!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η λογική κόστους-οφέλους
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου για τους σιδηροδρόμους το 2017, αναφέρει: «Η ανάπτυξη του συστήματος στην ΕΕ βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και είναι αποσπασματική (...) Η τρέχουσα περιορισμένη ανάπτυξη του ERTMS μπορεί να αποδοθεί κυρίως στην απροθυμία πολλών διαχειριστών υποδομής και σιδηροδρομικών επιχειρήσεων να επενδύσουν σε εξοπλισμό ERTMS, τόσο λόγω των δαπανών που συνεπάγεται μια τέτοια απόφαση, όσο και του ότι για πολλούς από αυτούς δεν στοιχειοθετείται επιχειρηματική σκοπιμότητα».
Με άλλα λόγια το σύστημα μπαίνει μόνο εκεί που συμφέρει τις εταιρείες. Για αυτό σήμερα είναι εγκατεστημένο σε κάτω από το 15% του δικτύου στην ΕΕ
Με άλλα λόγια το σύστημα μπαίνει μόνο εκεί που συμφέρει τις εταιρείες. Για αυτό σήμερα είναι εγκατεστημένο σε κάτω από το 15% του δικτύου στην ΕΕ
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Βασικά το χρησιμοποιούμε συνέχεια από την στιγμή που ξυπνάμε μέχρι την στιγμή που κοιμόμαστε. Όλοι μας, καπιταλιστές, κομμουνιστές, ανταλλάκτες προϊόντων κλπ. Το εξήγησα πιο πριν.AlienWay έγραψε: 12 Σεπ 2024, 02:19Το συμπέρασμα ότι το εργαλείο αυτό χρησιμοποιείται αποκλειστικά για κακό σκοπό είναι λάθος.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 12 Σεπ 2024, 02:08μια χαρά σχετίζεται, έχουν απενταχθεί έργα κοινής οφέλειας από ταμεία της γαμημένης ευρωπαικης ενωσης γιατί δεν αποφέρουν κέρδη. Και το εργαλείο είναι το cost-benefit analysisAlienWay έγραψε: 12 Σεπ 2024, 01:55
Το καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες εδώ, σχετίζεται ελάχιστα με την αρχή κόστους οφέλους;
Ακόμη και όσοι λένε ότι δεν θα το χρησιμοποιήσουν ποτέ, είναι αδύνατον να το μπορέσουν.
Αλλά ο Fluffy όπως και πολλοί άλλοι του συναφιού του νομίζουν ότι μπορούν να τα βάλουν με τους φυσικούς νόμους.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
ε ναι, δεν είναι φυσικός νόμος να συγκρουστούν τα τρένα; 2 σώματα έλκουν το ένα το άλλο.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Τριαλαρί τριαλαρό στο ψευτοκομμουνιστικό χωριό!
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
ποιος το παιζει τρελίτσα άραγε, ο απολογητής του εγκληματος των τεμπων.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Συνεχίζονται οι ρουκέτες!
Το νήμα πρέπει να μεταφερθεί αυτούσιο στο 'απίστευτες παπαριές που δεν πρέπει να χαθούν'.
Το νήμα πρέπει να μεταφερθεί αυτούσιο στο 'απίστευτες παπαριές που δεν πρέπει να χαθούν'.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Ν. Καραθανασόπουλος: Η ασφάλεια συνεχίζει να μπαίνει στο ζύγι του κόστους-οφέλους
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
https://twitter.com/chris_avramidis/sta ... 9545082107Green Dragon έγραψε: 15 Σεπ 2024, 10:16 Συνεχίζονται οι ρουκέτες!
Το νήμα πρέπει να μεταφερθεί αυτούσιο στο 'απίστευτες παπαριές που δεν πρέπει να χαθούν'.
κατάλαβες που οδηγεί η λογική κόστους-οφέλους, είναι πιο κερδοφόρο να μπαίνουν συστήματα εισπρακτικά παρά συστήματα ασφαλείας.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Δεν καταλαβαίνεις γρι, βαριέμαι ν' ασχοληθώ άλλο.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
«Η πολιτική του κέρδους και του κόστους - οφέλους γεννά κάθε μέρα νέα "Τέμπη"», σημειώνει η ΤΟ Μεταφορών της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ, σχολιάζοντας την προχθεσινή σύγκρουση λεωφορείων του ΟΑΣΘ, καθώς και τις εξελίξεις που σχετίζονται με το Μετρό και τον «Flyover».
Συγκεκριμένα, σημειώνει:
«Οι εβδομάδες των "παθών" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι τελευταίες για τον λαό της Θεσσαλονίκης. Από τη μία πλευρά, ''θέατρο σκιών'' για τη λειτουργία του Μετρό, ανάμεσα σε όσους ευθύνονται για τα εκατομμύρια που φόρτωσαν στις πλάτες του λαού για την κατασκευή του. Από την άλλη η πλήρης διάλυση του ΟΑΣΘ, που οδήγησε στην προχθεσινή σύγκρουση λεωφορείων. Κερασάκι στην τούρτα; Η καθημερινότητα του ''Flyover''.
Αυτή η σκληρή πραγματικότητα είναι ''γροθιά'' στη ''μαγική'' εικόνα που προσπαθεί να χτίσει εδώ και καιρό η κυβέρνηση. Το συμπέρασμα είναι ένα: Όσο οι συγκοινωνίες θα οργανώνονται με το κέρδος των ιδιωτών και τη λογική κόστους - οφέλους, οι "όμορφες μέρες" που μας υπόσχονταν μάλλον θα μετατρέπονται σε διαρκή "κακοκαιρία" για τον λαό της πόλης.
Αυτό αποδεικνύει και το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στον ΟΑΣΘ, που οδήγησε στη σύγκρουση λεωφορείων του και τον τραυματισμό 5 επιβατών. Επανειλημμένα οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τον πεπαλαιωμένο στόλο, την έλλειψη ανταλλακτικών και τους ελλιπείς ελέγχους του κρατικού μηχανισμού.
https://www.902.gr/eidisi/politiki/3776 ... -nea-tempi
Συγκεκριμένα, σημειώνει:
«Οι εβδομάδες των "παθών" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι τελευταίες για τον λαό της Θεσσαλονίκης. Από τη μία πλευρά, ''θέατρο σκιών'' για τη λειτουργία του Μετρό, ανάμεσα σε όσους ευθύνονται για τα εκατομμύρια που φόρτωσαν στις πλάτες του λαού για την κατασκευή του. Από την άλλη η πλήρης διάλυση του ΟΑΣΘ, που οδήγησε στην προχθεσινή σύγκρουση λεωφορείων. Κερασάκι στην τούρτα; Η καθημερινότητα του ''Flyover''.
Αυτή η σκληρή πραγματικότητα είναι ''γροθιά'' στη ''μαγική'' εικόνα που προσπαθεί να χτίσει εδώ και καιρό η κυβέρνηση. Το συμπέρασμα είναι ένα: Όσο οι συγκοινωνίες θα οργανώνονται με το κέρδος των ιδιωτών και τη λογική κόστους - οφέλους, οι "όμορφες μέρες" που μας υπόσχονταν μάλλον θα μετατρέπονται σε διαρκή "κακοκαιρία" για τον λαό της πόλης.
Αυτό αποδεικνύει και το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στον ΟΑΣΘ, που οδήγησε στη σύγκρουση λεωφορείων του και τον τραυματισμό 5 επιβατών. Επανειλημμένα οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τον πεπαλαιωμένο στόλο, την έλλειψη ανταλλακτικών και τους ελλιπείς ελέγχους του κρατικού μηχανισμού.
https://www.902.gr/eidisi/politiki/3776 ... -nea-tempi
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Η πολιτική της «απελευθέρωσης» της ΕΕ βάζει στο ζύγι του κέρδους, ως κόστος την ασφάλεια και τη ζωή των λαών
Αυτό είναι το «τέρμα της διαδρομής» της πολιτικής της απελευθέρωσης που προωθείται με ευρωενωσιακές «Οδηγίες» σε όλη την Ευρώπη, αφού κριτήριο για την ανάπτυξη των μεταφορών αποτελεί το κέρδος και όχι η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων. Ενδεικτικά:
-- Προωθήθηκε αρχικά η Οδηγία 440/1991, για τον λογιστικό διαχωρισμό υποδομής και εκμετάλλευσης, στον οποίο «πάτησε» η μετέπειτα πορεία της «απελευθέρωσης» και των ιδιωτικοποιήσεων.
-- Επόμενο ουσιαστικό βήμα ήταν οι Οδηγίες - γνωστές ως «1ο σιδηροδρομικό πακέτο» της ΕΕ - που «απελευθέρωσαν» τις διασυνοριακές μεταφορές φορτίων σε ένα τμήμα του δικτύου μεταφοράς, το λεγόμενο «διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφοράς φορτίων», το οποίο ενσωματώνει το 50% των σιδηροδρομικών δικτύων της ΕΕ και το 80% της συνολικής κίνησης.
-- Ακολούθησε το «2ο σιδηροδρομικό πακέτο», που εισήγαγε την πλήρη «απελευθέρωση» όλων των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών στην ΕΕ από τις αρχές του 2007.
-- Με το «3ο πακέτο» εισάγεται η «απελευθέρωση» των διεθνών επιβατικών μεταφορών, από το 2010, και σήμερα βρισκόμαστε μπροστά στην υλοποίηση του «4ου πακέτου», για τη δημιουργία «ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου».
Πάνω σε αυτές τις «ράγες» της «απελευθέρωσης», είναι που οι ανάγκες των λαών για ασφαλείς και φτηνές μετακινήσεις θυσιάζονται στον βωμό της καπιταλιστικής κερδοφορίας, επιβεβαιώνοντας το σύνθημα «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».
Αυτό είναι το «τέρμα της διαδρομής» της πολιτικής της απελευθέρωσης που προωθείται με ευρωενωσιακές «Οδηγίες» σε όλη την Ευρώπη, αφού κριτήριο για την ανάπτυξη των μεταφορών αποτελεί το κέρδος και όχι η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων. Ενδεικτικά:
-- Προωθήθηκε αρχικά η Οδηγία 440/1991, για τον λογιστικό διαχωρισμό υποδομής και εκμετάλλευσης, στον οποίο «πάτησε» η μετέπειτα πορεία της «απελευθέρωσης» και των ιδιωτικοποιήσεων.
-- Επόμενο ουσιαστικό βήμα ήταν οι Οδηγίες - γνωστές ως «1ο σιδηροδρομικό πακέτο» της ΕΕ - που «απελευθέρωσαν» τις διασυνοριακές μεταφορές φορτίων σε ένα τμήμα του δικτύου μεταφοράς, το λεγόμενο «διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφοράς φορτίων», το οποίο ενσωματώνει το 50% των σιδηροδρομικών δικτύων της ΕΕ και το 80% της συνολικής κίνησης.
-- Ακολούθησε το «2ο σιδηροδρομικό πακέτο», που εισήγαγε την πλήρη «απελευθέρωση» όλων των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών στην ΕΕ από τις αρχές του 2007.
-- Με το «3ο πακέτο» εισάγεται η «απελευθέρωση» των διεθνών επιβατικών μεταφορών, από το 2010, και σήμερα βρισκόμαστε μπροστά στην υλοποίηση του «4ου πακέτου», για τη δημιουργία «ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου».
Πάνω σε αυτές τις «ράγες» της «απελευθέρωσης», είναι που οι ανάγκες των λαών για ασφαλείς και φτηνές μετακινήσεις θυσιάζονται στον βωμό της καπιταλιστικής κερδοφορίας, επιβεβαιώνοντας το σύνθημα «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Στην αθηναίική Ριβιερα των αριστων της δεξιας πλημμύρισε παλι σκατα και εβαλαν τριαξονικο ......να παταει το καπακι .


Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 4 Απαντήσεις
- 367 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Pillars
-
- 1 Απαντήσεις
- 347 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
-
- 110 Απαντήσεις
- 4676 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nostalgia
-
- 30 Απαντήσεις
- 1527 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από runner