Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δρομολόγια με τραίνο έχουμε πια; Γιατί μετά το δυστύχημα και τις πλημμύρες δεν έχουν μείνει και πολλά να δουλεύουν. Καλαμπάκα το τραίνο δεν πάει, Πάτρα δεν πάει, Αλεξανδρούπολη δεν πάει, Βόλο δεν πάει, Λαμία δεν πάει, Θεσσαλονίκη πάνε μόνο τέσσερα τη μέρα σε μονή γραμμή.
Πάμε και όπου βγει
Βασικά, δεν πάμε πουθενά. Σε λίγο καιρό που θα ζητήσει η ΕΕ τα λεφτά που έχει δώσει για το σιδηρόδρομο να δεις τί έχει να γίνει.
Ε καλά για αυτά δεν αγχώνομαι. Ελεύθερος Επαγγελματίας είμαι
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δρομολόγια με τραίνο έχουμε πια; Γιατί μετά το δυστύχημα και τις πλημμύρες δεν έχουν μείνει και πολλά να δουλεύουν. Καλαμπάκα το τραίνο δεν πάει, Πάτρα δεν πάει, Αλεξανδρούπολη δεν πάει, Βόλο δεν πάει, Λαμία δεν πάει, Θεσσαλονίκη πάνε μόνο τέσσερα τη μέρα σε μονή γραμμή.
Να κόψουν όλα τα δρομολόγια που δεν έχουν ETCS level 1. Αυτό δεν θέλατε;
Να ξεκινήσουν μετά το 2035 όταν θα μπει παντού το σύστημα.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δρομολόγια με τραίνο έχουμε πια; Γιατί μετά το δυστύχημα και τις πλημμύρες δεν έχουν μείνει και πολλά να δουλεύουν. Καλαμπάκα το τραίνο δεν πάει, Πάτρα δεν πάει, Αλεξανδρούπολη δεν πάει, Βόλο δεν πάει, Λαμία δεν πάει, Θεσσαλονίκη πάνε μόνο τέσσερα τη μέρα σε μονή γραμμή.
Να κόψουν όλα τα δρομολόγια που δεν έχουν ETCS level 1. Αυτό δεν θέλατε;
Να ξεκινήσουν μετά το 2035 όταν θα μπει παντού το σύστημα.
Ελλάδα 2.0.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2024, 15:45
από nostromos
μια γραμμη υπαρχει στη χωρα την οποια εφτιαξαν οι χωρικοι με γκασμαδες και φουρνελα 2 αιωνες πριν ... φτιαξτε την επιτελους
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2024, 16:16
από Ληστοσυμμορίτης
nostromos έγραψε: 20 Φεβ 2024, 15:45
μια γραμμη υπαρχει στη χωρα την οποια εφτιαξαν οι χωρικοι με γκασμαδες και φουρνελα 2 αιωνες πριν ... φτιαξτε την επιτελους
μητσοτάκης: «έχουμε ξύσει τον πάτο του βαρελιου, πάντως κάτι θα προσπαθήσουμε να κάνουμε»
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2024, 11:16
από Ληστοσυμμορίτης
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2024, 11:17
από Alex Amsterdam
Αφου εχουμε τωρα ETCS δεν υπαρχει προβλημα
Ετσι δεν μας λεγατε;
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2024, 14:18
από Ληστοσυμμορίτης
Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο
Δεκάξι μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, όπου στη μετωπική σύγκρουση τρένων σκοτώθηκαν και κάηκαν 57 άνθρωποι και εκατοντάδες τραυματίστηκαν, η κατάσταση στις σιδηροδρομικές διαδρομές είναι ακριβώς στα ίδια χάλια, βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές των εργαζομένων, των επιβατών αλλά και ανθρώπων σε κατοικημένες περιοχές από τις οποίες διέρχονται τα τρένα.
Το περιστατικό αποκαλύφθηκε σε χθεσινό δημοσίευμα («Εφημερίδα των Συντακτών»), το οποίο αναφέρεται σε τηλεγράφημα του ΟΣΕ που το καταγράφει, και είναι ενδεικτικό ότι το «πάμε κι όπου βγει» είναι η συνθήκη που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι στις εταιρείες που διαχειρίζονται το σιδηροδρομικό έργο. Συγκεκριμένα, στις 29 Μάη το μεσημέρι παραλίγο να συμβεί παρόμοια τραγωδία όπως στα Τέμπη ή και μεγαλύτερη στη Θεσσαλονίκη, κοντά στη Σίνδο, όπου η αμαξοστοιχία Intercity (ΙC 50) που ερχόταν από την Αθήνα λίγο έλειψε να συγκρουστεί πλαγιομετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία 64931, που σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων μετέφερε πυρομαχικά για την ιμπεριαλιστική σύγκρουση στην Ουκρανία. Η εν λόγω αμαξοστοιχία φρέναρε την τελευταία στιγμή, μετά από αναίρεση προηγούμενης εντολής από τους σταθμάρχες.
Αυτή η επικίνδυνη κατάσταση προέκυψε επειδή δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό σύστημα ασφαλείας, τα φωτοσήματα είναι μονίμως κόκκινα και παραβιάζονται αναγκαστικά, ενώ η περιβόητη τηλεδιοίκηση που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση είναι μόνο στα χαρτιά... Ο συγκεκριμένος σταθμός εξακολουθεί να λειτουργεί με βάρδια δύο σταθμαρχών το πρωί και ενός κλειδούχου, και τη νύχτα με έναν σταθμάρχη.
Το πιθανό ολοκαύτωμα, λόγω και του φορτίου με τα πυρομαχικά, θα λάμβανε χώρα στον κεντρικότερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας (ΤΧ1), όπου συναντιούνται οι γραμμές που φεύγουν από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και αντίστροφα, προς Ειδομένη - Βόρεια Μακεδονία και προς Προμαχώνα - Αλεξανδρούπολη, που επίσης βρίσκεται κοντά στους χώρους διαλογής εμπορευμάτων και πολύ κοντά στον οικιστικό ιστό της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2024, 14:09
από Ληστοσυμμορίτης
Παρ' ολίγον τραγωδία στη Λειβαδιά: Τρένο έσερνε για αρκετά μέτρα γυναίκα που πιάστηκε στις πόρτες - Δύο συλλήψεις, παρέμβαση εισαγγελέα
Αδιανόητο περιστατικό
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2024, 14:11
από Ληστοσυμμορίτης
Το περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο (07/09) στον σιδηροδρομικό σταθμό της περιοχής, όταν οι πόρτες της αμαξοστοιχίας έκλεισαν πριν προλάβει να αποβιβαστεί μια γυναίκα. Ο μηχανοδηγός και ο επόπτης συνελήφθησαν προκειμένου να διερευνηθεί το περιστατικό.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα και μητέρα τριών παιδιών, προσπαθούσε να κατέβει από το τρένο, όταν οι πόρτες έκλεισαν ξαφνικά πάνω της, εγκλωβίζοντάς την στη θέση της. Οταν το τρένο ξεκίνησε, έσερνε και τη γυναίκα κατά μήκος της τσιμεντένιας πλατφόρμας για αρκετά μέτρα.
Τελικά διαπιστώθηκε ότι η γυναίκα έφερε μόνο ελαφρά τραύματα, πέρα από το σοκ που υπέστη.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2024, 15:44
από Ληστοσυμμορίτης
Άλλο ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα όπως αυτό των Τεμπών, μετωπικής σύγκρουσης δύο τρένων που κινούνταν στην ίδια γραμμή, αποφεύχθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας.
Το περιστατικό συνέβη σήμερα Παρασκευή σε ώρα αιχμής, στις 9 το πρωί, με δύο τρένα του Προαστιακού σιδηροδρόμου πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια όπου γίνεται μονοδρόμηση.
Τα τρένα γεμάτα κόσμο, το ένα με κατεύθυνση από Κιάτο προς Αθήνα (αμαξοστοιχία 1307) το άλλο από Αθήνα προς το αεροδρόμιο (αμαξοστοιχία 1210 ) κινούνταν με ταχύτητα τουλάχιστον 60 χιλιομέτρων την ώρα και από λάθος του ελεγκτή κυκλοφορίας βρέθηκαν στην ίδια γραμμή.
Όμως αυτό που έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα είναι ότι 19 μήνες μετά την τραγωδία στα Τέμπη με 57 νεκρούς και εκατοντάδες εγκαυματίες, η κατάσταση του δικτύου είναι στα ίδια χάλια, παρά τις μεγαλοστομίες κυβέρνησης και ιδιωτικών εταιρειών που το διαχειρίζονται.