Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Sid Vicious έγραψε: 30 Σεπ 2024, 14:03
Αν ο άλλος ήξερε ότι σε δρόμο που το όριο είναι 90 αν τρέχει με 120 το πρόστιμο θα είναι 10 με 20 χιλιάδες δεν θα άλλαζε αυτό;
Δεν χρειάζονται ταρζανιές και 200 Ευρώ αρκούν. Ή αφαίρεση διπλώματος, για μεγαλύτερες ταχύτητες, όπως γίνεται αλλού. Θα πρέπει όμως να λειτουργήσει αυτό. Να δουλέψουν σωστά και να τους γράψουν, να μην μπορέσουν αυτοί με μέσο να το σβήσουν, να δουλέψει το δικαστήριο για όσες περιπτώσεις γίνει ένσταση και άλλα μικροπράγματα που συνοψίζονται στο: χρειάζεται ο νόμος που να λέει ότι ισχύουν οι νόμοι.
Πρώτα απ'όλα, οι λογικοί άνθρωποι το έχουν πει εδώ και χρόνια ότι το πρόστιμο, μετά από ένα ελάχιστο ποσό, θα πρέπει να είναι ανάλογο με το δηλωθέν εισόδημα κάποιου. Δεν γίνεται ο δημόσιος υπάλληλος και ο εφοπλιστής να πληρώνουν 500 ευρώ για την ίδια παράβαση.
Φυσικά, στα παπάρια της κυβέρνησης και της κάθε κυβέρνησης.
Ύστερα, αυτή τη στιγμή υπάρχουν ένα σωρό παραβατικοί που οδηγούν χωρίς δίπλωμα. Δεν τους ενδιαφέρει αν τους πάρεις το δίπλωμα. Ακόμα και να τους πιάσει κάποιος να οδηγούν χωρίς δίπλωμα (εξαιρετικά απίθανο), πολύ απλά θα γράψουν και την επόμενη ποινή στα παπάρια τους.
Μα υπάρχει και γι' αυτό νόμος. Εάν συλληφθείς να οδηγείς χωρίς δίπλωμα (δεν έχεις βγάλει ή σου έχει αφαιρεθεί) είναι ποινικό αδίκημα και πας μέσα. Οι νόμοι υπάρχουν, μένει να εφαρμοστούν. Και δεν πειράζει, ας πιάσουν όλους τους μη εφοπλιστές πρώτα και βλέπουμε γι' αυτούς αν μετά για κάθε παράνομο παρκάρισμα θα τους παίρνουμε από ένα καράβι.
Πάντως και αυτό δεν θα ήταν άσχημη ιδέα, η αναλογικότητα δηλαδή, πχ η ποινή για την υπέρβαση να ήταν ένα ξέρω εγώ ένα 20% του ετήσιου εισοδήματος σου.Βέβαια να εφαρμόζεται σε όλους ανεξαιρέτως
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Ερμής έγραψε: 30 Σεπ 2024, 14:55
Επίσης τα τέσλα σε προειδοποιούν ένα με δυο χλμ πριν οτι μπροστά υπάρχει κάμερα ταχύτητας
Αυτή η δυνατότητα γίνεται να αφαιρεθεί από τα τέσλα;
Και να αφαιρεθεί, υπάρχουν εφαρμογές στο κινητό που κάνουν το ίδιο. Φυσικά μπορεί κάποτε να γίνει υποχρεωτικό να έχουν όλα τα αυτοκίνητα τσιπάκι που να καταγράφει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα και ανά διαστήματα να στέλνει τα δεδομένα σε μια ειδική υπηρεσία. Εννοείται ότι αν αυτό γινόταν ποτέ εδώ, οι οδηγοί θα πλήρωναν υποχρεωτικά το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας ενώ η εφαρμογή θα ήταν εντελώς μπουρδέλο.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
axilmar έγραψε: 30 Σεπ 2024, 13:22
Τα ορια ταχυτητας ειναι αυτα που υπαρχουν στους δρομους, ετσι δεν ειναι; οχι αυτα της λιστας.
Ποια εχουν προτεραιοτητα; αυτα της λιστας που παρουσιαστηκε εδω ή αυτα των δρομων;
Παντως αυτα των δρομων ειναι παραλογα...εκει που μπορει κανεις να παει ανετα με 130, το οριο ειναι πχ 80, εκει που μπορει να παει με 70, το οριο ειναι 40 κλπ.
Τα όρια είναι αυτά της λίστας. Από εκεί και πέρα ένας δρομος μπορεί να σου βάλει όρια για χψ λόγους. Εάν είσαι πχ σε αυτοκινητόδρομο και μπροστά έχει στροφές, θα σου έχει πινακίδα 80. Από εκεί και πέρα περιμένεις να δεις την παρακάτω πινακίδα που σημαίνει πως το όριο που σου έθεσαν σταματάει και πας με όσο λέει η λίστα. Στην προκειμένη περίπτωση επειδή είσαι σε αυτοκινητόδρομο πας μέχρι 130.
Σε πολλές περιπτώσεις δεν θα δεις την πάνω πινακίδα οπότε συνεχίζεις και πας με το όριο που σου έθεσε η πινακίδα.
Sid Vicious έγραψε: 30 Σεπ 2024, 12:13
Θα μπορούσε επίσης να βγει νομοθεσία που θα βάζει κόφτες ταχύτητας στα οχήματα ανεξαρτήτως μοντέλου; Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Πχ. Θέλει ο άλλος Πόρσε ή Φεράρι; Με γειά του αλλά στις προδιαγραφές για την Ελληνική αγορά και δρόμους δεν θα έχει την δυνατότητα να ξεπερνάει το ανώτατο όριο ταχύτητας της χώρας;
Εγώ το πήρα το εργαλείο για να το πατάω στην πίστα ρε τύπε; Θα με πεις πόσο θα τρέξω;
Ναι. Όπως θα σε πω ότι δεν θα καπνίζεις μέσα σε νοσοκομεία και σχολεία ή όπως θα σε πω σκοποβολή σε σκοπευτήριο. Το εργαλείο κράτα το για την πίστα μόνος σου, για τους δημόσιους δρόμους άλλο
Εσύ λες ρε τύπε, να έχω όπλο, αλλά να μην το χρησιμοποιώ έξω στον δρόμο, αλλά στο σκοπευτήριο. Να έχω τσιγάρα στην τσέπη, αλλά να μην καπνίζω στο νοσοκομείο. Αλλά να μπορώ να καπνίζω στο σπίτι μου. Το ίδιο σου λέω και γω για το αυτοκίνητο. Έχω εργαλείο που πάει πάνω από 130, πληρωμένο και νόμιμο σε όλα του και θέλω να το πατάω στην πίστα.
Με ποιο δικαίωμα θα πεις εσύ στην εταιρεία να βάλει κόφτη στα 130; Νόμοι υπάρχουν για τις παραβάσεις στους δημόσιους δρόμους. Όποιος τους παραβαίνει, να αντιμετωπίζει τις συνέπειες και τις ποινές, δεν διαφωνώ.
Σε λίγο θα πεις και τις εταιρείες που κατασκευάζουν μαχαίρια, να παράγουν μαχαίρια μόνο για χρήση που δεν θα σκοτώνουν ανθρώπους. Απλά, δεν γίνεται. Η λύση είναι η τήρηση των νόμων, όχι η απαγόρευση των επιλογών. Τουλάχιστον, όχι σε αυτό το ζήτημα.
Sid Vicious έγραψε: 30 Σεπ 2024, 12:13
Θα μπορούσε επίσης να βγει νομοθεσία που θα βάζει κόφτες ταχύτητας στα οχήματα ανεξαρτήτως μοντέλου; Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Πχ. Θέλει ο άλλος Πόρσε ή Φεράρι; Με γειά του αλλά στις προδιαγραφές για την Ελληνική αγορά και δρόμους δεν θα έχει την δυνατότητα να ξεπερνάει το ανώτατο όριο ταχύτητας της χώρας;
Εγώ το πήρα το εργαλείο για να το πατάω στην πίστα ρε τύπε; Θα με πεις πόσο θα τρέξω;
axilmar έγραψε: 30 Σεπ 2024, 13:22
Τα ορια ταχυτητας ειναι αυτα που υπαρχουν στους δρομους, ετσι δεν ειναι; οχι αυτα της λιστας.
Ποια εχουν προτεραιοτητα; αυτα της λιστας που παρουσιαστηκε εδω ή αυτα των δρομων;
Παντως αυτα των δρομων ειναι παραλογα...εκει που μπορει κανεις να παει ανετα με 130, το οριο ειναι πχ 80, εκει που μπορει να παει με 70, το οριο ειναι 40 κλπ.
Τα όρια είναι αυτά της λίστας. Από εκεί και πέρα ένας δρομος μπορεί να σου βάλει όρια για χψ λόγους. Εάν είσαι πχ σε αυτοκινητόδρομο και μπροστά έχει στροφές, θα σου έχει πινακίδα 80. Από εκεί και πέρα περιμένεις να δεις την παρακάτω πινακίδα που σημαίνει πως το όριο που σου έθεσαν σταματάει και πας με όσο λέει η λίστα. Στην προκειμένη περίπτωση επειδή είσαι σε αυτοκινητόδρομο πας μέχρι 130.
Σε πολλές περιπτώσεις δεν θα δεις την πάνω πινακίδα οπότε συνεχίζεις και πας με το όριο που σου έθεσε η πινακίδα.
axilmar έγραψε: 30 Σεπ 2024, 13:22
Τα ορια ταχυτητας ειναι αυτα που υπαρχουν στους δρομους, ετσι δεν ειναι; οχι αυτα της λιστας.
Ποια εχουν προτεραιοτητα; αυτα της λιστας που παρουσιαστηκε εδω ή αυτα των δρομων;
Παντως αυτα των δρομων ειναι παραλογα...εκει που μπορει κανεις να παει ανετα με 130, το οριο ειναι πχ 80, εκει που μπορει να παει με 70, το οριο ειναι 40 κλπ.
Αυτά που βλέπεις στις πινακίδες των δρόμων και είναι μια χαρά και λογικά. Να τα τηρείς.
Πως ακριβως ειναι λογικα πχ τα 70 χιλιομετρα την ωρα σε κομματι ευθεια της Αττικης οδου;
Ή τα 40 χιλιομετρα σε ευθεια επαρχιακου δρομου εντος Αττικης;
Κανενας δεν τα τηρει ακριβως γιατι δεν ειναι λογικα.
Ερμής έγραψε: 30 Σεπ 2024, 14:55
Επίσης τα τέσλα σε προειδοποιούν ένα με δυο χλμ πριν οτι μπροστά υπάρχει κάμερα ταχύτητας
Αυτή η δυνατότητα γίνεται να αφαιρεθεί από τα τέσλα;
Και να αφαιρεθεί, υπάρχουν εφαρμογές στο κινητό που κάνουν το ίδιο. Φυσικά μπορεί κάποτε να γίνει υποχρεωτικό να έχουν όλα τα αυτοκίνητα τσιπάκι που να καταγράφει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα και ανά διαστήματα να στέλνει τα δεδομένα σε μια ειδική υπηρεσία. Εννοείται ότι αν αυτό γινόταν ποτέ εδώ, οι οδηγοί θα πλήρωναν υποχρεωτικά το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας ενώ η εφαρμογή θα ήταν εντελώς μπουρδέλο.
Στην Ολλανδία το ζητάνε οι ασφαλιστικές αυτό, δεν θυμάμαι αν έχει εφαρμοστεί.