Σελίδα 3 από 4

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:48
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:38

Και πολύ καλά κάνεις.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.

το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ
προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:07
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44

το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.

το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ
προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.
Όσο η μικρή ακόμη ειναι οκ με το Aygo μεινε εκει. Μη το κουνας ρουπι

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:10
από panos291
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Μετά μη σκούζουν άμα καταλήξω σε γιάπωνα
110k το A5? Καπου ελεος πια :o

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:17
από axilmar
Το δικο μου που πηρα 18 χιλ κανει τωρα 48 χιλ. Η διαφορα στην νεα εκδοση ειναι οτι ειναι υβριδικο.

Εαν δεν ειχα παρει την παλια εκδοση, απλα δεν θα ειχα αμαξι τωρα(*). 48 χιλ ρε αλητες;;;

(*)λογω πολυτεκνιας εχω περιορισμενες επιλογες. Αυτο που πηρα ηταν το φθηνοτερο που βρηκα στην αγορα.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:18
από Εμπεδοκλής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44

το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.

το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ
προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:20
από Οργισμένος
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
το επομενο μου αυτοκινητο

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:23
από Ερμής
Οργισμένος έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:20
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
το επομενο μου αυτοκινητο
θα την δωσεις τη τζουλια; :lol:

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:35
από Otto Weininger
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45

Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ
προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό :lol:

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:36
από Εμπεδοκλής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48

προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό :lol:
:smt005:

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 13:49
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48

προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό :lol:
Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:14
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18

Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό :lol:
Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35

αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό :lol:
Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49

Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:29
από Δημοκράτης
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:34
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51 Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719

Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.
Γιατί είπε κανείς ότι υπάρχει πρόβλημα από τα κινέζικα σημερα; ακομα η παραγωγή τους δεν είναι απειλή. Στο μέλλον όμως με όσα έχουν δείξει να παράγουν θα μπουν δασμοί ή δεν θα υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητο
Κατά τα άλλα η Ευρώπη μετά τον πόλεμο έχει οικονομικά θέματα , προφανώς θα υπάρξει και πρόβλημα στην αυτοκινητοβιομηχανια

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14

να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα; :lol: