Re: Η χειροτερη ταινια που εχετε δει
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2023, 23:39
Το εχω προσπαθησει, δε γινεται τιποτα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το εχω προσπαθησει, δε γινεται τιποτα.
Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:31Θα το ξαναπροσπαθησω να δω μια μετα απο πολλα χρονια κατω απο αυτο το πρισμα. Θα το προσπαθησω; Θα το προσπαθησω να το προσπαθησω. Ισως και να το προσπαθησω.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:27Η ταινιες του lynch είναι φουλ εφιάλτες και νευρώσεις. Αν δεν τα εχεις βιωσει τοσο-οσο, δεν σου λενε τίποτα ολα αυτα. Επρεπε να υπάρξει ο lynch ομως. Καλως υπηρξε.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:22
Η εννοια του αισθανομαι μπορει να ταιριαξει σε πολλα πραγματα. Μπορει ας πουμε να βλεπεις εναν τυπο να τρωει μπεργκερ μπροστα σε ενα μικροφωνο για δυο ωρες και στο τελος να αισθανεσαι κατι με ολο αυτο. Αν και δε νομιζω οτι μπορουν να υπαρξουν στην πραγματικοτητα τετοια βιντεο.![]()
Παντως στην εποχη εκεινη καναν κρα για εφε και νομιζω οτι αυτο καταφερε και καλα να δωσει η ταινια τοτε. Τον εντυπωσιακο κινηματογραφο. Η αληθεια ειναι οτι δε γερασε καθοοοολου καλα.hellegennes έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:38 Παράδειγμα του γιατί το 2001 είναι σοφιστικέ, ψαγμένη, ψευτοκουλτουριάρικη δηθενιά.
Τι βλέπουμε εδώ; Μια γυναίκα να περπατά και καλά κυκλικά προς τα πάνω σε βέλκρο γιατί και καλά βρίσκεται σε έλλειψη βαρύτητας. Στην πραγματικότητα περιστρέφεται το δωμάτιο και η κάμερα είναι δεμένη στο πλάνο ώστε να φαίνεται πως αυτή είναι που περπατάει στο ταβάνι και όχι η κάμερα που περιστρέφεται.
Αυτή λοιπόν η σκηνή είναι αργή, στατική και παρουσιάζεται με έναν άκρως πομπώδη τρόπο. Η δε ηθοποιός περπατά σαν χεσμένη, κάνει καραμπάμ ότι είναι κάποιο εφέ το οποίο δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά. Είναι ερασιτεχνική όλη η οπτική της.
Θα μπορούσε να πάρει συγχωροχάρτι αν ήταν πρωτοπορία αυτό με το περιστρεφόμενο δωμάτιο. Όμως το έκανε ο Φρεντ Αστέρ σχεδόν 20 χρόνια νωρίτερα, στο Royal Wedding. Για σύγκριση, ορίστε η σκηνή:
Ας συγκρίνουμε λοιπόν. Η σκηνή παρουσιάζεται ξαφνικά χωρίς καμμιά φανφάρα χωρίς να δίνει την αίσθηση στον θεατή ότι είναι κάτι σπουδαίο, ρε αδερφέ, ο δε Φρεντ Αστέρ χρησιμοποιεί το σκηνικό τόσο άνετα που ακόμα κι αν ξέρεις πώς γυρίστηκε λες ότι δεν είναι δυνατόν να έκανε την χορογραφία τόσο λεπτομερώς που βρίσκεται ακριβώς στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή με χειρουργική ακρίβεια κι όμως το γύρισμα είναι τελείως απρόσκοπτο, βγαίνει 100% φυσικό και αβίαστο.
Επιπροσθέτως, υπάρχει μόνο ένα cut, στο σημείο που γυρνάει την καρέκλα (για να την βιδώσουν στο πάτωμα) και η υπόλοιπη σκηνή είναι 3 συνεχόμενα λεπτά πλάνο χορού χωρίς διακοπή. Όχι μόνο αυτό αλλά το πλάνο δεν είναι καν στατικό. Δεν είναι μόνο η κάμερα δεμένη στο περιστρεφόμενο δωμάτιο, είναι και ο οπερατέρ, ο οποίος ακολουθεί διαρκώς με την κάμερα τον Αστέρ. Στην ταινία του Κιούμπρικ είναι μόνη της η κάμερα και ρολάρει, απ' όσο ξέρω.
Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά μιας ανάλαφρης ταινίας που μπορεί να μην είναι για όλα τα γούστα αλλά είναι έξοχα γυρισμένη με μια ταινία που προσπαθεί απλώς να πουλήσει μούρη.
Πάρε κι ένα μαξιλάρι καλού κακού, μήπως χρειαστεί. Άνθρωποι είμαστε.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:38 Γεροντα ακομα δεν εχω δει Αγγελοπουλο και ειμαι 42 χρονων αντρας και εχω δει μεχρι και το Τσιου και ολες τις ταινιες του Οικονομιδη (καλος μαλακας θα πεις). Ομολογω πως φοβαμαι, δεν ξερω αν η βαρεμαρα μπορει να πιασει θανατηφορα επιπεδα.
Μακράν ο πιο υπερεκτιμημένος άνθρωπος στην ιστορία του κινηματογράφου και βάζω μέσα ηθοποιούς, σεναριογράφους, δημιουργούς εφέ και μακγιάζ.
Ναι, γιατί δεν έχει σενάριο, έχει μόνο εφέ και τα εφέ της είναι γελοία σήμερα.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42 Παντως στην εποχη εκεινη καναν κρα για εφε και νομιζω οτι αυτο καταφερε και καλα να δωσει η ταινια τοτε. Τον εντυπωσιακο κινηματογραφο. Η αληθεια ειναι οτι δε γερασε καθοοοολου καλα.
Σιγα μην κανω και το γυρο του θανατου με τη φλορετα σαν το Στεφο πριν δω την ταινια. Ποτε! Ζαμε κορωπι.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:31Θα το ξαναπροσπαθησω να δω μια μετα απο πολλα χρονια κατω απο αυτο το πρισμα. Θα το προσπαθησω; Θα το προσπαθησω να το προσπαθησω. Ισως και να το προσπαθησω.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:27
Η ταινιες του lynch είναι φουλ εφιάλτες και νευρώσεις. Αν δεν τα εχεις βιωσει τοσο-οσο, δεν σου λενε τίποτα ολα αυτα. Επρεπε να υπάρξει ο lynch ομως. Καλως υπηρξε.
ΙουυυυυυυBILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:46Σιγα μην κανω και το γυρο του θανατου με τη φλορετα σαν το Στεφο πριν δω την ταινια. Ποτε! Ζαμε κορωπι.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.BILLO έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:31
Θα το ξαναπροσπαθησω να δω μια μετα απο πολλα χρονια κατω απο αυτο το πρισμα. Θα το προσπαθησω; Θα το προσπαθησω να το προσπαθησω. Ισως και να το προσπαθησω.
Άμα την δεις ντίρλα, ναι, μπορεί να θεωρήσεις τότε ότι είναι αριστούργημα. Κι επειδή συνήθως η εντύπωση στον εγκέφαλο δημιουργείται την πρώτη φορά και μετά δεν αλλάζει, πάντα έτσι θα την βλέπεις.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42 Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.
Στη κατηγορία σοφιστικέ ψαγμενιδικης δηθενιας, ισόβιος νικητής είναι ο Φον Τριερhellegennes έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:38 Παράδειγμα του γιατί το 2001 είναι σοφιστικέ, ψαγμένη, ψευτοκουλτουριάρικη δηθενιά.
Τι βλέπουμε εδώ; Μια γυναίκα να περπατά και καλά κυκλικά προς τα πάνω σε βέλκρο γιατί και καλά βρίσκεται σε έλλειψη βαρύτητας. Στην πραγματικότητα περιστρέφεται το δωμάτιο και η κάμερα είναι δεμένη στο πλάνο ώστε να φαίνεται πως αυτή είναι που περπατάει στο ταβάνι και όχι η κάμερα που περιστρέφεται.
Αυτή λοιπόν η σκηνή είναι αργή, στατική και παρουσιάζεται με έναν άκρως πομπώδη τρόπο. Η δε ηθοποιός περπατά σαν χεσμένη, κάνει καραμπάμ ότι είναι κάποιο εφέ το οποίο δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά. Είναι ερασιτεχνική όλη η οπτική της.
Θα μπορούσε να πάρει συγχωροχάρτι αν ήταν πρωτοπορία αυτό με το περιστρεφόμενο δωμάτιο. Όμως το έκανε ο Φρεντ Αστέρ σχεδόν 20 χρόνια νωρίτερα, στο Royal Wedding. Για σύγκριση, ορίστε η σκηνή:
Ας συγκρίνουμε λοιπόν. Η σκηνή παρουσιάζεται ξαφνικά χωρίς καμμιά φανφάρα χωρίς να δίνει την αίσθηση στον θεατή ότι είναι κάτι σπουδαίο, ρε αδερφέ, ο δε Φρεντ Αστέρ χρησιμοποιεί το σκηνικό τόσο άνετα που ακόμα κι αν ξέρεις πώς γυρίστηκε λες ότι δεν είναι δυνατόν να έκανε την χορογραφία τόσο λεπτομερώς που βρίσκεται ακριβώς στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή με χειρουργική ακρίβεια κι όμως το γύρισμα είναι τελείως απρόσκοπτο, βγαίνει 100% φυσικό και αβίαστο.
Επιπροσθέτως, υπάρχει μόνο ένα cut, στο σημείο που γυρνάει την καρέκλα (για να την βιδώσουν στο πάτωμα) και η υπόλοιπη σκηνή είναι 3 συνεχόμενα λεπτά πλάνο χορού χωρίς διακοπή. Όχι μόνο αυτό αλλά το πλάνο δεν είναι καν στατικό. Δεν είναι μόνο η κάμερα δεμένη στο περιστρεφόμενο δωμάτιο, είναι και ο οπερατέρ, ο οποίος ακολουθεί διαρκώς με την κάμερα τον Αστέρ. Στην ταινία του Κιούμπρικ είναι μόνη της η κάμερα και ρολάρει, απ' όσο ξέρω.
Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά μιας ανάλαφρης ταινίας που μπορεί να μην είναι για όλα τα γούστα αλλά είναι έξοχα γυρισμένη με μια ταινία που προσπαθεί απλώς να πουλήσει μούρη.
Mμμμμμμ... για να μην το κουράζουμε με περιττές συζητήσειςhellegennes έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:44Μακράν ο πιο υπερεκτιμημένος άνθρωπος στην ιστορία του κινηματογράφου και βάζω μέσα ηθοποιούς, σεναριογράφους, δημιουργούς εφέ και μακγιάζ.
Μου είναι δύσκολο να βρω και ποιος είναι ο δεύτερος, δηλαδή. Τόσο μεγάλη είναι η απόσταση.
Το χω παθει με μερικες ταινιες. Τις θυμαμαι μαζι με τη ντιρλα παντα και μου μοιαζουν καλες (ηταν καλες ντιρλες).hellegennes έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:48Άμα την δεις ντίρλα, ναι, μπορεί να θεωρήσεις τότε ότι είναι αριστούργημα. Κι επειδή συνήθως η εντύπωση στον εγκέφαλο δημιουργείται την πρώτη φορά και μετά δεν αλλάζει, πάντα έτσι θα την βλέπεις.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42 Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.
Καποιες ταινίες θελουν μια συναισθηματική ευαλωτοτητα και πλαστικότητα. Αν εστιαζεις σε τεχνικα θεματα ή σενάρια κλπ, καλη ωρα, καληνύχτα.hellegennes έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:48Άμα την δεις ντίρλα, ναι, μπορεί να θεωρήσεις τότε ότι είναι αριστούργημα. Κι επειδή συνήθως η εντύπωση στον εγκέφαλο δημιουργείται την πρώτη φορά και μετά δεν αλλάζει, πάντα έτσι θα την βλέπεις.kongrosian έγραψε: 03 Ιούλ 2023, 23:42 Αυτες τις ταινίες πρέπει να τις εχεις δει στα 20κατι, μπακουρι, μετα απο βραδινη κραιπαλη. Θελουν ζόρια. Μπερδεμενα μυαλα, η ψυχη στα κοκκινα.