Fipps έγραψε: 24 Φεβ 2024, 16:34
Σημειωτέον, κανείς δεν τα βάζει με τον σταθμάρχη (μάλλον γιατί ξέρουν και οι ίδιοι όπως όλοι μας πως στην θέση του θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας, με τη διαφθορά και αναξιοκρατία που επικρατεί στο δημόσιο).
Όλοι τα βάζουν με τα "μεγάλα κεφάλια" αυτούς που επέτρεψαν να μπεί ο συγκεκριμένος σταθμάρχης στη θέση αυτή
Ούτε με κανένα από αυτούς που έβαλαν τον σταθμάρχη στη θέση αυτή τα βάζουν.Δεν τα βάζουν με κανένα από τους 31 ήδη κατηγορούμενους μέσα στους οποίους είναι και αυτοί που τον έβαλαν και αυτοί που τον έβαλαν στη βάρδια αυτή και πολλοί από την ιεραρχία του ΟΣΕ.
Fipps έγραψε: 24 Φεβ 2024, 16:34
Σημειωτέον, κανείς δεν τα βάζει με τον σταθμάρχη (μάλλον γιατί ξέρουν και οι ίδιοι όπως όλοι μας πως στην θέση του θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας, με τη διαφθορά και αναξιοκρατία που επικρατεί στο δημόσιο).
Όλοι τα βάζουν με τα "μεγάλα κεφάλια" αυτούς που επέτρεψαν να μπεί ο συγκεκριμένος σταθμάρχης στη θέση αυτή
Ούτε με κανένα από αυτούς που έβαλαν τον σταθμάρχη στη θέση αυτή τα βάζουν.Δεν τα βάζουν με κανένα από τους 31 ήδη κατηγορούμενους μέσα στους οποίους είναι και αυτοί που τον έβαλαν και αυτοί που τον έβαλαν στη βάρδια αυτή και πολλοί από την ιεραρχία του ΟΣΕ.
Νομίζω οι κρατήσεις σου ανέβηκαν από 6 % στο 8%
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50
Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
από το ΕΚ Λάρισας, σε συνεργασία με το Εικαστικό Επιμελητήριο Ελλάδας και με Λαρισαίους καλλιτέχνες
Το οποίο είναι παραμύθι αφού ο ΟΣΕ δεν έχει κανένα κέρδος εδώ και πολλά χρόνια.
Αν δεν υπήρχε το κέρδος στη μέση δε θα ακροτηριαζόταν οι μεταφορές, δε θα διαχωριζόταν το τρένο από τις ράγες και 50 άλλες παράλληλες λειτουργίες. Επιστημονικά δεν υπάρχει κάποιος λόγος εκτός από το ότι μπαίνει το κέρδος που ως κριτήριο συγκρούει το 2023 τα τρένα. Το λένε και οι εκθέσεις της γαμημένης ευρωπαικής ενωσης.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
από το ΕΚ Λάρισας, σε συνεργασία με το Εικαστικό Επιμελητήριο Ελλάδας και με Λαρισαίους καλλιτέχνες
Το οποίο είναι παραμύθι αφού ο ΟΣΕ δεν έχει κανένα κέρδος εδώ και πολλά χρόνια.
Αν δεν υπήρχε το κέρδος στη μέση δε θα ακροτηριαζόταν οι μεταφορές, δε θα διαχωριζόταν το τρένο από τις ράγες και 50 άλλες παράλληλες λειτουργίες. Επιστημονικά δεν υπάρχει κάποιος λόγος εκτός από το ότι μπαίνει το κέρδος που ως κριτήριο συγκρούει το 2023 τα τρένα. Το λένε και οι εκθέσεις της γαμημένης ευρωπαικής ενωσης.
Ο ΟΣΕ είχε ζημιές από αμνημονεύτων χρόνων.Όταν ήλθε το μνημόνιο διεκόπησαν όλες οι γραμμές προς το εξωτερικό για να ορθοποδήσει και μετατάχθηκαν χιλιάδες υπάλληλοί του σε άλλες υπηρεσίες - πολλοί στα μουσεία - για να ελαφρώσει.
Καμμία επιχείρηση ή χώρα ή οργανισμός δεν μπορεί να δουλεύει συνέχεια με ζημιές.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 24 Φεβ 2024, 14:57
Ας κάνουν έστω στάση, να κατέβουν οι εργαζόμενοι στην πορεία, αφου είναι τόσο παπάρες.
Θα πας;
Εννοείται, χάνω εγώ απεργια. Έχω πάει και στις πιο τελειωμένες.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Όλη αυτή η συγκάλυψη έγινε από ένα καπιταληστικο κράτος που θέλει να καλύψει τις δικές του εγκληματικές ευθυνες.
Ανακοινώθηκε το πόρισμα του τεχνικού συμβούλου για το έγλημα των Τεμπών το οποίο παρέδωσαν οι οικογένειες των θυμάτων στις Ανακριτικές Αρχές της Λάρισας, προκειμένου να αξιοποιηθεί αλλά και να ενσωματωθεί στη σχετική δικογραφία.
Από το πόρισμα προκύπτει ότι:
1. Ο χώρος "μολύνθηκε" αφού ικανή έκταση περίπου 2 στρεμμάτων μπαζώθηκε με φερτά υλικά όπως χαλίκια και μπετόν με επιμελή και μόνιμο τρόπο, δηλαδή αφαίρεση του χώματος σε ικανό βάθος, πάχτωση του με χοντρά εμποτισμένα χαλίκια λατομείου και κάλυψη με σκυρόδεμα επίσης ικανού πάχους.
2. Τα αντικείμενα-πειστήρια (συντρίμμια, χώματα) που μετακινήθηκαν από τον τόπο του συμβάντος δεν προστατεύθηκαν τόσο από τις καιρικές συνθήκες, όσο και από τυχόν απόπειρά αλλοίωσης ή αφαίρεσης.
3. Είναι αδύνατη η λήψη δειγμάτων λαμαρινών με αιθάλες από τα κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας μετά το δυστύχημα, καθώς ενώ όλα τα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας μεταφέρθηκαν σε οικόπεδο του ΟΣΕ (!) στη θέση Κουλούρι, τα συγκεκριμένα 3 βαγόνια-κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συμμετείχαν στο συστύχημα, «αγνοούνται» καταφανώς. Ειλικρινά δε βρίσκω κανένα καλύτερο θέμα επικαιρότητας από την υποψηφιότητα της Όλγας Γεροβασίλη για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε αυτοί που το βάλαν τόσο ψηλά στην ατζέντα, ξέρουν.
Το οποίο είναι παραμύθι αφού ο ΟΣΕ δεν έχει κανένα κέρδος εδώ και πολλά χρόνια.
Αν δεν υπήρχε το κέρδος στη μέση δε θα ακροτηριαζόταν οι μεταφορές, δε θα διαχωριζόταν το τρένο από τις ράγες και 50 άλλες παράλληλες λειτουργίες. Επιστημονικά δεν υπάρχει κάποιος λόγος εκτός από το ότι μπαίνει το κέρδος που ως κριτήριο συγκρούει το 2023 τα τρένα. Το λένε και οι εκθέσεις της γαμημένης ευρωπαικής ενωσης.
Ο ΟΣΕ είχε ζημιές από αμνημονεύτων χρόνων.Όταν ήλθε το μνημόνιο διεκόπησαν όλες οι γραμμές προς το εξωτερικό για να ορθοποδήσει και μετατάχθηκαν χιλιάδες υπάλληλοί του σε άλλες υπηρεσίες - πολλοί στα μουσεία - για να ελαφρώσει.
Καμμία επιχείρηση ή χώρα ή οργανισμός δεν μπορεί να δουλεύει συνέχεια με ζημιές.
Ακριβώς! επειδή τα κριτήρια για κατατμιση των μεταφορών δεν είναι τεχνικά αλλά οικονομικά λέω πως και τα κριτήρια για το έγκλημα στα τέμπη δεν είναι τεχνικά αλλά οικονομικά. Τα κέρδη συγκρούσανε τα τρένα.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Μερικές απαντήσεις που θα διαβάσουμε στο πχωρουμ για τα χαμενα βαγονια.
((Τα κλεψαν Ρώσοι πράκτορες για να ενοχοποιησουν τον πρωθυπουργο))-'talaiporos
(( Τα κλεψαν Ζαοι σαμποτερ ))--otto
((Το ΠΑΣΟΚ το 80 δεν είχε βαγονια))--πατησιωτης
zteo έγραψε: 25 Φεβ 2024, 11:40
Μερικές απαντήσεις που θα διαβάσουμε στο πχωρουμ για τα χαμενα βαγονια.
((Τα κλεψαν Ρώσοι πράκτορες για να ενοχοποιησουν τον πρωθυπουργο))-'talaiporos
(( Τα κλεψαν Ζαοι σαμποτερ ))--otto
((Το ΠΑΣΟΚ το 80 δεν είχε βαγονια))--πατησιωτης
Απλά θα ρωτήσω ποιος τα λέει αυτά, που τα ξέρει και πως μπορεί να τα αποδείξει.
Let them make the first mistake. We make the last move.