Re: Να επανέλθει η βίτσα στα σχολεία;
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2024, 22:07
Κάνεις διάλογο τώρα;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Κάνεις διάλογο τώρα;
Θες ν'απαντήσω σοβαρά σε κάποιον που άνοιξε θέμα για βίτσα και ποδιά;Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 22:07Κάνεις διάλογο τώρα;
Κρίμα. Θα μπορούσες να απαντήσεις σοβαρά; Ίσως επηρεαστεί θετικά από την απάντηση σου. Ωφείλουν όλοι να είναι σωστοί όπως θα ήθελες;Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 22:12Θες ν'απαντήσω σοβαρά σε κάποιον που άνοιξε θέμα για βίτσα και ποδιά;
Δεν άνοιξε θέμα για να ρίξουμε στο τραπέζι προτάσεις αλλά για να πούμε τη γνώμη μας σε ότι αφορά τη βίτσα και την ποδιά ως μέθοδο τιμωρίας και συνέτισης. Σε αυτό μόνο ειρωνικά μπορώ ν'απαντήσω.
Στηρίζω, τύπε, αλλά μόνο αν επιτρέπουν και το ανάλογο, καγκούρικο τσουλούφι.Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:06Επίσης να τα κουρεύουμε με τη ψιλή και μετά να τα περιφέρουμε από τάξη σε τάξη για να λογικευτούν και οι υπόλοιποι.marabou έγραψε: 07 Οκτ 2024, 20:56 Μήπως πρέπει να επαναφέρουν τις ποδιές και το ξύλο με τη βίτσα, για να μάθουν τα παιδιά να πειθαρχούν και ότι οι κακές πράξεις δεν μένουν ατιμώρητες; Ποια η γνώμη σας;
Απορία..
Η ποδιά ήταν τιμωρία;
Οφείλουν όλοι να σέβονται. Πλέον το τι είναι σωστό έπαψε να 'ναι αντικειμενικό κι έγινε υποκειμενικό, το βλέπεις και από τις απαντήσεις στο παρόν θέμα.Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 22:15Κρίμα. Θα μπορούσες να απαντήσεις σοβαρά; Ίσως επηρεαστεί θετικά από την απάντηση σου. Ωφείλουν όλοι να είναι σωστοί όπως θα ήθελες;Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 22:12Θες ν'απαντήσω σοβαρά σε κάποιον που άνοιξε θέμα για βίτσα και ποδιά;
Δεν άνοιξε θέμα για να ρίξουμε στο τραπέζι προτάσεις αλλά για να πούμε τη γνώμη μας σε ότι αφορά τη βίτσα και την ποδιά ως μέθοδο τιμωρίας και συνέτισης. Σε αυτό μόνο ειρωνικά μπορώ ν'απαντήσω.
Μα τότε θα μιλάμε για "τάση" κι όχι για παραδειγματική τιμωρία.Feindflug έγραψε: 07 Οκτ 2024, 22:18Στηρίζω, τύπε, αλλά μόνο αν επιτρέπουν και το ανάλογο, καγκούρικο τσουλούφι.Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:06Επίσης να τα κουρεύουμε με τη ψιλή και μετά να τα περιφέρουμε από τάξη σε τάξη για να λογικευτούν και οι υπόλοιποι.marabou έγραψε: 07 Οκτ 2024, 20:56 Μήπως πρέπει να επαναφέρουν τις ποδιές και το ξύλο με τη βίτσα, για να μάθουν τα παιδιά να πειθαρχούν και ότι οι κακές πράξεις δεν μένουν ατιμώρητες; Ποια η γνώμη σας;
Απορία..
Η ποδιά ήταν τιμωρία;
Χου κερς
Ναι καλά περιμεενmarabou έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:27Εδώ έχεις ένα δίκιο. Αλλά θα πρέπει να υπάρχει και επιθεώρηση και έλεγχος από ψηλά.Δημοκράτης έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:20 Τα παιδάκια που είναι κωλοπαιδα δεν θα φτιάξουν στοεχολειο. Μόνο στο σπίτι τους μπορούν να φτιάξουν. Αν όμως είχαν σπίτια ο κωλοπαιδαρισμος τους δεν θα έφτανε σε επίπεδα να καταλήγουν στην φυλακή
Κατά τα άλλα με τόσα ζώα που έχουν γίνει καθηγητές και δάσκαλοι όχι,δεν θα εμπιστεύομαι κανένα παιδάκι να μπορει να δεχτιε βια απο τα χέρια αυτών των ηλιθιων
Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:25 Η επαναφορά της ποδιάς και της σωματικής τιμωρίας στα σχολεία: Είναι πραγματικά η λύση;
Το ζήτημα της πειθαρχίας στα σχολεία είναι πράγματι σημαντικό, αλλά η πρόταση για επαναφορά της ποδιάς και της σωματικής τιμωρίας, όπως η χρήση βίτσας, εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των παιδιών. Ας εξετάσουμε τα δεδομένα με βάση την παιδαγωγική και την επιστήμη.
1. Σωματική Τιμωρία: Έχει Θέση στην Εκπαίδευση;
Η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει δείξει ξεκάθαρα ότι η σωματική τιμωρία όχι μόνο δεν επιτυγχάνει μακροπρόθεσμη πειθαρχία, αλλά έχει και αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογική ανάπτυξη των παιδιών. Έρευνες έχουν συνδέσει τη σωματική τιμωρία με αυξημένα επίπεδα άγχους, κατάθλιψης, ακόμα και επιθετικής συμπεριφοράς αργότερα στη ζωή. Παιδαγωγοί και ψυχολόγοι συμφωνούν πως το να πειθαρχούμε τα παιδιά μέσω φόβου δεν προάγει την υπευθυνότητα, αλλά τα κάνει να φοβούνται την εξουσία, χωρίς να κατανοούν πραγματικά γιατί κάτι είναι λάθος.
2. Η Ποδιά: Λύση στην Κοινωνική Ανισότητα ή Υποχώρηση στην Εξωτερική Ομοιομορφία;
Η ποδιά χρησιμοποιήθηκε παραδοσιακά ως τρόπος εξισορρόπησης των κοινωνικών διαφορών, ώστε να μην ξεχωρίζουν οι μαθητές με βάση την οικονομική τους κατάσταση. Όμως, σήμερα, ζούμε σε έναν κόσμο όπου η ισότητα προωθείται μέσα από την αποδοχή της διαφορετικότητας και την ενδυνάμωση των παιδιών να εκφράζονται. Δεν είναι ανάγκη να καταφεύγουμε στην ομοιομορφία για να διδάξουμε την αξία της ισότητας. Μια υγιής σχολική κουλτούρα πρέπει να προάγει την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό μεταξύ των μαθητών, ανεξαρτήτως εξωτερικών παραγόντων.
3. Εναλλακτικοί Τρόποι Πειθαρχίας: Ο Ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός κόσμος έχει στραφεί σε προσεγγίσεις που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη και την αυτογνωσία, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τις συνέπειες των πράξεών τους και να μάθουν να είναι υπεύθυνα άτομα. Μέσα από μεθόδους όπως η εποικοδομητική επικοινωνία, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και η δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται, να σέβονται και να επιλύουν συγκρούσεις χωρίς βία ή φόβο.
4. Η Τιμωρία Δεν Είναι Λύση, προτιμούμε μια Ευκαιρία Μάθησης
Τελικά, η πειθαρχία δεν πρέπει να βασίζεται στην τιμωρία, αλλά στην εκπαίδευση. Τα παιδιά πρέπει να κατανοούν τις συνέπειες των πράξεών τους και να έχουν την ευκαιρία να διορθώσουν τα λάθη τους μέσα από διαδικασίες που προάγουν την ανάπτυξη του χαρακτήρα τους. Οι τιμωρητικές μέθοδοι, όπως η βίτσα, δεν παρέχουν αυτή την ευκαιρία, αλλά αντίθετα καταστέλλουν τη φυσική περιέργεια και την ανάγκη για αυτοέκφραση.
---
Με βάση τα παραπάνω, η επαναφορά της ποδιάς και της σωματικής τιμωρίας δεν είναι μόνο αναχρονιστική, αλλά αντιβαίνει στις σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές που στοχεύουν στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων και συναισθηματικά υγιών ανθρώπων. Είναι σημαντικό να εξετάζουμε το πώς μπορούμε να χτίσουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ενθαρρύνει την υπευθυνότητα και την αυτογνωσία, αντί για το φόβο και την υποταγή.
...άνευ στολής χάνεται η ομαδικότητα και καλλιεργείται η ατομικότητα... κάθε σχολειό νάχει την στολή του με τα χρώματα του και το logoτυπο του για να ίσταται η ιδέα του ομαδικού συναγωνισμού έναντι άλλων ομάδων / σχολείων...Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:25
2. Η Ποδιά: Λύση στην Κοινωνική Ανισότητα ή Υποχώρηση στην Εξωτερική Ομοιομορφία;
Η ποδιά χρησιμοποιήθηκε παραδοσιακά ως τρόπος εξισορρόπησης των κοινωνικών διαφορών, ώστε να μην ξεχωρίζουν οι μαθητές με βάση την οικονομική τους κατάσταση. Όμως, σήμερα, ζούμε σε έναν κόσμο όπου η ισότητα προωθείται μέσα από την αποδοχή της διαφορετικότητας και την ενδυνάμωση των παιδιών να εκφράζονται. Δεν είναι ανάγκη να καταφεύγουμε στην ομοιομορφία για να διδάξουμε την αξία της ισότητας. Μια υγιής σχολική κουλτούρα πρέπει να προάγει την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό μεταξύ των μαθητών, ανεξαρτήτως εξωτερικών παραγόντων.
φιλολογήματα... άπρακτες ιδέες...Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:25
3. Εναλλακτικοί Τρόποι Πειθαρχίας: Ο Ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός κόσμος έχει στραφεί σε προσεγγίσεις που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη και την αυτογνωσία, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τις συνέπειες των πράξεών τους και να μάθουν να είναι υπεύθυνα άτομα. Μέσα από μεθόδους όπως η εποικοδομητική επικοινωνία, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και η δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται, να σέβονται και να επιλύουν συγκρούσεις χωρίς βία ή φόβο.
δεν θέλει κόπο (βίτσα), θέλει τρόπο (που ανοούν οι ψηφισμένοι απ'τα γίδια)Σπίρτο έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:25
4. Η Τιμωρία Δεν Είναι Λύση, προτιμούμε μια Ευκαιρία Μάθησης
Τελικά, η πειθαρχία δεν πρέπει να βασίζεται στην τιμωρία, αλλά στην εκπαίδευση. Τα παιδιά πρέπει να κατανοούν τις συνέπειες των πράξεών τους και να έχουν την ευκαιρία να διορθώσουν τα λάθη τους μέσα από διαδικασίες που προάγουν την ανάπτυξη του χαρακτήρα τους. Οι τιμωρητικές μέθοδοι, όπως η βίτσα, δεν παρέχουν αυτή την ευκαιρία, αλλά αντίθετα καταστέλλουν τη φυσική περιέργεια και την ανάγκη για αυτοέκφραση.
Θα μπορούσες να πεις μία συγκεκριμένη άποψη. Εγώ είμαι πρόθυμος να ακούσω γι αυτό και έκανα θέμα. Δεν ειρωνεύομαι κανέναν.Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:28Ναι, έχεις δίκιο, μη γίνουμε wild west.marabou έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:18Αρκεί η βίτσα. Αυτό που λες ήταν για τους ανεπιθύμητους στην άγρια δύση.Misty_Blue έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:16
Μαζί σου!!
Μη ξεχάσουμε για τους πιο άτακτους πίσσα και πούπουλα.
Αρκεί η βίτσα, το κούρεμα με τη ψιλή και η ποδιά για όλους οριζοντίως και καθέτως!

συμφωνω, αλλα με την προσθηκη ενος ροπαλου του μπειζμπολ, που θα δωθει στον γονεα, για να ελεγχει τη σωστη χρηση της βιτσας απο τον εκπαιδευτικο.marabou έγραψε: 07 Οκτ 2024, 20:56 Μήπως πρέπει να επαναφέρουν τις ποδιές και το ξύλο με τη βίτσα, για να μάθουν τα παιδιά να πειθαρχούν και ότι οι κακές πράξεις δεν μένουν ατιμώρητες; Ποια η γνώμη σας;
επισης συμφωνω.micmic έγραψε: 07 Οκτ 2024, 21:20 Η Βίτσα είναι απαρχαιωμένη μέθοδος και είναι ντροπή και μόνο η αναφορά της.
Σήμερα η πειθαρχία πρέπει να επιβάλλεται με taser.