προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:38
Και πολύ καλά κάνεις.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Όσο η μικρή ακόμη ειναι οκ με το Aygo μεινε εκει. Μη το κουνας ρουπιOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.
το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
110k το A5? Καπου ελεος πιαOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.
Μετά μη σκούζουν άμα καταλήξω σε γιάπωνα
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Το δικο μου που πηρα 18 χιλ κανει τωρα 48 χιλ. Η διαφορα στην νεα εκδοση ειναι οτι ειναι υβριδικο.
Εαν δεν ειχα παρει την παλια εκδοση, απλα δεν θα ειχα αμαξι τωρα(*). 48 χιλ ρε αλητες;;;
(*)λογω πολυτεκνιας εχω περιορισμενες επιλογες. Αυτο που πηρα ηταν το φθηνοτερο που βρηκα στην αγορα.
Εαν δεν ειχα παρει την παλια εκδοση, απλα δεν θα ειχα αμαξι τωρα(*). 48 χιλ ρε αλητες;;;
(*)λογω πολυτεκνιας εχω περιορισμενες επιλογες. Αυτο που πηρα ηταν το φθηνοτερο που βρηκα στην αγορα.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.
το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
το επομενο μου αυτοκινητοOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;
Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;
(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)
εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
θα την δωσεις τη τζουλια;Οργισμένος έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:20το επομενο μου αυτοκινητοOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45
Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;
Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;
(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)
εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικόΕμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:48προς το παρόν έδωσα 30 ευρώ και γιόμισα το ηρωικό Aygo.Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ
Let them make the first mistake. We make the last move.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικόΕμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.![]()
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικόΕμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.![]()
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
να, βλέπεις το μικρόβιο;Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικόΕμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:18
Και δεν το λυπάσαι και στους υπέροχους δρόμους του Πειραιά. Γιατί, οκ δικά σου τα λεφτά, αλλά δεν υπάρχουν δρόμοι ώστε να το ευχαριστηθείς.![]()
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα GladiatorOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14να, βλέπεις το μικρόβιο;Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:35
αν το πάω βάσει δρόμων του Πειραιά, θα πρέπει να πάρω αγροτικό![]()
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα GladiatorOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14να, βλέπεις το μικρόβιο;Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:49
Μικρούλι όμως, οχι κανενα χτηνος. Γιατί αλλιώς στους περισσότερους δρόμους δε θα χωράει.
Το έχω πάθει στην Καλλιπολη με το γλε.
και με το λεξους προσφάτως
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor![]()

Let them make the first mistake. We make the last move.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Γιατί είπε κανείς ότι υπάρχει πρόβλημα από τα κινέζικα σημερα; ακομα η παραγωγή τους δεν είναι απειλή. Στο μέλλον όμως με όσα έχουν δείξει να παράγουν θα μπουν δασμοί ή δεν θα υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητοΕμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:34Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51 Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719
Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.
Κατά τα άλλα η Ευρώπη μετά τον πόλεμο έχει οικονομικά θέματα , προφανώς θα υπάρξει και πρόβλημα στην αυτοκινητοβιομηχανια
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα;Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα GladiatorOtto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14
να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor![]()
![]()
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 20 Απαντήσεις
- 873 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
-
- 25 Απαντήσεις
- 682 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στρακαστρουκας
-
- 0 Απαντήσεις
- 129 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 91 Απαντήσεις
- 2153 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern