Εντωμεταξύ τα ΜΜΜ σε περιοχές υψηλής πυκνότηταςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:52 Η πυκνότητα είναι πρόβλημα μόνο για τα αυτοκίνητα. Ευνοεί όμως τη βιωσιμότητα των ΜΜΜ.
https://youtube.com/shorts/xQK9fyNwjOo
Εντωμεταξύ τα ΜΜΜ σε περιοχές υψηλής πυκνότηταςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:52 Η πυκνότητα είναι πρόβλημα μόνο για τα αυτοκίνητα. Ευνοεί όμως τη βιωσιμότητα των ΜΜΜ.
Καλά αυτό είναι το άλλο άκρο, όταν υπάρχει βιωσιμότητα πλερια αλλά υπάρχει και τσιγκουνιά στα δρομολόγια. Απ'όσο ξέρω πάντως αυτά τα βίντεο είναι χρόνια πριν, τώρα το έλυσαν.EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:55Εντωμεταξύ τα ΜΜΜ σε περιοχές υψηλής πυκνότηταςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:52 Η πυκνότητα είναι πρόβλημα μόνο για τα αυτοκίνητα. Ευνοεί όμως τη βιωσιμότητα των ΜΜΜ.
https://youtube.com/shorts/xQK9fyNwjOo
Ισχύει και αυτό. Είναι ο λόγος που από τότε που δοκίμασα τα δημόσια πατίνια πριν περίπου 4 χρόνια δεν ξαναχρησιμοποιώ ΜΜΜ για μετακινήσεις στην πόλη παρά μόνο αν ρίχνει καρέκλες.EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:55Εντωμεταξύ τα ΜΜΜ σε περιοχές υψηλής πυκνότηταςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:52 Η πυκνότητα είναι πρόβλημα μόνο για τα αυτοκίνητα. Ευνοεί όμως τη βιωσιμότητα των ΜΜΜ.
https://youtube.com/shorts/xQK9fyNwjOo
Έτσι ήταν πριν μερικά χρόνια που πήγα Ιαπωνία σίγουρα. Αποκλείεται να το έλυσαν εκτός αν έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ισως λογω wfh??. Δρομολόγια είχε κυριολεκτικά ανά δευτερόλεπτα ερχόταν το επόμενο, όλα ήταν ετσιDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:57 Απ'όσο ξέρω πάντως αυτά τα βίντεο είναι χρόνια πριν, τώρα το έλυσαν.
Έχουν και πληθυσμιακή κατάρρευση σε εξέλιξη βέβαια, οπότε μπορεί και να μειώθηκε η πυκνότητα.EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:00Έτσι ήταν πριν μερικά χρόνια που πήγα Ιαπωνία σίγουρα. Αποκλείεται να το έλυσαν εκτός αν έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ισως λογω wfh??. Δρομολόγια είχε κυριολεκτικά ανά δευτερόλεπτα ερχόταν το επόμενο, όλα ήταν ετσιDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:57 Απ'όσο ξέρω πάντως αυτά τα βίντεο είναι χρόνια πριν, τώρα το έλυσαν.
Συγκεκριμένα έτσι ειναι ο σταθμος στη Σιντζουκου, Μέχρι το 2017 έτσι ήταν πάντωςEKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:00Έτσι ήταν πριν μερικά χρόνια που πήγα Ιαπωνία σίγουρα. Αποκλείεται να το έλυσαν εκτός αν έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ισως λογω wfh??. Δρομολόγια είχε κυριολεκτικά ανά δευτερόλεπτα ερχόταν το επόμενο, όλα ήταν ετσιDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:57 Απ'όσο ξέρω πάντως αυτά τα βίντεο είναι χρόνια πριν, τώρα το έλυσαν.
Κι όμως το ανάποδο είναι. Άσε τις Ινδίες έξω, αυτοί έχουν γενικό πρόβλημα υποδομών. Στο δυτικό κόσμο υπάρχουν δύο βασικά είδη πόλεων: οι ευρωπαϊκές και οι αμερικάνικες. Οι πρώτες (τουλάχιστον οι καλές) είναι κυρίως 2όροφα έως 4όροφα και δεν είσαι σχεδόν ποτέ πάνω από 15-20 λεπτά περπάτημα από σταθμό τρένου. Πολύς κόσμος δεν έχει καν αυτοκίνητο, στο κέντρο ειδικά απαγορεύεται ή μισο-απαγορεύεται, και τα προάστια έχουν γειτονιές με πεζόδρομους/μαγαζιά για έξοδο/ψώνια στα οποία φτάνεις με τα πόδια για τις καθημερινές σου ανάγκες. Οι Αμερικάνικες είναι χτισμένες μία μονοκατοικία ανά οικόπεδο και συνήθως δεν έχουν καθόλου τρένα γιατί είναι ανέφικτο, όταν έχει απλωθεί η πόλη στου διαόλου τη μάνα πού να πρωτοβάλεις σταθμό; Επίσης είναι χωρισμένες σε ζώνες, ο κόσμος μένει σε προάστια που έχουν μόνο σπίτια και καθόλου γειτονιά/χώρους μάζωξης σε απόσταση βολής, οπότε είναι πρακτικά αδύνατο να πας πουθενά περπατώντας. Οπότε και για το παραμικρό χρειάζεται να έχεις αυτοκίνητο, το οποίο σημαίνει ότι το παραμικρό μαγαζί ή γραφείο πρέπει να έχει και τεράστιο πάρκινγκ αλλιώς δεν έχει ο άλλος τρόπο για να έρθει, και τελικά μεγαλώνοντας η πόλη αποκτά κάτι εκατομμύρια αυτοκίνητα και γίνεται της πουτάνας, και δε σώνεται εκ των υστέρων με τίποτα.Dorian έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:42 Μια αραιοκατοικημενη πόλη θα έχει πρόβλημα με κίνηση; λογικά το ανάποδο συμβαίνει, πολυκατοικίες με 10 20 αμάξια χωρίς πάρκινγκ για να παρκάρουν μετακινηθούν όλοι αυτοί σε περιορισμένο χώρο θα πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο. Ινδίες Αίγυπτο και τέτοιες χώρες είναι πίτα σε πυκνότητα . Άνοιγμα εκτός σχεδίου πρέπει να γίνει
Όχι μονο, το αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένο στη σκέψη των περισσοτέρων(και στο δικό μου μέχρι πριν κάποια χρόνια) ως σύμβολο ευμάρειας. Οι απο κάτω γειτονές μου τριμελής οικογένεια με ανήλικο και έχουν τρία αυτοκίνητα, το αμάξι του μπαμπα για την αθήνα, το αμάξι της μαμάς για την Αθήνα και ένα σουβ για βολτες και εκδρομές. Δεν ειναι να τρελαίνεσαι;Chilloutbuddy έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:09
Η Αθήνα έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα ανά κάτοικο στην Ευρώπη γιατί πολύ απλά δεν έχει συγκοινωνίες της προκοπής, δεν της φταίει τίποτα άλλο.
Ναι μωρέ ενώ όλοι οι άλλοι είναι υπεράνω, μόνο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένοΕρμής έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:19Όχι μονο, το αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένο στη σκέψη των περισσοτέρων(και στο δικό μου μέχρι πριν κάποια χρόνια) ως σύμβολο ευμάρειας. Οι απο κάτω γειτονές μου τριμελής οικογένεια με ανήλικο και έχουν τρία αυτοκίνητα, το αμάξι του μπαμπα για την αθήνα, το αμάξι της μαμάς για την Αθήνα και ένα σουβ για βολτες και εκδρομές. Δεν ειναι να τρελαίνεσαι;Chilloutbuddy έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:09
Η Αθήνα έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα ανά κάτοικο στην Ευρώπη γιατί πολύ απλά δεν έχει συγκοινωνίες της προκοπής, δεν της φταίει τίποτα άλλο.
Οι ιταλοί δεν έχουν ένα αμαξι ανα άνθρωπο πάντως(ναι τόσο είναι). Και οχι πως έχουν τίποτα φοβερές συγκοινωνίες.Chilloutbuddy έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:21Ναι μωρέ ενώ όλοι οι άλλοι είναι υπεράνω, μόνο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένοΕρμής έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:19Όχι μονο, το αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένο στη σκέψη των περισσοτέρων(και στο δικό μου μέχρι πριν κάποια χρόνια) ως σύμβολο ευμάρειας. Οι απο κάτω γειτονές μου τριμελής οικογένεια με ανήλικο και έχουν τρία αυτοκίνητα, το αμάξι του μπαμπα για την αθήνα, το αμάξι της μαμάς για την Αθήνα και ένα σουβ για βολτες και εκδρομές. Δεν ειναι να τρελαίνεσαι;Chilloutbuddy έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:09
Η Αθήνα έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα ανά κάτοικο στην Ευρώπη γιατί πολύ απλά δεν έχει συγκοινωνίες της προκοπής, δεν της φταίει τίποτα άλλο.
Ε δε χρειάζεται να είναι και φοβερές, τη δουλειά σου να κάνεις. Στην Αθήνα αν θες λεωφορείο για να φτάσεις στο τρένο για να βγεις και να ξαναπάρεις λεωφορείο ε γάμησέ το, παίρνεις καλύτερα ένα φιατάκι δεκαετίας καβαλάς και το πεζοδρόμιο και το παρατάς όπου βρεις, έτσι πάει.Ερμής έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:24Οι ιταλοί δεν έχουν ένα αμαξι ανα άνθρωπο πάντως(ναι τόσο είναι). Και οχι πως έχουν τίποτα φοβερές συγκοινωνίες.Chilloutbuddy έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:21Ναι μωρέ ενώ όλοι οι άλλοι είναι υπεράνω, μόνο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένοΕρμής έγραψε: 20 Οκτ 2023, 12:19
Όχι μονο, το αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι συνυφασμένο στη σκέψη των περισσοτέρων(και στο δικό μου μέχρι πριν κάποια χρόνια) ως σύμβολο ευμάρειας. Οι απο κάτω γειτονές μου τριμελής οικογένεια με ανήλικο και έχουν τρία αυτοκίνητα, το αμάξι του μπαμπα για την αθήνα, το αμάξι της μαμάς για την Αθήνα και ένα σουβ για βολτες και εκδρομές. Δεν ειναι να τρελαίνεσαι;
Η Λαχαναγορά δεν ξέρω αν μπορεί και πρέπει να φύγει από κει. Αλλά τα πρακτορεία που είναι γύρω από τη Λαχαναγορά τον πούλο χτες. Στα Άνω Λιόσια, και στο λιμάνι από Σχιστό μόνο.Ερμής έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:23H λαχαναγορά δεν ευθύνεται γιατι οι ώρες που μπαίνουν και βγαινουν τα φορτηγά δεν είναι ώρες αιχμής.Υδράργυρος έγραψε: 20 Οκτ 2023, 11:12 Ειδικά για τον Κηφισό το πρόβλημα προκαλείται από τα φορτηγά.
Για αρχή πρέπει να φύγουν τα πρακτορεία μεταφορών από τον Βοτανικό, το Αιγάλεω, και τη Λαχαναγορά, και να πάνε στον χώρο που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στα Άνω Λιόσια. Είναι αδιανόητο αυτό που γίνεται με τις μεταφορικές. Αν φύγουν τα πρακτορεία ο Κηφισός ξεμπλοκάρει για μια δεκαετία.
Τα πρακτορεία ναι.
Επίσης αυτο με τις τροφοδοσίες πρέπει να λυθεί. Μονο συγκεκριμένες ώρες