω οτι αυτο γινοταν κυριως λογω της μικροσωμης ρατσας των αλογων σε συνδυασμο με...
...Πεμπτον δεν υπηρχαν σελες και αναβολεις για να μπορεσει καποιος να καλπαζει επι ωρες χωρις να του φυγει ο κωλος.
Όχι τι 200 χρόνια
Οι Πέρσες είχαν ιππικό αλλά δεν το χρησιμοποίησαν στην μάχη
zteo έγραψε: 10 Νοέμ 2024, 10:49
Το θέμα είναι ποιον να πιστέψουμε διότι αλλά γράφει ο Πλούταρχος και άλλα ο Ηρόδοτος.
Κοιτα ο Ηροδοτος ειναι πιο κοντα στα γεγονοτα αλλα το credibility του χαλαει επειδη σε πολλα σημεια γραφει παπαντζες.
Απο την αλλη ο Πλουταρχος γραφει 4 αιωνες μετα τα γεγονοτα οποτε η ιστορια ειναι λιγο hazy και ισως αλλοιωμενη απο την παροδο των χρονων αλλα ειναι πιο σοβαρος ιστορικος και προφανως εχει πηγες απο παλαιοτερους.
Οποτε και οι δυο ειναι στο ιδιο λεβελ αλλα για διαφορετικο λογο ο καθενας.
Οπότε η ιστορία του Μαραθωνοδρομου που πήγε στην Αθήνα και είπε το νενικηκαμεν παραμένει στην γκρίζα ζώνη μεταξύ μύθου και πραγματικότητας.
Θρυλοι υπαρχουν σε ολα τα εθνη. Ειτε ειναι αληθινοι ειτε οχι αυτο ισως να μη το μαθουμε ποτε. Αλλα εχουν εντυπωθει στην συνειδηση του λαου και αυτο ειναι που μετραει.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Καραμελίτσα έγραψε: 10 Νοέμ 2024, 10:29
Ο Φειδιπίδης είναι αυτός που έκανε το Αθήνα-Σπάρτη, όχι το Αθήνα-Μαραθώνας. 240 χιλιόμετρα, όχι 40.
Σωστά. Αυτός που έφυγε από τον Μαραθώνα για να ειδοποιήσει τους Αθηναίους δεν λεγόταν Φειδιππίδης
Πιθανόν να μην έφυγε κανένας δρομέας από τον Μαραθώνα να πάει στην Αθήνα διοτι οι Αθηναίοι έφυγαν κατευθείαν για την Αθήνα φοβούμενοι απόβαση Περσών στον Πειραιά.
Εντούτοις.
Η ιστορία της πορείας από το Μαραθώνα στην Αθήνα εμφανίζεται αρχικά στον Πλούταρχο στη «στην Δόξα της Αθήνας» του 1ου αιώνα π.χ που αναφέρει την χαμένη εργασία του Ηρακλείδη Ποντικού. Αυτός δίνει το όνομα του δρομέα ως είτε Θέρσιπος ή Ευκλής. Ο Λουκιανός (2ος αιώνας π.X.) επίσης δίνει την ιστορία αλλά ονομάζει το δρομέα Φειλιππίδη (εκ παραφθοράς του ονόματος Φειδιππίδη). Η ιστορική ακρίβεια ίσως του ονόματος δεν είναι εξακριβωμένη.[3]. Ο Ηρόδοτος, η κύρια πηγή για τους ελληνο-περσικούς πολέμους, αναφέρει τον Φειδιππίδη ως τον αγγελιοφόρο που έτρεξε από την Αθήνα στη Σπάρτη ζητώντας βοήθεια, και έτρεξε έπειτα πίσω, μια απόσταση άνω των 240 χιλιομέτρων
Για να καταλάβουμε: η Σπάρτη απείχε από την Αθήνα 120 χιλιόμετρα;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να πάω στην Σπάρτη, κάνω πάνω από 120 χιλιόμετρα σε έναν πολύ καλό δρόμο πλέον - εκείνη την εποχή ήταν όλοι χωματόδρομοι...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Σωστά. Αυτός που έφυγε από τον Μαραθώνα για να ειδοποιήσει τους Αθηναίους δεν λεγόταν Φειδιππίδης
Πιθανόν να μην έφυγε κανένας δρομέας από τον Μαραθώνα να πάει στην Αθήνα διοτι οι Αθηναίοι έφυγαν κατευθείαν για την Αθήνα φοβούμενοι απόβαση Περσών στον Πειραιά.
Εντούτοις.
Η ιστορία της πορείας από το Μαραθώνα στην Αθήνα εμφανίζεται αρχικά στον Πλούταρχο στη «στην Δόξα της Αθήνας» του 1ου αιώνα π.χ που αναφέρει την χαμένη εργασία του Ηρακλείδη Ποντικού. Αυτός δίνει το όνομα του δρομέα ως είτε Θέρσιπος ή Ευκλής. Ο Λουκιανός (2ος αιώνας π.X.) επίσης δίνει την ιστορία αλλά ονομάζει το δρομέα Φειλιππίδη (εκ παραφθοράς του ονόματος Φειδιππίδη). Η ιστορική ακρίβεια ίσως του ονόματος δεν είναι εξακριβωμένη.[3]. Ο Ηρόδοτος, η κύρια πηγή για τους ελληνο-περσικούς πολέμους, αναφέρει τον Φειδιππίδη ως τον αγγελιοφόρο που έτρεξε από την Αθήνα στη Σπάρτη ζητώντας βοήθεια, και έτρεξε έπειτα πίσω, μια απόσταση άνω των 240 χιλιομέτρων
Για να καταλάβουμε: η Σπάρτη απείχε από την Αθήνα 120 χιλιόμετρα;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να πάω στην Σπάρτη, κάνω πάνω από 120 χιλιόμετρα σε έναν πολύ καλό δρόμο πλέον - εκείνη την εποχή ήταν όλοι χωματόδρομοι...
Σωστά. Αυτός που έφυγε από τον Μαραθώνα για να ειδοποιήσει τους Αθηναίους δεν λεγόταν Φειδιππίδης
Πιθανόν να μην έφυγε κανένας δρομέας από τον Μαραθώνα να πάει στην Αθήνα διοτι οι Αθηναίοι έφυγαν κατευθείαν για την Αθήνα φοβούμενοι απόβαση Περσών στον Πειραιά.
Εντούτοις.
Η ιστορία της πορείας από το Μαραθώνα στην Αθήνα εμφανίζεται αρχικά στον Πλούταρχο στη «στην Δόξα της Αθήνας» του 1ου αιώνα π.χ που αναφέρει την χαμένη εργασία του Ηρακλείδη Ποντικού. Αυτός δίνει το όνομα του δρομέα ως είτε Θέρσιπος ή Ευκλής. Ο Λουκιανός (2ος αιώνας π.X.) επίσης δίνει την ιστορία αλλά ονομάζει το δρομέα Φειλιππίδη (εκ παραφθοράς του ονόματος Φειδιππίδη). Η ιστορική ακρίβεια ίσως του ονόματος δεν είναι εξακριβωμένη.[3]. Ο Ηρόδοτος, η κύρια πηγή για τους ελληνο-περσικούς πολέμους, αναφέρει τον Φειδιππίδη ως τον αγγελιοφόρο που έτρεξε από την Αθήνα στη Σπάρτη ζητώντας βοήθεια, και έτρεξε έπειτα πίσω, μια απόσταση άνω των 240 χιλιομέτρων
Για να καταλάβουμε: η Σπάρτη απείχε από την Αθήνα 120 χιλιόμετρα;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να πάω στην Σπάρτη, κάνω πάνω από 120 χιλιόμετρα σε έναν πολύ καλό δρόμο πλέον - εκείνη την εποχή ήταν όλοι χωματόδρομοι...
.
Σωστά η απόσταση Αθηνας-Σπαρτης είναι 236 χλμ και Μαραθώνα Σπάρτη 266 χλμ.
Οπότε μάλλον ο Φειδιππιδης δεν πήγε στην Σπάρτη αλλά στον στρατό της Σπάρτης ο οποίος πιθανών να ήταν Κορινθο
Αλλά και αυτό δεν μοιάζει λογικό διότι γιατί να ήταν στην Κόρινθο και γιατί να αρνηθεί να πάει στον Μαραθώνα
Εκτός εάν εννοούν 120 στάδια αλλά πάλι δεν βγάνει το νουμερο
zteo έγραψε: 10 Νοέμ 2024, 10:40
Πιθανόν να μην έφυγε κανένας δρομέας από τον Μαραθώνα να πάει στην Αθήνα διοτι οι Αθηναίοι έφυγαν κατευθείαν για την Αθήνα φοβούμενοι απόβαση Περσών στον Πειραιά.
Εντούτοις.
Για να καταλάβουμε: η Σπάρτη απείχε από την Αθήνα 120 χιλιόμετρα;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να πάω στην Σπάρτη, κάνω πάνω από 120 χιλιόμετρα σε έναν πολύ καλό δρόμο πλέον - εκείνη την εποχή ήταν όλοι χωματόδρομοι...
.
Πόσο βλάκας είσαι ρε συ
Δεν πάει παραπάνω
Γιατί δεν πας να παίξεις με τις κούκλες σου και να αφήσεις τους ανθρώπους να μιλάνε;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Γιατί δεν τράβαγαν μια φρυκτωρία αντί για sms οι Αθηναίοι να τελειώνει το ζήτημα ή να υπήρχε μια σκυταλοδρομία αγγελιοφόρων ώστε να μην του βγάλουν την ψυχή, ακόμα και στα Τρωικά θα υπήρχε τέτοια οργάνωση
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
zteo έγραψε: 10 Νοέμ 2024, 11:41
Σωστά η απόσταση Αθηνας-Σπαρτης είναι 236 χλμ και Μαραθώνα Σπάρτη 266 χλμ.
Οπότε μάλλον ο Φειδιππιδης δεν πήγε στην Σπάρτη αλλά στον στρατό της Σπάρτης ο οποίος πιθανών να ήταν Κορινθο
Αλλά και αυτό δεν μοιάζει λογικό διότι γιατί να ήταν στην Κόρινθο και γιατί να αρνηθεί να πάει στον Μαραθώνα
Εκτός εάν εννοούν 120 στάδια αλλά πάλι δεν βγάνει το νουμερο
Όχι ποια Κόρινθο
Οι Σπαρτιάτες κάτι δικαιολογιες για μια γιορτή κάτι τέτοιο είπανε και δεν ξεκίνησαν αμέσως
Είναι από τα μυστήρια πως μετά τους ήρθε το αβγό
Και αυτοί έκαναν λίγες μέρες να φτασουν
Δεν ισχύει όμως
στον Πελοποννησιακό είχανε όχι τρελά νούμερα αλλά κάτι είχανε
και Σικελία πρέπει να είχανε πάρει οι Αθηναίοι
Δεν θυμαμαι κατι ουτε στον Πελλοπονησιακο ουτε στην Σικελια. Πιθανον να εχεις δικιο ομως γιατι παει καιρος που διαβαζα για την εποχη
Ποσα θες να πουμε για να το ληξουμε;
Υπάρχει π.χ Αθήνα Θήβα η μάχη στο Δηλιο
Και οι Αθηναίοι είχαν ιππικό να κυνηγάνε όταν ήταν κλεισμένοι στα τείχη είναι και η κωμωδία του Αριστοφάνη Ιππείς
Σταδιακά αρχίζει να ανεβαίνει η αξία και φτάνει με μεγαλεκο στο τοπ νομίζω και από Φίλιππο ήταν σημαντικο